Προς το περιεχόμενο

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και πάλι υπερβολικό είναι μάλλον κάποιο θέμα έχει το αμάξι και καίει τόσο δεν μπορεί. Ασύμφορο είναι πλέον με αυτές τις τιμές

εχω πεθάνει σου λεω, με λαμπάκι αναμένο και δείκτη στο κόκκινο βάζω βενζίνη στο Πτελεό για να πάω στον Αλμυρό 20 ευρώ (με σημερινες τιμες 2.40 κάπου εκεί), και στις ανηφόρες πριν φθάσω στο χωριό κατά την επιστροφή κοψοχολιάζω με το λαμπάκι που δεν σβηνει ουτε αν αφησω το γκαζι.  

Επεξ/σία από valadsk
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτα τα γραφουν οσοι δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο και φανταζονται διαφορα. Εγω που εχω σου λεω οτι παω οπουδηποτε χωρις προβλημα και χωρις να σκεφτομαι τι θα "καψω". Μη γραφουμε παλι τα ιδια. Για καποιον που δεν εχει χρηματα ακριβα ειναι ολα τα αυτοκινητα., οταν το πιο φθηνο ξεκιναει ουσιαστικα απο 15κ

δεν έχουν όλοι πάρκινγκ , ούτε βάζουν φωτοβολταϊκά

επίσης για μτχ ηλεκτρικό είναι ότι χειρότερο

καλό γούστο , αλλά όχι και οικονομία

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dbrillis είπε

Στο μυαλό μου η μονη λύση ειναι να συμφωνήσουν σε καποιο κοινο πρότυπο και οι μπαταρίες να ειναι swappable ή μέρος αυτων να είναι swappable. Πας στο "βενζινάδικο" και μπαμ μπαμ σου αλλάζουν τη μπαταρία με μια φορτισμένη. Το να έχουμε 150 φορτιστές σε ενα κτήριο με 150 σπίτια μου φαίνεται καπως. 

Αυτό ίσως είχε νόημα για φόρτιση 30 λεπτών +.

Αν πάμε στα 5 λεπτά πχ χάνεται το πλεονέκτημα και μένουν μόνο τα μειονεκτήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ φοβάμαι ότι με την τρέλα που έχουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά (καλώς - κακώς δε το συζητάμε τώρα) η βενζίνη θα μείνει εσκεμμένα ψηλά. Είναι πολύ καλή πίεση ώστε να σκέφτεται ο άλλος από μόνος του να πάει σε ηλεκτρικό.

Σε 10 χρόνια πάντως από τώρα πολλά θα αλλάξουν. Δε νομίζω να έχει νόημα να ασχολούμαστε. Μπορεί να δοθεί παράταση, να βελτιωθούν οι μπαταρίες, να πέσουν οι τιμές, να αυξηθούν οι φορτιστές....

Κοινώς, μέχρι τότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, @11h είπε

 είχα ρωτήσει  στο Υπουργειο Συγκοινωνιων πρίν 3-4 χρόνια και μου είπαν οτι τέτοιου είδους μετατροπή (απο θερμικό σε ηλεκτρικό) απαγορεύεται.

Απαγορεύεται και στο 2022🤣
Βέβαια, αν αγοράσεις αυτοκίνητο στο εξωτερικό, το μετατρέψεις και αυτομάτως πάρεις την έγκριση τύπου και γίνει "πράσινο" 0 emissions  σου επιτρέπει το ελληνικό κράτος να το κάνεις εισαγωγή 😩. Το να δώσουν άδειες να γίνονται κι εδώ τέτοιες μετατροπές είναι το πρόβλημα τους 🤬.  Κάποια στιγμή, θέλω να πιστεύω ότι θα το επιτρέψουν όμως αναγκαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτα τα γραφουν οσοι δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο και φανταζονται διαφορα. Εγω που εχω σου λεω οτι παω οπουδηποτε χωρις προβλημα και χωρις να σκεφτομαι τι θα "καψω". Μη γραφουμε παλι τα ιδια. Για καποιον που δεν εχει χρηματα ακριβα ειναι ολα τα αυτοκινητα., οταν το πιο φθηνο ξεκιναει ουσιαστικα απο 15κ

Κοίτα να δείς , το προηγούμενο Σ/Κ πήγα μία εκδρομούλα (δεν σας ενδιαφέρει το ξέρω :D )

Και είπα αν είχα ηλεκτρικό τι θα έκανα ? Οπότε μπήκα να δώ χάρτη με φορτιστές στη περιοχή που θα πάω και αν θα έβρισκα ξενοδοχείο που να είχε σταθμό φόρτισης.

Προσωπικά αγχώθηκα μόνο με το ψάξιμο και δεν θα ήθελα να είναι παράγοντας ο παραπάνω όποτε σκέφτομαι να πάω μία εκδρομή .

Αν φτάσουν σε αυτονομία τα 1000 χλμ τότε θα αγοράσω και εγώ και ας πηγαίνω να το φορτίσω στο mall μία φορά τον μήνα (που λέει ο λόγος)

Δεκτό το ότι βολεύεσαι εσύ , αλλά δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν οι προβληματισμοί που έχει όλος ο κόσμος με την αυτονομία και την φόρτιση

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Hk2004gr είπε

Απαγορεύεται και στο 2022🤣
Βέβαια, αν αγοράσεις αυτοκίνητο στο εξωτερικό, το μετατρέψεις και αυτομάτως πάρεις την έγκριση τύπου και γίνει "πράσινο" 0 emissions  σου επιτρέπει το ελληνικό κράτος να το κάνεις εισαγωγή 😩. Το να δώσουν άδειες να γίνονται κι εδώ τέτοιες μετατροπές είναι το πρόβλημα τους 🤬.  Κάποια στιγμή, θέλω να πιστεύω ότι θα το επιτρέψουν όμως αναγκαστικά.

Αν βρεθεί κάποιος με πολύ "λάδι" για τα γρανάζια, θα περάσει τροπολογία μαύρα μεσάνυχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αν βρεθεί κάποιος με πολύ "λάδι" για τα γρανάζια, θα περάσει τροπολογία μαύρα μεσάνυχτα.

Θέλει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ παρακάλια & ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΔΙΑ με αμφίβολα αποτελέσματα. Ασχολούμαι χρόνια με μια μεγάλη ομάδα (σοβαρών στο είδος τους) ανθρώπων ενεργά με το ζήτημα και είναι ανένδοτοι. Όμως, εμείς δεν "είμεθα ελαιοπαραγωγοί" βεβαίως βεβαίως.... Δεν τους ενδιαφέρει το θέμα γιατί η προσοχή τους είναι στη φοροληστεία από τα καύσικα & τους φόρους εισαγωγής από τα νέα & ακριβά ηλεκτρικά. Μόλις, στεγνώσει το λίπος, τότε θα στραφούν σε αυτό. Κλασσική περίπτωση βλάβης Ελληνικού "κράτους".

Επεξ/σία από Hk2004gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Κοίτα να δείς , το προηγούμενο Σ/Κ πήγα μία εκδρομούλα (δεν σας ενδιαφέρει το ξέρω :D )

Και είπα αν είχα ηλεκτρικό τι θα έκανα ? Οπότε μπήκα να δώ χάρτη με φορτιστές στη περιοχή που θα πάω και αν θα έβρισκα ξενοδοχείο που να είχε σταθμό φόρτισης.

Που πηγες ετσι απο περιεργεια να δουμε στην πραξη τι προβλημα αντιμετωπισες. Και για αρχη να πω οτι οταν πας καπου ρωτας αν θα εχει να σου δωσει μια πριζα. Εγω ετσι κλεινω ξενοδοχεια και για εμενα τουλαχιστον δεν ειανι προβλημα. Ειδικα αν σκεφτεις οτι θα κανεις και 1000 χιλιομετρα ας πουμε χωρις να πληρωσεις κατι μαλλον αξιζει ο "κοπος". ( ως τωρα δεν με χρεωνουν κατι στα ξενοδοχεια γι αυτο).

 

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεκτό το ότι βολεύεσαι εσύ , αλλά δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν οι προβληματισμοί που έχει όλος ο κόσμος με την αυτονομία και την φόρτιση

Προβληματισμοι ισχυουν αλλα συνηθως απο αγνοια διογκωνονται η ακομα περισσοτερο ειναι για προβληματα που απλα δεν υπαρχουν. Απο την αλλη εγω πρωτος θα πω οτι για τον πολυ κοσμο το ηλεκτρικο θα ειναι επιλογη οταν θα μπορουν να το "γεμισουν" σε χρονους αναλογους με τα θερμικα για την ακριβεια το οριο ειναι 0-80% σε 15 λεπτα. Απο εκει και κατω ( σε χρονους) δεν δημιουργειται προβλημα.

Επεξ/σία από gbras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αυτό ίσως είχε νόημα για φόρτιση 30 λεπτών +.

Αν πάμε στα 5 λεπτά πχ χάνεται το πλεονέκτημα και μένουν μόνο τα μειονεκτήματα.

Επιχείρισεις δεν μπορούν να πάρουν ρευμα σε μια χωρα οπως η Ολλανδία, θα εχουμε ταχυφορτιστες παντου; Σε βλεπω πολυ αισιοδοξο. 

https://nltimes.nl/2022/06/09/new-companies-cant-connect-grid-limburg-brabant-unacceptable-provinces-say

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Hk2004gr said:

Απαγορεύεται και στο 2022🤣
Βέβαια, αν αγοράσεις αυτοκίνητο στο εξωτερικό, το μετατρέψεις και αυτομάτως πάρεις την έγκριση τύπου και γίνει "πράσινο" 0 emissions  σου επιτρέπει το ελληνικό κράτος να το κάνεις εισαγωγή 😩. Το να δώσουν άδειες να γίνονται κι εδώ τέτοιες μετατροπές είναι το πρόβλημα τους 🤬.  Κάποια στιγμή, θέλω να πιστεύω ότι θα το επιτρέψουν όμως αναγκαστικά.

τον ρώτησα και αυτό, άν δηλαδή υπαρχει περιπτωση να επιτραπεί στο μέλλον. Μου απαντησε οτι δεν μπορούν να δώσουν έγκριση τύπου οι ίδιοι, γιατί ως χώρα δεν παράγουμε αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gbras είπε

Που πηγες ετσι απο περιεργεια να δουμε στην πραξη τι προβλημα αντιμετωπισες. Και για αρχη να πω οτι οταν πας καπου ρωτας αν θα εχει να σου δωσει μια πριζα. Εγω ετσι κλεινω ξενοδοχεια και για εμενα τουλαχιστον δεν ειανι προβλημα. Ειδικα αν σκεφτεις οτι θα κανεις και 1000 χιλιομετρα ας πουμε χωρις να πληρωσεις κατι μαλλον αξιζει ο "κοπος". ( ως τωρα δεν με χρεωνουν κατι στα ξενοδοχεια γι αυτο).

 

Προβληματισμοι ισχυουν αλλα συνηθως απο αγνοια διογκωνονται η ακομα περισσοτερο ειναι για προβληματα που απλα δεν υπαρχουν. Απο την αλλη εγω πρωτος θα πω οτι για τον πολυ κοσμο το ηλεκτρικο θα ειναι επιλογη οταν θα μπορουν να το "γεμισουν" σε χρονους αναλογους με τα θερμικα για την ακριβεια το οριο ειναι 0-80% σε 15 λεπτα. Απο εκει και κατω ( σε χρονους) δεν δημιουργειται προβλημα.

Τολό πήγα και ένα ψιλο τουρ γύρω γύρω, δεν είπα ότι δεν γίνεται, στο συγκεκριμένο ταξίδι θα ήθελα μία φόρτιση. Απλά δεν μου άρεσε η ιδέα ότι έπρεπε να κανονίσω το ταξίδι σύμφωνα με την φόρτιση και να έχω κάτι ακόμη να σκέφτομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτα τα γραφουν οσοι δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο και φανταζονται διαφορα. Εγω που εχω σου λεω οτι παω οπουδηποτε χωρις προβλημα και χωρις να σκεφτομαι τι θα "καψω". Μη γραφουμε παλι τα ιδια. Για καποιον που δεν εχει χρηματα ακριβα ειναι ολα τα αυτοκινητα., οταν το πιο φθηνο ξεκιναει ουσιαστικα απο 15κ

Κοίτα, άσχετα αν έχεις ή δεν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν αλλάζει το γεγονός ότι η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι τραγική σε σχέση με την αυτονομία των θερμικών. Με ένα σύγχρονο θερμικό με τιμή κάτω από 20.000€ έχεις αυτονομία 800km ταξιδεύοντας με 140km/h, ενώ ένα ηλεκτρικό στις ίδιες συνθήκες άντε να σου βγάλει 350km, και αυτό μόνο αν είναι tesla με κόστος 60.000€+.

Τώρα αν σε εσένα ειδικά δεν δημιουργούν πρόβλημα η περιορισμένη αυτονομία και το σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού, δεν μου λέει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τολό πήγα και ένα ψιλο τουρ γύρω γύρω, δεν είπα ότι δεν γίνεται, στο συγκεκριμένο ταξίδι θα ήθελα μία φόρτιση. Απλά δεν μου άρεσε η ιδέα ότι έπρεπε να κανονίσω το ταξίδι σύμφωνα με την φόρτιση και να έχω κάτι ακόμη να σκέφτομαι

Υποθετωντας οτι ξεκινας απο Αθηνα με το δικο μου το κανεις χωρις φορτιση, εφοσον ξεκινας με 100% και στην εθνικη εισαι 110-120 km/h .Συνηθεια ειναι τι πρεπει να κανεις δεν ειναι κατι το φοβερο. Εγω παλι το προτιμω απο το να σκεφτομαι α θα παω Τολο και θα καψω 30-40 ευρω . Κατι χανεις κατι κερδιζεις.

12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κοίτα, άσχετα αν έχεις ή δεν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν αλλάζει το γεγονός ότι η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι τραγική σε σχέση με την αυτονομία των θερμικών. Με ένα σύγχρονο θερμικό με τιμή κάτω από 20.000€ έχεις αυτονομία 800km ταξιδεύοντας με 140km/h, ενώ ένα ηλεκτρικό στις ίδιες συνθήκες άντε να σου βγάλει 350km, και αυτό μόνο αν είναι tesla με κόστος 60.000€+.

Τώρα αν σε εσένα ειδικά δεν δημιουργούν πρόβλημα η περιορισμένη αυτονομία και το σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού, δεν μου λέει κάτι.

Τραγικη δεν ειναι, ειναι μικροτερη κυριως σε υψηλες ταχυτητες ενω μεσα στην πολη μπορει να ειναι και μεγαλυτερη. Αν θες να κινεισαι για πολυ ωρα σε υψηλες ταχυτητες τοτε ναι το ηλετρικο δεν κανει για εσενα . Εγω πηγαινω χαλαρα 110 -120 και ειμαι μια χαρα και αν χρειαστει σε μια προσπεραση θα το πατησω.

Αρα λοιπον εγω δεν θεωρω οτι εχω περιορισμενη αυτονομια και το δικτυο αν και μικρο ειναι επαρκες για να πας παντου με το αναλογο μοντελο φυσικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι όχι μόνο δεν έχω πρόβλημα να ξεχάσω τη βενζίνη σιγά σιγά, την ξεχνάω και στο επόμενο λεπτό.

Όμως όταν τα ηλεκτρικά στους δρόμους θα αποτελούν ένα σεβαστό ποσοστό (και όχι σχεδόν ανύπαρκτο όπως σήμερα) το κράτος θα χάνει τεράστια έσοδα από ΕΦΚ καυσίμων, τέλη κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης κτλ, και μάντεψε τι θα γίνει... θα αρχίσει να φορολογεί ΚΑΙ τα ηλεκτρικά!

Εμένα τα λες αλλά ευτυχώς στο τελος το διορθώσες

Να μην εχεις καμια αυταπάτη οτι οταν ας πουμε ολα θα είναι ηλεκτρικά, δεν θα υπαρχουν τελη, ουτε μετρητες δεη που θα σε χρεωνουν με φεκ, εντάξει εγω γελασω εδω με την αφέλεια μερικών 😁

Δεν ειναι προσωπικό γενικως μιλάω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...