Basilhs23___ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Άρχισαν τα όργανα https://www.newsauto.gr/news/antidroun-i-kataskevastes-aftokiniton-stin-apofasi-tis-ee/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Burgos Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Nope, λογικό μου φαίνεται. Εδώ φωνάζουν για το Euro 7 που οι απαιτήσεις του θα εκτοξεύσουν τα κόστη και κατ'επέκταση τις τιμές σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Γενικά (αν και θα ψηνόμουν να πάρω ηλεκτρικό για 2ο αν είχαν λογικές τιμές) είμαι καχύποπτος με την ηλεκτροκίνηση και φοβάμαι ότι ένα πιθανό μπαμ της Tesla, που είναι ο ορισμός της χρηματιστηριακής φούσκας, θα στείλει όλες αυτές τις βαρύγδουπες δηλώσεις περί εξηλεκτρισμού στον κουβά ή σε συνδυασμό με το lobbying των βιομηχανιών να καθυστερήσει τα χρονοδιαγράμματα 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Ολα ξεκινούν από την φτώχεια του λαού μας. Δεν είμαστε Νορβηγία Η Νορβηγία παράγει ορυκτά καύσιμα. Εμείς; Εμείς έχουμε ήλιο να "κάψουμε", η Νορβηγία έχει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 3 λεπτά πριν, Doubt είπε Η Νορβηγία παράγει ορυκτά καύσιμα. Εμείς; Εμείς έχουμε ήλιο να "κάψουμε", η Νορβηγία έχει; Η Νορβηγία εξάγει και πουλά περίπου 1 εκατομμύριο βαρέλια αργό πετρέλαιο την ημέρα και φυσικό αέριο και παράγει το 96%+ του ρεύματος της από υδροηλεκτρικά. Εμείς; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 9 λεπτά πριν, NT1G είπε Η Νορβηγία εξάγει και πουλά περίπου 1 εκατομμύριο βαρέλια αργό πετρέλαιο την ημέρα και φυσικό αέριο και παράγει το 96%+ του ρεύματος της από υδροηλεκτρικά. Εμείς; Εμείς είμαστε 5head. Δεν θα μειώσουν τους φόρους στα καύσιμα, αλλά θα δώσουν "επιδότηση στην αντλία".... ??? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 47 λεπτά πριν, Doubt είπε Η Νορβηγία παράγει ορυκτά καύσιμα. Εμείς; Εμείς έχουμε ήλιο να "κάψουμε", η Νορβηγία έχει; Διαβασμενος εχεις ερθει σήμερα στο θέμα. Ποια ευρωπαϊκή χωρα παράγει το πιο πολυ ρεύμα κατα κεφαλην απο φωτοβολταϊκά; Όχι η Ελλάδα που εχει ηλιο να καψει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 ουτε το 2045... θα παρει 1-2 παρατάσεις και πριν την επισημη μερα απαγορευσης θα εκτελωνιστουν κατι εκατομμυρια οχηματα σε καθε χωρα. μερικες φιρμες θα παρουν εξαιρεση σαν συλλεκτικα, αγωνιστικα, Limited edition κτλ και τελευταια στιγμη θα αφησουν και τα υβριδικα με καποιο βιοκαυσιμο που θα εχει ηδη φτιαχτει τοτε. ωραιες ιδεες χωρις πλανο. δεν εχουμε δικτυο για τοση κατανάλωση και δεν εχει βρεθει λυση για φορτηγα. αν μας ενδιαφέρει το περιβάλλον να βάλουνε μπαν απο σήμερα σε οτιδηποτε ειναι πανω απο 1500cc. κυκλοφορουνε ιβρυδικα 4.000cc οικολογικότατα και ο καημένος με το 1000αρακι euro 5 πρεπει να παρει ηλεκτρικο. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Πρασινη αναπτυξη και πρασινα αλογα. Οσο πετυχε το 'πειραμα' με το κανονικο δικτυο ηλεκτρικης ενεργειας, αλλο τοσο θα πετυχει κι αυτο. Μιλαμε για τοση οργανωση, σχεδια, πρακτικοτητα, ρεαλισμο απο τις αποφασεις της ΕΕ, που απο την πολυ πρασινη οικολογικη αναπτυξη, αμα κλεισει ο Πουτιν την στροφιγγα, θα γινει πυρηνικος χειμωνας... Θα περιμενεις αν γυρισει ο ελικας στο βουνο, ή να βγει ο ηλιος... Οκ, καποτε θα γινει, ισως το 2050... μεχρι τοτε, στην ωρα του δηλαδη, πολυ περιεργη μου φαινεται η 'εμμονη'/obsession να πληρωνει ο Ευρωπαιος πανακριβα αμαξια ή ηλεκτρικη ενεργεια, και ουσιαστικα να του ριχνουν το επιπεδο διαβιωσης, για τα πρασινα αλογα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 11 ώρες πριν, dbrillis είπε Ποια ευρωπαϊκή χωρα παράγει το πιο πολυ ρεύμα κατα κεφαλην απο φωτοβολταϊκά; Όχι η Ελλάδα που εχει ηλιο να καψει. Άλλο η παραγωγή τώρα κι άλλο το διαθέσιμο δυναμικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hk2004gr Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, Burgos είπε Nope, λογικό μου φαίνεται. Εδώ φωνάζουν για το Euro 7 που οι απαιτήσεις του θα εκτοξεύσουν τα κόστη και κατ'επέκταση τις τιμές σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Μα αυτός είναι και ο σκοπός κάθε Euro από εδώ και πέρα. Κάθε νέο, θα θέτει και όλο και υψηλότερα standards τα οποία θα αναγκάσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω κόστους, να εγκαταλείψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κοινώς, "Δεν θέλετε με το καλό; Θα σας αναγκάσουμε", και όποιος κερδίσει Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2022 από Hk2004gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Free Bird Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 19 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε Τα μηχανακια με τις πειραγμένες εξατμίσεις ειναι το προβλημα Συμφωνώ 100% και δε βλέπω να ακούμε κάτι για ηλεκτρικά παπάκια, μηχανάκια κλπ ? Γιατί ?? Επίσης, Όσοι έχουν αυτοκίνητα αντίκες (και μερικά είναι και πανάκριβα !) τί θα τα κάνουν ??? Επίσης Νο2, Πλοία φορτηγά, κρουαζιερόπλοια, δεξαμενόπλοια, φορτηγά νταλίκες, 40τονα, κλπ. θα είναι όλα ηλεκτρικά ή μόνο τα αυτοκίνητα είναι το πρόβλημα ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 24 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε Μα αυτός είναι και ο σκοπός κάθε Euro από εδώ και πέρα. Κάθε νέο, θα θέτει και όλο και υψηλότερα standards τα οποία θα αναγκάσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω κόστους, να εγκαταλείψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κοινώς, "Δεν θέλετε με το καλό; Θα σας αναγκάσουμε", και όποιος κερδίσει Αυτός ήταν ο σκοπός του κάθε Euro από την αρχή. Να μειώνονται οι ρύποι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatilaras Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Καλομελετα κ ερχεται μου φαινεται η ολη φαση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hk2004gr Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 31 λεπτά πριν, NT1G είπε Αυτός ήταν ο σκοπός του κάθε Euro από την αρχή. Να μειώνονται οι ρύποι. Σαφώς, απλώς πάντα γινόταν μέσα σε πλαίσια που μπορούσαν να επιτευχθούν. Πλέον οι στόχοι αρχίζουν να γίνονται εξαιρετικά δύσκολοι, απαιτώντας πολλά εκατομμύρια για την επιτευξή τους. Αυτό που λέω, είναι πως θα γίνουν σχεδόν ακατόρθωτοι ή αλλιώς μη βιώσιμοι οικονομικά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες (ήδη έχει ξεκινήσει η διαμαρτυρία για το Ε7) ώστε να αναγκαστούν να επενδύουν όλο το badget ανάπτυξης κινητήρων, μόνο στην ηλεκτροκίνηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagos789 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Ηδη πολλες μαρκες αν οχι ολες σχεδιαζουν να γινουν πληρως ηλεκτρικες Στη Κινα ειναι κατι παραπανω απο δεδομενο οτι θα επιτευχθει ο στοχος , εχουν στρατηγικο σχεδιασμο και τον ακολουθουν, ειναι πιο μπροστα σε αυτο το θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα