Προς το περιεχόμενο

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, @11h είπε

Mercedes-και-VW-υπέρ-της-απαγόρευσης-συμβατικών-αυτοκινήτων-Top-Gear-Greece.png

-Βόμβα-από-την-Stellantis-Φεύγει-από-την-ένωση-ACEA-Capital.png

αρχίσανε τα όργανα. Α, μην ξεχάσω

 

Κατάργηση-βέτο-στην-Ε-Ε-προτείνει-ο-Γερμανός-ΥΠΕΞ-Η-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.png

Λογικό είναι, τα αυτοκίνητα είναι μέρος του ΑΕΠ τους (20% της βιομηχανίας τους) και θέλουν να τα πάνε εκεί που τους βολεύει. Πρώτος στόχος να σε κάνουν να αλλάξεις αμάξι μέσα στη οικ. υφεση (τελευταία και οι Γερμανοί κρατανε το αμάξι μπόλικα χρόνια) μέσω φορολογίας ως δήθεν ρυπογόνου. Δεύτερος στόχος σπρωξιμο στο ηλεκτρικό, μιας και έχουν τα μεγαλύτερα κοιτάσματα λιθίου στην Ευρώπη. Τα καλά και συμφέροντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, gpapadakis said:

Λογικό είναι, τα αυτοκίνητα είναι μέρος του ΑΕΠ τους (20% της βιομηχανίας τους) και θέλουν να τα πάνε εκεί που τους βολεύει. Πρώτος στόχος να σε κάνουν να αλλάξεις αμάξι μέσα στη οικ. υφεση (τελευταία και οι Γερμανοί κρατανε το αμάξι μπόλικα χρόνια) μέσω φορολογίας ως δήθεν ρυπογόνου. Δεύτερος στόχος σπρωξιμο στο ηλεκτρικό, μιας και έχουν τα μεγαλύτερα κοιτάσματα λιθίου στην Ευρώπη. Τα καλά και συμφέροντα.

ναί, και βλέπουν τα υπόλοιπα μέλη της Ε.Ε. ως υποτελή κράτη που απλά πρέπει να αποδέχονται τις επιλογές που κάνει η Γερμανία προς όφελός της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Το golf gti 2007, έβγαινε στα 32κ. Τώρα έχει 54κ αντίστοιχο ηλεκτρικό έχει 60κ+.

Τώρα, ναι, έχει 60+ χιλιάρικα. Το 2035; 

19 ώρες πριν, korakios είπε

ναι , θα πάρει ο Έλληνας απο 3-4 ηλεκτρικά σε διαφορετικό χρώμα σε μια πενταετία και οι μπαταρίες θα κρατάνε 20ετία ή στην 20ετία θα είναι κανα 2χίλιαρο η συντήρηση , θα είναι και ανακυκλώσιμες απο τις παλιές ,με παραγωγή μόνο απο ΑΠΕ στην κατασκευή τους και θα φορτίζει σε 20 λεπτά στο πράσινο γκαράζ απο τα φωτοβολταϊκά της ταράτσας (όλοι σε μονοκατοικίες θα μένουν) και ο ΔΕΔΔΗΕ θα υποστηρίζει το πράσινο δίκτυο με τις πεταλουδίτσες .....

το 2035 κανα μτχ αν πάρει ,με 100-150χλμ αυτονομία και μπαλαντέζα απο το μπαλκόνι (αν αντέχει τοπικά το δίκτυο)

Ναι, διότι τώρα όλοι κυκλοφορούν με Q8 RS και μάλιστα το έχουν και σε 2-3 χρώματα. Όπως είναι τώρα τα βενζινάτα, έτσι θα είναι το 2035 τα ηλεκτρικά. Το λέω ξανά, έχουμε 13 χρόνια ως τότε...

Παίρνεις μέτριο αμάξι με 10-15 μέσους μισθούς (όχι κατώτατο, μέσο) σήμερα; Θα παίρνεις και τότε. Απλά θα 'χει άλλο είδος μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Απλά θα 'χει άλλο είδος μοτέρ.

ναι ,σίγουρα , η μόνη διαφορά 😂

10 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τώρα, ναι, έχει 60+ χιλιάρικα. Το 2035; 

κάτσε να ρίξουμε τα χαρτιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

κάτσε να ρίξουμε τα χαρτιά

Ακριβώς αυτό! Οπότε γιατί σκίζετε τα ρούχα σας ότι είναι πιο ακριβά, ότι θέλουν πιο ακριβή συντήρηση (μπαταρίες) κ.λπ; Τώρα, ναι. Σε 13 χρόνια; :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ακριβώς αυτό! Οπότε γιατί σκίζετε τα ρούχα σας ότι είναι πιο ακριβά, ότι θέλουν πιο ακριβή συντήρηση (μπαταρίες) κ.λπ; Τώρα, ναι. Σε 13 χρόνια; :) 

σε 13 χρόνια δε θα χρειαζόμαστε αμάξι για το συσσίτιο , πάμε και με τα πόδια ή το ποδήλατο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

σε 13 χρόνια δε θα χρειαζόμαστε αμάξι για το συσσίτιο , πάμε και με τα πόδια ή το ποδήλατο

Άρα έριξες τα χαρτιά; :P 

Για πες 5 νούμερα και 1 τζόκερ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λενε οι τιμες των ηλεκτρικων στο μελλον θα μειωθουν σημαντικα.

Λενε οτι εχουν ελαχιστα εξοδα συντηρησης.

Οι εταιρείες απο που θα βγαλουν τη χασουρα εφοσον δε θα μας πωλούν υπερκοστολογημενα ανταλλακτικα;

Θα παμε σε λογικη συνδρομων στα αμαξια;

Ξερωγω προσφορα με 10€ το μηνα υαλοκαθαριστηρες και με 20€ το κλιματιστικο;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Fubar1916 είπε

Λενε οι τιμες των ηλεκτρικων στο μελλον θα μειωθουν σημαντικα.

Λενε οτι εχουν ελαχιστα εξοδα συντηρησης.

Οι εταιρείες απο που θα βγαλουν τη χασουρα εφοσον δε θα μας πωλούν υπερκοστολογημενα ανταλλακτικα;

Θα παμε σε λογικη συνδρομων στα αμαξια;

Ξερωγω προσφορα με 10€ το μηνα υαλοκαθαριστηρες και με 20€ το κλιματιστικο;

 

Ειρωνικά το γράφεις, αλλά κυριολεκτικά είναι αυτό.
Το μοντέλο συνδρομών είναι αυτό που βλέπω να προωθείται στον χώρο ως το επόμενο βήμα.
Όπως έδειξε η BMW, θα πάμε σε μοντέλα υπηρεσιών για πράγματα που τώρα είναι "πακέτο".
Δηλαδή θα πληρώνεις συνδρομή για να ξεκλειδώνουν πράγματα.
Όπως π.χ. διζωνικό κλιματισμό, καλύτερη πρόγνωση για εμβέλεια, το adaptive cruise control, θερμαινόμενα καθίσματα κ.ο.κ.
Επίσης περισσότερο ευέλικτα πακέτα leasing, τα λεγόμενα car-as-a-service schemes, το οποίο έγινε μαστίχα στους διευθυντάδες τελευταία και στους λοκωγλύφτες μανατζαραίους.
Προσωπικά δεν είδα διαφορά με τα σημερινά μοντέλα leasing που να δικαιολογεί αλλαγή ονόματος, αλλά πρέπει κάτι να "εφεύρουν" να δικαιολογήσουν τα μπόνους...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LongTom είπε

Ειρωνικά το γράφεις, αλλά κυριολεκτικά είναι αυτό.
Το μοντέλο συνδρομών είναι αυτό που βλέπω να προωθείται στον χώρο ως το επόμενο βήμα.
Όπως έδειξε η BMW, θα πάμε σε μοντέλα υπηρεσιών για πράγματα που τώρα είναι "πακέτο".
Δηλαδή θα πληρώνεις συνδρομή για να ξεκλειδώνουν πράγματα.
Όπως π.χ. διζωνικό κλιματισμό, καλύτερη πρόγνωση για εμβέλεια, το adaptive cruise control, θερμαινόμενα καθίσματα κ.ο.κ.
Επίσης περισσότερο ευέλικτα πακέτα leasing, τα λεγόμενα car-as-a-service schemes, το οποίο έγινε μαστίχα στους διευθυντάδες τελευταία και στους λοκωγλύφτες μανατζαραίους.
Προσωπικά δεν είδα διαφορά με τα σημερινά μοντέλα leasing που να δικαιολογεί αλλαγή ονόματος, αλλά πρέπει κάτι να "εφεύρουν" να δικαιολογήσουν τα μπόνους...

 

Τι να πω ρε παιδια...μου φαίνεται η ζωη μας γινεται ολο και πιο πολυπλοκη με ολα αυτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε

Λενε οι τιμες των ηλεκτρικων στο μελλον θα μειωθουν σημαντικα.

Λενε οτι εχουν ελαχιστα εξοδα συντηρησης.

Οι εταιρείες απο που θα βγαλουν τη χασουρα εφοσον δε θα μας πωλούν υπερκοστολογημενα ανταλλακτικα;

Γιατί να έχουν χασούρα; Φθηνά θα αγοράζουν, ακριβά θα πουλάνε, όπως και τώρα. Θα γλιτώσουν αποθήκες/προμηθευτές/προσωπικό για τα ανταλλακτικά, εγκαταστάσεις/εξοπλισμό/προσωπικό για τα σέρβις/αλλαγή λαδιών κλπ κλπ. Θα γίνουν κάτι σαν Philips/GE/Siemens κλπ. Άσχημα είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ανταλλακτικά σχετικά με τον κινητήρα και την μετάδοση θα "γλιτώσουν" και "γλιτώσουμε".

Ότι άλλο θα μείνει, και λόγω αυξημένου βάρους (+10-20%) ίσως έχουμε και μεγαλύτερη φθορά. Ήδη λένε για αυξημένη φθορά στα ελαστικά (ψαλίδια, αμορτισέρ, ελατήρια και πόσα άλλα...)...

Βέβαια θα και έχουν ήδη προστεθεί περισσότερα ηλεκτρονικά, οθόνες και ένα σωρό αξεσουάρ που όλο και κάτι θα βγάζουν (σιγά που θα βελτιώσουν τον ποιοτικό έλεγχο)...

 

Η σκέψη μου είναι ότι θα χάσουν τα 50-100€ τον χρόνο σε λάδια φίλτρο λαδιού. Αλλά για παράδειγμα ο κλιματισμός θα δουλεύει όλο τον χρόνο αφού είναι αντλία θερμότητας κάθε χρόνο συντήρηση 50€ ( και περισσότερες βλάβες εκεί)...

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...