Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Free Bird είπε

Συμφωνώ 100% και δε βλέπω να ακούμε κάτι για ηλεκτρικά παπάκια, μηχανάκια κλπ ? Γιατί ??

Επίσης, Όσοι έχουν αυτοκίνητα αντίκες (και μερικά είναι και πανάκριβα !) τί θα τα κάνουν ??? 
Επίσης Νο2, Πλοία φορτηγά, κρουαζιερόπλοια, δεξαμενόπλοια, φορτηγά νταλίκες, 40τονα, κλπ. θα είναι όλα ηλεκτρικά ή μόνο τα αυτοκίνητα είναι το πρόβλημα ? 

https://www.cnn.gr/perivallon/story/310739/to-proto-ilektrokinito-ploio-gia-konteiner

https://www.skroutz.gr/c/1275/mixanakia/f/927269/ilektrika-michanakia.html

Υπάρχουν και ποδήλατα, πατίνια, σκούτερ κλπ

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά φαίνονται ΟΚ και λειτουργικά για καθημερινή αστική χρήση σε ένα συγκεκριμένο target group (ανθρώπους που έχουν παρκινγκ για να μπορουν να το φορτιζουν) τώρα που είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. 

Αν η ηλεκτροκινηση γινει ποτε mainstream (αμφιβάλλω προσωπικά) δεν παίζει να αντέχουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού. Εδω τωρα στις χωρες του νοτου μεταξύ των οποιων και η Ελλαδα γίνονται συστάσεις το καλοκαίρι για τη χρήση των κλιματιστικών που είναι το 1/10 σε κατανάλωση από έναν ταχυφορτιστή αυτοκινήτου. 

Φαντάζεστε πόσα μύρια αμάξια να φορτιζουν καθημερινα? Δεν υπάρχει δίκτυο να αντέξει τέτοιο φόρτο.

Αν αρχίσω να αναφέρομαι στα χωροταξικά θέματα που υπάρχουν στις πόλεις που ζει το μεγαλυτερο ποσοστο των πληθυσμων (μεγαλουπολεις) που θα μπουν ολοι αυτοι οι φορτιστες σε πολεις που δεν υπαρχουν θέσεις παρκινγκ ουτε για πλακα.

Καλώς ή κακώς είναι αναγκαίο κακό οι ΜΕΚ.
Με ενα βενζιναδικο 80-100 τετραγωνικων μέτρων μπορούν να ανεφοδιαστούν καθημερινα χιλιάδες αυτοκινητα.
Με ένα μεγάλο πάρκινγκ 1000 τετραγωνικών μέτρων(ελάχιστοι τέτοιοι χώροι μέσα στους αστικούς ιστούς) γεμάτο ταχυφορτιστες μόνο μερικές δεκάδες αυτοκινητα. 

Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά. 

Καλά για τα ευχολόγια της ΕΕ δεν σχολιάζω καν.
Εδώ μια κατάργηση αλλαγής ώρας παλεύουν να κάνουν πόσα χρόνια που είναι ένα τίποτα σε πρακτικό επίπεδο και όλο πάει από αναβολή σε αναβολή. 

Για κάτι τόσο τιτανοτεράστιο όπως η αλλαγή στόλων δεκάδων εκατομμυρίων αυτοκινήτων οι αναβολές θα φτάσουν στο 2050 στην καλύτερη και βλέπουμε. 

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Free Bird είπε

Συμφωνώ 100% και δε βλέπω να ακούμε κάτι για ηλεκτρικά παπάκια, μηχανάκια κλπ ? Γιατί ??

Επίσης, Όσοι έχουν αυτοκίνητα αντίκες (και μερικά είναι και πανάκριβα !) τί θα τα κάνουν ??? 
Επίσης Νο2, Πλοία φορτηγά, κρουαζιερόπλοια, δεξαμενόπλοια, φορτηγά νταλίκες, 40τονα, κλπ. θα είναι όλα ηλεκτρικά ή μόνο τα αυτοκίνητα είναι το πρόβλημα ? 

Στην Αγγλία υπάρχει εταιρεία που μετατρέπει τις αντίκες σε ηλεκτρικά, ξεκινώντας φυσικά από τις αγγλικές φίρμες (bentley, rolls Royce, jaguar).

Όσο για τα φορτηγά, αυτά θα έχουν κινητήρες υδρογόνου, όπως και τα πλοία

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Τα ηλεκτρικά φαίνονται ΟΚ και λειτουργικά για καθημερινή αστική χρήση σε ένα συγκεκριμένο target group (ανθρώπους που έχουν παρκινγκ για να μπορουν να το φορτιζουν) τώρα που είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. 

Αν η ηλεκτροκινηση γινει ποτε mainstream (αμφιβάλλω προσωπικά) δεν παίζει να αντέχουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού. Εδω τωρα στις χωρες του νοτου μεταξύ των οποιων και η Ελλαδα γίνονται συστάσεις το καλοκαίρι για τη χρήση των κλιματιστικών που είναι το 1/10 σε κατανάλωση από έναν ταχυφορτιστή αυτοκινήτου. 

Φαντάζεστε πόσα μύρια αμάξια να φορτιζουν καθημερινα? Δεν υπάρχει δίκτυο να αντέξει τέτοιο φόρτο.

Αν αρχίσω να αναφέρομαι στα χωροταξικά θέματα που υπάρχουν στις πόλεις που ζει το μεγαλυτερο ποσοστο των πληθυσμων (μεγαλουπολεις) που θα μπουν ολοι αυτοι οι φορτιστες σε πολεις που δεν υπαρχουν θέσεις παρκινγκ ουτε για πλακα.

Καλώς ή κακώς είναι αναγκαίο κακό οι ΜΕΚ.
Με ενα βενζιναδικο 80-100 τετραγωνικων μέτρων μπορούν να ανεφοδιαστούν καθημερινα χιλιάδες αυτοκινητα.
Με ένα μεγάλο πάρκινγκ 1000 τετραγωνικών μέτρων(ελάχιστοι τέτοιοι χώροι μέσα στους αστικούς ιστούς) γεμάτο ταχυφορτιστες μόνο μερικές δεκάδες αυτοκινητα. 

Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά. 

Καλά για τα ευχολόγια της ΕΕ δεν σχολιάζω καν.
Εδώ μια κατάργηση αλλαγής ώρας παλεύουν να κάνουν πόσα χρόνια που είναι ένα τίποτα σε πρακτικό επίπεδο και όλο πάει από αναβολή σε αναβολή. 

Για κάτι τόσο τιτανοτεράστιο όπως η αλλαγή στόλων δεκάδων εκατομμυρίων αυτοκινήτων οι αναβολές θα φτάσουν στο 2050 στην καλύτερη και βλέπουμε. 

Και εγώ νομίζω πως θα πάμε σε αναβολές και ο κόσμος θα θέλει ηλεκτρικά από μόνος του. Ήδη ξέρω πολλούς που δεν έχουν ούτε 10.000 και θέλουν να πάρουν ηλεκτρικό.

Όσο αφορά το δίκτυο το έχω απορία αν και σε μερικές χώρες το έχουν λύσει. Πάντως αν μιλάμε για γρήγορη φόρτιση είναι τρελα watt. Ίσως περάσουν καλώδια όπως περνάνε για οπτικές.

Δημοσ.
Στις 9/6/2022 στις 3:51 ΜΜ, CMOS_Z είπε

Το καλοκαίρι σκάνε (κυριολεκτικά) οι μετασχηματιστές των οικοδομικών τετραγώνων από κλιματιστικά. Λιώνουν καλώδια, παίρνουν φωτιά σε κτίρια, όχι απαραίτητα παλιά, απλά οι περισσότερες εγκαταστάσεις είναι σε τραγική κατάσταση χωρίς σωστές μελέτες για νορμαλ φορτία. 

Είναι αδύνατο ο τοπικός μετασχηματιστής του τετραγώνου σου να αντέξει τις καταναλώσεις εάν πούμε για παράδειγμα πως σε μια γειτονιά αλλάξουν αρκετοί σε ηλεκτρικά και έχουν δική τους πρίζα.

Θα πρέπει να γίνουν πάρα πολλές αναβαθμίσεις σε αυτό το κομμάτι. Ακόμα είναι νωρίς και δεν φαίνονται τα προβλήματα του δικτύου. 

Μόνο που αυτό πια έχει καταντήσει ένα μεγάλο παραμύθι. Κάποτε ίσχυε. όχι πλέον. Αλήθεια πόσοι πιστεύεις σε μια γειτονιά δεν έχουν πια Inverter αλλά τα παλιά ( που ρουφαγαν τα αμπερ με τον τονο απο το πρωτο δευτερολεπτο)? Για το οτι συνεχιζουν να σκάνε οι μετασχηματιστές εν έτη 2022 δεν φταίνε πια τα κλιματιστικά αλλά η ανυπαρξία συντήρησης του δυκτίου.

5 ώρες πριν, Free Bird είπε

Συμφωνώ 100% και δε βλέπω να ακούμε κάτι για ηλεκτρικά παπάκια, μηχανάκια κλπ ? Γιατί ??

Επίσης, Όσοι έχουν αυτοκίνητα αντίκες (και μερικά είναι και πανάκριβα !) τί θα τα κάνουν ??? 
Επίσης Νο2, Πλοία φορτηγά, κρουαζιερόπλοια, δεξαμενόπλοια, φορτηγά νταλίκες, 40τονα, κλπ. θα είναι όλα ηλεκτρικά ή μόνο τα αυτοκίνητα είναι το πρόβλημα ? 

Τι λες τωρα θα αγγίξουν το κατεστημένο και τους αρχιμαφιόζους? Όταν είχε πέσει στο τραπέζι να πληρώνουν οι πλοιοκτήτες τέλη ρύπανσης απάντησαν ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά θα πρέπει να πληρώνει ο κατασκευαστής των μηχανών, να βρει τρόπο είπανε να μην ρυπαίνει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Backpacker είπε

Τα ηλεκτρικά φαίνονται ΟΚ και λειτουργικά για καθημερινή αστική χρήση σε ένα συγκεκριμένο target group (ανθρώπους που έχουν παρκινγκ για να μπορουν να το φορτιζουν) τώρα που είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. 

Αν η ηλεκτροκινηση γινει ποτε mainstream (αμφιβάλλω προσωπικά) δεν παίζει να αντέχουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού. Εδω τωρα στις χωρες του νοτου μεταξύ των οποιων και η Ελλαδα γίνονται συστάσεις το καλοκαίρι για τη χρήση των κλιματιστικών που είναι το 1/10 σε κατανάλωση από έναν ταχυφορτιστή αυτοκινήτου. 

Φαντάζεστε πόσα μύρια αμάξια να φορτιζουν καθημερινα? Δεν υπάρχει δίκτυο να αντέξει τέτοιο φόρτο.

Αν αρχίσω να αναφέρομαι στα χωροταξικά θέματα που υπάρχουν στις πόλεις που ζει το μεγαλυτερο ποσοστο των πληθυσμων (μεγαλουπολεις) που θα μπουν ολοι αυτοι οι φορτιστες σε πολεις που δεν υπαρχουν θέσεις παρκινγκ ουτε για πλακα.

Καλώς ή κακώς είναι αναγκαίο κακό οι ΜΕΚ.
Με ενα βενζιναδικο 80-100 τετραγωνικων μέτρων μπορούν να ανεφοδιαστούν καθημερινα χιλιάδες αυτοκινητα.
Με ένα μεγάλο πάρκινγκ 1000 τετραγωνικών μέτρων(ελάχιστοι τέτοιοι χώροι μέσα στους αστικούς ιστούς) γεμάτο ταχυφορτιστες μόνο μερικές δεκάδες αυτοκινητα. 

Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά. 

Καλά για τα ευχολόγια της ΕΕ δεν σχολιάζω καν.
Εδώ μια κατάργηση αλλαγής ώρας παλεύουν να κάνουν πόσα χρόνια που είναι ένα τίποτα σε πρακτικό επίπεδο και όλο πάει από αναβολή σε αναβολή. 

Για κάτι τόσο τιτανοτεράστιο όπως η αλλαγή στόλων δεκάδων εκατομμυρίων αυτοκινήτων οι αναβολές θα φτάσουν στο 2050 στην καλύτερη και βλέπουμε. 

Συμφωνώ. 

Γενικά η μόνη ελπίδα είναι αμάξια που παίρνουν CNG. Ισως μικρό σύστημα με CNG και μπαταρία ίσως για κάποια υποβοήθηση στις μεγάλες ταχύτητες. 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Όταν είχε πέσει στο τραπέζι να πληρώνουν οι πλοιοκτήτες τέλη ρύπανσης

Γιατί τα άλλα τέλη και τους φόρους τα πληρώνουν κανονικά.

:lol:

  • Like 6
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Μόνο που αυτό πια έχει καταντήσει ένα μεγάλο παραμύθι. Κάποτε ίσχυε. όχι πλέον. Αλήθεια πόσοι πιστεύεις σε μια γειτονιά δεν έχουν πια Inverter αλλά τα παλιά ( που ρουφαγαν τα αμπερ με τον τονο απο το πρωτο δευτερολεπτο)? Για το οτι συνεχιζουν να σκάνε οι μετασχηματιστές εν έτη 2022 δεν φταίνε πια τα κλιματιστικά αλλά η ανυπαρξία συντήρησης του δυκτίου.

Τι λες τωρα θα αγγίξουν το κατεστημένο και τους αρχιμαφιόζους? Όταν είχε πέσει στο τραπέζι να πληρώνουν οι πλοιοκτήτες τέλη ρύπανσης απάντησαν ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά θα πρέπει να πληρώνει ο κατασκευαστής των μηχανών, να βρει τρόπο είπανε να μην ρυπαίνει.

Όση μείωση και να έχουν στην ενέργεια τα κλιματιστικά, έχει αυξηθεί το καταναλωτικό κοινό καθώς το καταναλωτικό προφίλ. Σε σχέση με παλιές εποχές πχ, αναβαν το κλιματιστικό μόνο σε ώρες ή ημερες δυνατού καύσωνα και μετά το έκλειναν, τώρα με τα inverter το έχουμε μόνιμα η πολύ περισσότερο χρόνο, παράλληλα με το κλιματιστικό ανάβουμε άλλες συσκευές που παλιότερα προσεχαμε πολύ περισσότερο και δεν υπήρχε μεγάλος ταυτοχρονισμος. Οι συνήθειες του κόσμου έχουνε αλλάξει προς μια αύξηση της κατανάλωσης ενέργειας και γενικότερα αύξηση του καταναλωτισμου.

Δεν θα διαφωνήσω βέβαια πως οι βλάβες στους ΜΣ είναι λόγω κακής συντήρησης και το υψηλό peak φορτίου μαζί με την υψηλή θερμοκρασία είναι η αφορμή να συμβεί η βλάβη. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με χρέος 394 δις, την ΕΚΤ να αποσύρει την στήριξη στα ομόλογα και το 10ετές ήδη στο 4,30% εμείς εισάγουμε νομοθεσία που αυξάνει το κόστος παντού για μειώσουμε τις ασήμαντες εκπομπές ρύπων που έχουμε ως χώρα, ενώ οι μεγάλοι ρυπαντές τις αυξάνουν.

πως γίνεται αυτό...

Επεξ/σία από @11h
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης ειναι τρομερη γελοιότητα να ψηφιζει τετοια μετρα η ΕΕ μόνη της της οποιας το βιομηχανικο και μεταφορικο αποτυπωμα στο περιβάλλον ειναι μια κλανιά σε σχέση με της Ασιας. 

Δλδ θα βγαζουν τα εργοστασιακα φουγάρα και τα δισεκατομυρια αμαξια με ΜΕΚ σε Κινα-Ινδια και νοτιοανατολικη ασια και σε πληθυσμιακους γιγαντες οπως η Ρωσία η Τουρκία οι Αραβικες χώρες...το Μεξικο και η Βραζιλια και η Αίγυπτος αμέτρητους ρύπους και η ΕΕ θα νομιζει οτι εχει δικο της ξεχωριστο περιβαλλον με τα Prius και τα Tesla και θα σώσει το πλανητη.
Ότι ρύπους έχει ολη η ΕΕ μπορεί να έχει η Σανγκαη μόνη της.  

Δεν συζηταω για ΗΠΑ που τεραστιο κομματι θα οδηγει ακομα σεβρολετ και Φορντ του '70 και του '80 μεχρι το 2070. 

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε

Και εγώ νομίζω πως θα πάμε σε αναβολές και ο κόσμος θα θέλει ηλεκτρικά από μόνος του. Ήδη ξέρω πολλούς που δεν έχουν ούτε 10.000 και θέλουν να πάρουν ηλεκτρικό.

 

Πες τους να γινουν μονιμοι κατοικοι Αστυπαλαιας, με κατιτις παραπανω παιρνεις καινουριο ID3 με 15k.

Αυτη ειναι καλη επιδοτηση, αυτη που δινει τωρα στους υπολοιπους το κρατος (8000€) δεν ειναι ουτε το ΦΠΑ.

Τωρα για τους Γερμανους τι να πεις, μονο διαφημιση και σαχλαμαρα εδω, ηρθε και ο CEO τους να κανει κανα μπανακι, και τα εργοστασια τα φτιαχνουν αλλου (π.χ. νεο εργοστασιο μπαταριων Ισπανια). Καμια επενδυση, μονο για αγοραστες μας εχουν...

Επεξ/σία από gpapadakis
Δημοσ.
11 ώρες πριν, marios1515 είπε

Στην Αγγλία υπάρχει εταιρεία που μετατρέπει τις αντίκες σε ηλεκτρικά, ξεκινώντας φυσικά από τις αγγλικές φίρμες (bentley, rolls Royce, jaguar).

Όσο για τα φορτηγά, αυτά θα έχουν κινητήρες υδρογόνου, όπως και τα πλοία

Μία αντίκα, με την αυστηρή έννοια του όρου, είναι αντίκα όταν έχει όλα της τα στοιχεία original. Ή τουλάχιστον σωστά ως προς τη χρονική περίοδο ή τεχνολογία. Και όχι μόνο όταν παραμένει εμφανισιακά ίδια. Η αλλαγή κινητήρα, ακόμα και αν αφορά εσωτερικής καύσης αλλά νεότερης τεχνολογίας, βγάζει το όχημα εκτός κατηγορίας "αντίκα".

Τότε μιλάμε απλά για παλιό αυτοκίνητο που γίνεται ηλεκτροκίνητο, το οποίο ναι, γίνεται εδώ και χρόνια και για λόγους άσχετους με τις αποφάσεις ΕΕ. Και γίνεται από απλούς d-i-y-ers μέχρι εταιρίες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, gpapadakis είπε

μονο για αγοραστες μας εχουν...

Ουτε καν.

Για δανεια μας εχουνε.

Μας δανειζουνε για να αγοραζουμε τα δικα τους προιοντα. Και απο πανω μας δουλευουνε κιολας οτι ειμαστε απογονοι του Οδυσσεα με την τοση μας εξυπναδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...