Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκε η ταφόπλακα (σχεδόν επίσημα)! :(

Την απαγόρευση πώλησης στην Ευρώπη νέων αυτοκινήτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα από το 2035, υποστήριξαν οι ευρωβουλευτές, σε μια ψηφοφορία που αποτελεί ιστορικό βήμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση.

Συγκεκριμένα, την Τετάρτη το βράδυ οι βουλευτές κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ μιας αποτελεσματικής απαγόρευσης που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ από το 2035, απορρίπτοντας τις προσπάθειες να αποδυναμωθεί η πρόταση για επιτάχυνση της στροφής της Ευρώπης στα ηλεκτρικά οχήματα.

Η ψηφοφορία υποστηρίζει έναν βασικό πυλώνα των σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των καθαρών εκπομπών που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 55% έως το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 1990 -στόχος που απαιτεί ταχύτερες μειώσεις των εκπομπών από τη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές.

Οι βουλευτές υποστήριξαν την πρόταση που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι που επί της ουσίας καθιστά αδύνατη την πώληση οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη και ντίζελ) στην ΕΕ από εκείνη τη χρονιά και έπειτα.

Οι προσπάθειες ορισμένων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποδυναμώσουν τον στόχο για μείωση του CO2 σε 90% έως το 2035 απορρίφθηκαν.

 

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι ο νόμος δεν είναι ακόμη οριστικός. Η ψηφοφορία της Τετάρτης επιβεβαιώνει τη θέση του κοινοβουλίου για τις επικείμενες διαπραγματεύσεις με τις χώρες της ΕΕ για τον τελικό νόμο.

Ο στόχος είναι να επιταχυνθεί η στροφή της Ευρώπης προς τα ηλεκτρικά οχήματα και να ενθαρρυνθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για μεγάλες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, με τη βοήθεια ενός άλλου νόμου της ΕΕ που θα απαιτεί από τις χώρες να εγκαταστήσουν εκατομμύρια φορτιστές οχημάτων.

«Η αγορά και η οδήγηση αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών θα καταστούν πιο οικονομικά για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Jan Huitema, επικεφαλής διαπραγματευτής του κοινοβουλίου για τη συγκεκριμένη στρατηγική.

(4troxoi.gr)

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ας τραγουδάνε όσο θέλουν, αν δεν υπάρχει τεχνολογία, δίκτυο και προμήθεια δεν πάνε πουθενά. Είναι τόσο τραγελαφικό όλο αυτό που είναι ίδιο με το "με ένα νόμο και ένα άρθρο" ή κλασσική καραμέλα "ειρήνη σε όλο τον κόσμο". 

Ευχολόγια είναι, θέλουν να σταματήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με ποιον μαγικό τρόπο ακριβώς; Σε κάποιες προηγμένες χώρες ίσως δούμε κάτι τέτοιο που και πάλι το θεωρώ απίθανο. Παράταση στην παράταση θα πηγαίνει. 

Κάτσε να γίνει κάνα μπαμ και εδώ το καλοκαίρι τώρα που ο γείτονας έχει την ιδέα και να δεις που θα πάνε τέτοια σχέδια. 

  • Like 21
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...δεν διαφωνώ. Αλλά ήδη στο κλασικό αυτοκίνητο (MEK) η απόκτηση κ η συντήρηση του γίνεται τρομερά ασύμφορη (οι τιμές έχουν εκτοξευτεί στα πάντα).

...Κ εκεί που λέγαμε ότι η αγορά ηλεκτρικής σκούπας (ev, phev) θα συμφέρει όταν κ αν οι τιμές κ οι αυτονομίες θα πλησιάσουν τα παραδοσιακά οχήματα (συνάρτηση ότι όλος ο πλανήτης πάσχει απο ενέργεια κ δίκτυα φόρτισης)

....βλέπουμε, αντίστροφα τα συμβατικά να προσεγγίζουν (σε οικονομικούς πάντα όρους) τα ηλεκτρικά.

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.

Διότι αυτή η απότομη αλλαγή και καλά σε "πράσινη" ενέργεια έχει κόστος τώρα, σήμερα. Και άλλοι παράγοντες φυσικά παίζουν σε αυτό όμως το κεντρικό πρόβλημα είναι η βίαιη αλλαγή της σημερινής ενέργειας με "πράσινη". Αυτήν την αλλαγή θα τη ν πληρώσουμε εμείς και προσωπικά πιστεύω ότι και πολλές αυτοκίνητο βιομηχανίες θα αντιμετωπίσουν τεράστια προβλήματα με επιπλέον αυξήσεις τιμών. 

Ο μόνος τρόπος εξαφάνισης αυτού του φαινομένου είναι να μπει φρένο στις "πράσινες "πολιτικές. 

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.

Τρομερό αλλά όταν λενε Ευρώπη εννοουν την ΕΕ οχι ολη την Ευρώπη σαν ήπειρο... οπότε καταλαβαίνουμε τι θα γίνει. Η ΕΕ θα ζει στην πράσινη φούσκα της και ο υπόλοιπος κόσμος θα κάνει ότι του καπνίσει. Θέλουν να ταισουν και τις αυτοκινητοβιομηχανιες να πουλήσουν νεα αμαξια... 

Προσπεράστε τον clickbait τιτλο και δείτε το αποτέλεσμα :

https://nltimes.nl/2022/05/30/netherlands-generated-record-amount-sustainable-electricity-spring

Εδω στην Ολλανδία μεταχειρισμένα του 2000 ξεπουλανε σαν ζεστό ψωμί. 

Δεν λεω έχουν πολλα ηλεκτρικά αλλα υπάρχουν και πάρα πολλα παλιά αμαξια. Δεν εχει δίκτυο για όλους. Και δεν θέλουν όλοι αμαξι με 25000 ευρώ. 

Με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών να θέλουν αλλαγή στη δεκαετία, τα συμβατικά βενζίνης θα συνεχίσουν να πουλανε. 

Με εργοστάσια και αποθήκες στη μέση του πουθενά, με πρόσβαση μόνο με αμάξι (για κάποιο λόγο δεν βαζουν λεωφορεία) και με μισθό 400 ευρώ την εβδομάδα (πολυ λίγα σε σχέση με το κόστος ζωης) ΑΝ σε φωνάξουν ολες τις μέρες και ΑΝ εισαι 8 ωρο, με Yaris του 1999 θα την βγάλεις που θα το αγοράσεις εναμιση χιλιαρικο. 

  • Like 7
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών να θέλουν αλλαγή στη δεκαετία

Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει να γράφεται αυτή η ανακρίβεια

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Confused 4
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει να γράφεται αυτή η ανακρίβεια

Γραψε μας πότε ακριβως πρέπει να τις αλλαξουμε τότε.Δηλαδή αν κάποιος εχει ηδη ενα Tesla σήμερα 3ετιας, μπορει να το εχει και σε 12 χρόνια από τώρα χωρίς να αλλάξει μπαταρία; 

Για να δούμε. 

 

Εχεις έρθει φουριόζος, οπως σε κάθε θέμα και σχολίασες μονο ενα κομμάτι (μου εκανες μονταζ που λεμε 😂). 

Επεξ/σία από dbrillis
  • Like 6
Δημοσ.
24 minutes ago, dbrillis said:

Με εργοστάσια και αποθήκες στη μέση του πουθενά, με πρόσβαση μόνο με αμάξι (για κάποιο λόγο δεν βαζουν λεωφορεία) και με μισθό 400 ευρώ την εβδομάδα (πολυ λίγα σε σχέση με το κόστος ζωης) ΑΝ σε φωνάξουν ολες τις μέρες και ΑΝ εισαι 8 ωρο, με Yaris του 1999 θα την βγάλεις που θα το αγοράσεις εναμιση χιλιαρικο. 

Yποθέτω πως αναφέρεσαι στον μισθό ενός ανειδίκευτου εργάτη στην Ολλανδία με τα ~400€ ανα εβδομάδα. Συμφωνώ πως γι' αυτόν θα είναι δύσκολο, ωστόσο το ίδιο συμβαίνει και τώρα σε πολλές χώρες όταν αναφερόμαστε σε άτομα που λαμβάνουν τον κατώτατο μισθό. Πάντα τα άτομα που κινούνται στον βασικό ζορίζονται, ακόμη και στην Ολλανδία.

Απ' ότι διαβάζω επίσης, θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με ΜΕΚ, όχι συνολική απαγόρευση κυκλοφορίας τους (ήτοι: μεταχειρισμένα θα υπάρχουν και μετά το 2035).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Γραψε μας πότε ακριβως πρέπει να τις αλλαξουμε τότε.Δηλαδή αν κάποιος εχει ηδη ενα Tesla σήμερα 3ετιας, μπορει να το εχει και σε 12 χρόνια από τώρα χωρίς να αλλάξει μπαταρία; 

Για να δούμε. 

Μα η μπαταρία ΔΕΝ είναι αναλώσιμο για να μπορέσει να σου πει κάποιος ότι θα την αλλάξεις ακριβώς τότε, όταν και εάν χαλάσει ή μειωθεί δραματικά η χωρητικότητα της θα την αλλάξεις.

Όσο για τα Tesla δεν χρειάζεται να περιμένουμε για να δούμε, τα πρώτα που κυκλοφόρησαν ήδη έχουν μια δεκαετία στην πλάτη τους και οι μπαταρίες τους δεν χρειάζονται αλλαγή, κατά μέσο όρο χρειάζεται πάνω από 15 χρόνια και 500.000 μίλια για να υπάρξει πτώση 20% στη χωρητικότητα (model s και x).

Υπόψιν η μείωση 20% δεν αφορά υγεία, αφορά χωρητικότητα, απλά αυτό που είχε στην αρχή 422 km πραγματική αυτονομία μετά από 500.000 μίλια (800.000) χιλιόμετρα έπεσε στα 337.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, DrFreeman είπε

Yποθέτω πως αναφέρεσαι στον μισθό ενός ανειδίκευτου εργάτη στην Ολλανδία με τα ~400€ ανα εβδομάδα. Συμφωνώ πως γι' αυτόν θα είναι δύσκολο, ωστόσο το ίδιο συμβαίνει και τώρα σε πολλές χώρες όταν αναφερόμαστε σε άτομα που λαμβάνουν τον κατώτατο μισθό. Πάντα τα άτομα που κινούνται στον βασικό ζορίζονται, ακόμη και στην Ολλανδία.

Απ' ότι διαβάζω επίσης, θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με ΜΕΚ, όχι συνολική απαγόρευση κυκλοφορίας τους (ήτοι: μεταχειρισμένα θα υπάρχουν και μετά το 2035).

Ναι, αναφέρομαι σε αυτούς γιατί ειναι πάρα πολύ μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού (και ψάχνουν και άλλους ανειδίκευτους). Οι εργαζόμενοι αυτοί δεν εχουν κανεναν λογο αλλα και τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο αμαξι μιας και η υποχρέωση του να πληρώνεις τη δοση και τα λοιπά έξοδα του αυτοκινήτου δεν συμβαδίζει με τον τύπο της δουλειάς ωπου την προηγούμενη μερα το απόγευμα μαθαίνεις αν θα δουλεύεις αύριο. 

Και με Citroën AMI δεν πας καθε μερα Rotterdam - Moerdijk, θα σε πάρει ο αερας και θα σε παει στη θαλασσα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, dbrillis said:

Ναι, αναφέρομαι σε αυτούς γιατί ειναι πάρα πολύ μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού (και ψάχνουν και άλλους ανειδίκευτους). Οι εργαζόμενοι αυτοί δεν εχουν κανεναν λογο αλλα και τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο αμαξι μιας και η υποχρέωση του να πληρώνεις τη δοση και τα λοιπά έξοδα του αυτοκινήτου δεν συμβαδίζει με τον τύπο της δουλειάς ωπου την προηγούμενη μερα το απόγευμα μαθαίνεις αν θα δουλεύεις αύριο. 

Και με Citroën AMI δεν πας καθε μερα Rotterdam - Moerdijk, θα σε πάρει ο αερας και θα σε παει στη θαλασσα. 

Συμφωνώ όπως προείπα. Λογικά μιλάς από εμπειρία με άτομα που συνεργάστηκες ή γνωρίζεις. Εσύ αν θυμάμαι από παλαιότερο post σου πληροφορικάριος είσαι (ή δεν θυμάμαι καλά; ). Σίγουρα είναι μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού - και σίγουρα θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Βέβαια η αγορά προχωρά όταν μία κρίσιμη μάζα του πληθυσμού είναι έτοιμη να υιοθετήσει την επόμενη τεχνολογική φάση κι αυτό γίνεται σταδιακά. Εδώ μιλάμε για κάτι που θα είναι σε εξέλιξη 15 ολόκληρα χρόνια από τώρα.

PS: η Ολλανδία είναι ανάμεσα στις χώρες που υιοθετούν γρήγορα τέτοιες τεχνολογικές τάσεις. Η Ελλάδα να δούμε...

Επεξ/σία από DrFreeman
Δημοσ.

 με ποιο τροπο θα γίνει η όλη διαδικασία να  δούμε  και ποσό χρόνο θα πάρει .... πόσοι θα έχουμε τη δυνατότητα να είμαστε ηλεκτροκινητοι????βέβαια οι τιμες

σε 10-15 χρόνια δεν θα είναι ίδιες αλλά ούτε και οι μισθοί θα είναι.......

δεν είμαι εναντίον της ηλεκτροκίνησης έχω οδηγήσει αρκετά και μου άρεσαν ,αλλά  άλλο Ελλάδα άλλο Ολλανδία η Γερμανία....

 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Συμφωνώ όπως προείπα. Λογικά μιλάς από εμπειρία με άτομα που συνεργάστηκες ή γνωρίζεις. Εσύ αν θυμάμαι από παλαιότερο post σου πληροφορικάριος είσαι (ή δεν θυμάμαι καλά; ). Σίγουρα είναι μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού - και σίγουρα θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Βέβαια η αγορά προχωρά όταν μία κρίσιμη μάζα του πληθυσμού είναι έτοιμη να υιοθετήσει την επόμενη τεχνολογική φάση κι αυτό γίνεται σταδιακά. Εδώ μιλάμε για κάτι που θα είναι σε εξέλιξη 15 ολόκληρα χρόνια από τώρα.

PS: η Ολλανδία είναι ανάμεσα στις χώρες που υιοθετούν γρήγορα τέτοιες τεχνολογικές τάσεις. Η Ελλάδα να δούμε...

Ναι, καλα θυμάσαι, IT ειμαι. Απλα μιλαω για αυτά που βλέπω και μιλώντας με γείτονες ή με κόσμο που γνωρίζω στο μαθημα της γλωσσας. Υπάρχουν εδω σχεδόν δυο κόσμοι αυτοί που πληρώνονται καλα και έχουν πολλα δικαιώματα και η σύγχρονη νομιμη σκλαβια του 0 hour contract.  

  • Like 2
Δημοσ.
Just now, dbrillis said:

Ναι, καλα θυμάσαι, IT ειμαι. Απλα μιλαω για αυτά που βλέπω και μιλώντας με γείτονες ή με κόσμο που γνωρίζω στο μαθημα της γλωσσας. Υπάρχουν εδω σχεδόν δυο κόσμοι αυτοί που πληρώνονται καλα και έχουν πολλα δικαιώματα και η σύγχρονη νομιμη σκλαβια του 0 hour contract.  

Ετσι είναι. Κάτι παρόμοιο τείνει να συμβεί και στην Ελλάδα πλέον, με λίγο διαφορετικές συνθήκες. Και ιδιαιτέρως το ακούω από φίλους που έχω σε Γερμανία/Ολλανδία/Νορβηγία, πως ο χώρος της πληροφορικής ευρύτερα (ΙΤ, dev, κλπ) - όπως κι αυτός της Ιατρικής και των παραϊτρικών επαγγελμάτων πληρώνει σχεδόν παντού καλά και εξασφαλίζει σχετικά άνετη ζωή και επαγγελματική εξέλιξη. Όμως δεν είναι όλοι πληροφορικάριοι, ούτε μπορούν να γίνουν. Μην ξεχνάμε πως και στην Ελλάδα ο μέσος ανειδίκευτος ονειρεύεται να πάει στη Γερμανία για να κάνει το 600άρικο -> 1500άρικο, χωρίς να υπολογίζει τις υπόλοιπες διαφορές (κόστος διαβίωσης).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...