ioannemi42 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Καλησπέρα, αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα στην πολυκατοικία μου με αυθαιρεσίες και θα θέλαμε να πάμε σε ένα γραφείο διαχείρισης πολυκατοικίας. Έχετε να μου συστήσετε κάποιο καλό? Επίσης μήπως ξέρετε τι πρέπει να προσέξω? Ευχαριστώ πολύ
Joshua21 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Καλό θα ήταν να γράψεις που είναι η πολυκατοικία σου, μόνο έτσι θα μπορέσουν να σου συστήσουν κάποιο. Επίσης δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς όταν γράφεις "προβλήματα με αυθαιρεσίες", αλλά σίγουρα τα γραφεία διαχείρισης δεν πρόκειται να σας τα λύσουν. 1
xp-user Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Αυτοι απλα κανουν διαχειρηση ουτε κυνηγανε για απληρωτα κοινοχρηστα- εκτος αν υπαρξει αποφαση Γενικης Συνελευσης- ουτε κανουν τον διαιτητη αναμεσα στους ενοικους 1
airtrelomike13 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, ioannemi42 είπε Καλησπέρα, αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα στην πολυκατοικία μου με αυθαιρεσίες και θα θέλαμε να πάμε σε ένα γραφείο διαχείρισης πολυκατοικίας. Έχετε να μου συστήσετε κάποιο καλό? Επίσης μήπως ξέρετε τι πρέπει να προσέξω? Ευχαριστώ πολύ αν η αυθαιρεσία έχει γίνει πχ στο μπαλκόνι δεν μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα, εννοώ από πλευράς να βρεις εταιρεία να διαχειριστεί τη πολυκατοικία και να το πεις. Αν γίνονται αυθαιρεσίες στο εσωτερικό της που αφορά όλους τους ένοικους, τώρα τι να σου πω, καλό είναι να βρείτε ένα δικηγόρο
ioannemi42 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Αυτο που θέλουμε είναι απο εδώ και πέρα να υπάρχει διαφάνεια, εννοόντας ότι ότι έξοδο γίνεται να υπάρχουν αποδείξεις, και να μην γίνονται εργασίες χωρίς πρακτικά γενικής συνέλευσης πρώτα .. Αυτό αποτι ξέρω το γραφείο το αναλαμβάνει. Απλά θα ήθελα να μου συστήσετε απο τη εμπειρία σας, οποιος έχει ένα έμπιστο γραφειο
sphinxgr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, ioannemi42 είπε Αυτο που θέλουμε είναι απο εδώ και πέρα να υπάρχει διαφάνεια, εννοόντας ότι ότι έξοδο γίνεται να υπάρχουν αποδείξεις, και να μην γίνονται εργασίες χωρίς πρακτικά γενικής συνέλευσης πρώτα .. Αυτό αποτι ξέρω το γραφείο το αναλαμβάνει. Απλά θα ήθελα να μου συστήσετε απο τη εμπειρία σας, οποιος έχει ένα έμπιστο γραφειο καλα κρασιά. Το γραφείο θα κάνει φυσικά τις εργασίες, σε πολλαπλάσια τιμή απ ότι μεχρι τωρα. ΔΕΝ θα κυνηγάει όσους δεν πληρώνουν Πάλι θα υπάρχει "διαχειριστής" στην πολυκατοικία για να βοηθάει το γραφείο θα κλέβει απο οποιαδήποτε αγορά στην πολυκατοικια το γραφειο παίζει να κλείσει κάποια στιγμη και να φάει το αποθεματικό - όπως πολλές φορές έχουν κάνει ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ θα το πληρώνετε για όλα τα παραπάνω. Ξεκινήστε απο τη βάση ότι ο διαχειριστής δεν πληρώνεται και ότι κάνει το κάνει απο τον προσωπικό του χρόνο γιατί επιλέγει να τον σπαταλήσει για όλους σας και δεν ειναι λίγος ο χρόνος αυτός, και έπειτα κρίνετε αν επειδή δεν έβαλε φωτοτυπία πχ αγορας μια λάμπας στον κεντρικό πίνακα, είναι κλέφτης. Επίσης πρέπει να έχουν κατά νου κάποιοι ότι απαιτείς μόνο εφόσον πληρώνεις κάποιον. Και αυτό έχει τα όρια του. Με τους διαχειριστές είναι το ακριβώς αντίθετο. ΔΕΝ πληρώνονται και όλοι απαιτούν απο αυτούς νομίζοντας πως ειναι υπάλληλοι τους... 11 λεπτά πριν, ioannemi42 είπε να μην γίνονται εργασίες χωρίς πρακτικά γενικής συνέλευσης πρώτα .. Έχεις διαβάσει το καταστατικό της οικοδομής? Όχι μάλλον. Για διάβασε το και γράψε μας, μετά απο ποιο ποσό είναι υποχρεωμένος να πάρει σύμφωνη γνώμη της γενικής συνελευσης? Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2022 από sphinxgr 2
ioannemi42 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Ναι φυσικα και τα εχω διαβασει και εχουμε παει σε δικηγορους και εχουν σταλεθι ηδη εξωδικα. Δεν μιλαμε για αλλαγη μια λαμπας. Μιλαμε για ποσα πανω των 1000 ευρώ που χρεώνει αυθάιρετα ο διαχειριστής. Η που χρεωνει τα προσωπικα του τηλέφωνα αυθαιρετα η και αλλα πολλα γενικα αυτο που θελουμε ειναι να υπαρχει διαφανεια και σιγουρα 2-3 προσφορες που εχω ηδη παρει τα κοινοχρηστα βγαινουν παρα πολυ λιγοτερα με το γραφειο. Απλα θελω να παω σε ενα εμπιστοσυνης για αυτο και ανοιξα αυτο το thread για να ρωτησω εαν καποιος απο προσωπικη του εμπειρια εχει καποιο που να εχει μεινει ευχαριστημενος.
pontez2 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Nαι, μπορω να σου προτείνω αλλά θα θυμασαι: Όσο κορυφαίο και αν ειναι ένα γραφείο, πάντα θα πρέπει να υπάρχει κάποιος απ τη πολυκατοικία ως ένα σημείο επαφής και να μπορει να κρατάει ένα μικρό μέρος του αποθεματικού Τα γραφεία τέτοιου είδους βγάζουν χρηματα από τις επισκευές. Δηλαδή κάτι που εσυ θα το έφτιαχνες με 10 ευρω, αυτοι θα το φτιάξουν με 17. Νομιμα, με παραστατικά κτλ κτλ, αλλά πιο ακριβά. Γενικά θέλουν "σπρώξιμο" για να κάνεις επιπλέον πράγματα που μπορει να χρειάζονται. Εννοώ οτι λογαριασμοί, συνεργεία θα ειναι ολα πληρωμένα πριν καν το καταλάβεις, αλλά πχ αν θες να σου βγάλουν αφμ για το κτίριο θα πρέπει να τους το υπενθυμίζεις συνεχώς. Έχεις pm
vagos789 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, sphinxgr είπε ΔΕΝ θα κυνηγάει όσους δεν πληρώνουν καποια γραφεια το κανουν,βεβαια τα δικαστικα εξοδα θα βαρυνουν τα κοινοχρηστα και θα διεκδικηθουν μετα
Joshua21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 3 λεπτά πριν, vagos789 είπε καποια γραφεια το κανουν,βεβαια τα δικαστικα εξοδα θα βαρυνουν τα κοινοχρηστα και θα διεκδικηθουν μετα Η μόνη διαφορά τότε είναι πως η πολυκατοικία εκτός από τα δικαστικά έξοδα θα επιβαρυνθεί και με την αμοιβή του γραφείου ουσιαστικά για το τίποτα, δλδ αντί να πάει ο διαχειριστής στον δικηγόρο θα πάει το γραφείο.
agnostos13 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, ioannemi42 είπε Αυτο που θέλουμε είναι απο εδώ και πέρα να υπάρχει διαφάνεια, εννοόντας ότι ότι έξοδο γίνεται να υπάρχουν αποδείξεις, και να μην γίνονται εργασίες χωρίς πρακτικά γενικής συνέλευσης πρώτα .. Αυτό αποτι ξέρω το γραφείο το αναλαμβάνει. Απλά θα ήθελα να μου συστήσετε απο τη εμπειρία σας, οποιος έχει ένα έμπιστο γραφειο Πρώτον η απόδειξη δεν τεκμαίρει τη διαφάνεια παρά μόνο τη φορολόγηση της εργασίας (δηλαδή αν ο διαχειριστής θέλει να υπερκοστολογήσει, θα πιάσει τον Χ επαγγελματία και θα του πει πες μου τι σου δίνω για να μου εκδόσεις απόδειξη με το ποσό Υ να πάει στην τσέπη μου). Δεύτερον δεν απαιτούν όλες οι εργασίες γενική συνέλευση (πχ αν μιλάμε για επείγουσα επισκευή ή είναι χαμηλής αξίας βάση καταστατικού), άσε που πολλές φορές στη γενική συνέλευση δεν πατάει άνθρωπος όταν καταλαβαίνει οτι θα πρέπει να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη και οι αποφάσεις βγαίνουν από τους παρόντες (πάλι βάση καταστατικού). Τρίτον το γραφείο θα σε χρεώσει για τις υπηρεσίες του, θα υπερκοστολογεί της εργασίες για το κέρδος του, πάλι θα μιλάει με τον εκάστοτε διαχειριστή που μπορεί κάλιστα να κανονίσει να του βγάζει "χαρτζιλίκι" και τέλος αν διαχειρίζεται το αποθεματικό υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να κλείσει και να το χάσετε. Εμείς όλα αυτά τα θέματα τα έχουμε λύσει δίνοντας εθελοντικά μηνιαία αποζημίωση στο διαχειριστή. Έτσι δεν χρειάζεται να τρώει από δεξιά και αριστερά για να βγάλει τα έξοδα του. Φυσικά αν κάποιος διαχειριστής αποδεικνύεται άπληστος μπορεί απλά να αλλαχτεί! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω όσοι απαντάνε εδώ αν έχουνε καμία εμπειρία με γραφεία, αλλά είναι σαν να ζουν δε άλλη χώρα. Εγώ με ίδια προβλήματα με τον φίλο που πόσταρε, Αθήνα, απλά πήγαμε σε γραφείο και σωθήκαμε. Ανακρίβειες που αναφέρθηκαν: Όλα είναι διαφανές και σε όλα υπάρχουν αποδείξεις. Είναι πολύ εύκολο να δεις αν κλέβει το γραφείο και υπάρχει και ανταγωνισμός μεταξύ τους. Κανένα σοβαρό γραφείο δεν κλέβει γιατί απλά θα κλείσει. Εμείς πήγαμε σε γραφείο γιατί ΟΛΟΙ οι προηγούμενοι διαχειριστές τις πολυκατοικίας κλέβανε, κύριός στο πετρέλαιο. Φυσικά και θα κυνηγήσει όσους δεν πληρώνουν τα κοινόχρηστα. Εάν δεν πληρώνει ένας ένοικος το γραφείο μπαίνει μέσα. Στην πολυκατοικία μου, τύπος χρώσταγε σχεδόν 2 χιλιάρικα κοινόχρηστα στο γραφείο, το γραφείο προσπάθησε επι ένα χρόνο με το καλό να τα βρει μαζί του, και μετά πήγε δικαστικά για τον τύπο που δεν πλήρωνε. Αναφορά σε κείμενο καποια γραφεια το κανουν,βεβαια τα δικαστικα εξοδα θα βαρυνουν τα κοινοχρηστα και θα διεκδικηθουν μετα Όχι καμία σχέση. Δεβ του χρωστάει η πολυκατικία. Ο τύπος που δεν πληρώνει του χρωστάει. Όχι εγώ για να του πληρώσω τα έξοδα. Τουλάχιστων έτσι έγινε στην περιπτωσή μας. Ο τύπος τελίκα όταν τον πείρανε οι δικηγόροι έκανε διακανονισμό με το γραφείο (εμεις οι άλλοι δεν έχουμε σχέση ειναι καθαρά ανάμεσα στον τύπο που χρωστάει, και το γραφειο ο διακανονισμος, απλα μας ενημέρωνε για τις ενέργειες του) Διαχειριστής είναι το γραφείο!! Δεν υπάρχει διαχειριστής στην πολυκατοικία. Ότι θέλουμε απευθυνόμαστε στο γραφείο για τα πάντα. Από κλειδιά, αν η καθαριότητα δεν ήτανε καλή, και ότι θέμα υπάρχει σε κοινόχρηστο χώρο (ακόμα και διάφορες ενοίκων σε κοινόχρηστο χώρο). Ότι καλύτερο από το να έχεις τον μπάρμπα στην πολυκατοικία που την έχει δει πρωθυπουργός επειδή τον κάνανε διαχειριστή. Μεγάλα και σοβαρά γραφεία στην Αθήνα δεν κλείνουν έτσι απλά. Είναι επιχειρήσεις. Μπορεί να γινότανε στην αρχή αυτής της μόδας με τα γραφεία… αλλά έχω χρόνια να ακούσω η να διαβάσω γραφείο έκλεισε. ¨Έχουνε μείνει λίγα μεγάλά και καλά (μην πας και εσύ σε κανένα καμένο γραφείοπου άνοιξε χτες!!! Πήγαινε σε ενα που έχει χρόνια στον χώρο και κάποιο όνομα). Είναι πλέων βλακεία να μην πας σε γραφείο γιατί το κόστος είναι ελάχιστο, και υπάρχει ένας «υπεύθυνος» (το γραφείο εννοώ) για ότι χρειαστεί κάποιος. Αποκλείετε οι φίλοι παραπάνω που έχουνε άποψη για τα γραφεία να έχουνε συνεργαστεί τα τελευταία 5 και χρόνια με γραφεία. Απλά μιλάνε για μία άλλη παράλληλη πραγματικότητα. Εάν στην πολυκατοικία μου ψηφίζανε να μη έχουμε γραφείο πλέων απλά θα πούλαγα το σπίτι και θα έφευγα. Δεν θα γίνει ποτέ γιατί κανείς ένοικος δεν εμπιστεύεται κανέναν άλλον (είχανε φάει πολλά λεφτά παλιά, και δεν μπορέσαμε να το αποδείξουμε) και όλοι είδανε την γλύκα του «γραφείου». Οι άλλοι για να μη πάνε σε γραφείο.... δίνουνε μισθό στον διαχειριστή. Μάλλον κορόιδα τους έπιασε δεν εξηγείτε αλλιώς. Γιατί σίγουρα του δίνουνε παραπάνω απο την συνδρομή του γραφείου. ¨οσα αναφέρει απλά δεν ισχείουν. Αναφορά σε κείμενο Εμείς όλα αυτά τα θέματα τα έχουμε λύσει δίνοντας εθελοντικά μηνιαία αποζημίωση στο διαχειριστή. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2022 από TroyMelloy
Joshua21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 13 λεπτά πριν, TroyMelloy είπε Ο τύπος τελίκα όταν τον πείρανε οι δικηγόροι έκανε διακανονισμό με το γραφείο Άρα στη δική σας περίπτωση το μόνο που χρειάστηκε ήταν ένα τηλεφώνημα από δικηγόρο (που κατά κανόνα οι δικηγόροι δεν το χρεώνουν), καμία σχέση με δικαστικά έξοδα που αναφέρθηκαν παραπάνω.
pontez2 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 36 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Εμείς όλα αυτά τα θέματα τα έχουμε λύσει δίνοντας εθελοντικά μηνιαία αποζημίωση στο διαχειριστή. Εσεις ειστε πολυκατοικία με Ανθρώπους όμως....το λέω διότι σε κάποιες άλλες (μεταξυ των οποίων και η δική μου), κατοικούν ανθρωπίδια που ο σκοπός της ζωής τους ειναι η απάτη και οι δικαστικές περιπέτεις...οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις αναγκαστικά πας σε γραφείο. 20 λεπτά πριν, TroyMelloy είπε Φυσικά και θα κυνηγήσει όσους δεν πληρώνουν τα κοινόχρηστα. Εάν δεν πληρώνει ένας ένοικος το γραφείο μπαίνει μέσα. Στην πολυκατοικία μου, τύπος χρώσταγε σχεδόν 2 χιλιάρικα κοινόχρηστα στο γραφείο, το γραφείο προσπάθησε επι ένα χρόνο με το καλό να τα βρει μαζί του, και μετά πήγε δικαστικά για τον τύπο που δεν πλήρωνε. Δεν μπορει το γραφείο να τον πάει δικαστικά. Πρέπει η συνέλευση να το αποφασίσει. Δε χρωστάς στο γραφείο αλλά στη πολυκατοικία. Διαχειριστής είναι το γραφείο!! Δεν υπάρχει διαχειριστής στην πολυκατοικία. Ότι θέλουμε απευθυνόμαστε στο γραφείο για τα πάντα. Από κλειδιά, αν η καθαριότητα δεν ήτανε καλή, και ότι θέμα υπάρχει σε κοινόχρηστο χώρο (ακόμα και διάφορες ενοίκων σε κοινόχρηστο χώρο). Ότι καλύτερο από το να έχεις τον μπάρμπα στην πολυκατοικία που την έχει δει πρωθυπουργός επειδή τον κάνανε διαχειριστή. Αν δεν υπάρχει σημείο επαφής στη πολυκατοικία να αναφέρει τα καθημερινά προβλήματα, το γραφείο έχει αποτύχει. Ποιος πχ θα ενημερωσει για την τάδε διαρροή? Το γραφείο που έρχεται 2 φορές τον μήνα? Επίσης υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για το αν οντως ειναι νομιμο να ειναι καθαρός διαχειριστής ένα γραφείο. Πολλά καταστατικά δεν επιτρέπουν την έμισθη διαχείριση. Στη δική μου περίπτωση, ένας έκανε εξώδικο επειδή ηθελε να αναλάβει αυτος τη διαχείριση και είχε στα υπερ του οτι το καταστατικο δεν επιτρέπει γραφεία. Δε τα κατάφερε, αλλά για άλλους λόγους. Μεγάλα και σοβαρά γραφεία στην Αθήνα δεν κλείνουν έτσι απλά. Είναι επιχειρήσεις. Μπορεί να γινότανε στην αρχή αυτής της μόδας με τα γραφεία… αλλά έχω χρόνια να ακούσω η να διαβάσω γραφείο έκλεισε. ¨Έχουνε μείνει λίγα μεγάλά και καλά (μην πας και εσύ σε κανένα καμένο γραφείοπου άνοιξε χτες!!! Πήγαινε σε ενα που έχει χρόνια στον χώρο και κάποιο όνομα). Η αλήθεια ειναι οτι πάντα έχω το άγχος για το αποθεματικό...όσο ομως βλέπω οτι ολα πληρωνονται στην ώρα τους, δεν αγχωνομαι Bro μερικές παρατηρήσεις μιας και έχω εμπειρία απο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ γραφείο. 1
agnostos13 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, pontez2 είπε Εσεις ειστε πολυκατοικία με Ανθρώπους όμως....το λέω διότι σε κάποιες άλλες (μεταξυ των οποίων και η δική μου), κατοικούν ανθρωπίδια που ο σκοπός της ζωής τους ειναι η απάτη και οι δικαστικές περιπέτεις...οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις αναγκαστικά πας σε γραφείο. Η λογική ήταν οτί προτιμούμε ένα άνθρωπο που ξέρουμε τι καπνό φουμάρει παρά κάποιο τυχαίο γραφείο που σήμερα υπάρχει και αύριο όχι (και όταν αποφασίστηκε αυτό τα γραφεία έκλειναν το ένα πίσω από το άλλο). Από την άλλη επειδή προφανώς δεν ήθελε σχεδόν κανένας να κάνει την αγγαρεία και να τρώει το χρόνο του τσάμπα ως διαχειριστής, αποφασίστηκε η σχετική αποζημίωση (η οποία ήταν παρόμοια με την αμοιβή που ζήταγαν στις προσφορές τα γραφεία). Τέλος όλα τα γραφεία τότε ζητούσαν εκπρόσωπο της πολυκατοικίας ως υπεύθυνο διαχείρισης ο οποίος έπρεπε να είναι απαραιτήτως παρόν στην παραλαβή πετρελαίου ενώ ήθελαν και ένα ποσό ως αποθεμάτικό να έχουν διαθέσιμο για τυχόν καθυστερήσεις πληρωμών. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2022 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα