john2gr Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Μην περιμενετε θαυματα οσον αφορα την VRAM. Φτιαχτηκε αυτο το θεμα σε Far Cry 6, Forspoken, Hogwarts Legacy? Oχι. Στην καλυτερη να δουμε καλυτερο compression στα High settings ωστε να ειναι στα ορια των 8GB VRAM σε 1080p. Ειναι απο τις λιγες φορες που τα επισημα PC specs ειναι spot-on στις απαιτησεις του παιχνιδιου.
comfuzio Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Το τερμάτισα και στο pc πριν από λίγο. Στο τούνελ πριν το νοσοκομείο στο τέλος είχα τρελά glitches και stuttering και fps drops και πχ κρατούσα μια σκάλα που δεν την έβλεπα ή προσπαθούσα να περάσω μια πόρτα που δεν την έβλεπα ή τα τέρατα δεν είχαν κεφάλια και όσα είχαν το κεφάλι τους γινόταν μακριές γραμμές-ακτίνες. Μέχρι το τέλος συνέχισα να έχω stutters και fps drops. Δεν έπαιξα με DLSS καθώς το έβαλε το GeForce experience και είχα συνέχεια CTD. Με κλειστό το DLSS δεν είχα CTD ή μάλλον είχα 1 ανά αρκετές ώρες παιχνιδιού. Με μία γύρα έβγαλα 18/29 achievements χωρίς να έχω πιάσει ακόμα το left behind. Αυτό τώρα θα πάει για αύριο
Arkin Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Video δικο μου στα 3440x1440 max τα παντα ολα ανοιγω και dlss quality σε σημεια. Ειδα μεχρι 27gb ram usage σε λιγο ουτε τα 32 θα φτανουν vram ειδα μεχρι 11700 real χρηση και με dlss quality πεφτει 1gb ακριβως κατω. Σιγουρα για τα γραφικα που βλεπω δεν δικαιολογει τετοιες απαιτησεις το hogwarts το οποιο εχει παρομοιες απαιτησεις ειναι πολυ ανωτερο οπτικα και μπορω να βρω αρκετα ακομα παιχνιδια με πολυ χαμηλοτερες απαιτησεις που φαινονται καλυτερα. Οσο επαιζα εκανε και το shader cache στο background οποτε καποια stutters που θα δειτε οφειλονται εκει οπως και η μεγαλη χρηση του 5700x. Γενικα ειναι playable δεν περασα καποιο dll οπως ηταν το ετρεξα εχει το θεμα του panning στην καμερα με το ποντικι ειπαν θα το φτιαξουν σε λιγες μερες με το μεγαλο patch που ερχεται και δεν εβαλα και raw input στις ρυθμισεις για το ποντικι το καταλαβαινεις στις μαχες που ενω παει σφαιρα ο στοχος το πιστολι αργει οποτε με raw θα ειναι αρκετα πιο αμεσο και οπως πρεπει. Συνολικα για λιγων ημερων παιχνιδι που ακουγα τα χειροτερα ειναι οκ αλλα θελει σιγουρα ακομα 2-3 μεγαλα patches για να στρωσει και να εξαλειψει τα οποια θεματα. Δεν πειραματιστηκα με ρυθμισεις καθολου ισως αυριο γιατι σιγουρα μεσα απο τις παρα πολλες που εχει καποιες απλα θα γονατιζουν gpu cpu χωρις λογο οπως σε καθε παιχνιδι. Χωρις την καταγραφη του βιντεο ειναι 5-6fps παραπανω. Μετα απο το shader compile ξανα δοκιμασα και τα fps ειναι πολυ παραπανω 10 με 15 μιας και δεν δουλευει η cpu για το shader compile οπως στο βιντεο. Αυριο νεο βιντεο με ετοιμα τα shaders. 2
tommybertsen Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Με 13700Κ και 4080, δεν έχω το παραπάνω bottleneck που φαίνεται στο βίντεο (προφανώς όταν βάζεις DLSS μεγαλώνει αυτό, γιατί πρέπει να κάνει downscale πρώτα και τεχνικά παίζεις κάπου ανάμεσα). Επίσης, βγάλε το motion blur ρε μαν... εκτός κι αν σου αρέσει, πάω πάσο 😛 Επεξ/σία 2 Απριλίου 2023 από tommybertsen
icenex Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Voodooman είπε Πείτε με παράξενο, ανώμαλο, πνεύμα αντιλογίας, αλλά έβαλα ελληνικό voice over για πλάκα και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θέλω να το γυρίσω στα αγγλικά. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2023 από icenex
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tommybertsen είπε Με 13700Κ και 4080, δεν έχω το παραπάνω bottleneck που φαίνεται στο βίντεο (προφανώς όταν βάζεις DLSS μεγαλώνει αυτό, γιατί πρέπει να κάνει downscale πρώτα και τεχνικά παίζεις κάπου ανάμεσα). Επίσης, βγάλε το motion blur ρε μαν... εκτός κι αν σου αρέσει, πάω πάσο 😛 Shader cache όσο παίζω το έγραψα μόλις τελείωσε μου έδωσε 10 15 fps. Προφανώς δεν περιμένω να δώσει τα fps του 13700κ ο ένας έχει 430 και στον άλλο περνεις ολόκληρο σετ μητρική ram cpu με 430. Εκεί στα 80 90 είναι χωρίς να κάνει shader compile οπότε λουκούμι για 100αρι monitor που έχω. Το βγάζω πάντα το motion blur ίσως πρώτη φορα που δεν το έβγαλα βιαζόμουν και έβγαλα το βίντεο στα γρήγορα αλλιώς θα περίμενα και το shader compile το οποίο έκανε 10 λεπτά στο μενού αφημένο αλλιώς αν παίζεις ταυτόχρονα κάνει πολύ περισσότερο. Συνολικά το οπτικό αποτέλεσμα δεν είναι αντίστοιχο των απαιτήσεων σε καμία περίπτωση αλλά βλέπω έρχονται μεγάλα patches οπότε ίσως το στρώσουν κάπως. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2023 από Arkin 1
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, john2gr είπε Μην περιμενετε θαυματα οσον αφορα την VRAM. Φτιαχτηκε αυτο το θεμα σε Far Cry 6, Forspoken, Hogwarts Legacy? Oχι. Στην καλυτερη να δουμε καλυτερο compression στα High settings ωστε να ειναι στα ορια των 8GB VRAM σε 1080p. Ειναι απο τις λιγες φορες που τα επισημα PC specs ειναι spot-on στις απαιτησεις του παιχνιδιου. Είδα στο dso που έβαλες για το cpu utilization. Όντως scalarei μέχρι 15 threads το πρόβλημα ειναι ότι δεν τα αξιοποιεί όπως πρέπει σύμφωνα με DF. Θέλει πολύ δουλειά ακόμα πάνω σε αυτό το κομμάτι. Maxarei τα cores αλλά όχι σωστά. Να δούμε με το μεγάλο patch που λένε ότι θα δώσουν τι θα κάνουν γιατί και με το 1.0.6 μηδέν boost στο performance. Την ταχύτητα του shader compile αύξησαν μόνο. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2023 από Arkin 2
HALF EVIL Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Η χροιά των διαλόγων στα ελληνικά θυμίζει σαφώς Γιάγκο και Βίρνα. 👍 1
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 9 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Η χροιά των διαλόγων στα ελληνικά θυμίζει σαφώς Γιάγκο και Βίρνα. 👍 Πόσο ισχύει. Είδες το βίντεο έτσι? Εννοείται στο κανονικό playthrough αγγλικός ήχος με ελληνικούς υπότιτλους. 1
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 8 λεπτά πριν, xartemporas είπε Ήταν επόμενο με τόσο χαμηλό rating που έχει. Πρακτικά ξεγράφει το 80% των χρηστών του Steam με τις απαιτήσεις που ζητάει.
kostiger Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Kαλα πηγε αυτο.. (56) https://www.metacritic.com/game/pc/the-last-of-us-part-i
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, kostiger είπε Kαλα πηγε αυτο.. (56) https://www.metacritic.com/game/pc/the-last-of-us-part-i What? 57? Το 1.7 το καταλαβαίνω είναι από χρήστες που δεν τρέχει καν το παιχνίδι ή τρέχει χάλια. Το 57 γιατί? Συνήθως οι κριτικοί βαθμολογούν βάση παιχνιδιού και το Lou ειναι εξαιρετικό. Τώρα έβαλαν και το performance για την βαθμολογία τους? Παιχνίδι του 95 το έκαναν 57. 1
Hacker?pcs Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 1 minute ago, Arkin said: What? 57? Το 1.7 το καταλαβαίνω είναι από χρήστες που δεν τρέχει καν το παιχνίδι ή τρέχει χάλια. Το 57 γιατί? Συνήθως οι κριτικοί βαθμολογούν βάση παιχνιδιού και το Lou ειναι εξαιρετικό. Τώρα έβαλαν και το performance για την βαθμολογία τους? Παιχνίδι του 95 το έκαναν 57. Άμα είναι unplayable δεν γίνεται να βάζεις 95, και το New Vegas είναι παιχνιδάρα αλλά όταν βγήκε απλά δεν μπορούσες να το παίξεις παρόμοια
kostiger Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, Arkin είπε What? 57? Το 1.7 το καταλαβαίνω είναι από χρήστες που δεν τρέχει καν το παιχνίδι ή τρέχει χάλια. Το 57 γιατί? Συνήθως οι κριτικοί βαθμολογούν βάση παιχνιδιού και το Lou ειναι εξαιρετικό. Τώρα έβαλαν και το performance για την βαθμολογία τους? Παιχνίδι του 95 το έκαναν 57. Στις επικεφαλιδες που διαβασα ολοι στεκονται στα τεχνικα του προβληματα. Εκει που επρεπε να κανει το γυρο του θριαμβου εγινε πατσαβουρι.. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα