petran79 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 μόνο που μέχρι τότε το ηλεκτρικό ρεύμα θα έχει γίνει ακριβότερο και από τη βενζίνη.... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cocomel Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 οι μπαταρίες έχουν βελτιωθεί παρα πολύ αν βγάζουν δέκα χρονιά και 400.000 χιλιόμετρα που βγάζουν πλέον τότε ειναι μια χαρα τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον είναι ευκολά στην κατασκευή και θα δούμε και πολλές νέες εταιρίες που θα βγουν απο ανατολή όπως Βιετνάμ πχ ινίδια με πολύ φτηνά αυτοκίνητα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, haris_216 είπε Μία αντίκα, με την αυστηρή έννοια του όρου, είναι αντίκα όταν έχει όλα της τα στοιχεία original. Ή τουλάχιστον σωστά ως προς τη χρονική περίοδο ή τεχνολογία. Και όχι μόνο όταν παραμένει εμφανισιακά ίδια. Η αλλαγή κινητήρα, ακόμα και αν αφορά εσωτερικής καύσης αλλά νεότερης τεχνολογίας, βγάζει το όχημα εκτός κατηγορίας "αντίκα". Τότε μιλάμε απλά για παλιό αυτοκίνητο που γίνεται ηλεκτροκίνητο, το οποίο ναι, γίνεται εδώ και χρόνια και για λόγους άσχετους με τις αποφάσεις ΕΕ. Και γίνεται από απλούς d-i-y-ers μέχρι εταιρίες. Σκέψου τωρα ο αλλος να εχει μια αντικα και να παει να βαλει πανω ηλεκτρικό μοτερ, θα γελάνε και τα μπουλόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Ας υπαρχει ΕΕ μεχρι το 2035 και ξαναμιλαμε!!!!!! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Στις 9/6/2022 στις 9:08 ΜΜ, Doubt είπε Η Νορβηγία παράγει ορυκτά καύσιμα. Εμείς; Εμείς έχουμε ήλιο να "κάψουμε", η Νορβηγία έχει; Απο τον ηλιο μεχρι την πριζα ειναι μια αποσταση τεραστια. (Σε βιομηχανικη κλιμακα που θελουμε εδω για τα αυτοκινητα) 9 λεπτά πριν, toyo73 είπε Ας υπαρχει ΕΕ μεχρι το 2035 και ξαναμιλαμε!!!!!! Ποιος φανταζεσαι οτι θα αποχωρησει απο αυτους που ειναι τωρα μεσα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Σκέψου τωρα ο αλλος να εχει μια αντικα και να παει να βαλει πανω ηλεκτρικό μοτερ, θα γελάνε και τα μπουλόνια. Εννοείται πως αυτός που έχει "αντίκα", που ψάχνει (και τα χώνει $$$) για να βρει original μπουλόνια, διακόπτες, κρύσταλλα, κλπ, ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα σκεφτεί την ηλεκτροκίνηση. Αυτός που απλά έχει κρατήσει και αγαπάει το 106 του επειδή το έχει (και του θυμίζει) τα νιάτα του και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχε, μια χαρά μπορεί να μπει στο τριπάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Στις 9/6/2022 στις 8:58 ΠΜ, sphinxgr είπε Κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό. Ποιος θα την πληρώσει? Οι φτωχοί. Ποιοι ειναι φτωχοί σε σχέση με άλλα κράτη στην ΕΕ? Οι Έλληνες. Πολλά κράτη στην ΕΕ έχουν ήδη τεράστια ποσόστωση σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά παράλληλα ούτως ή άλλως είχαν μέσο όρο ζωής οχημάτων 4-5 χρόνια. Εμείς που έχουμε πάνω απο 10 έτη, μας βλέπω στο τέλος να μην έχουμε καθόλου αυτοκίνητα... Για όσους λενε, ααααα δεν υπάρχουν υποδομές κλπ, υπάρχουν τουλάχιστον 13 χρόνια να μπούνε πρίζες παντού. Σιγά το δύσκολο. Όταν ο Μ.Ο. οχημάτων στη χώρα μας είναι >10 ετών, στην Ελλάδα ΑΝ ζούμε μέχρι τότε, θα έχει επίπτωση μετά απο >20 χρόνια. Καλά κρασιά. Ονειρεύομαι πόλεις μόνο με ηλεκτρικά οχήματα και "απόλυτη ησυχία" και δεν μπορώ να το πιστέψω!!!! Στην Αθήνα για να επιβιώσεις αυτή τη στιγμή απο τη φασαρία, πρέπει να παίρνεις τουλάχιστον 2 ειδών ψυχοφάρμακα!!! στα φτωχά κράτη καθώς θα αδυνατούν να αγοράσουν οχήματα θα επικρατήσει άλλο μοντέλο θα υπάρχουν 2 3 εταιρείες με αυτόνομα ταξι ηλεκτρικά (σαν συνεπεία ελάχιστα έξοδα για της εταιρείες) σε καμια 10 χρονια πάνω κάτω (ανάλογα πως θα πάνε τα αυτόνομα) ετσι σε αυτά τα κράτη ελάχιστα οχήματα θα ειναι ιδιωτικά και ο κόσμος θα κάνει χρήση του ταξί που θα ειναι πολύ ποιο φτηνό (καθώς δεν θα έχει τα ίδια έξοδα με ένα συμβατικό ταξί όπως οδηγός συντήρηση καύσιμα) | και όποιος όντος θέλει αμάξι και το έχει για κάθε μέρα θα ειναι με leasing ο πλούσιος προφανώς θα αγοράζει ότι θέλει ετσι το αμαξια ειναι ξανά είδος πολυτελείας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gpapadakis Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Η χωρα παρατησε το λιγνιτη για να κανει αθροες εισαγωγες ακριβου ρευματος και να κινδυνευει με διακοπες ρευματος χειμωνα καλοκαιρι (η Κινα ανοιγει ενα νεο εργοστασιο λιγνιτη καθε μερα), ενω οι πολιτες θα πληρωνουν το ακριβοτερο ρευμα στην Ευρωπη (ιδιως αν βαλεις και τους μισθους στη συγκριση). Και συγκρινετε με αλλες ενεργειακα επαρκεις χωρες, που εχει π.χ. η κιλοβατωρα σε δημοσιο φορτιστη ΗΠΑ 0,16$, UK 0,30 λιρες, και στην Ελλαδα 0,60€. Καλα τα ηλεκτρικα, αλλα αναλογα σε ποια χωρα ζεις... Βαζεις βενζινη σε κλεβει το κρατος, βαζεις ρευμα σε κλεβουν οι εταιρειες... Περαστικα μας... Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2022 από gpapadakis 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Burgos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, Cocomel είπε οι μπαταρίες έχουν βελτιωθεί παρα πολύ αν βγάζουν δέκα χρονιά και 400.000 χιλιόμετρα που βγάζουν πλέον τότε ειναι μια χαρα τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον είναι ευκολά στην κατασκευή και θα δούμε και πολλές νέες εταιρίες που θα βγουν απο ανατολή όπως Βιετνάμ πχ ινίδια με πολύ φτηνά αυτοκίνητα Πολύ φθηνά αυτοκίνητα από Ινδία και Βιετνάμ δεν παίζουν στην ΕΕ. Υπάρχουν και σήμερα Ινδικά αυτοκίνητα με 6 χιλιάρικα αλλά δεν παίρνουν άδεια για να κυκλοφορήσουν στην ΕΕ με τίποτα. Υπάρχουν θεσμοθετημένοι κανόνες ασφαλείας που τα πολύ φθηνά αυτοκίνητα δεν τους καλύπτουν γι'αυτό και κοστίζουν τόσο. Η λογική λέει πως όταν η ηλεκτροκίνηση γίνει mainstream θα υπάρχουν και πιο οικονομικές επιλογές που σήμερα δεν μπορούν να διατεθούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Στην ηλεκτροκίνηση το επιπεδο ασφαλειας πρεπει να ειναι.πολυ υψηλότερο ακόμα και απο το αέριο, το να τιναχτούν οι μπαταρίες στον αερα ή να πάρουν φωτιά είναι το πιο εύκολο, για αυτο κοστίζουν και τόσο. Δεν θυμάστε τα πρωτα κινητά που έσκασαν στην μούρη μας😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, gpapadakis είπε Η χωρα παρατησε το λιγνιτη για να κανει αθροες εισαγωγες ακριβου ρευματος και να κινδυνευει με διακοπες ρευματος χειμωνα καλοκαιρι (η Κινα ανοιγει ενα νεο εργοστασιο λιγνιτη καθε μερα), ενω οι πολιτες θα πληρωνουν το ακριβοτερο ρευμα στην Ευρωπη (ιδιως αν βαλεις και τους μισθους στη συγκριση). Και συγκρινετε με αλλες ενεργειακα επαρκεις χωρες, που εχει π.χ. η κιλοβατωρα σε δημοσιο φορτιστη ΗΠΑ 0,16$, UK 0,30 λιρες, και στην Ελλαδα 0,60€. Καλα τα ηλεκτρικα, αλλα αναλογα σε ποια χωρα ζεις... Βαζεις βενζινη σε κλεβει το κρατος, βαζεις ρευμα σε κλεβουν οι εταιρειες... Περαστικα μας... Επειδη αυτά τα επιχειρήματα με το μεγαλείο της Κίνας έχουνε γίνει καραμέλα, για πηγαίνετε λέω καλύτερα για διακοπές στο Πεκίνο και σε άλλες μεγαλουπολεις η βιομηχανικές περιοχές να απολαύσετε ατμόσφαιρα, παντού με μάσκα θα κυκλοφορείτε. Για ψάξτε να δείτε τι γίνετε από θεμα εργασιακών δικαιωμάτων, από θεμα ελευθερίας απόψεων, ούτε fscebook θα έχετε να ποσταρετε τις φωτογραφίες. Η Κίνα και όλες οι παρόμοιες χώρες απόλαυσε μια τεράστια αύξηση οικονομικού και βιοτικού επιπέδου για συγκεκριμένους λόγους που έχουν να κάνουν περισσότερο με αυτή και όχι με εμάς (ΕΕ). Το ότι η ΕΕ έχει ακολουθήσει λάθος πολιτικες οι οποίες αντί να την βοηθήσουν την βυθίζουν ακόμα περισσότερο είναι κάτι που ισχύει, η διόρθωση μπορεί να γίνει εξετάζοντας και ερευνώντας την ίδια την ΕΕ και όχι κάνοντας ανούσιες και άκυρες συγκρίσεις με την Κίνα. Η Κίνα μέχρι το 80 ήτανε μια φτωχή λασποχωρα, οι πολιτικές που ακολουθηθηκαν εκεί σε συνδυασμό με την επικράτηση της παγκοσμιοποίησης και της ελεύθερης διακίνησης κεφαλαίων έφερε αυτό το αποτέλεσμα. Η Κίνα έχει τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης λόγω του ότι δεν αναπτύχθηκε παράλληλα και ισοδύναμα με την ΕΕ και τις ΗΠΑ τον προηγούμενο αιώνα, τώρα σειρά έχουν η Ινδία και μετά η Αφρική. Οποιος γουστάρει τόσο πολύ την Κίνα και τις πολιτικές της ας ρίξει σε όλη την Ευρώπη τους μισθούς και τους φόρους ώστε να φτάσουμε σε ισάξια αγοραστική δύναμη και σε ποσοστά κερδών για έναν βιομηχανο σε κατάσταση ίδια η καλύτερη της Κίνας. Τότε ίσως αρχίσουν να φεύγουν από εκεί οι βιομηχανίες και να επιστρέψουν στην Δύση. Ο βιομηχανος αν δεν βγάζει μεγάλο κέρδος δεν έχει λόγο να γυρίσει εδώ. Ας μην φουσκώνουμε τόσο πολύ την Κίνα. Αξίζει να σημειωθεί κάτι που θυμάμαι από το 2019-20 με τις μεγάλες κινητοποιήσεις και αντιδράσεις στο Hong Kong, ανήκουν στην Κίνα αλλά είναι σχετικά αυτόνομο κράτος σε κάποια θέματα, οι κάτοικοι εκεί γκρίνιαζαν ότι δεν έβρισκαν ραντεβού στα δημόσια νοσοκομεία όταν είχαν θέματα υγείας. Για να είχαν τέτοια θέματα εκεί ούτε που θέλω να φανταστώ στα ενδότερα της κινεζικής ενδοχώρας και στην επαρχία της Κίνας. Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2022 από Basilhs23___ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 4 ώρες πριν, Bullrich είπε Ποιος φανταζεσαι οτι θα αποχωρησει απο αυτους που ειναι τωρα μεσα? Πλεον βρισκομαστε σε μια εποχη που μπορει να γινουν κοσμογονικες αλλαγες σε ημερες η μηνες.Εχουμε πολεμο σε εξελιξη και μαλιστα οχι σε αποκλιμακωση, αλλα σε κλιμακωση.Εχουμε απειλες απο Ανατολικα και εμεις χτενιζουμε το νινι, αν και ξυρισμενο λογο καλοκαιριου.Θες 900+ ευρω για να παει μια 4μελης στην Ροδο με αυτοκινητο, λες και κανεις δια-γαλαξιακο ταξιδι και θα μας σωσει η ηλεκτροκινηση.Μπορουμε ανετα να παραξουμε ανανεωσιμα οικολογικα καυσιμα και οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν πολυ εξελιξη ακομη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Η κινα κ μισθους εχει -πλεον- κ μπολικους ρυπους να φορτωνει τον κοσμο εχει κ γενικα οτι μας λειπει εμας τοχουν εκει αφθονο.Το παραμυθι του φτωχου σκλαβου εχει παρελθει απο καιρο.Μεγαλυτεροι καπιταλιστες απτους κινεζους δεν υπαρχουν. Το ηλεκτρικο θα ειχε νοημα αν οντως εβγαινε απτην εξισωση το κοστος μετακινησης.Απτη στιγμη που με το ηλεκτρικο καις ξερω γω 5 ευρω κ με τη βενζινη 8 κ αυτο παιζεται,μαζι με ολους τους περιορισμους στην φορτιση,ταχυτητα ταξιδιου,ευκολια ευρεσης φορτιστη κ γενικα πρακτικοτητα χρησης που παει περιπατο..Για την ωρα ειναι παιχνιδακι γιαυτον που το φυσαει κ εχει κ αλλα 2-3 κανονικα αμαξια στο γκαραζ που τα αλλαζει ολα καθε 5-6 χρονια..Οποτε.. Αποκει κ επειτα μεχρι το 2035 που ΘΑ απαγορευτει η πωληση νεου θα υπαρχουν για αλλα 20 χρονια τα συμβατικα οποτε μεχρι το σουπερ ουαου ηλεκτρικο περιβαλλον θαναι 2050 κ αμα.. Αν δεν ηταν τα euro των ρυπων που παροπλιζαν ολοκαινουρια αυτοκινητα κ ανακατευαν τη τραπουλα στην αγορα των καινουριων να δειτε τι θα κυκλοφορουσε ακομα.Οπως τοτε ετσι κ τωρα η ολη φαση ειναι μια λυση που ζηταει το προβλημα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 18 λεπτά πριν, toyo73 είπε Πλεον βρισκομαστε σε μια εποχη που μπορει να γινουν κοσμογονικες αλλαγες σε ημερες η μηνες.Εχουμε πολεμο σε εξελιξη και μαλιστα οχι σε αποκλιμακωση, αλλα σε κλιμακωση.Εχουμε απειλες απο Ανατολικα και εμεις χτενιζουμε το νινι, αν και ξυρισμενο λογο καλοκαιριου.Θες 900+ ευρω για να παει μια 4μελης στην Ροδο με αυτοκινητο, λες και κανεις δια-γαλαξιακο ταξιδι και θα μας σωσει η ηλεκτροκινηση.Μπορουμε ανετα να παραξουμε ανανεωσιμα οικολογικα καυσιμα και οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν πολυ εξελιξη ακομη. Ανανεωσιμα καύσιμα δεν υπάρχουν. Εναλλακτικά καύσιμα υπάρχουν όπως φυσικό αέριο, βιομάζα από καλλιέργειες. Υδρογόνο που θα παραχθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές και όχι σημβατικές η εναλλακτικές διότι τότε επιβαρύνει την ατμόσφαιρα. 28 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Η κινα κ μισθους εχει -πλεον- κ μπολικους ρυπους να φορτωνει τον κοσμο εχει κ γενικα οτι μας λειπει εμας τοχουν εκει αφθονο.Το παραμυθι του φτωχου σκλαβου εχει παρελθει απο καιρο.Μεγαλυτεροι καπιταλιστες απτους κινεζους δεν υπαρχουν. Νομίζεις. Έχουνε υλικά άφθονα, σαβούρα κατά πλειοψηφία που όπως και εδώ πρέπει να ψάχνουμε τι είναι καλύτερο, το ίδιο ισχύει και εκεί για τον μέσο Κινέζο. Δεν έχουνε δικαιώματα, ελευθερίες διαφόρων ειδών, ποιότητα ζωής εφαμιλλη με των δυτικών χωρών. Οι Κινέζοι είναι σκληροί άνθρωποι, σκλάβος είσαι και παραμένεις εκεί, η σύγκριση του εργασιακού περιβάλλοντος εκεί με την μέση χώρα της δύσης δεν υπάρχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 56 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Ανανεωσιμα καύσιμα δεν υπάρχουν. Εναλλακτικά καύσιμα υπάρχουν όπως φυσικό αέριο, βιομάζα από καλλιέργειες. Υδρογόνο που θα παραχθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές και όχι σημβατικές η εναλλακτικές διότι τότε επιβαρύνει την ατμόσφαιρα. Mε τον ορο "ανανεωσιμα" εννοω, οτι εφ'οσον μπορουν να παραχθουν απο ανεξαντλητες πηγες. π.χ καλλιεργεια ζαχαροκαλαμου κτλ ειναι στην ουσια ανανεωσιμα.Θες ανεξαντλητα, πες τα οπως θες.Και εφ'οσον θα ειναι απο καλλιεργησιμες πηγες,(φυτειες, κοπρανα ζωων, χημικη ενωση κτλ θα μπορει να τα παραγει η καθε χωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα