Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Εμ είναι δύσκολο το multiplatform τελικά .Σκέψου να έπρεπε να τα βγάζει και ταυτόχρονα τι θα γίνονταν .

Αν διάλεγαν σοβαρό στούντιο για την PC έκδοση θα υπήρχαν λιγότερα προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, Arkin είπε

Λες να μην έστειλαν δηλαδή review codes στους κριτικους επειδή ήταν τόσο χάλια το performance το παιχνίδι? Η ότι τα έστειλαν όλα στο PS5 μιας και εκεί δεν είχε τέτοια θέματα? 

Για την Sony μιλάμε που συνηθίζει να στέλνει review codes νωρίτερα.

Τα reviews για το Ragnarok, βγήκαν 1 εβδομάδα νωρίτερα, άρα είναι φως φανάρι, ότι επίτηδες δεν στάλθηκαν είτε νωρίτερα, είτε καθόλου review codes για το last of us στο PC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Για την Sony μιλάμε που συνηθίζει να στέλνει review codes νωρίτερα.

Τα reviews για το Ragnarok, βγήκαν 1 εβδομάδα νωρίτερα, άρα είναι φως φανάρι, ότι επίτηδες δεν στάλθηκαν είτε νωρίτερα, είτε καθόλου review codes για το last of us στο PC.

Ναι επίτηδες λογικά λόγο των θεμάτων. Τώρα το γιατί βγήκε τώρα και όχι σε 20 μέρες είναι απορίας άξιο. Γουστάρουν το damage control μάλλον δεν εξηγείται αλλιώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

1 ώρα πριν, Arkin είπε

Απλά λέω ότι ανέκαθεν οι κριτικοί εβαζαν βαθμολογία για το ίδιο το παιχνίδι. Ποσα και πόσα παιχνίδια με βαθμολογίες 3 4 στο user score λόγο performance είχαν 80 90 στο critic score. Πρώτη φορα τέτοια διακύμανση στην βαθμολογία από κριτικούς. 

Αυτό το κάνουν γιατί το παιχνίδι είναι γνωστό 9 χρόνια τώρα (ακόμη και σπόιλερ να έχεις αποφύγει - όπως έχω καταφέρερι εγώ).. Οπότε επειδή μιλάμε για PC-port ενός παιχνιδιού που όλοι ξέρουν την ποιότητά του, που θα σταθούν; Λογικό το βρίσκω. Δεν γίνεται δηλαδή την "ναυαρχίδα" σου σαν Naughty Dog/Ps title να την κάνεις release σε αυτό το state στο PC, και οι κριτικοί να ασχοληθούν με ό,τι ήταν ήδη γνωστό (δηλαδή story/gameplay). Και για να το πω και αλλιώς, αν το gameplay σου, χαλάει από την απόδοση, και πάλι λογικό να ασχοληθείς με αυτή περισσότερο από κάθε τι.

 

1 ώρα πριν, Arkin είπε

Από ότι καταλαβαίνω το παιχνίδι κρασερνει σε πιθανό stability issue της cpu η των ram. Είμαι όλα stock εκτός gpu που δεν νιώθει και δεν είχα crash η texture issues κτλ. Δεν φταίει το παιχνίδι εδώ αλλά το πιθανό oc στο σύστημα κάποιου. 

Ναι,  αλλά αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Τι είναι το LoU δλδ, κάνα synthetic benchmark;  Αυτό συμβαίνει επειδή το παιχνίδι φταίει. Αυτό με το OC το έβρισκα στα παιχνίδια της Ubi μόνο, είχα oced τον 8700Κ και κράσαρε ΜΟΝΟ το odyssey (ενώ περνούσα και stability tests 😛 ) , αραιά και που, κανένα άλλο γκειμ. Άρα ναι, και unstable OC να έχεις , θα έπρεπε να το αντιλαμβάνεσαι μόνο σε κάνα benchmark κι όχι στο shader compilie ενός παιχνιδιού δεκαετίας.

  

9 ώρες πριν, Arkin είπε

Συνολικά το οπτικό αποτέλεσμα δεν είναι αντίστοιχο των απαιτήσεων σε καμία περίπτωση αλλά βλέπω έρχονται μεγάλα patches οπότε ίσως το στρώσουν κάπως. 

Ισχύει απόλυτα αυτό. Θα το στρώσουν και θα είναι πολύ αργά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommybertsen είπε

  

Αυτό το κάνουν γιατί το παιχνίδι είναι γνωστό 9 χρόνια τώρα (ακόμη και σπόιλερ να έχεις αποφύγει - όπως έχω καταφέρερι εγώ).. Οπότε επειδή μιλάμε για PC-port ενός παιχνιδιού που όλοι ξέρουν την ποιότητά του, που θα σταθούν; Λογικό το βρίσκω. Δεν γίνεται δηλαδή την "ναυαρχίδα" σου σαν Naughty Dog/Ps title να την κάνεις release σε αυτό το state στο PC, και οι κριτικοί να ασχοληθούν με ό,τι ήταν ήδη γνωστό (δηλαδή story/gameplay). Και για να το πω και αλλιώς, αν το gameplay σου, χαλάει από την απόδοση, και πάλι λογικό να ασχοληθείς με αυτή περισσότερο από κάθε τι.

 

Ναι,  αλλά αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Τι είναι το LoU δλδ, κάνα synthetic benchmark;  Αυτό συμβαίνει επειδή το παιχνίδι φταίει. Αυτό με το OC το έβρισκα στα παιχνίδια της Ubi μόνο, είχα oced τον 8700Κ και κράσαρε ΜΟΝΟ το odyssey (ενώ περνούσα και stability tests 😛 ) , αραιά και που, κανένα άλλο γκειμ. Άρα ναι, και unstable OC να έχεις , θα έπρεπε να το αντιλαμβάνεσαι μόνο σε κάνα benchmark κι όχι στο shader compilie ενός παιχνιδιού δεκαετίας.

  

Ισχύει απόλυτα αυτό. Θα το στρώσουν και θα είναι πολύ αργά.

Ίσως να είναι έτσι θα ήθελα ένα βαθμό δίπλα να λέει performance critic score και ένα ως παιχνίδι gameplay. Για το δεύτερο ούτε synthetic 85% cpu usage μόνιμα είχα και μετά το shader compile γονατίζει τα πάντα όλα. Θα γίνει το νέο cinebench όπως πάει. Θα στρώσει μέσα στη βδομάδα θα βγάλουν τεράστιο patch λένε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Ίσως να είναι έτσι θα ήθελα ένα βαθμό δίπλα να λέει performance critic score και ένα ως παιχνίδι gameplay. Για το δεύτερο ούτε synthetic 85% cpu usage μόνιμα είχα και μετά το shader compile γονατίζει τα πάντα όλα. Θα γίνει το νέο cinebench όπως πάει. Θα στρώσει μέσα στη βδομάδα θα βγάλουν τεράστιο patch λένε. 

Στον 11600Κ της κοπέλας μου, 90 με 100% πάντα, ο οποίος δεν είναι oced , έκανε 34 λεπτά compile.

Μακάρι να στρώσει τελείως και να διορθωθούν τα micro-stutters. Για μένα τουλάχιστον, αυτά έμειναν. Crashes δεν είχα καθόλου, παρά μόνο μία φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommybertsen είπε

Στον 11600Κ της κοπέλας μου, 90 με 100% πάντα, ο οποίος δεν είναι oced , έκανε 34 λεπτά compile.

Μακάρι να στρώσει τελείως και να διορθωθούν τα micro-stutters. Για μένα τουλάχιστον, αυτά έμειναν. Crashes δεν είχα καθόλου, παρά μόνο μία φορά.

Ναι σε stock δεν κρασερνει και ας γονατίζει το cpu ανελέητα. Θα στρώσει να ξέρεις δεν θα το αφήσουν έτσι. Εδώ έστρωσε το 2077 αυτό δεν θα στρώσει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ναι σε stock δεν κρασερνει και ας γονατίζει το cpu ανελέητα. Θα στρώσει να ξέρεις δεν θα το αφήσουν έτσι. Εδώ έστρωσε το 2077 αυτό δεν θα στρώσει? 

Απλα το cp77 πήρε λίγο καιρό :P

Τώρα επειδή μιλάμε για την Iron Galaxy, ποιος ξέρει.. Αξέχαστο μου'χει μείνει το Arkham Knight 😛 

Να αναφέρω πως ο 13700Κ, if not undervolted, έχει περίεργη συμπεριφορά και temps (και αν είσαι όπως εγώ με Β τσιπσετ , πλέον έχει κλειδωθεί κατα 90% το uv, και κάνω με ταρζανιές λίγο για να μην έχω κάτι τρελά ρεύματα που δεν θα'δινα ούτε σε OC ) .Παρόλα αυτά δεν κράσαρε σε εμένα, κράσαρε μία φορά σε άκυρη στιγμή, πριν το Patch 1.06.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη διαβασα καποιος να λεει για τα γραφικα του και οτι δεν δικαιολογουνται..καπου διαβαζα δεν θυμαμαι σε ποιο review οτι οντως τα γραφικα που εχει το παιχνιδι ειναι λεπτομερη σε βαθμο αηδιας που πραγματικα θες δυνατο συστημα κοινως ειναι βαρυ παιχνιδι και ας μην του φαινεται.Βεβαια σιγουρα εχει γινει πατατα με το optimize αλλα θα δειτε και οταν το στρωσουν το παιχνιδι παλι μεγαλη μεριδα χρηστων που χρησιμοποιουν Mid range καρτες θα το παιζουν στα medium και ειδικα απο αναλυσεις 1440 και πανω.

Μακαρι να πεφτω εξω γιατι ειμαι με 2070 και δεν βλεπω να το χαιρομαι το παιχνιδι οπως πρεπει.Πραγματικα τα texture στο medium και κατω δεν βλεπονται...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή με triggaρε λίγο αυτό που ειπώθηκε πιο πάνω με τις κριτικές και τα review codes της Sony, αν τα έδωσε ή δεν τα έδωσε.

Είμαι της άποψης ότι τα έδωσε κανονικά όπως έγινε και στις κονσολοεκδόσεις.

Τώρα γιατί δεν μίλησε κανείς (εγώ τουλάχιστον δεν ακουσα τίποτα) πριν ενώ το είχαν έναν μήνα κτλ, δεν το γνωρίζω.

Είχα πέσει σε 2-3 γνωστούς που είχαν εκφράσει εξαρχής το disbelief τους για την Iron Galaxy γιατι έχει κακο παρελθόν στο porting, αλλά μέχρι εκει. 

Πιστεύω πως αυτοί που πήραν τα review codes τρέχουν τουμπανιαρικα συστήματα. Και όσοι ουσιαστικά το τρέχουν brute force σε ένα overkill system δεν έχουν τόσο σοβαρά προβλήματα. 

Βασικά οποίος έχει πλεονασμα σε ram/vram, το τρέχει κανονικά. 

Υπάρχει και αυτή άποψη όπως του συγκεκριμένου που αναφέρει ότι είναι καλό που ρουφάει ότι μπορεί να ρουφήξει από cpu για να μπορεί να έχει υψηλό usage η gpu του.

 

Βέβαια τα κολληματακια τα βλεπεις οταν γυρίζει την κάμερα παρόλο που ειναι καρφωμένος στα 90 με 100fps. 

*Το τρέχει με τον 9900Κ υποψιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος άλλος πιο πονηρεμένος από εμένα θα σκεφτόταν ότι επίτηδες έβγαλαν πατάτα port με άχρηστο studio για να αποθαρρύνουν το κόσμο από Microsoft και PC
 

spacer.png

Επεξ/σία από Hacker?pcs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Κάποιος άλλος πιο πονηρεμένος από εμένα θα σκεφτόταν ότι επίτηδες έβγαλαν πατάτα port με άχρηστο studio για να αποθαρρύνουν το κόσμο από Microsoft και PC

Γιατί? Για να πάνε να αγοράσουν PS5? Αυτοί που ήθελαν να παίξουν το game έχουν ήδη αγοράσει κονσόλα. Το game είναι δεκαετία παλιό dude. Και αμφιβάλλω, όλοι οι τίτλοι της Sony έχουν μοσχοπουλήσει στο PC. Δεν βρίσκω λογική σε αυτό που λες. Κακό management φαντάζομαι, απλό, το έχουμε δει πολλές φορες.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Γιατί? Για να πάνε να αγοράσουν PS5? Αυτοί που ήθελαν να παίξουν το game έχουν ήδη αγοράσει κονσόλα. Το game είναι δεκαετία παλιό dude. Και αμφιβάλλω, όλοι οι τίτλοι της Sony έχουν μοσχοπουλήσει στο PC. Δεν βρίσκω λογική σε αυτό που λες.

Ψιλοτρολ ήταν το ποστ αλλά πραγματικά ενώ υπήρχε προϊστορία με καλά ports δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί έβαλαν αυτούς τους φελλούς του Iron galaxy που και πέρυσι έκαναν τα ίδια με το Uncharted και να υπάρχει τόσο κακό press

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...