Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι του DF πάντως δεν ήταν καθόλου αισιόδοξοι ότι το game μπορεί να φτιαχτεί (για να παιχτεί όπως του αξίζει πάντα) όσα patches και να βγάλουν. Ειναι πιο σοβαρό το θέμα από όσο το βλέπουμε εμείς τουλάχιστον.

Το game όπως ειπώθηκε στο βιντεακι τους προσπαθεί να κάνει uncompress αρχεία στο background οπότε για αυτο υπάρχει αυτό το cpu usage. Aυτή είναι η δική τους εκτίμηση γιατί συμβαίνει αυτό με τον επεξεργαστή. 

Υπάρχει ξεκάθαρο vram limitation ακόμα και σε resolutions που δεν το δικαιολογούν. Όσοι θελήσουν να το απολαύσουν με vram κάτω των 8Gb, ας μην το επιχειρήσουν. Όχι τουλάχιστον με αυτά που είδαμε στο επίμαχο βίντεο του DF. 

Στο βίντεο επίσης, ακομα και στα Ultra Settings στο PC, υπάρχει χειρότερο alising συγκριτικά με το PS5 στο Perfomance Mode, (ffs)λείπουν καποιοι φωτισμοί σε ορισμένα σημεία κτλ. Δηλαδή και τούμπανο PC να έχεις, atm θα ήταν καλό να περιμένεις. Αυτό θα μπορέσουν λογικά να το φτιάξουν.

Πάλι καταλήγουμε στο γεγονός πως όσο χρήματα και αν ξοδεύουμε παίρνοντας equipment για το PC μας, αν δεν θελει ο developer ή το σαπακι για studio που αποφάσισαν να το δώσουν για να γίνει το port, θα έχουμε τα ίδια.

Εκτός αν μας φαίνεται λογικό ο 12900Κ να φτάνει 95% και να  θέλει πάνω από 14Gb vram από την gpu για 1440p ενώ το μπρίκι το PS5 (ας μην αναφέρουμε loading times) το εχει για πλάκα. PS5 και μια OLED και ξενοιάζεις στην τελική. 😜 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Reshade rules 5 λεπτα ασχοληθηκα και εβγαλα το παρακατω αποτελεσμα

Πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Φαίνεται το ίδιο καλό και σε σκοτεινούς χώρους? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, >-Nosakos<- είπε

Πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Φαίνεται το ίδιο καλό και σε σκοτεινούς χώρους? 

Οχι εκει υπαρχει θεματακι το διαπιστωσα πριν που επαιξα σε παρα πολυ σκοτεινους χωρους. Θελει λιγακι ανεβασμα η φωτεινοτητα in game και ειναι κομπλε και στα πολυ σκοτεινα σημεια. Σε εξωτερικους χωρους και γενικα φωτεινα σημεια ειναι παρα πολυ δυνατο. Το χρειαζεται το παιχνιδι το reshade ειναι καπως αχρωμο με χαμηλη αντιθεση οποτε για αυτο και δειχνει τοσο καλυτερο με reshade. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panagiotis54 είπε

καλα μερικοι δεν παλευεστε ετσι? Δεν μπορειτε να περιμενετε αλλα 4 χρονια να φτιαχτει λιγο η κατασταση? εδω 10 περιμενατε για να βγει το παιχνιδι....δηλ καπου ελεος πγχια

Έχεις τα δίκια σου και συ, αλλά ποιος σε ακούει; 😁

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Arkin είπε

Οχι εκει υπαρχει θεματακι το διαπιστωσα πριν που επαιξα σε παρα πολυ σκοτεινους χωρους. Θελει λιγακι ανεβασμα η φωτεινοτητα in game και ειναι κομπλε και στα πολυ σκοτεινα σημεια. Σε εξωτερικους χωρους και γενικα φωτεινα σημεια ειναι παρα πολυ δυνατο. Το χρειαζεται το παιχνιδι το reshade ειναι καπως αχρωμο με χαμηλη αντιθεση οποτε για αυτο και δειχνει τοσο καλυτερο με reshade. 

Δεν θα συμφωνήσω σε αυτό. Δοκίμασα reshade και δεν μου άρεσε. Γινόταν υπερβολικά σκοτεινό σε κάποια σημεία και τα χρώματα υπερβολικά. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν το χρειάζεται, είναι μια χαρά από μόνο του, μόνο λίγο sharpenning θέλει αν είσαι native. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, chrisde είπε

Δεν θα συμφωνήσω σε αυτό. Δοκίμασα reshade και δεν μου άρεσε. Γινόταν υπερβολικά σκοτεινό σε κάποια σημεία και τα χρώματα υπερβολικά. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν το χρειάζεται, είναι μια χαρά από μόνο του, μόνο λίγο sharpenning θέλει αν είσαι native. 

Δεν ειναι αρκετα αχρωμο? Πολυ μουντο μου φανηκε σε πολλα σημεια και ενα κλικ vibrance το θελει. Για το σκοτεινο υπαρχει θεμα αν μπει default curves/levels και θελει ρυθμιση μαζι με λιγο τσιμπημα την φωτεινοτητα in game για να κρατησει την αντιθεση αλλα να εχει και την σωστη ενταση φωτος στα πολυ σκοτεινα σημεια. Ανεβηκε 2 σκαλες για μενα τελειως stock δεν ειναι και υποκειμενικο αυτο βεβαια. Και πολυ σωστα θελει sharpening για native εξου και τα dlss/fsr δειχνουν αρκετα καλυτερα στο clarity απο native χωρις καποιο φιλτρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάλι με την ταπεινή μου 1080gtx σε  high όλα τα γραφικά σε 2k απόλαυσα αυτό το παιχνίδι χωρίς ούτε ένα crash. Το βασικότερο πράγμα για να ευχαριστηθεί κάποιος ένα παιχνίδι είναι να έχει κλειστό το οποιοδήποτε πρόγραμμα που του δείχνει τα fps κ.τ.λ .  Περιμένω με αγωνία την συνέχεια του να την τελειώσω και αυτή με την ίδια κάρτα!! 😉😉

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Arkin είπε

Naughty Dog apologises to PC games, promises more The Last of Us Part 1 patches

https://www.overclock3d.net/news/software/naughty_dog_apologises_to_pc_games_promises_more_the_last_of_us_part_1_patches/1

 

Εντάξει ατιμοσκυλο, σε συγχωρνάμε 😛 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, panagiotis54 είπε

και ειμαι κ εγω ο πληβειος με μια gtx1070 και ειμαι σε φαση...ουτε να το κατεβασω δεν μπαινω στον κοπο, τζαμπα bandwidth

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν ειναι αρκετα αχρωμο? Πολυ μουντο μου φανηκε σε πολλα σημεια και ενα κλικ vibrance το θελει. Για το σκοτεινο υπαρχει θεμα αν μπει default curves/levels και θελει ρυθμιση μαζι με λιγο τσιμπημα την φωτεινοτητα in game για να κρατησει την αντιθεση αλλα να εχει και την σωστη ενταση φωτος στα πολυ σκοτεινα σημεια. Ανεβηκε 2 σκαλες για μενα τελειως stock δεν ειναι και υποκειμενικο αυτο βεβαια. Και πολυ σωστα θελει sharpening για native εξου και τα dlss/fsr δειχνουν αρκετα καλυτερα στο clarity απο native χωρις καποιο φιλτρο. 

Καλά περί ορέξεως... Κοιτώντας και τα screen σου πάντως, τα stock μου φαίνονται πιο φυσικά, με το reshade μου φαίνονται σχεδόν καρτουνίστικα, υπερβολικά. Βέβαια δεν έχουμε και την ίδια οθόνη εκτός όλων των άλλων οπότε μπορεί σε εσένα το οπτικό αποτέλεσμα να είναι διαφορετικό. Αυτό όμως είναι το ωραίο με το reshade, μπορείς και το φέρνεις στα μέτρα σου. Αλήθεια με sharpening τι κάνεις τώρα που δεν έχεις ris; Lumasharpen ή παίζει κάτι αντίστοιχο από nvidia;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, chrisde είπε

Καλά περί ορέξεως... Κοιτώντας και τα screen σου πάντως, τα stock μου φαίνονται πιο φυσικά, με το reshade μου φαίνονται σχεδόν καρτουνίστικα, υπερβολικά. Βέβαια δεν έχουμε και την ίδια οθόνη εκτός όλων των άλλων οπότε μπορεί σε εσένα το οπτικό αποτέλεσμα να είναι διαφορετικό. Αυτό όμως είναι το ωραίο με το reshade, μπορείς και το φέρνεις στα μέτρα σου. Αλήθεια με sharpening τι κάνεις τώρα που δεν έχεις ris; Lumasharpen ή παίζει κάτι αντίστοιχο από nvidia;

Ναι παιζει σιγουρα πολυ ρολο και το monitor σε μενα δειχνει αρκετα πιο ρεαλιστικο οποτε σιγουρα παιζει ρολο η χρωματικη παλετα και πως εχουμε ρυθμισμενο το καθε monitor σε oled πιστευω τα χρωματα θα ειναι αρκετα πιο εντονα και σε stock. Για το sharpening ναι με luma παιζω κυριως ισα ισα αλλα και clarity ενα αρκετα πιο δυνατο φιλτρο κυριως στα παιχνιδια που βλεπω οτι το ΤΑΑ τους ειναι αρκετα θολο. Στο last of us το εβαλα 15% το DLSS sharpening και stock luma και ειμαι πολυ ευχαριστημενος συν τη φωτεινοτητα in game για να παιξει σωστα το curves και να μην χρειαστει πολυ κατεβασμα για να βλεπω στις τερμα σκοτεινες σκηνες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ξεκάθαρα θέμα VRAM τελικά τα crashes. Σήμερα έπαιζα ένα δίωρο σε medium textures χωρίς κανένα crash. Βέβαια η ποιότητα των textures παίζει να είναι χειρότερη και από την Remaster έκδοση του PS4...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...