Προς το περιεχόμενο

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εμένα τα λες αλλά ευτυχώς στο τελος το διορθώσες

Να μην εχεις καμια αυταπάτη οτι οταν ας πουμε ολα θα είναι ηλεκτρικά, δεν θα υπαρχουν τελη, ουτε μετρητες δεη που θα σε χρεωνουν με φεκ, εντάξει εγω γελασω εδω με την αφέλεια μερικών 😁

Δεν ειναι προσωπικό γενικως μιλάω 

Προφανώς κάπου θα μετακινηθεί το κόστος.

Ήδη διαβάζω σε εξωτερικό σκέφτονται να φορολογήσουν τα ηλεκτρικά λόγω του έξτρα βάρους και του κινδύνου σε πιθανότητα ατυχήματος.

Επίσης την απαγόρευση σε εσωτερικά parking λόγω του κινδύνου φωτιάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να προσθεσω και κατι αλλο, το σημερινό δικτυο ηλεκτροδότησης σε καμια περίπτωση δεν είναι επαρκές για την φόρτιση μεγάλου αριθμού αυτοκινητων και δεν μιλάω απο πλευράς παραγωγής σε μεγαβατώρες αλλα απο πλευράς του ακραίου δικτύου, αυτο που φτανει στα σπιτια στα γκαραζ, στους δρόμους, τα πεζοδρόμια κλπ, θα χρειαστεί να πέσουν παρά πολλά λεφτά σε υποδομές στο δικτυο στην Ελλάδα, πράγμα που δεν πολυπιστευω οτι θα γίνει πρώτον σωστά και δευτερον αν θα γινει και πραγματικα ή θα χρειαστεί να το πληρώσουμε και αυτό με αίμα.

Ασε που σε ολο αυτο θα πανε πολυ μπροστα μονο οι χωρες που εχουν πυρηνική ενέργεια και οχι ήλιους και κουραφεξαλα.

 

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο Ιούλιο θα έχουμε ανακοινώσεις μη μαγειρεύετε συνέχεια  και πιο χαλαρά τα κλιματιστικά , με ρεύμα στα ύψη και τοπικά black-out 😁

Κατα τα άλλα ,λογικό να θέλουν απο το 2030 την ηλεκτροκίνηση, είναι επιδοτούμενα λεφτά που θα τα φάνε , απλά ελπίζω να γίνουν έργα όχι όπως με το φυσικό αέριο που λίγοι κατάλαβαν τι έπρεπε να γίνει (σα χρονοδιάγραμμα) και το τι πραγματικά  έγινε

Δηλαδή μην καταλήξουμε 2050 και δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης , δεν επαρκεί το υπάρχων δίκτυο και κάνουμε εισαγωγές ρεύματος αβέρτα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gbras είπε

Τραγικη δεν ειναι, ειναι μικροτερη κυριως σε υψηλες ταχυτητες ενω μεσα στην πολη μπορει να ειναι και μεγαλυτερη. Αν θες να κινεισαι για πολυ ωρα σε υψηλες ταχυτητες τοτε ναι το ηλετρικο δεν κανει για εσενα . Εγω πηγαινω χαλαρα 110 -120 και ειμαι μια χαρα και αν χρειαστει σε μια προσπεραση θα το πατησω.

Αρα λοιπον εγω δεν θεωρω οτι εχω περιορισμενη αυτονομια και το δικτυο αν και μικρο ειναι επαρκες για να πας παντου με το αναλογο μοντελο φυσικα.

Τα 140km/h σε αυτοκινητόδρομο δεν είναι "υψηλές ταχύτητες", νορμάλ είναι. Τα ηλεκτρικά δεν κάνουν για όσους θέλουν να ταξιδεύουν με νορμάλ ταχύτητες, κάνουν μόνο για όσους είναι διατεθειμένοι να ταξιδεύουν πιο αργά και από τα ΚΤΕΛ (εννοώ τις πραγματικές ταχύτητες που κινούνται, όχι το όριο των 100).

Το τελευταίο μου ταξίδι ήταν Πάτρα - αεροδρόμιο - Πάτρα, το έκανα με ένα ταπεινό yaris diesel πρώτης γενιάς αξίας κάπου 4-5k€, φουλάρισα Πάτρα μέσα σε 3 λεπτά, πήγα καρφί αεροδρόμιο και γύρισα με ταχύτητα 140km/h όπου μπορούσα, και στο τέλος ο δείκτης καυσίμου έδειχνε κάτι παραπάνω από το 1/4.

 Αλήθεια, εσύ ποιο ηλεκτρικό έχεις?

27 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εμένα τα λες αλλά ευτυχώς στο τελος το διορθώσες

Να μην εχεις καμια αυταπάτη οτι οταν ας πουμε ολα θα είναι ηλεκτρικά, δεν θα υπαρχουν τελη, ουτε μετρητες δεη που θα σε χρεωνουν με φεκ, εντάξει εγω γελασω εδω με την αφέλεια μερικών 😁

Δεν ειναι προσωπικό γενικως μιλάω 

Δεν τα λέω σε σένα, γενικώς τα λέω και εγώ, απλά το δικό σου post μου έδωσε αφορμή για σχόλιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε οτι αφορα την φορτιση των ηλεκτρικων νομιζω οι κινεζοι εχουν την καλυτερη λυση

Εχουν ρομποτικους σταθμους οπου αλλαζουν μπαταριες στα αυτοκινητα

https://youtu.be/hTsrDpsYHrw?t=384

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πατίνι το μεταφορικό του μέλλοντος. Έχουν κουράσει αυτά τα ποστ, εξάλλου είναι τόσο εχθρικοί απέναντι στα αυτοκίνητα που ούτε δρόμους δεν έχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαταρίες μεγαλύτερες απο 100kWh δεν θα βγουν εκτός αν αλλάξει ριζικά η τεχνολογία. 

Εκείνο που χρειάζεται και υπάρχει στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός Βαλκανίων είναι το επαρκές δίκτυο.

Εχω κάνει αρκετά ταξίδια ΑΛΛΑ, η μόνη διαδρομή που κατάλαβα τι σημαίνει επάρκεια δικτύου ήταν η διαδρομή Αθήνα-Ρίο-Ιωάννινα. Οταν υπάρχουν αρκετοί και ικανοί (250kW) φορτιστές τότε ο χρόνος που χρειάζεται να φορτίσεις πλήρως είναι 20λεπτο.. Οσο να κατέβεις να πάς τουαλέτα, να πάρεις εναν καφέ και να φύγεις.

Υποδομές ναι, χρειάζονται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, tsofras είπε

 

Ήδη διαβάζω σε εξωτερικό σκέφτονται να φορολογήσουν τα ηλεκτρικά λόγω του έξτρα βάρους και του κινδύνου σε πιθανότητα ατυχήματος.

Επίσης την απαγόρευση σε εσωτερικά parking λόγω του κινδύνου φωτιάς

Δηλαδή στην αρχή φορολογουσαμε με βάση τα κυβικά, τώρα βρήκαμε το παραμύθι με τους ρύπους, μετά θα φορολογούμε με βάση το βάρος; Στη συνέχεια μπορεί να φορολογούμε με βάση το χρώμα, ποιος ξέρει;

Είδατε για τι γελοιοτητες συζητάμε.  Κάθε εποχή έχει τη δική της δικαιολογία -αφορμη για άρμεγμα. Όποτε μη χαίρονται οι φαν των ηλεκτρικών και ειδικά αυτοί που πιστεύουν ότι θα πάρουν ηλεκτρικό και να κόβουν βόλτες τζάμπα με 1€ ανά 100χμ . Θέμα χρόνου είναι μέχρι να γίνει mainstream, μετά δε θα έχει καμία διαφορά. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Mokka-e δειτε την επίσημη αυτονομία που δινει η OPEL....:

(με 120km/h χειμώνα δεν φτάνεις ουτε Λαμία  🐌)

https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka-e/overview.html

Επεξ/σία από haralabosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Klausx είπε

Πατίνι το μεταφορικό του μέλλοντος. Έχουν κουράσει αυτά τα ποστ, εξάλλου είναι τόσο εχθρικοί απέναντι στα αυτοκίνητα που ούτε δρόμους δεν έχουμε.

ούτε καν πατίνι για Ελλαδα , πήρα δοκιμαστικά φίλου , δεν υπάρχει περίπτωση , τα χέρια μετά απο ώρα μουδιάζουν λες και βαράς κομπρεσέρ , ποδήλατο με αναρτήσεις μπροστά πίσω (ή και στη σέλα) και χοντρά λάστιχα

σαν κάτοχος ηλεκτρικού ποδήλατου υπάρχουν μέρες που έχει ζοριστεί η μέση απο τις λακούβες

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dbrillis είπε

Επιχείρισεις δεν μπορούν να πάρουν ρευμα σε μια χωρα οπως η Ολλανδία, θα εχουμε ταχυφορτιστες παντου; Σε βλεπω πολυ αισιοδοξο. 

https://nltimes.nl/2022/06/09/new-companies-cant-connect-grid-limburg-brabant-unacceptable-provinces-say

Είμαστε στην αρχή της αρχής, καμία αντίρρηση για αυτό.

https://www.carandmotor.gr/nea/aytopsia-seirio-megalyteros-stathmos-fortisis-ellada

 

fortistes%20seirios%20ilektrika%20(5).jp

 

 

Επεξ/σία από Doubt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Δηλαδή στην αρχή φορολογουσαμε με βάση τα κυβικά, τώρα βρήκαμε το παραμύθι με τους ρύπους, μετά θα φορολογούμε με βάση το βάρος; Στη συνέχεια μπορεί να φορολογούμε με βάση το χρώμα, ποιος ξέρει;

Είδατε για τι γελοιοτητες συζητάμε.  Κάθε εποχή έχει τη δική της δικαιολογία -αφορμη για άρμεγμα. Όποτε μη χαίρονται οι φαν των ηλεκτρικών και ειδικά αυτοί που πιστεύουν ότι θα πάρουν ηλεκτρικό και να κόβουν βόλτες τζάμπα με 1€ ανά 100χμ . Θέμα χρόνου είναι μέχρι να γίνει mainstream, μετά δε θα έχει καμία διαφορά. 

περιβαλλοντολογικός φόρος ανακύκλωσης μπαταρίας είναι το πρώτο που μου έρχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ψήφισε το Ευρωκοινοβούλιο κάτι, δεν σημαίνει ότι αποτελεί κ δέσμευση αφού πρέπει να εγκριθεί/τροποποιηθεί από το συμβούλιο αρμοδίων υπουργών της ΕΕ και τελικά από την Κομισιον για να γίνει νόμος/κανονισμός της ΕΕ κ μετα να ενσωματωθει στις εθνικές νομοθεσίες. Πρακτικά στο συμβούλιο υπουργών θα πέσουν οι αντιρρήσεις από τις χώρες με αυτοκινητοβιομηχανία, αφού οι υπουργοί τους θα διαβουλευθουν πρώτα με τις αντίστοιχες εταιρείες πριν πάνε στις Βρυξέλλες για τη συζήτηση και η γραμμή τους θα περάσει στα σίγουρα (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία κλπ). Δε μιλώ για υπουργούς χωρών σαν τη δική μας που κάνουν ότι τους πουν οι άλλοι σε τέτοια θέματα. 

Οπότε τα όποια βήματα θα γίνουν με βάση το μοντέλο διοίκησης της ΕΕ όταν κ αν το θελήσουν οι μεγάλες εταιρείες, το... group VAG κλπ. 

Αν το θελήσουν θα δείτε γρήγορη υιοθέτηση της πρότασης και εφαρμογή στην κεντρική κ βόρεια Ευρώπη κ εμείς να ζητάμε κλασικά 3 παρατάσεις κ να πληρώνουμε επιπλέον για καμιά 3ετια μετά πρόστιμα περι μη εφαρμογής. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, rodosf1 είπε

Το ότι ψήφισε το Ευρωκοινοβούλιο κάτι, δεν σημαίνει ότι αποτελεί κ δέσμευση...

  

2 ώρες πριν, korakios είπε

έχει βγει ήδη ΦΕΚ μιας και είμαστε πρωτοπόροι , απο το 2030 μόνο ηλεκτρικά , ούτε καν υβριδικά

https://www.nomotelia.gr/photos/File/105a-22.pdf

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...