Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το resident evil 4 το έχω δει μόνο στο demo για την ώρα. Καλή, χρυσή η RE engine και κυρίως πολύ καλή στην απόδοση, αλλά δεν φτάνει την μηχανή της Naughty Dog οπτικά. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την ποιότητα του πορτ.

33% Mostly Negative στο steam. Εδώ είναι αναρτημένα κάποια Known Issues αλλα δεν βλέπω τίποτα για cpu ή για το mouse camera jitter issue. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, georgethess είπε

Έχω ξενερώσει με αυτό όσο με κανένα παιχνίδι γιατί το περίμενα χρόνια και ζήλευα όσους είχαν playstation και είπα να το αγοράσω για να στηρίξω όσους developers κάνουν port σε PC

Σε PC με 3060 ti και 32 GB RAM μου έκανε μέσα σε 1 ώρα και 20 λεπτά 4 crashes και είχα μεγάλα framedrops με 10fps αδικαιολόγητα ακόμα και σε cinematics και ο υπολογιστής βόγγαγε και ζέσταινε περισσότερο από κουμτελ

Παίζω σε 1080 με μέτριες ρυθμίσεις στα γραφικά αλλά δεν...

Σε λίγο θα κάνω refund από το epic και δεν ξέρω αν θα το ξαναπαίξω

Υποτίθεται το καθυστέρησαν για να το βελτιώσουν και είναι σαν να παίζω prerelease

Ντροπή και μόνο αυτό

Εννοείται refund φίλος. 3060 Ti με 32 RAM σε 1080p και medium graphic settings δεν είναι κακό port αλλά είναι ότι χειρότερο τα τελευταία χρόνια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Για όσους έχουν θέματα με stuttering, κακή απόδοση και τα σχετικά:

https://steamcommunity.com/app/1888930/discussions/0/3818529563396381516/?ctp=2

Το πρόβλημα φαίνεται να έχει να κάνει με αυτό το αρχείο : oo2core_9_win64.dll

Αν έχετε κατεβάσει το Fifa 23 ή το Warframe, αντιγράψτε το από εκεί και αντικαταστήστε αυτό στον κατάλογο του παιχνιδιού.

2) Όταν τρέξετε για πρώτη φορά το παιχνίδι αφήστε να φορτώσει τους shaders στο 100% πριν παίξετε και αν κρασάρετε κατά τη διαδικασία αυτή υπάρχει άλλη λύση.

3) Όποιος θέλει επιλογή DLSS κατεβάζει από εδώ το συμπιεσμένο αρχείο:

https://mr_goldberg.gitlab.io/goldberg_emulator/

Και αντιγράφετε μόνο τα αρχεία:

steam_api64.dll
steam_api.dll

Στο φάκελο του παιχνιδιού, αφού κρατήσετε αρχείο των παλιών.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Armoral είπε

Για όσους έχουν θέματα με stuttering, κακή απόδοση και τα σχετικά:

https://steamcommunity.com/app/1888930/discussions/0/3818529563396381516/?ctp=2

Το πρόβλημα φαίνεται να έχει να κάνει με αυτό το αρχείο : oo2core_9_win64.dll

Αν έχετε κατεβάσει το Fifa 23 ή το Warframe, αντιγράψτε το από εκεί και αντικαταστήστε αυτό στον κατάλογο του παιχνιδιού.

Αφήστε να φορτώσει τους shaders πριν παίξετε και αν κρασάρετε κατά τη διαδικασία αυτή υπάρχει άλλη λύση.

Δεν ισχυει, ξεκαθαρα placebo effect απο οσους το λενε. Το παιχνιδι παλι θελει 20 λεπτα για να κανει compile τους shaders, οποτε δεν κανει κατι καλυτερα η παλιοτερη εκδοση. Και εγγυημενα δεν διορθωνει τα crashes. Ενα crash που ευκολα μπορειτε να κανετε replicate ειναι να απενεργοποιησετε 4 CPU threads απο το Task Manager (ακομα κι αν εχετε 32 threads). Το παιχνιδι θα κρασαρει και με τα 2 DLLs. Αν απο την αλλη απο το BIOS τα κανετε disable (προτου δλδ ξεκινησετε το παιχνιδι), δεν θα φατε crash.

Επισης, ακομα και μετα το compiling των shaders, υπαρχουν σκηνες οπου το παιχνιδι χρησιμοποιει στο επακρο 8 CPU cores/threads.

image.jpeg.3a2f163f2b18f6b4ae6a0e56d5ac0630.jpeg

Επεξ/σία από john2gr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, john2gr είπε

Δεν ισχυει, ξεκαθαρα placebo effect απο οσους το λενε. Το παιχνιδι παλι θελει 20 λεπτα για να κανει compile τους shaders, οποτε δεν κανει κατι καλυτερα η παλιοτερη εκδοση.

Επισης, ακομα και μετα το compiling των shaders, υπαρχουν σκηνες οπου το παιχνιδι χρησιμοποιει στο επακρο 8 CPU cores/threads.

image.jpeg.3a2f163f2b18f6b4ae6a0e56d5ac0630.jpeg

Άλλο το πρώτο θέμα και άλλο το δεύτερο με τους shaders. Για τους shaders δεν έγραψα τίποτα, απλά είπα αν κάποιος αντιμετωπίζει θέματα με crashes την ώρα του shader building μπορώ να του προτείνω λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Armoral είπε

Άλλο το πρώτο θέμα και άλλο το δεύτερο με τους shaders. Για τους shaders δεν έγραψα τίποτα, απλά είπα αν κάποιος αντιμετωπίζει θέματα με crashes την ώρα του shader building μπορώ να του προτείνω λύση.

Εκανα edit για τα crashes. Tο παιχνιδι στρεσαρει στο 100% την CPU για πανω απο 20 λεπτα και με τα 2 DLLs, οποτε φανερωνει stability προβληματα των συστηματων. Καποιοι κανουν συγκρισεις για το building των shaders χωρις καν να κανουν delete τον shader folder που εχει ηδη δημιουργηθει απο το προηγουμενο DLL. H πλακα ειναι οτι λενε <<Ωωωωωωωωω, απο το 32% και μετα παει γρηγορα το building>>. Newsflash. Το ιδιο ισχυει και για το παλιο DLL, απο το 32% και μετα ειναι πιο γρηγορο. 

Απο τον Discord server μου, ενας ειχε απενεργοποιησει τα e-Cores και ετρωγε crash στους shaders. Οταν τους ενεργοποιησε ξανα και γυρισε σε default ρυθμισεις, δεν συναντησε προβλημα (χωρις να αλλαξει DLLs). Οποτε αν τρωτε crashes αποκλειστικα και μονο στο building shaders, καλο ειναι να ελεγξετε πρωτα τα συστηματα σας

Επεξ/σία από john2gr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα προσωπικά τα shaders χτίστηκαν πολύ γρηγορότερα (από το 0) με την 2.9.5 της Oodle Decompression Library, αλλά η απόδοση παραμένει ίδια. Τo CPU τερματισμένο και το αποτέλεσμα είναι ένα ασταθές frametime graph που χαλάει την ομαλότητα της κίνησης. Χρειάζεται επειγόντως update, αν και αμφιβάλλω αν θα αντιμετωπίσει όλα τα θέματα που βασανίζουν το πορτ.

Επισυνάπτω και μια εικόνα με τα στατιστικά από Afterburner στην αρχή του gameplay στην Βοστώνη. Ryzen 5600X, RTX 3060Ti, 16GB RAM. 1440p με DLSS Quality και τα περισσότερα settings στο high.

ckjzCyC.jpeg

Επεξ/σία από naruto14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Εμένα προσωπικά τα shaders χτίστηκαν πολύ γρηγορότερα (από το 0) με την 2.9.5 της Oodle Decompression Library, αλλά η απόδοση παραμένει ίδια. Τo CPU τερματισμένο και το αποτέλεσμα είναι ένα ασταθές frametime graph που χαλάει την ομαλότητα της κίνησης. Χρειάζεται επειγόντως update, αν και αμφιβάλλω αν θα αντιμετωπίσει όλα τα θέματα που βασανίζουν το πορτ.

Επισυνάπτω και μια εικόνα με τα στατιστικά από Afterburner στην αρχή του gameplay στην Βοστώνη. Ryzen 5600X, RTX 3060Ti, 16GB RAM. 1440p με DLSS Quality και τα περισσότερα settings στο high.

ckjzCyC.jpeg

Τα dll τα αντικατέστησες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Armoral είπε

Τα dll τα αντικατέστησες;

Τo dll της Oodle Decompression Library ναι. Τα άλλα δύο ανέφερες πως είναι για το DLSS οπότε φαντάζομαι δεν θα αλλάξουν κάτι στο CPU usage.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A message from Naughty Dog

We are currently investigating the following issues:

- Loading shaders takes longer than expected
- Performance and stability is degraded while shaders are loading in the background
- Older graphics drivers leads to instability and/or graphical problems
- Game may be unable to boot despite meeting the minimum system requirements
- A potential memory leak

We are working on patches, will provide updates as they become available, and will continue to investigate other reported issues. Please keep an eye out on our Support Page as well as the Steam store page for our latest patch notes. If you encounter an issue that is not resolved by our latest patch, you may submit a ticket here.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...