Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Οκ, σχετικό είναι αυτό. Το 2030, είναι μια ανάσα από σήμερα ουσιαστικά. Ξέρουμε όμως, πως από μέρα σε μέρα με ένα ΦΕΚ όλα αλλάζουν. Ας υποθέσουμε λοιπόν, πως δεν αλλάζει τίποτα και θα ισχύει ό,τι εχει αποφασιστεί ήδη. Είσαι στο 2028, 6 χρόνια από σήμερα και έχεις αποφασίσει να ξοδέψεις (ή μετρητά ή με δόσεις, δεν μας αφορά αυτό), 30-35.000 ευρώ. Θα αγοράσεις μια τεχνολογία που αφήνει τις τελευταίες τις πνοές (ΜΕΚ) 2 χρόνια πριν το τέλος ή ηλεκτρικό που αναμφίβολα θα είναι το μέλλον;
 

Ακόμα και σήμερα, τώρα, αν έπρεπε να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο θα ήμουν ΤΡΟΜΕΡΑ προβληματισμένος. Το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πληθυσμού, αντικειμενικά, δεν έχει τη δυνατότητα να αλλάζει αυτοκίνητο κάθε 5 ή 6 χρόνια, ειδικά με τέτοιες τιμές. Αυτός είναι ένας  από τους βασικού λόγους, που έχω αποφασίσει να μην αλλάξω και αυτοκίνητο.

Είναι μια μεγάλη αλήθεια με την οποία δεν ασχολείται και κανείς. Συνδέεται άμεσα με την ψυχική μας υγεία, την  οποία έχουμε παραμελήσει αρκετά.

 Ακριβώς! Δεν καταλαβαινω γιατι δεν ασχολούμαστε. Και εμεις και η πολιτεία. Επηρεάζει την καρδια μας, την ψυχολογία μας, τα πάντα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Τι απασχολεί τον μέσο Έλληνα αυτό, αφού με τις τιμές των αυτοκινήτων σήμερα πόσο μάλλον το 2035 δεν μπορεί να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο, εκτός και αν πάρει δάνειο που θα πληρώνει μέχρι να πεθάνει.

τον απασχολεί όταν θα παίρνει μτχ ηλεκτρικά με κλασμένες μπαταρίες και για συμμάζεμα δε θα θέλει κανα χιλιάρικο αλλά πολλαπλάσια

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

τον απασχολεί όταν θα παίρνει μτχ ηλεκτρικά με κλασμένες μπαταρίες και για συμμάζεμα δε θα θέλει κανα χιλιάρικο αλλά πολλαπλάσια

Υπάρχουν πολλά παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν κλείσει δεκαετία και οι μπαταρίες είναι μια χαρά απλά έχει πέσει λίγο η αυτονομία τους τί μαζέματα να θέλουν , το πρόβλημα είναι η φόρτιση που πρέπει να έχεις αναγκαστικά parking με παροχή ρεύματος , και ότι δεν μπορείς να πας ταξίδια χωρίς dc charging.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apostolosapok είπε

Υπάρχουν πολλά παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν κλείσει δεκαετία και οι μπαταρίες είναι μια χαρά απλά έχει πέσει λίγο η αυτονομία τους τί μαζέματα να θέλουν , το πρόβλημα είναι η φόρτιση που πρέπει να έχεις αναγκαστικά parking με παροχή ρεύματος , και ότι δεν μπορείς να πας ταξίδια χωρίς dc charging.

ναι, για χρήση 3ου αυτοκινήτου με απλή φόρτιση 40-70%  και όχι συνεχούς ταχυφόρτισης 0-100

μόνο έτσι συγκρίνεται με θερμικό και πάλι είναι αργός ο χρόνος φόρτισης

Δημοσ.

Για Αθηνα θα μιλησω, αν εχετε μπει σε μετρο - ηλεκτρικο τους τελευταιους 6 μηνες που εχουν εκτοξευτει οι τιμες, θα καταλαβετε οτι ηδη δεν εχει κανεις λεφτα για να πληρωνει αμαξια - καυσιμα. Δεν πιστευω οτι το 2035 θα εχει βελτιωθει η κατασταση, οποτε να χαμε να λεγαμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Υπάρχουν πολλά παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν κλείσει δεκαετία και οι μπαταρίες είναι μια χαρά απλά έχει πέσει λίγο η αυτονομία τους τί μαζέματα να θέλουν , το πρόβλημα είναι η φόρτιση που πρέπει να έχεις αναγκαστικά parking με παροχή ρεύματος , και ότι δεν μπορείς να πας ταξίδια χωρίς dc charging.

Πέρα από το ότι ένα ηλεκτρικό δεν έχει ΜΕΚ σε όλα τα άλλα θέλουν την ίδια συντήρηση. Αμορτισέρ, φρένα, ελαστικά κτλ. συν την πανάκριβη κλασμένη μπαταρία. Δεν είναι η γη της επαγγελίας το ηλεκτρικό.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
3 ώρες πριν, CMOS_Z είπε

Το καλοκαίρι σκάνε (κυριολεκτικά) οι μετασχηματιστές των οικοδομικών τετραγώνων από κλιματιστικά. Λιώνουν καλώδια, παίρνουν φωτιά σε κτίρια, όχι απαραίτητα παλιά, απλά οι περισσότερες εγκαταστάσεις είναι σε τραγική κατάσταση χωρίς σωστές μελέτες για νορμαλ φορτία. 

Είναι αδύνατο ο τοπικός μετασχηματιστής του τετραγώνου σου να αντέξει τις καταναλώσεις εάν πούμε για παράδειγμα πως σε μια γειτονιά αλλάξουν αρκετοί σε ηλεκτρικά και έχουν δική τους πρίζα.

Θα πρέπει να γίνουν πάρα πολλές αναβαθμίσεις σε αυτό το κομμάτι. Ακόμα είναι νωρίς και δεν φαίνονται τα προβλήματα του δικτύου. 

Η απλα δε θα εχουν ολοι αυτοκινητο θα ειναι για λιγους

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

Πέρα από το ότι ένα ηλεκτρικό δεν έχει ΜΕΚ σε όλα τα άλλα θέλουν την ίδια συντήρηση. Αμορτισέρ, φρένα, ελαστικά κτλ. Δεν είναι η γη της επαγγελίας το ηλεκτρικό.

ενώ η μπαταρία νομιζουν οτι αν φτάσει 70% και αλλαχτούν (αν αλλάζουν) τα ελαττωματικά στοιχεία της , τα καινούρια θα κρατήσουν το ίδιο και τα παλιά θα συνεχίσουν να αποδίδουν το ίδιο 😁

Μόλις τώρα, ΠάρηςΓ είπε

Η απλα δε θα εχουν ολοι αυτοκινητο θα ειναι για λιγους

όπως κυκλοφορούν σαπάκια σήμερα , έτσι θα συνεχίσει η παράδοση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρις να θελω να απαγοητευσω καποιους εδω μεσα να πω οτι συμβαινει το ιδιο ακριβώς που εχει γινει με την αλλαγη ωρας.Απλως κανει προταση το ευροκοινοβουλιο.Την τελικη  αποφαση την περνει το συμβουλιο των αρχηγων των κρατων -μελών με ομοφωνία.Αρα επι της ουσιας δεν υπαρχει τιποτα  παρα μονο πυροτεχνήματα  και μεχρι το 2035 εχει να τρεξει πολυ νερο στο αυλακι............Αν υπαρχει μεχρι τοτε και ευρωπαικη ενωση.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Thanks 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, korakios είπε

ενώ η μπαταρία νομιζουν οτι αν φτάσει 70% και αλλαχτούν (αν αλλάζουν) τα ελαττωματικά στοιχεία της , τα καινούρια θα κρατήσουν το ίδιο και τα παλιά θα συνεχίσουν να αποδίδουν το ίδιο 😁

όπως κυκλοφορούν σαπάκια σήμερα , έτσι θα συνεχίσει η παράδοση

Είναι άλλη κουβέντα αυτό αλλά αν θέλει τα κόβει με νόμο η βάζει τρελό φόρο.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Χωρις να θελω να απαγοητευσω καποιους εδω μεσα να πω οτι συμβαινει το ιδιο ακριβώς που εχει γινει με την αλλαγη ωρας.

2030 λέμε για Ελλάδα, βγήκε ΦΕΚ , άγνωστο αν θα το τηρήσουν ή όχι

σίγουρα υπάρχει μεγάλη ανυπομονησία να έρθει η ηλεκτροκίνηση για "'αγνωστους" λόγους , μιας και κάναμε αίτηση πριν κανα χρόνο περίπου για κατάργηση θερμικών το 2025 μαζί με 8 άλλες χώρες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Είναι άλλη κουβέντα αυτό αλλά αν θέλει τα κόβει με νόμο η βάζει τρελό φόρο.

Είσαι σίγουρος ότι θέλει να το κάνει έτσι στους ψηφοφόρους?

Επισκέπτης
Δημοσ.

Πρωτα θα ξεφορτωσει η ευρωπη οτι βενζινοκινητο και ντιζελ υπαρχει στον φτωχο νοτο και μετα θα σηκωσει κεφαλι η αγορα εδω. 

 

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Είσαι σίγουρος ότι θέλει να το κάνει έτσι στους ψηφοφόρους?

το ιδιο έχει γίνει με τιμές βενζίνης , τέλη , φορολογία τεκμηρια ,

χρόνια τώρα , αποδείχτηκε οτι τους παίρνει να κάνουν ότι θέλουν και καλά κάνουν , το ίδιο θα έκανα στη θέση τους

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

το ιδιο έχει γίνει με τιμές βενζίνης , τέλη , φορολογία τεκμηρια ,

χρόνια τώρα , αποδείχτηκε οτι τους παίρνει να κάνουν ότι θέλουν και καλά κάνουν , το ίδιο θα έκανα στη θέση τους

για να δούμε θα το κάνει με ένα νόμο?:rolleyes:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...