Προς το περιεχόμενο

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, gpapadakis είπε

Η χωρα παρατησε το λιγνιτη για να κανει αθροες εισαγωγες ακριβου ρευματος και να κινδυνευει με διακοπες ρευματος χειμωνα καλοκαιρι (η Κινα ανοιγει ενα νεο εργοστασιο λιγνιτη καθε μερα), ενω οι πολιτες θα πληρωνουν το ακριβοτερο ρευμα στην Ευρωπη (ιδιως αν βαλεις και τους μισθους στη συγκριση).

Και συγκρινετε με αλλες ενεργειακα επαρκεις χωρες, που εχει π.χ. η κιλοβατωρα σε δημοσιο φορτιστη ΗΠΑ 0,16$, UK 0,30 λιρες, και στην Ελλαδα 0,60€.

Καλα τα ηλεκτρικα, αλλα αναλογα σε ποια χωρα ζεις...

Βαζεις βενζινη σε κλεβει το κρατος, βαζεις ρευμα σε κλεβουν οι εταιρειες... Περαστικα μας...

αλλες χώρες προνόησαν οταν εφιγαν απο τον ληγνητη ανοιξαν πυρηνικά εργοστάσια

κλπ εμείς...................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Mε τον ορο "ανανεωσιμα" εννοω, οτι εφ'οσον μπορουν να παραχθουν απο ανεξαντλητες πηγες. π.χ καλλιεργεια ζαχαροκαλαμου κτλ ειναι στην ουσια ανανεωσιμα.Θες ανεξαντλητα, πες τα οπως θες.Και εφ'οσον θα ειναι απο καλλιεργησιμες πηγες,(φυτειες, κοπρανα ζωων, χημικη ενωση κτλ θα μπορει να τα παραγει η καθε χωρα.

Για αυτό ακριβώς που λες τώρα σχολίασα πριν. Οι καλλιέργειες δεν θεωρούνται ανεξαντλητες. Έχουν συγκεκριμένο ρυθμό ανάπτυξης μέχρι να υποστούν την κατάλληλη επεξεργασία και να μετατραπούν σε καύσιμο. Στην Αφρική καταστράφηκαν εκτάσεις με προϊόντα αγροτικά που προορίζονταν για τροφή και έγιναν βιοκαλλιεργειες, αυτό προκάλεσε έλλειψη και άνοδο τιμών σε βασικά προϊόντα διατροφής σε χώρες της Αφρικής. Οι βιοκαλλιεργειες αποδίδουν κάποια κιλά ανά στρέμμα και αυτά κάποια ενέργεια ανά κιλό ανσλογα ποσοστά υγρασίας κα. Ο αριθμός είναι συγκριμενος και δεν μπορεί να θεωρηθεί ανεξάντλητος σε καμία περιπτωση. Το ίδιο ισχύει και για την βιομάζα από κόπρανα ζωων ανθρώπων κτλ. 

Όλες αυτές οι διεργασίες δεν αποδίδουν άμεσα στο περιβάλλον, αλλά έμμεσα καθώς οι σταθμοί επεξεργασίας και οι υπόλοιπες διεργασίες για να καταστούν καύσιμο επιφέρουν την κατανάλωση ενέργειας και μεταφέρουν ένα ανθρακικό αποτύπωμα στο περιβάλλον το οποίο πρέπει να αφαιρεθεί από το περιβαλλοντικο κερδος που υπάρχει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη Βραζιλία έχουν καύσιμο αιθυλική αλκοόλη από τη δεκαετία του '70, λόγω πετρελαϊκής κρίσης και ζαχαροκάλαμου. Επίσης το βιοντίζελ υπάρχει ήδη πολλά χρόνια σαν καύσιμο. Δεν είναι λύσεις αυτές.

Επεξ/σία από Doubt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://energypress.gr/news/ayxiseis-stis-times-ton-trofimon-stin-eyropi-logo-paragogis-viokaysimon-protis-genias

Αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων στην Ευρώπη λόγω παραγωγής βιοκαυσίμων πρώτης γενιάς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

https://energypress.gr/news/ayxiseis-stis-times-ton-trofimon-stin-eyropi-logo-paragogis-viokaysimon-protis-genias

Αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων στην Ευρώπη λόγω παραγωγής βιοκαυσίμων πρώτης γενιάς

Οπως εγραψα και στο πρώτο μου ποστ στο θέμα αυτο. 

Αυξήσεις στο ηλεκτρικό ρεύμα οταν κάνεις ρεκόρ παραγωγής απο ανανεώσιμες πηγες ενέργειας 😁😁

https://nltimes.nl/2022/05/30/netherlands-generated-record-amount-sustainable-electricity-spring

Θα δούμε πολλα ωραία στην Ευρωπαϊκή Ενωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κινα γλενταει πολυ κοσμο που ακομα τη νομιζει ουραγο κ αντιγραφεα οπως το '80.

Ναι εχει τη φτηνη αντιγραφη αλλα εχει κ το edge σε πολλες τεχνολογιες,απο το 5G μεχρι τις μπαταριες των ηλεκτρικων.Μονο οτι εχει τα ορυχεια για τις πρωτες υλες αρκει.Βαλε κ το 1,5δις που ειναι..τοσο απο αποψη επιστημονων R&D, κεφαλαιων, κ αγορας ειναι παραπανω απο υπολογισιμη δυναμη.

Το κακο με τη φαση την ηλεκτρικη ειναι επισης οτι ηρθε σε δυσκολη συγκυρια τωρα πουναι το ρευμα στα υψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Η κινα γλενταει πολυ κοσμο που ακομα τη νομιζει ουραγο κ αντιγραφεα οπως το '80.

Ναι εχει τη φτηνη αντιγραφη αλλα εχει κ το edge σε πολλες τεχνολογιες,απο το 5G μεχρι τις μπαταριες των ηλεκτρικων.Μονο οτι εχει τα ορυχεια για τις πρωτες υλες αρκει.Βαλε κ το 1,5δις που ειναι..τοσο απο αποψη επιστημονων R&D, κεφαλαιων, κ αγορας ειναι παραπανω απο υπολογισιμη δυναμη.

Το κακο με τη φαση την ηλεκτρικη ειναι επισης οτι ηρθε σε δυσκολη συγκυρια τωρα πουναι το ρευμα στα υψη.

Η Κίνα έχει ήδη βρει λύση για το θέμα ενέργειας, στο άμεσο μέλλον θα είναι ανεξάρτητη , φυσικά σε άλλες χώρες δε δίνουν άδεια λειτουργίας , αλλά και να μην πουλήσει την τεχνολογία (να την μπλοκάρουν τα λόμπι) πάλι θα έχει αυτονομία

υπόψιν λειτουργεί ήδη χρόνια ο αντιδραστήρας , δεν είναι πειραματικό .

__________________________________________

για τις μπαταρίες , όταν αλλάξει η απαρχαιωμένη τεχνολογία λιθίου με κάτι ουσιαστικό

πχ

και όχι με Graphene στο άμεσο μέλλον που όντως θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση , τότε θα μιλάμε για ηλεκτροκίνηση

Ίσως και με την τεχνολογία απο την ανακύκλωση πυρηνικών αποβλήτων (diamond battery)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, korakios είπε

Η Κίνα έχει ήδη βρει λύση για το θέμα ενέργειας, στο άμεσο μέλλον θα είναι ανεξάρτητη , φυσικά σε άλλες χώρες δε δίνουν άδεια λειτουργίας , αλλά και να μην πουλήσει την τεχνολογία (να την μπλοκάρουν τα λόμπι) πάλι θα έχει αυτονομία

υπόψιν λειτουργεί ήδη χρόνια ο αντιδραστήρας , δεν είναι πειραματικό .

Γατάκια..

Cat Kittens GIF

 

https://www.sciencealert.com/japan-s-dropping-a-kaiju-sized-turbine-into-the-ocean-to-fish-for-limitless-energy

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοπηκε το ρευμα μιση ωρα σημερα, ηλεκτρικα αυτοκινητα σου λεει μετα.

Ευτυχως εχω ηλιακο και μπορεσα και εκανα μπανιο, γυριζοντας απο το γυμναστηριο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά ανησυχείτε για το πως θα είναι η κατάσταση σε... 13 χρόνια από τώρα, όταν και θα απαγορευτούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων με ΜΕΚ; Πριν 13 χρόνια είχαμε κινητά με WinMo 6.5 (το Android δεν υπήρχε) με resistive οθόνες "αφής" που έπρεπε να φάνε μπουνιά για να καταλάβουν το ''αγγιγμα" σαν "τελευταία λέξη της τεχνολογίας"

Στην αυτοκίνηση τότε άρχισε το downsizing και τα turbo μοτέρ σε καθημερινά αυτοκίνητα, ενώ τα "ηλεκτρικά" ήταν "ναι, έχω ακούσει, μία εταιρεία στις ΗΠΑ" ... που είχε πουλήσει λιγότερα από 200 αμάξια (την Tesla λέω ντε)!

:D

Προσωπικά θεωρώ ότι θα έχουμε ξεχάσει τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ πολύ *ΠΡΙΝ* από το 2035.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Haldol είπε

Προσωπικά θεωρώ ότι θα έχουμε ξεχάσει τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ πολύ *ΠΡΙΝ* από το 2035.

ναι , θα πάρει ο Έλληνας απο 3-4 ηλεκτρικά σε διαφορετικό χρώμα σε μια πενταετία και οι μπαταρίες θα κρατάνε 20ετία ή στην 20ετία θα είναι κανα 2χίλιαρο η συντήρηση , θα είναι και ανακυκλώσιμες απο τις παλιές ,με παραγωγή μόνο απο ΑΠΕ στην κατασκευή τους και θα φορτίζει σε 20 λεπτά στο πράσινο γκαράζ απο τα φωτοβολταϊκά της ταράτσας (όλοι σε μονοκατοικίες θα μένουν) και ο ΔΕΔΔΗΕ θα υποστηρίζει το πράσινο δίκτυο με τις πεταλουδίτσες .....

το 2035 κανα μτχ αν πάρει ,με 100-150χλμ αυτονομία και μπαλαντέζα απο το μπαλκόνι (αν αντέχει τοπικά το δίκτυο)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ειλικρινά ανησυχείτε για το πως θα είναι η κατάσταση σε... 13 χρόνια από τώρα, όταν και θα απαγορευτούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων με ΜΕΚ; Πριν 13 χρόνια είχαμε κινητά με WinMo 6.5 (το Android δεν υπήρχε) με resistive οθόνες "αφής" που έπρεπε να φάνε μπουνιά για να καταλάβουν το ''αγγιγμα" σαν "τελευταία λέξη της τεχνολογίας"

Στην αυτοκίνηση τότε άρχισε το downsizing και τα turbo μοτέρ σε καθημερινά αυτοκίνητα, ενώ τα "ηλεκτρικά" ήταν "ναι, έχω ακούσει, μία εταιρεία στις ΗΠΑ" ... που είχε πουλήσει λιγότερα από 200 αμάξια (την Tesla λέω ντε)!

:D

Προσωπικά θεωρώ ότι θα έχουμε ξεχάσει τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ πολύ *ΠΡΙΝ* από το 2035.

 

ενα ακριβο κινητό τότε είχε 700-750 ευρώ και τώρα έχει... 700-750 ευρώ.

Το golf gti 2007, έβγαινε στα 32κ. Τώρα έχει 54κ αντίστοιχο ηλεκτρικό έχει 60κ+. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά στο πως αντικαθιστάς κάτι που έχει ένα μισθό και κάτι που κάνει περισσότερο από το σπίτι του μέσου έλληνα (πια..)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

ενα ακριβο κινητό τότε είχε 700-750 ευρώ και τώρα έχει... 700-750 ευρώ.

Ένα ακριβό κινητό σήμερα έχει 1000-1100+

Τα πάντα αυξήθηκαν εκτός από τους εγχώριους μισθούς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

έχω ακούσει, μία εταιρεία στις ΗΠΑ" ... που είχε πουλήσει λιγότερα από 200 αμάξια (την Tesla λέω ντε)!

Πρώτη γνωριμία.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...