Προς το περιεχόμενο

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχουμε δρόμο ...

Εδώ ακόμα θεωρείται μαγκιά η μετατροπή σε υγραέριο.

3 λεπτά πριν, korakios είπε

Ξεκινά στη Γαλλία

περίπου με 5000-8000€ για εμβέλεια πόλης

λογικά σε 18 χρόνια θα μετατρέψω το Panda 😁

 

9 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Ψάξε το, αξίζει. Η ιστορία ξεκίνησε από έναν τύπο που το δοκίμασε σαν hobby στην Αμερική, αγοράζοντας τρακαρισμένα tesla και ξηλώνοντάς τα. Σήμερα, έχει 10 χρόνια waiting list για να σου μετατρέψει το αυτοκίνητο https://www.ev-works.com/

Από τότε έχουν ξεφυτρώσει πάρα πολλές επιχειρήσεις που κάνουν μετατροπή σε ηλεκτρικά βέβαια, με εξίσου ποιοτική δουλειά. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, απέχουμε πολύ απ αυτό, ΑΚΟΜΑ....

👇

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Doubt είπε

Έχουμε δρόμο ...

Εδώ ακόμα θεωρείται μαγκιά η μετατροπή σε υγραέριο.

σε 4 ώρες περίπου είναι έτοιμο , δεν είναι κάτι δύσκολο

φυσικά έχει δρόμο ακόμα , ίσως στο ενδιάμεσο αλλάξει επιτέλους και η παρωχημένη τεχνολογία μπαταριών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ έβλεπα πάντως ένα video της shelby church στο youtube και το tesla και με 6/7 δολάρια που πλήρωσε σε έναν ταχυφορτιστή δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα αυτονομία πήρε το αμάξι.

και κλαίω που με 7 ευρώ στο δικό μου κάνω 15 χιλιόμετρα και τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valadsk είπε

εγώ έβλεπα πάντως ένα video της shelby church στο youtube και το tesla και με 6/7 δολάρια που πλήρωσε σε έναν ταχυφορτιστή δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα αυτονομία πήρε το αμάξι.

και κλαίω που με 7 ευρώ στο δικό μου κάνω 15 χιλιόμετρα και τέλος.

ε, πάρε κανα Tesla με καμια έξτρα μπαταρία να βολεύεσαι 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, valadsk είπε

εγώ έβλεπα πάντως ένα video της shelby church στο youtube και το tesla και με 6/7 δολάρια που πλήρωσε σε έναν ταχυφορτιστή δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα αυτονομία πήρε το αμάξι.

και κλαίω που με 7 ευρώ στο δικό μου κάνω 15 χιλιόμετρα και τέλος.

20lt/100 έχεις κατανάλωση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο 3'50'' για το μέσο κόστος κατανάλωσης. Βέβαια σχετικά με το κόστος που αναφέρει, ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας ότι αν περάσουμε το όριο αλλάζουν τα κόστη από τους παρόχους ρεύματος. Δεν μπορείς να υπολογίσεις το κόστος μετακίνησης μόνο με την τιμή κιλοβατώρας γιατί και σπίτι 100€ ρεύμα καίμε και μας έρχεται 500€. Οπότε το 0.35 πάει πάνω 1.5👇
 

 

Επεξ/σία από Hk2004gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μυαλό μου η μονη λύση ειναι να συμφωνήσουν σε καποιο κοινο πρότυπο και οι μπαταρίες να ειναι swappable ή μέρος αυτων να είναι swappable. Πας στο "βενζινάδικο" και μπαμ μπαμ σου αλλάζουν τη μπαταρία με μια φορτισμένη. Το να έχουμε 150 φορτιστές σε ενα κτήριο με 150 σπίτια μου φαίνεται καπως. 

Και ποσα πρότυπα φόρτισης θα αλλάξουν σε 15 χρόνια; Και ποσες φορες θα αλλάξει το δίκτυο για να πας απο το νεο τωρα στο νεο δίκτυο του 2033;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Σήμερα, έχει 10 χρόνια waiting list για να σου μετατρέψει το αυτοκίνητο

Με λίγα λόγια σήμερα ΔΕΝ αποτελεί επιλογή.

13 λεπτά πριν, gbras είπε

ε φυσικα . Γι αυτο ειναι τωρα η καλυτερη εποχη για να εχεις ηλεκτρικο.

Τώρα είναι η καλύτερη εποχή για να έχεις ηλεκτρικό μόνο από φορολογικής πλευράς, γιατί από τις υπόλοιπες άστα να πάνε. Ακόμα είναι πανάκριβα, ακόμα οι αυτονομίες τους είναι τραγικές, ακόμα το δίκτυο ανεφοδιασμού είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Στο 3'50'' για το μέσο κόστος κατανάλωσης👇

νταξ , το να πάρει Tesla κάποιος και να κάθεται να υπολογίζει κόστος φόρτισης ,δεν υπάρχει

η μπαταρία , οκ , είναι σεβαστό ποσό, θα νιώσει ο κάτοχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 είχα ρωτήσει  στο Υπουργειο Συγκοινωνιων πρίν 3-4 χρόνια και μου είπαν οτι τέτοιου είδους μετατροπή (απο θερμικό σε ηλεκτρικό) απαγορεύεται.

Επεξ/σία από @11h
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

βαρύ πόδι , μην κατακρίνεις 😁

92 μοντέλο με κλιματιστικο και ανηφορες κατηφορες λογω επαρχιας 1400 κυβθκια και 380.000 χλμ

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, valadsk είπε

92 μοντέλο με κλιματιστικο και ανηφορες κατηφορες λογω επαρχιας 1400 κυβθκια και 380.000 χλμ

Και πάλι υπερβολικό είναι μάλλον κάποιο θέμα έχει το αμάξι και καίει τόσο δεν μπορεί. Ασύμφορο είναι πλέον με αυτές τις τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, valadsk είπε

92 μοντέλο με κλιματιστικο και ανηφορες κατηφορες λογω επαρχιας 1400 κυβθκια και 380.000 χλμ

και πάλι δε βγαίνει , κάντο υγραέριο αν δεν έχεις σκοπό να το αλλάξεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τώρα είναι η καλύτερη εποχή για να έχεις ηλεκτρικό μόνο από φορολογικής πλευράς, γιατί από τις υπόλοιπες άστα να πάνε. Ακόμα είναι πανάκριβα, ακόμα οι αυτονομίες τους είναι τραγικές, ακόμα το δίκτυο ανεφοδιασμού είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

Αυτα τα γραφουν οσοι δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο και φανταζονται διαφορα. Εγω που εχω σου λεω οτι παω οπουδηποτε χωρις προβλημα και χωρις να σκεφτομαι τι θα "καψω". Μη γραφουμε παλι τα ιδια. Για καποιον που δεν εχει χρηματα ακριβα ειναι ολα τα αυτοκινητα., οταν το πιο φθηνο ξεκιναει ουσιαστικα απο 15κ

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...