Fubar1916 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Doubt είπε Γιατί να έχουν χασούρα; Φθηνά θα αγοράζουν, ακριβά θα πουλάνε, όπως και τώρα. Θα γλιτώσουν αποθήκες/προμηθευτές/προσωπικό για τα ανταλλακτικά, εγκαταστάσεις/εξοπλισμό/προσωπικό για τα σέρβις/αλλαγή λαδιών κλπ κλπ. Θα γίνουν κάτι σαν Philips/GE/Siemens κλπ. Άσχημα είναι; Δεν εχω ιδεα πως δουλεύει ολο αυτο το συστημα με τα ανταλλακτικά τους. Θυμάμαι μονο παλιοτερα αρθρα που λεγαν ποσο κερδοφορος τομεας ειναι για τις εταιρείες
Doubt Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 31 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε Θυμάμαι μονο παλιοτερα αρθρα που λεγαν ποσο κερδοφορος τομεας ειναι για τις εταιρείες Γι'αυτό άνθισαν και τα μεταχειρισμένα/ιμιτασιόν. Το ίδιο ανταλλακτικό με ταμπελάκι του ΟΕΜ κατασκευαστή -30% σε σχέση με το μαρκέ της ΧΨ Μότορς. Όταν λέμε το ίδιο, εννοούμε το ίδιο. Όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο, ξέρουν.
Burgos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Θα χάσουν ένα κομμάτι ανταλλακτικών. Μηχανής και σασμάν. Ανταλλακτικά φανοποιίας δε θα χαθούν. Ούτε δίσκοι φρένων, τακάκια, αναρτήσεις κλπ
LongTom Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 19 λεπτά πριν, Doubt είπε Γι'αυτό άνθισαν και τα μεταχειρισμένα/ιμιτασιόν. Το ίδιο ανταλλακτικό με ταμπελάκι του ΟΕΜ κατασκευαστή -30% σε σχέση με το μαρκέ της ΧΨ Μότορς. Όταν λέμε το ίδιο, εννοούμε το ίδιο. Όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο, ξέρουν. Δεν είναι μόνο σε ανταλλακτικά, αλλά σε τεράστια γκάμα προϊόντων που παράγονται στο ίδιο εργοστάσιο, στην ίδια γραμμή παραγωγής κάποιες φορές. Από είδη υγιεινής έως κινητήρες βαρέων οχημάτων. Κάποιες από τις πιθανές διαφορές είναι (πέραν του υπερκέρδους) : Τι QC περνάει πριν φτάσει στον αγοραστή. Τι συνθήκες έχει στην μεταφορά/αποθήκευση. Το πόσο γρήγορα φτάνει στον καταναλωτή. Τι εγγύηση έχει από την "μαμά" εταιρεία.
agnostos13 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, LongTom είπε Επίσης περισσότερο ευέλικτα πακέτα leasing, τα λεγόμενα car-as-a-service schemes, το οποίο έγινε μαστίχα στους διευθυντάδες τελευταία και στους λοκωγλύφτες μανατζαραίους. Προσωπικά δεν είδα διαφορά με τα σημερινά μοντέλα leasing που να δικαιολογεί αλλαγή ονόματος, αλλά πρέπει κάτι να "εφεύρουν" να δικαιολογήσουν τα μπόνους... Πάντα υπήρχαν τα ΙΧ στα πακέτα παροχών, απλώς τα τελευταία 10-15 χρόνια που είχαν μειωθεί και οι τιμές άρχισαν να περιλαμβάνονται και σε κάποια mid-managerial levels. 25 λεπτά πριν, Doubt είπε Γι'αυτό άνθισαν και τα μεταχειρισμένα/ιμιτασιόν. Το ίδιο ανταλλακτικό με ταμπελάκι του ΟΕΜ κατασκευαστή -30% σε σχέση με το μαρκέ της ΧΨ Μότορς. Όταν λέμε το ίδιο, εννοούμε το ίδιο. Όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο, ξέρουν. Μόνο που αν δεν έχουν το ταμπελάκι του κατασκευαστή δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στα πλαίσια της συντήρησης εντός εγγύησης. Κάπως έτσι και εγγυήσεις πήγαν από τα 2-3 χρόνια στα 5-7 κλπ.
Doubt Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Μόνο που αν δεν έχουν το ταμπελάκι του κατασκευαστή δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στα πλαίσια της συντήρησης εντός εγγύησης. Στην αντιπροσωπεία... Άλλη πονεμένη ιστορία αυτή. Τέλος πάντων, αλλαγές θα υπάρξουν, όχι όμως ριζοσπαστικές.
Fubar1916 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2022 Για τη δικη μας παντα ασφαλεία τα αυτοκίνητα δε θα ξεκινουν αν δε βαλεις τα τακακια και αμορτισέρ του κατασκευαστή
Joshua21 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2022 11 ώρες πριν, Fubar1916 είπε Λενε οι τιμες των ηλεκτρικων στο μελλον θα μειωθουν σημαντικα. Έτσι πιστεύω και εγώ, αν και όσο και να πέσουν θα παραμείνουν υψηλότερες από τις τιμές των θερμικών (εννοείται πως μιλάω για τιμές προ φόρων/επιδοτήσεων). Αν κάποτε επικρατήσουν τα ηλεκτρικά αυτό θα είναι για άλλους λόγους (πχ απαγόρευση πώλησης θερμικών), και όχι επειδή θα είναι φτηνότερα. 11 ώρες πριν, Fubar1916 είπε Λενε οτι εχουν ελαχιστα εξοδα συντηρησης. Τουλάχιστον ασαφές αν όχι υπερβολικό είναι το "ελάχιστα", πιο σωστό θα ήταν αν έλεγαν "μειωμένα". Ναι μεν δεν προβλέπονται αλλαγές σε λάδια, φίλτρα, και ότι άλλο αναλώσιμο έχουν οι θερμικοί κινητήρες, όλα τα υπόλοιπα όμως αλλάζονται κανονικά, και κάποια όπως πχ ψαλίδια/σινεμπλόκ/ελαστικά αλλάζονται γρηγορότερα λόγω του αυξημένου βάρους. 11 ώρες πριν, Fubar1916 είπε Οι εταιρείες απο που θα βγαλουν τη χασουρα εφοσον δε θα μας πωλούν υπερκοστολογημενα ανταλλακτικα; Θα παμε σε λογικη συνδρομων στα αμαξια; Ξερωγω προσφορα με 10€ το μηνα υαλοκαθαριστηρες και με 20€ το κλιματιστικο; Μα δεν θα έχουν χασούρα, κανονικά θα συνεχίσουν να πουλάνε υπερκοστολογημένα ανταλλακτικά. Δεν χρειάζεται να βάλουν προσφορά με το μήνα για υαλοκαθαριστήρες μια και αυτοί θα αλλάζονται το ίδιο συχνά, το κλιματιστικό μάλιστα λογικά θα θέλει και πιο συχνή συντήρηση μια και χρησιμοποιείται ΚΑΙ για θέρμανση.
@11h Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 τελικα διαφωνούν και αυτοί (την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνούσαν). Τι τσίρκο είναι αυτό, πραγματικά άξιοι της τύχης μας σε αυτή την ήπειρο. 2
Burgos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, @11h είπε τελικα διαφωνούν και αυτοί (την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνούσαν). Τι τσίρκο είναι αυτό, πραγματικά άξιοι της τύχης μας σε αυτή την ήπειρο. Όχι δεν διαφωνούν ενώ την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνούσαν. Ο τίτλος στον οποίο αναφέρεσαι είναι μάλλον εκείνος που έλεγε ότι η Mercedes και η VW είναι υπερ της απαγόρευσης των συμβατικών αυτοκινήτων. Στο άρθρο βέβαια έγραφε πως η VW το χαρακτήρισε "φιλόδοξο αλλά εφικτό" και η Mercedes πως είναι έτοιμη το 2030 να πουλάει μόνο ηλεκτρικά ΟΠΟΥ αυτό είναι εφικτό. Το άρθρο από το οποίο είναι το screenshot που ανέβασες, είναι η άποψη του υπουργού οικονομικών την Γερμανίας. Επί της ουσίας η Γερμανία μπορεί να μην υπερψηφίσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες να το γυρίσουν σε ηλεκτρικά έτσι κι αλλιώς. Η επιβολή ενός τέτοιου νομοσχεδίου μόνο αντιδράσεις μπορεί να φέρει, όπως της Stellantis ή των Ιταλών. Η λογική λέει πως πρώτα χτίζεις υποδομές και μετά επιβάλλεις αλλαγές. Ταυτόχρονα δεν γίνεται.
Basilhs23___ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 4 ώρες πριν, @11h είπε τελικα διαφωνούν και αυτοί (την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνούσαν). Τι τσίρκο είναι αυτό, πραγματικά άξιοι της τύχης μας σε αυτή την ήπειρο. Το μοντέλο της ΕΕ μέσα από το οποίο θα πρέπει να συμφωνησουν όλοι μέσα στο eurogroup για να περάσει κάτι είναι προβληματικό. Πρέπει να παρθούν αλλα μέτρα όπως με ποσοστό, η ακόμα με βάση έκταση και πληθυσμό, βέβαια αυτό δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει εμάς, μάλλον καθόλου.
@11h Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 6 hours ago, Burgos said: Όχι δεν διαφωνούν ενώ την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνούσαν. Ο τίτλος στον οποίο αναφέρεσαι είναι μάλλον εκείνος που έλεγε ότι η Mercedes και η VW είναι υπερ της απαγόρευσης των συμβατικών αυτοκινήτων. Στο άρθρο βέβαια έγραφε πως η VW το χαρακτήρισε "φιλόδοξο αλλά εφικτό" και η Mercedes πως είναι έτοιμη το 2030 να πουλάει μόνο ηλεκτρικά ΟΠΟΥ αυτό είναι εφικτό. Το άρθρο από το οποίο είναι το screenshot που ανέβασες, είναι η άποψη του υπουργού οικονομικών την Γερμανίας. Mercedes, VW και BMW με ένα τρόπο ή άλλο το θεωρούσαν εφικτό για αυτό δεν προσπάθησαν να σταματήσουν την νομοθεσία. Πλέον η γεωπολιτική και ενεργειακή αστάθεια και το επιδεινούμενο οικονομικο κλίμα φέρνουν δυσχέρειες στην εφαρμογή και κλιμακούμενες αντιδράσεις πανταχόθεν, οπότε τα πλάνα τους άλλαξαν. Η άποψη του υπουργού οικονομικών την Γερμανίας είναι η άποψη της Γερμανίας στο θέμα, δεν έκανε την δήλωση κατα τύχη. 6 hours ago, Burgos said: Επί της ουσίας η Γερμανία μπορεί να μην υπερψηφίσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες να το γυρίσουν σε ηλεκτρικά έτσι κι αλλιώς. ναί, σίγουρα αυτό θα γίνει. Για αυτό επιμένει εμμονικά στην επιβολή πανευρωπαικής νομοθεσίας στα πάντα και την κατάργηση της ομοφωνίας στην λήψη αποφάσεων. 6 hours ago, Burgos said: Η λογική λέει πως πρώτα χτίζεις υποδομές και μετά επιβάλλεις αλλαγές. Ταυτόχρονα δεν γίνεται. Η ευρωπαική πραγματικότητα αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο 3 hours ago, Basilhs23___ said: Το μοντέλο της ΕΕ μέσα από το οποίο θα πρέπει να συμφωνησουν όλοι μέσα στο eurogroup για να περάσει κάτι είναι προβληματικό. Πρέπει να παρθούν αλλα μέτρα όπως με ποσοστό, η ακόμα με βάση έκταση και πληθυσμό, βέβαια αυτό δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει εμάς, μάλλον καθόλου. Συμφέρει αυτούς που το προτείνουν συνεχώς, εμάς καθόλου. Οι μεγάλες χώρες θα δημιουργούν ad hoc μία ομάδα κρατών εκβιάζοντές τις ώστε να περνούν πάντα την θέση τους. Οι μικρές χώρες δεν θα έχουν λόγο σε τίποτα. Και η λίγη επιρροή που έχουν τώρα ενοχλεί, φαντάσου.
gpapadakis Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2022 Χτες ειδα παλιο συμβατικο που ειχε παρει φωτια σε φαναρι στην Αλεξανδρας. Ηλεκτρικο σου λεει μετα χαχα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα