Προς το περιεχόμενο

Το MetalFX είναι η απάντηση της Apple στα DLSS και FSR των Nvidia και AMD


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγο μετά την παρουσίαση του νέου M2 SoC που αποτελεί την «καρδιά» των νέων φορητών υπολογιστών MacBook Air και MacBook Pro 13-inch και του macOS Ventura, η Apple πραγματοποίησε επίδειξη της δικής της τεχνολογίας upscaling, στα πρότυπα των DLSS (Deep Learning Super Sampling) και FSR (FidelityFX Super Resolution) των Nvidia και AMD αντίστοιχα.

Το Metal 3 API περιλαμβάνει υποστήριξη στην τεχνολογία MetalFX Upscaling. Οι υπολογιστές της εταιρείας θα προχωρούν στο rendering μικρότερων frames που απαιτούν λιγότερους υπολογιστικούς πόρους. Το MetalFX θα φροντίζει για το upscaling των γραφικών και την εφαρμογή temporal anti-aliasing. Ο στόχος είναι το αποδοτικότερο gaming. Χάρη στην τεχνολογία MetalFX, οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν τα παιχνίδια τους με υψηλότερα frame rates χωρίς σημαντικές απώλειες στην ποιότητα της εικόνας, κάτι που δεν θα μπορούσε να καταστεί εύκολα δυνατό στην περίπτωση που το rendering γινόταν αποκλειστικά στο hardware.

Ένα από τα πρώτα παιχνίδια που θα αξιοποιούν την τεχνολογία είναι το Resident Evil Village, όταν βεβαίως φτάσει στους υπολογιστές Mac. Σύμφωνα με την Capcom, το παιχνίδι θα τρέχει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε ανάλυση 1080p στο MacBook Air και σε ανάλυση 4Κ στο Mac Studio. Το παιχνίδι No Man’s Sky θα χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία upscaling MetalFX όταν διατεθεί αργότερα μέσα στη χρονιά για υπολογιστές Mac και το iPad, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με το Gid Legends.

Εκτός από την τεχνολογία MetalFX, η Apple ανακοίνωσε επίσης και ένα «fast resource loading API» για να μειώσει κατά μεγάλο ποσοστό τους χρόνους φόρτωσης των παιχνιδιών. Πρόκειται για ένα API που έχει τον ίδιο στόχο με το DirectStorage της Microsoft. Όπως συμβαίνει στην περίπτωση της τεχνολογίας της Microsoft, ο στόχος είναι η τροφοδοσία δεδομένων του παιχνιδιού απευθείας από τη μονάδα αποθήκευσης στον επεξεργαστή, χωρίς την μεσολάβηση της μνήμης, κάτι που βεβαίως αυξάνει την υστέρηση. Η Apple υποστηρίζει ότι η τεχνολογία της θα δώσει τη δυνατότητα στα παιχνίδια να έχουν εύκολη πρόσβαση «σε υψηλής ανάλυσης υφές και στη γεωμετρία που απαιτείται για τη δημιουργία μεγάλης έκτασης κόσμων και ρεαλιστικό και καθηλωτικό gameplay».

Η παρουσίαση της τεχνολογίας upscaling MetalFX είναι μόνο θετική για την πλατφόρμα της Apple. Η συνεργασία επίσης με μεγάλα στούντιο παραγωγής, ανάπτυξης και διανομής παιχνιδιών όπως οι Capcom, EA και Hello Games θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά τη πλατφόρμα της καθιστώντας την μία -τουλάχιστον- βιώσιμη επιλογή για τους gamers που προτιμούν το οικοσύστημα της Apple.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Να θυμίσουμε στους φίλους της τεχνολογίας ότι τα Mac λόγω της καλής έγχρωμης οθόνης και του γραφικού περιβάλλοντος την δεκαετία 80- 90 είχαν μια ευρεία γκάμα παιχνιδιών. Μεγάλο ρόλο έπαιξε ο επεξεργαστής της Motorola που είχε πολλά κοινά στοιχεία με τις παιχνιδομηχανές της εποχής εκείνης: https://en.wikipedia.org/wiki/MOS_Technology_6502

Επίσης η μητέρα του pc gaming , ATARI είχε risc επεξεργαστές όπως και τα Mac. Όποτε δεν ήταν δύσκολο το port των παιχνιδιών σε Mac ή παράλληλη ανάπτυξη παιχνιδιών και για Mac. 

 

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Apple και MIcrosoft η μια κόβει και άλλη ράβει και άσε από κάτω τα funboys/girl να σφάζονται(τρελές πωλήσεις)  στο όνομά μας.

 

Επεξ/σία από lightpower
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, atheatos είπε

 Να θυμίσουμε στους φίλους της τεχνολογίας ότι τα Mac λόγω της καλής έγχρωμης οθόνης και του γραφικού περιβάλλοντος την δεκαετία 80- 90 είχαν μια ευρεία γκάμα παιχνιδιών. Μεγάλο ρόλο έπαιξε ο επεξεργαστής της Motorola που είχε πολλά κοινά στοιχεία με τις παιχνιδομηχανές της εποχής εκείνης: https://en.wikipedia.org/wiki/MOS_Technology_6502

Επίσης η μητέρα του pc gaming , ATARI είχε risc επεξεργαστές όπως και τα Mac. Όποτε δεν ήταν δύσκολο το port των παιχνιδιών σε Mac ή παράλληλη ανάπτυξη παιχνιδιών και για Mac. 

 

Ακόμη και τότε το gaming σε mac ήταν υποδεέστερο λόγω ήχου χρωμάτων και ανάλυσης. 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Ακόμη και τότε το gaming σε mac ήταν υποδεέστερο λόγω ήχου χρωμάτων και ανάλυσης. 

Το gaming δεν είναι μόνο specs 

 

6 ώρες πριν, NickTG είπε

Υπάρχει κάτι τέτοιο?  

και έχει ξεκινήσει να υπάρχει οικοσύστημα arcade παιχνιδιών από το iOS όπου σιγά σιγά θα μεταφερθεί στο Mac OS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, nick_corobos είπε

gaming?

 

10 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

gaming ???
σε Mac ?????
 

 

Μεγάλη η λίστα με όσους γελούσαν με αυτά που κάνει η Apple. Η μισή είναι μέλη από το Insomnia.gr 

Σκεφτείτε μόνο τα παιχνίδια που έχουν υλοποιηθεί για iPad και πλέον θα παίζουν και σε Mac με μικρές παρεμβάσεις

 

 

Επεξ/σία από nikosgalis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, atheatos said:

και έχει ξεκινήσει να υπάρχει οικοσύστημα arcade παιχνιδιών από το iOS όπου σιγά σιγά θα μεταφερθεί στο Mac OS.

Δεν νομίζω να υπάρχει ούτε ένας gamer που να είπε "Θα επιλέξω macbook Pro γιατί θα μπορώ επιτέλους να παίζω τα παιχνίδια που υπάρχουν στο iOS."

Κατά τα άλλα εννοείται πως είναι μια χαρά κίνηση ώστε όταν έρθουν περισσότερα παιχνίδια να έχει ένα λόγο παραπάνω κάποιος gamer να επιλέξει το οικοσύστημα της Apple. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν νομίζω να υπάρχει ούτε ένας gamer που να είπε "Θα επιλέξω macbook Pro γιατί θα μπορώ επιτέλους να παίζω τα παιχνίδια που υπάρχουν στο iOS."

Κατά τα άλλα εννοείται πως είναι μια χαρά κίνηση ώστε όταν έρθουν περισσότερα παιχνίδια να έχει ένα λόγο παραπάνω κάποιος gamer να επιλέξει το οικοσύστημα της Apple. 

Πολύ απόλυτο σε βρίσκω, νομίζω...αλλά κάπως έτσι ξεκίνησε το pc gaming αρχικά με μεταφορές παιχνιδιών από consoles και εδώ που τα λέμε το hardware ενός mac πια με arm είναι ισάξιο consolas ή ανώτερο , οπότε δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορεί κάποιος να παίξει εξίσου παιχνίδια.

1 ώρα πριν, nikosgalis είπε

 

 

Μεγάλη η λίστα με όσους γελούσαν με αυτά που κάνει η Apple. Η μισή είναι μέλη από το Insomnia.gr 

Σκεφτείτε μόνο τα παιχνίδια που έχουν υλοποιηθεί για iPad και πλέον θα παίζουν και σε Mac με μικρές παρεμβάσεις

 

 

Υπάρχει η φράση back to Mac η οποία συμβολίζει τη μεταφορά της επιτυχίας του iPhone στα mac.Αυτο συνεχίζεται....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...