phanispal Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 20 λεπτά πριν, Free Bird είπε Υποτίθεται ότι ... τότε κάθε θέση θα έχει και φορτιστή ! Με το αζημίωτο βεβαίως βεβαίως ... Καλά, το 2035 και το 2045 θα κυκλοφορούν ακόμα Starletάκια, όσοι θέλουν μπορούν να ονειρεύονται μαζική ηλεκτροκίνηση.
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Doubt είπε Δες λίγο τι γίνεται με τα κινητά τηλέφωνα τα τελευταία χρόνια. https://www.techadvisor.com/news/mobile-phone/oppo-240w-supervooc-fast-charging-3813882/ Θυμίζω, από τα 5 watt ξεκινήσαμε. Μιλάς για 24Α, και 240W, τη στιγμή που ο Supercharger V3 της Tesla, με τις τρέχουσες συνθήκες, έχει μέγιστη απόδοση 250KW με τα Amperes να πλησιάζουν τα 800. Είναι εντελώς διαφορετική η κλίμακα! Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2022 από Orestis_G
NikosKallithea Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Επόμενο και αναμενόμενο ήταν, την βενζινη σιγα σιγα πρεπει να την ξεχνάμε, ειτε με τον ενα τρόποι, ειτε με τον αλλο Γιατι το 30-35 που θα εχει 7-8€ το λιτρο και τέλη κανενα χιλιαρικακι, δεν νομίζω να θέλει κάποιος αυτοκίνητο εσ. καύσης
vagos789 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Προσωπικα εχω παραγγειλει hybrid plug-in Ειναι η πιο ασφαλης επιλογη για το μελλον Ακομα και στην Ιαπωνια δεν εχουν πιασει τα ηλεκτρικα παντως επειδη ειναι πυκνοκατοικημενοι και δεν ειναι τοσο απλα να γεμισεις πριζες παντου 2
Doubt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 16 λεπτά πριν, Orestis_G είπε Μιλάς για 24Α, και 240W, τη στιγμή που ο Supercharger V3 της Tesla, με τις τρέχουσες συνθήκες, έχει μέγιστη απόδοση 250KW με τα Amperes να πλησιάζουν τα 800. Είναι εντελώς διαφορετική η κλίμακα! Ναι είναι διαφορετική η κλίμακα. Πόσο έδινε ο V1 και πριν πόσα χρόνια; Αν σου έλεγαν το 2015 πως σε 7 χρόνια θα είχες στο χέρι σου κινητό που φορτίζει με 240 watt σε 9 λεπτά και made in China θα το πίστευες;
Joshua21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Επόμενο και αναμενόμενο ήταν, την βενζινη σιγα σιγα πρεπει να την ξεχνάμε, ειτε με τον ενα τρόποι, ειτε με τον αλλο Γιατι το 30-35 που θα εχει 7-8€ το λιτρο και τέλη κανενα χιλιαρικακι, δεν νομίζω να θέλει κάποιος αυτοκίνητο εσ. καύσης Εγώ πάλι όχι μόνο δεν έχω πρόβλημα να ξεχάσω τη βενζίνη σιγά σιγά, την ξεχνάω και στο επόμενο λεπτό. Όμως όταν τα ηλεκτρικά στους δρόμους θα αποτελούν ένα σεβαστό ποσοστό (και όχι σχεδόν ανύπαρκτο όπως σήμερα) το κράτος θα χάνει τεράστια έσοδα από ΕΦΚ καυσίμων, τέλη κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης κτλ, και μάντεψε τι θα γίνει... θα αρχίσει να φορολογεί ΚΑΙ τα ηλεκτρικά! 10
Hk2004gr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Kάτι που δεν αναφέρει κανείς (γενικά) είναι πως στο εξωτερικό υπάρχουν εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν την μετατροπή του αυτοκινήτου σου σε ηλεκτρικό, τα οποία συνήθως φοράνε μεταχειρισμένα συστήματα TESLA, με κόστος περί τα 10.000 ευρώ (πχ https://www.electricclassiccars.co.uk/ ) . Η μετατροπή είναι τρομερά μελετημένη ενώ η τοποθέτηση γίνεται με γνώμονα την εργοστασιακή κατανομή βάρους κλπ. Το να δώσει κανείς περί τα 10.000ε για μετατροπή είναι πιο εύκολο από 30+, για να αγοράσει καινούργιο. Παράλληλα υπάρχει και το θέμα των ιστορικών οχημάτων τα οποία είναι επισήμως μέρος της σύγχρονης ιστορίας & της πολιτιστικής κληρονομιάς. Έχω οδηγήσει στο εξωτερικό αυτοκίνητο που έχει γίνει μετατροπή σε ηλεκτρικό (Mercedes E200 w124 του 1991), και είχα μείνει έκπληκτος! Σίγουρα θα ήταν μια λύση που θα επέλεγα με κλειστά μάτια!! Αυτό στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει προσπάθειες για άδεια, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο μόνος τρόπος να το κάνει κανείς, είναι μέσω του Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Διαδικασία η οποία είναι ο ορισμός του δράματος ενώ φυσικά δεν θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που γίνεται χρόνια τώρα, εκτός Ελλάδος. Προσωπικά μου αρέσει πολύ το αυτοκίνητο μου, το συντηρώ αυστηρά με κάθε λεπτομέρεια και είχα σκοπό να το κρατήσω. Λέω είχα, διότι ομολογουμένως έχει δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα και αρχίζω να πιστεύω πως με αφορμή τον πόλεμο οι τιμές των καυσίμων δεν θα μειωθούν, όταν (εύχομαι σύντομα - για τον λαό των εμπόλεμων ζωνών) τελειώσει. Σκοπός τους είναι μια ταχύτερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Σημαντικά πιο βίαιη φαίνεται στην Ελλάδα, με τους χαμηλούς μισθούς & τα καθημερινά προβλήματα που έχουν όλοι οι Έλληνες. Στην Ολλανδία πχ, είχαν ξεκινήσει να τοποθετούν σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης σε κεντρικά σημεία από το 2009-10, ενώ πωλούνταν και ηλεκτρικά οχήματα με best seller αυτά της Nissan, Peugeot & Tesla τα οποία δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα. Σήμερα υπάρχουν σε κάθε στενό του Rotterdam. Να αναφέρω πως ηλεκτρικά αυτοκίνητα μικρού όγκου χρησιμοποιούσαν και παλαιότερα, κυρίως άνθρωποι μεγάλοι σε ηλικία και άτομα με αναπηρία, που επίσης δεν έχουμε δει στην Ελλάδα. Καταλαβαίνετε πως αυτό που αρχίζουμε να γνωρίζουμε τώρα στην ηλεκτρική αυτοκινητοβιομηχανία, στις βόρειες χώρες έχουν γνωρίσει για πάνω από μια δεκαετία. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2022 από Hk2004gr 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 4 λεπτά πριν, Doubt είπε Ναι είναι διαφορετική η κλίμακα. Πόσο έδινε ο V1 και πριν πόσα χρόνια; Αν σου έλεγαν το 2015 πως σε 7 χρόνια θα είχες στο χέρι σου κινητό που φορτίζει με 240 watt σε 9 λεπτά και made in China θα το πίστευες; Να στο θέσω αλλιώς: 4 αμάξια θέλουν 1MW τώρα. Αν πάμε στο σημείο που έγραφε ο @sphinxgr,των 5 λεπτών δηλαδή, μιλάμε (χονδρικά) για 8πλάσια ισχύ. Με άλλα λόγια, δεν σου λέω ότι δεν θα βρουν τρόπο η μπαταρία να μην υπερθερμαίνεται και ότι θα έχει πρόβλημα το όχημα, αλλά ότι είναι δύσκολο να ενισχύσεις τις υποδομές. @Hk2004gr Πιστεύω ότι μοιραία θα υπάρξει και ρύθμιση για αυτό κάποια στιγμή. Θα περνάς από μηχανολογικό, θα γίνονται οι έλεγχοι κ.λπ.
sphinxgr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Orestis_G είπε @sphinxgr Υπάρχει ένα ζητηματάκι με την ταχύτητα φόρτισης που αναφέρεις, κι αυτό είναι ότι θέλεις τεράστια ισχύ ώστε να μεταφέρεις την ενέργεια στις μπαταρίες σε τόσο μικρό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι και οι μπαταρίες θα θερμαίνονται πολύ πιο γρήγορα, αλλά και ότι θα θες και κατάλληλες καλωδιώσεις, και αντίστοιχη προσφερόμενη ισχύ. Δεν μου φαίνονται τόσο απλά αυτά τα θέματα, χωρίς να είμαι βέβαια και ειδικός επί του θέματος. Ελπίζω ακόμα στο υδρογόνο Super Capacitors στα σημεία φόρτισης. Αποθήκευση τις ώρες μη αιχμής, για να φορτίσει πολλά οχήματα σε ώρα αιχμής. Τα 15+ χρόνια είναι υπεραρκετά για επίλυση τέτοιων προβλημάτων. 5
Doubt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 27 λεπτά πριν, Orestis_G είπε Με άλλα λόγια, δεν σου λέω ότι δεν θα βρουν τρόπο η μπαταρία να μην υπερθερμαίνεται και ότι θα έχει πρόβλημα το όχημα, αλλά ότι είναι δύσκολο να ενισχύσεις τις υποδομές. 34 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε Αυτό στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει προσπάθειες για άδεια, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο μόνος τρόπος να το κάνει κανείς, είναι μέσω του Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Διαδικασία η οποία είναι ο ορισμός του δράματος ενώ φυσικά δεν θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που γίνεται χρόνια τώρα, εκτός Ελλάδος. Αν βρεθεί "επενδυτής" θα λυθούν όλα. Πολύ ενδιαφέρουσα η μετατροπή, δεν είχα ιδέα.
korakios Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 5 ώρες πριν, TechnoState είπε Μπήκε η ταφόπλακα (σχεδόν επίσημα)! Την απαγόρευση πώλησης στην Ευρώπη νέων αυτοκινήτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα από το 2035, υποστήριξαν οι ευρωβουλευτές, σε μια ψηφοφορία που αποτελεί ιστορικό βήμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα, την Τετάρτη το βράδυ οι βουλευτές κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ μιας αποτελεσματικής απαγόρευσης που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ από το 2035, απορρίπτοντας τις προσπάθειες να αποδυναμωθεί η πρόταση για επιτάχυνση της στροφής της Ευρώπης στα ηλεκτρικά οχήματα. Η ψηφοφορία υποστηρίζει έναν βασικό πυλώνα των σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των καθαρών εκπομπών που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 55% έως το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 1990 -στόχος που απαιτεί ταχύτερες μειώσεις των εκπομπών από τη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές. Οι βουλευτές υποστήριξαν την πρόταση που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι που επί της ουσίας καθιστά αδύνατη την πώληση οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη και ντίζελ) στην ΕΕ από εκείνη τη χρονιά και έπειτα. Οι προσπάθειες ορισμένων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποδυναμώσουν τον στόχο για μείωση του CO2 σε 90% έως το 2035 απορρίφθηκαν. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι ο νόμος δεν είναι ακόμη οριστικός. Η ψηφοφορία της Τετάρτης επιβεβαιώνει τη θέση του κοινοβουλίου για τις επικείμενες διαπραγματεύσεις με τις χώρες της ΕΕ για τον τελικό νόμο. Ο στόχος είναι να επιταχυνθεί η στροφή της Ευρώπης προς τα ηλεκτρικά οχήματα και να ενθαρρυνθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για μεγάλες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, με τη βοήθεια ενός άλλου νόμου της ΕΕ που θα απαιτεί από τις χώρες να εγκαταστήσουν εκατομμύρια φορτιστές οχημάτων. «Η αγορά και η οδήγηση αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών θα καταστούν πιο οικονομικά για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Jan Huitema, επικεφαλής διαπραγματευτής του κοινοβουλίου για τη συγκεκριμένη στρατηγική. (4troxoi.gr) έχει βγει ήδη ΦΕΚ μιας και είμαστε πρωτοπόροι , απο το 2030 μόνο ηλεκτρικά , ούτε καν υβριδικά https://www.nomotelia.gr/photos/File/105a-22.pdf όσοι πήρανε αμάξι πήρανε ....
tsofras Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 3 λεπτά πριν, korakios είπε έχει βγει ήδη ΦΕΚ μιας και είμαστε πρωτοπόροι , απο το 2030 μόνο ηλεκτρικά , ούτε καν υβριδικά https://www.nomotelia.gr/photos/File/105a-22.pdf όσοι πήρανε αμάξι πήρανε .... Έχουμε ακόμη μέχρι το 2030 να αγοράσουμε όσα θέλουμε ακόμη ( μπορεί με καθυστέρηση αλλά οκ ) 1
Hk2004gr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Doubt είπε Πολύ ενδιαφέρουσα η μετατροπή, δεν είχα ιδέα. Ψάξε το, αξίζει. Η ιστορία ξεκίνησε από έναν τύπο που το δοκίμασε σαν hobby στην Αμερική, αγοράζοντας τρακαρισμένα tesla και ξηλώνοντάς τα. Σήμερα, έχει 10 χρόνια waiting list για να σου μετατρέψει το αυτοκίνητο https://www.ev-works.com/ Από τότε έχουν ξεφυτρώσει πάρα πολλές επιχειρήσεις που κάνουν μετατροπή σε ηλεκτρικά βέβαια, με εξίσου ποιοτική δουλειά. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, απέχουμε πολύ απ αυτό, ΑΚΟΜΑ.... 👇 Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2022 από Hk2004gr 2
korakios Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 10 λεπτά πριν, Doubt είπε Πολύ ενδιαφέρουσα η μετατροπή, δεν είχα ιδέα. Ξεκινά στη Γαλλία περίπου με 5000-8000€ για εμβέλεια πόλης λογικά σε 18 χρόνια θα μετατρέψω το Panda 😁
gbras Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε θα αρχίσει να φορολογεί ΚΑΙ τα ηλεκτρικά! ε φυσικα . Γι αυτο ειναι τωρα η καλυτερη εποχη για να εχεις ηλεκτρικο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα