Προς το περιεχόμενο

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό.

Ποιος θα την πληρώσει? Οι φτωχοί. Ποιοι ειναι φτωχοί σε σχέση με άλλα κράτη στην ΕΕ? Οι Έλληνες. Πολλά κράτη στην ΕΕ έχουν ήδη τεράστια ποσόστωση σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά παράλληλα ούτως ή άλλως είχαν μέσο όρο ζωής οχημάτων 4-5 χρόνια. Εμείς που έχουμε πάνω απο 10 έτη, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα...

  • Για όσους λενε, ααααα δεν υπάρχουν υποδομές κλπ, υπάρχουν τουλάχιστον 13 χρόνια να μπούνε πρίζες παντού. Σιγά το δύσκολο. 
  • Όταν ο Μ.Ο. οχημάτων στη χώρα μας είναι >10 ετών, στην Ελλάδα ΑΝ ζούμε μέχρι τότε, θα έχει επίπτωση μετά απο >20 χρόνια. Καλά κρασιά.
  • Ονειρεύομαι πόλεις μόνο με ηλεκτρικά οχήματα και "απόλυτη ησυχία" και δεν μπορώ να το πιστέψω!!!! Στην Αθήνα για να επιβιώσεις αυτή τη στιγμή απο τη φασαρία, πρέπει να παίρνεις τουλάχιστον 2 ειδών ψυχοφάρμακα!!!
Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Just now, sphinxgr said:

Κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό.

Ποιος θα την πληρώσει? Οι φτωχοί. Ποιοι ειναι φτωχοί σε σχέση με άλλα κράτη στην ΕΕ? Οι Έλληνες. Πολλά κράτη στην ΕΕ έχουν ήδη τεράστια ποσόστωση σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά παράλληλα ούτως ή άλλως είχαν μέσο όρο ζωής οχημάτων 4-5 χρόνια. Εμείς που έχουμε πάνω απο 10 έτη, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα...

*Για όσους λενε, ααααα δεν υπάρχουν υποδομές κλπ, υπάρχουν τουλάχιστον 13 χρόνια να μπούνε πρίζες παντού. Σιγά το δύσκολο. 

**Όταν ο Μ.Ο. οχημάτων στη χώρα μας είναι >10 ετών, στην Ελλάδα ΑΝ ζούμε μέχρι τότε, θα έχει επίπτωση μετά απο >20 χρόνια. Καλά κρασιά.

Ακριβώς. Το πρόβλημα δεν είναι οι υποδομές, αυτές φτιάχνονται γρήγορα. Το βασικότερο πρόβλημα - που δεν βλέπω πως μπορεί να λυθεί - είναι οικονομικό. Πως θα μπορέσει, όχι ο μέσος, σχεδόν οποιοσδήποτε Ελληνας εκτός του top 10% (σε εισόδημα) του πληθυσμού να πάει σε ηλεκτρικό. Ενα μικρό ηλεκτρικό είναι κοντά στα €20Κ, αν όμως χρειάζεσαι μεγάλο οικογενειακό; Και το εισόδημα σου κινείται στο (σημερινό) 1000άρικο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Ακριβώς. Το πρόβλημα δεν είναι οι υποδομές, αυτές φτιάχνονται γρήγορα. Το βασικότερο πρόβλημα - που δεν βλέπω πως μπορεί να λυθεί - είναι οικονομικό. Πως θα μπορέσει, όχι ο μέσος, σχεδόν οποιοσδήποτε Ελληνας εκτός του top 10% (σε εισόδημα) του πληθυσμού να πάει σε ηλεκτρικό. Ενα μικρό ηλεκτρικό είναι κοντά στα €20Κ, αν όμως χρειάζεσαι μεγάλο οικογενειακό; Και το εισόδημα σου κινείται στο (σημερινό) 1000άρικο; 

Απλά δεν γίνεται να αγοράσεις. Με αυτούς τους μισθούς είμαστε καταδικασμένοι σε θέμα αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων. Ο χρόνος στην Ελλάδα στα οχήματα στους δρόμους έχει σταματήσει στο 2010. Ότι καινούργιο κυκλοφορεί ειναι Leasing σε καθημερινές λαϊκές περιοχές που ειναι και η πληθωρα του πληθυσμού. 

Επίσης τα ηλεκτρικά δεν θα είναι Yaris που ακόμα και 20ετίας, έχει άλλα 10 χρόνια ζωής και με 3000€ κάτι θα πάρεις να την παλέψεις. 

Θα έχουν χρόνο ζωής. Όπως έχουν όλα τα ηλεκτρονικά. Όπως ότι έχει μπαταρία. Για αυτό λέω, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα...

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, sphinxgr said:

Απλά δεν γίνεται να αγοράσεις. Με αυτούς τους μισθούς είμαστε καταδικασμένοι σε θέμα αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων. Ο χρόνος στην Ελλάδα στα οχήματα στους δρόμους έχει σταματήσει στο 2010. Ότι καινούργιο κυκλοφορεί ειναι Leasing σε καθημερινές λαϊκές περιοχές που ειναι και η πληθωρα του πληθυσμού. 

Επίσης τα ηλεκτρικά δεν θα είναι Yaris που ακόμα και 20ετίας, έχει άλλα 10 χρόνια ζωής και με 3000€ κάτι θα πάρεις να την παλέψεις. 

Θα έχουν χρόνο ζωής. Όπως έχουν όλα τα ηλεκτρονικά. Όπως ότι έχει μπαταρία. Για αυτό λέω, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα...

Εχεις απόλυτο δίκιο. Και ας σκεφτούμε το εξής: χωρίς αυτοκίνητο στην Ελλάδα που δεν έχει σοβαρά (ούτε φαίνεται πως θα αποκτήσει ποτέ, πιθανώς και για γεωγραφικούς λόγους) ΜΜΜ, ούτε σοβαρό συγκοινωνιακό δίκτυο (σιδηρόδρομο κυρίως). Απελπισία. Μόνη λύση η μετανάστευση τελικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. θα προτιμουσα να εχω ενα ΠΛΗΡΕΣ και οργανωμενο συστημα μεσων ΜΜΜ, και να μην επαιρνα ΠΟΤΕ ηλεκτρικο αυτοκινητο....!!!!!!   

2. την μεταβαση στην ηλεκτρικη ενεργεια, ποιος θα την πληρωσει? και τι κοστος εχει...?  λεμε για τις μπαταριες και τα μοτερ και τα ηλεκτρονικα των αυτοκινητων αυτων. αλλα ξερουμε τι κοστος παραγωγης εχουν? και δεν εννοω μονο το οικονομικο κοστος..................... 

3 Ποτε θα ολοκληρωθουν τα ηλεκτρικα δικτυα φορτισεων, ωστε αγοραζοντας ενα τετοιο αμαξι, να εισαι σιγουρος, οτι θα βρεις φορτιστη ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ?   εδω και τοσα χρονια και ακομα παλευουν με τα δικτυα του ιντερνετ, που δεν εχει εξαπλωθει παντου....!!!! με το ρευμα θα κανουν γρηγοροτερα...????? 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό.

Ποιος θα την πληρώσει? Οι φτωχοί. Ποιοι ειναι φτωχοί σε σχέση με άλλα κράτη στην ΕΕ? Οι Έλληνες. Πολλά κράτη στην ΕΕ έχουν ήδη τεράστια ποσόστωση σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά παράλληλα ούτως ή άλλως είχαν μέσο όρο ζωής οχημάτων 4-5 χρόνια. Εμείς που έχουμε πάνω απο 10 έτη, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα...

  • Για όσους λενε, ααααα δεν υπάρχουν υποδομές κλπ, υπάρχουν τουλάχιστον 13 χρόνια να μπούνε πρίζες παντού. Σιγά το δύσκολο. 
  • Όταν ο Μ.Ο. οχημάτων στη χώρα μας είναι >10 ετών, στην Ελλάδα ΑΝ ζούμε μέχρι τότε, θα έχει επίπτωση μετά απο >20 χρόνια. Καλά κρασιά.
  • Ονειρεύομαι πόλεις μόνο με ηλεκτρικά οχήματα και "απόλυτη ησυχία" και δεν μπορώ να το πιστέψω!!!! Στην Αθήνα για να επιβιώσεις αυτή τη στιγμή απο τη φασαρία, πρέπει να παίρνεις τουλάχιστον 2 ειδών ψυχοφάρμακα!!!

Βασικά ο μέσος όρος ζωής οχημάτων στην Ευρώπη πουθενά δεν είναι/ήταν 4-5 έτη, εμείς το 2020 είχαμε 16,6 έτη (11,8 ο μέσος όρος σε όλη την ΕΕ), και τα δύο τελευταία χρόνια ανεβαίνει παντού. Με αυτό δεδομένο, αν όντως απογορευτούν τα θερμικά το 2035 μάλλον θα χρειαστούν πάνω από 30 χρόνια ακόμα για να γίνουν όλα ηλεκτρικά. Αυτή την "απόλυτη ησυχία", εμείς μάλλον δεν θα ζήσουμε τόσο πολύ για να την προλάβουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό.

Ποιος θα την πληρώσει? Οι φτωχοί. Ποιοι ειναι φτωχοί σε σχέση με άλλα κράτη στην ΕΕ? Οι Έλληνες. Πολλά κράτη στην ΕΕ έχουν ήδη τεράστια ποσόστωση σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά παράλληλα ούτως ή άλλως είχαν μέσο όρο ζωής οχημάτων 4-5 χρόνια. Εμείς που έχουμε πάνω απο 10 έτη, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα...

  • Για όσους λενε, ααααα δεν υπάρχουν υποδομές κλπ, υπάρχουν τουλάχιστον 13 χρόνια να μπούνε πρίζες παντού. Σιγά το δύσκολο. 
  • Όταν ο Μ.Ο. οχημάτων στη χώρα μας είναι >10 ετών, στην Ελλάδα ΑΝ ζούμε μέχρι τότε, θα έχει επίπτωση μετά απο >20 χρόνια. Καλά κρασιά.
  • Ονειρεύομαι πόλεις μόνο με ηλεκτρικά οχήματα και "απόλυτη ησυχία" και δεν μπορώ να το πιστέψω!!!! Στην Αθήνα για να επιβιώσεις αυτή τη στιγμή απο τη φασαρία, πρέπει να παίρνεις τουλάχιστον 2 ειδών ψυχοφάρμακα!!!

Σιγα το δυσκολο? Θελετε και τα λετε αυτα? Εχετε ιδεα ποσο δυσκολο ειναι να μπουν τριφασικοι φορτιστες με ξεχωριστα ρολογια σε καθε θεση παρκινγκ, που οι μισες πολυκατοικιες δεν εχουν καν? Που δεν υπαρχουν μετασχηματιστες κοντα? Και αυτα που ειναι παρκαρισμενα στο δρομο (η πλειοψηφια) πως θα καλυφθουν? Με μπαλαντεζες απο τα μπαλκονια? Γιατι ο αλλος θελει το αμαξι του να παει στη δουλεια του, δε θα περιμενει 15-20 ωρες να φορτισει τσουκου τσουκου απο απλη πριζα. Εχει τεραστια δουλεια απο αποψη υποδομων που πρεπει να γινει και αν κατι εχουμε μαθει ζωντας εδω, ειναι πως ολα γινονται τελευταια στιγμη, με δουλειες του ποδαριου, οποτε οχι 15, ουτε 25 χρονια δε μας φτανουν.

Καλα, τα περι ησυχιας τα προσπερνω, ποτε ακουσες τελευταια φορα αυτοκινητο να κανει φασαρια? Περασαν οι εποχες με τα 106 και τα saxo. Αντε κανενα μηχανακι delivery. Απο την αλλη, τα σκυλια που εχουν γεμισει οι γειτονιες και λυσσανε ολη μερα δεν ενοχλουν?

  • Like 8
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, duende said:

Καλα, τα περι ησυχιας τα προσπερνω, ποτε ακουσες τελευταια φορα αυτοκινητο να κανει φασαρια? Περασαν οι εποχες με τα 106 και τα saxo. Αντε κανενα μηχανακι delivery. Απο την αλλη, τα σκυλια που εχουν γεμισει οι γειτονιες και λυσσανε ολη μερα δεν ενοχλουν?

Αγαπητέ φίλε, κάθομαι σε γραφείο σε κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης, κοντά σε παράθυρο χαμηλού ορόφου. Η φασαρία από τα αυτοκίνητα που περνούν ασταμάτητα σου κάνει το κεφάλι καζάνι εντός μίας ώρας και στο 3ωρο νιώθεις ζαλάδα. Ποια ησυχία μου λες τώρα; Τα σκυλιά είναι πρόβλημα όντως σε γειτονιές ήπιας κυκλοφορίας, διότι μόνο αυτά ακούγονται.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, duende είπε

Σιγα το δυσκολο? Θελετε και τα λετε αυτα? Εχετε ιδεα ποσο δυσκολο ειναι να μπουν τριφασικοι φορτιστες με ξεχωριστα ρολογια σε καθε θεση παρκινγκ, που οι μισες πολυκατοικιες δεν εχουν καν? Που δεν υπαρχουν μετασχηματιστες κοντα? Και αυτα που ειναι παρκαρισμενα στο δρομο (η πλειοψηφια) πως θα καλυφθουν? Με μπαλαντεζες απο τα μπαλκονια? Γιατι ο αλλος θελει το αμαξι του να παει στη δουλεια του, δε θα περιμενει 15-20 ωρες να φορτισει τσουκου τσουκου απο απλη πριζα. Εχει τεραστια δουλεια απο αποψη υποδομων που πρεπει να γινει και αν κατι εχουμε μαθει ζωντας εδω, ειναι πως ολα γινονται τελευταια στιγμη, με δουλειες του ποδαριου, οποτε οχι 15, ουτε 25 χρονια δε μας φτανουν.

Καλα, τα περι ησυχιας τα προσπερνω, ποτε ακουσες τελευταια φορα αυτοκινητο να κανει φασαρια? Περασαν οι εποχες με τα 106 και τα saxo. Αντε κανενα μηχανακι delivery. Απο την αλλη, τα σκυλια που εχουν γεμισει οι γειτονιες και λυσσανε ολη μερα δεν ενοχλουν?

Για το θόρυβο σου απάντησε και ο από πάνω. Όσοι ζούμε σε πόλη, ξέρουμε τι σημαινει φασαρία. (+τα σκυλιά φυσικά που την έχουν δει φιλόζωοι πολλοί και το μόνο που κάνουν ειναι να παίρνουν ζώα και να τα παρκάρουν στη Βεράντα μπορεί και για πάντα)

Για τις φορτίσεις ποιος σου είπε ότι θα φορτίζεις σπίτι σου? DIY ταχυφόρτιση σε βενζινάδικα. Όπως βάζεις βενζίνη, έτσι θα φορτίζεις μόνος σου. Και μη μου πεις θέλει 200 ώρες η φόρτιση. Σε 15 χρόνια τα 5 λεπτά θα είναι υπερ αρκετά.  

ΑΝ κάποιος έχει πυλωτή, τότε θα μπορούν να φορτίζουν και εκεί. Παράλληλα θα μπορουν να υπάρχουν με μεγάλη ευκολια σταθμοί φόρτισης σε πάρκα, super market, εταιρίες κλπ. Οπότε θα είναι πιο εύκολο να φορτίσεις σε 15 χρόνια, παρά να βάλεις βενζίνη σήμερα. 

Και φυσικά όλο αυτό θα δημιουργήσει ανάγκες για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Έτσι θα δούμε πολλούς νέους τρόπους παραγωγής. Πυρηνική ενεργεια, ανανεώσιμές πηγές ενέργειας etc

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

@sphinxgr Υπάρχει ένα ζητηματάκι με την ταχύτητα φόρτισης που αναφέρεις, κι αυτό είναι ότι θέλεις τεράστια ισχύ ώστε να μεταφέρεις την ενέργεια  στις μπαταρίες σε τόσο μικρό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι και οι μπαταρίες θα θερμαίνονται πολύ πιο γρήγορα, αλλά και ότι θα θες και κατάλληλες καλωδιώσεις, και αντίστοιχη προσφερόμενη ισχύ. Δεν μου φαίνονται τόσο απλά αυτά τα θέματα, χωρίς να είμαι βέβαια και ειδικός επί του θέματος.

 

Ελπίζω ακόμα στο υδρογόνο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα της φόρτισης όντως είναι υπαρκτό. Κυψέλη, Παγκράτι, Καλλιθέα, αντίστοιχα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης υπάρχει πρόβλημα. Βέβαια μπορείς να πηγαίνεις στο super market ( ή όπου αλλού ) και όση ώρα ψωνίζεις να φορτίζεις και το εργαλείο !
 

Το που θα βρεθούν τα λεφτά για αγορά, είναι και αυτό ένα θέμα.
Βέβαια μας "υποχρεώνουν" να πάμε εκεί αφού καμιά εταιρεία δε θα φτιάχνει αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Άρα μόνο μεταχειρισμένα θα υπάρχουν, αν και κάθε χρόνο θα μειώνονται αυτά που είναι σε χρήση. Πόσα αυτοκίνητα του 2000, άντε και του 2010, θα κυκλοφορούν το 2035 ?

Με λίγα λόγια δε ξέρω τι επιλογές θα έχουμε.
Και όσον αφορά τα έξοδα, επειδή σήμερα τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν έχουν τέλη κυκλ., τεκμήρια και μπορείς να τα φορτίζεις σε κάποια σημεία δωρεάν, ε αυτά να τα ξεχάσετε σε κάποια χρόνια ......
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Free Bird είπε

Βέβαια μπορείς να πηγαίνεις στο super market ( ή όπου αλλού ) και όση ώρα ψωνίζεις να φορτίζεις και το εργαλείο !

Και πόσες πρίζες θα έχει αυτό το super market; Γιατί κάτι μου λέει ότι δε θα είσαι ο μόνος που θα το σκεφτεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Και πόσες πρίζες θα έχει αυτό το super market; Γιατί κάτι μου λέει ότι δε θα είσαι ο μόνος που θα το σκεφτεί.

Υποτίθεται ότι ... τότε κάθε θέση θα έχει και φορτιστή ! Με το αζημίωτο βεβαίως βεβαίως ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Υπάρχει ένα ζητηματάκι με την ταχύτητα φόρτισης που αναφέρεις, κι αυτό είναι ότι θέλεις τεράστια ισχύ ώστε να μεταφέρεις την ενέργεια  στις μπαταρίες σε τόσο μικρό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι και οι μπαταρίες θα θερμαίνονται πολύ πιο γρήγορα, αλλά και ότι θα θες και κατάλληλες καλωδιώσεις, και αντίστοιχη προσφερόμενη ισχύ. Δεν μου φαίνονται τόσο απλά αυτά τα θέματα, χωρίς να είμαι βέβαια και ειδικός επί του θέματος.

Δες λίγο τι γίνεται με τα κινητά τηλέφωνα τα τελευταία χρόνια.

https://www.techadvisor.com/news/mobile-phone/oppo-240w-supervooc-fast-charging-3813882/

Θυμίζω, από τα 5 watt ξεκινήσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...