Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hk2004gr είπε

Καταλαβαίνω ότι είναι νεανικά, της μοδός & "μούρικα" αλλά παράλληλα πάντα απορούσα πως γίνεται κάτι τέτοιο με ΤΟΣΟ προβληματικά αυτοκίνητα!

Μιλάς για ένα συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά και αόριστα για BMW. 

Το οτι έτυχε σε εσένα και κάνα δυο γνωστούς σου, ένα συγκεκριμένο μοντέλο, συγκεκριμένης χρονολογίας,κυβικών και ιπποδύναμης να είναι προβληματικό, δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας για το συγκεκριμένο μοντέλο, πόσο μάλλον για την εταιρεία γενικά, με πολλές δεκάδες έως εκατοντάδες διαφορετικά μοντέλα, διαφόρων χρονολογιων και κυβισμού και ιπποδύναμης. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μιλάς για ένα συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά και αόριστα για BMW. 

Το οτι έτυχε σε εσένα και κάνα δυο γνωστούς σου, ένα συγκεκριμένο μοντέλο, συγκεκριμένης χρονολογίας,κυβικών και ιπποδύναμης να είναι προβληματικό, δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας για το συγκεκριμένο μοντέλο, πόσο μάλλον για την εταιρεία γενικά, με πολλές δεκάδες έως εκατοντάδες διαφορετικά μοντέλα, διαφόρων χρονολογιων και κυβισμού και ιπποδύναμης. 

Κοίτα αναφέρομαι γενικά στο trend & στα αυτοκίνητα που είναι της μοδός, κάποια από τα οποία έχουν προβλήματα. Από εκεί και έπειτα, επειδή κάνω πολλά χλμ & αλλάζω συχνά αυτοκίνητα, ενώ η δουλειά μου συνδέεται με συνεργεία κλπ θα σου πω ότι είναι γενικό φαινόμενο πως πλέον τα BMW δεν συγκαταλέγονται στα αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αυτό δεν το λέω βασισμένος αυστηρά στην προσωπική μου πείρα, δεν ειμαι κλειστόμυαλος. Αλλά, στα αποτελέσματα ερευνών, τις συζητήσεις με ΠΟΛΛΟΥΣ μηχανικούς (ξανα λέω λόγω επαγγέλματος) & λιγότερο στο κοινωνικό κύκλο.

Δεν είμαι οπαδικός ούτε φωτογραφίζω μάρκα όταν λέω πως οι εποχές που τα Χ αυτοκίνητα ήταν απόλυτα αξιόπιστα πέρασε απαξ και γέμισαν με ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά,  απαραίτητα όμως για την άνεση & την ασφάλειά μας. Επειδή είχα στην κατοχή μου πάρα πολλά αυτοκίνητα, από πολλές μάρκες θα σου πω, ότι αυτό που έχει πλέον σημασία είναι ποιο θα σε απασχολήσει λιγότερο διότι με τόσες οθόνες & αισθητήρες ασφαλείας κλπ εντελώς αποβλημάτιστο αυτοκίνητο εξ Ευρώπης δεν παίζει. Το θέμα είναι πέραν από τα ηλεκτρονικά μην μπλέξεις ΚΑΙ με μηχανικά. Αυτά στα λέω διότι κάνω 90.000 - 100.000 χλμ ετησίως για επαγγελματικούς λόγους και αλλάζω ανά 1,5 - 2 χρόνια όχημα με νέο.

Επεξ/σία από Hk2004gr
Επισκέπτης
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

κλπ εντελώς αποβλημάτιστο αυτοκίνητο εξ Ευρώπης δεν παίζει.

Γιατί υπάρχει αμάξι από άλλη ήπειρο που είναι εντελώς απροβληματιστο; 

 

17 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Αυτά στα λέω διότι κάνω 90.000 - 100.000 χλμ ετησίως για επαγγελματικούς λόγους και αλλάζω ανά 1,5 - 2 χρόνια όχημα με νέο.

Και νομίζεις ότι μπορείς να βγάλεις έτσι, ειδικα έτσι, άποψη για το ποια αμάξια είναι απροβληματιστα;;;;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Γιατί υπάρχει αμάξι από άλλη ήπειρο που είναι εντελώς απροβληματιστο; 

 

Και νομίζεις ότι μπορείς να βγάλεις έτσι, ειδικα έτσι, άποψη για το ποια αμάξια είναι απροβληματιστα;;;;;

1. Όχι δεν θεωρώ ότι υπάρχει άλλο αυτοκίνητο από άλλη ήπειρο, που είναι εντελώς απροβλημάτιστο. Ανέφερα την Ευρώπη γιατί το νήμα αναφέρεται σε Ευρωπαϊκό
2. Δεν έκανα λόγο για απροβλημάτιστα αυτοκίνητα.  Διάβασε ξανά τι έγραψα. Δεν είμαι οπαδικός μάρκας ούτε κλειστόμυαλος. Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν  απροβλημάτιστα αυτοκίνητα, αλλά λιγότερο προβληματικά.

Η προσωπική μου άποψη βασίζεται τον επαγγελματικό μου ρόλο που εξ αυτού είμαι διαρκώς μέσα στις αντιπροσωπείες & τα συνεργεία, στις έρευνες που διαβάζεις, διαβάζω αλλά και κάποιες που δεν διαβάζει το ευρύ κοινό παρά μόνο όσοι είναι στο χώρο, και λίγοτερο στο προσωπικό κοινωνικό κύκλο. Κοινώς δεν βασίζομαι στο ότι ο μπατζανάκης του κουμπάρου μου είχε την Ψ μάρκα, και είχε προβλήματα άρα η Ψ μάρκα είναι μάπα. όπως κάνουν αρκετοί. Από εκεί και έπειτα, ανέφερα πως αλλάζω συχνά αυτοκίνητα και κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αυτό μου επιτρέπει να δω τα χούγια μερικών αυτοκινήτων περισσότερο από τον μέσο όρο που για να κάνει τα χιλίομετρα που κανω ίσως θέλει και 10 χρόνια. Γι αυτό ανέφερα και τις εμπειρίες μου με τις BMW που είχα. Αντίστοιχα έχω και προσωπική εμπειρία με μέσο όρο καθ έκαστο τα 160.000χλμ σε Porsche, audi, mercedes, fiat, alfa romeo, vw, peugeot, citroen, lancia, Saab, Hyundai, Toyota & Nissan. Αν μετά απ όλα αυτά, δεν μπορώ να έχω το δικαίωμα άποψης, η οποία μάλιστα δεν είναι οπαδική (η Α είναι καλύτερη από τη Β και από κεί και μετά το χάος) τότε οκ. Πάω πάσο 😄

Τέλος, αυτή είναι η άποψη μου & η εμπερία μου. Δεν είναι κανόνας, δεν είναι δόγμα. Είναι αυτά που βίωσα & γνώρισα μέχρι σήμερα. Αν διαφωνείς, έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις. Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι.

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 4
Δημοσ.
Στις 13/6/2022 στις 7:58 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Δεν ξέρω τις αρχικές τιμές πώλησης καινουργιων mini Cooper, αλλα να δώσεις 5-6k για αμάξι 15ετιας; Όχι και τόσο καλή επιλογή. 

Καταλαβαινεις οτι δεν εχει νοημα αυτο που γραφεις ετσι?

Το ιδιο ειναι να δωσεις 6Κ για αμαξι 15 ετιας που εκανε 30Κ τοτε και το ιδιο 6Κ για 7ετιας που εκανε 15Κ καινουργιο?

Θεωρεις οτι δε θα εχουν διαφορες σε εξοπλισμο,μεταπωλητικη αξια,επιδοσεις ασφαλεια και κρινεις μονο απο την ηλικια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Hk2004gr είπε

Το mini αυτής της γενιάς όπως όλοι είπαν ήταν τέρμα προβληματικό. To είχαν 2 κολλητοί φίλοι, μιας και ήταν & είναι της μόδας χωρίς να θεωρούνται και τα νεότερα αξιόπιστα αυτοκίνητα. Και οι 2 έφτασαν σε σημειο να τραβάνε τα μαλλιά τους από τα ηλεκτρικά προβλήματα (πολλαπλασιαστές), το κάψιμο λαδιών & τη γενική επισκευή που έκανε ο ένας των δυο. Το μοτέρ ήταν το ίδιο με αυτό που φόραγε η 116i & 316i. Kαι τα 2 αυτά μοντέλα είχαμε εγώ & ο γειτονάς μου, αντιμετωπίζοντας τα ίδια προβλήματα. Προσωπικά είχα αλλάξει 6 φορές πολλαπλασιαστές μέσα στην εγγύηση (116i) με αρκετή ταλαιπωρία μιας και σε μια φάση το αυτοκίνητο είχε μείνει στην αντιπροσωπεία του Rotterdam 14 εργάσιμες μέρες (3 βδομάδες κοινώς) λόγω έλλειψης ανταλλακτικών & σειράς προτεραιότητας. Να σημειώσω ότι είμαι πολύ τυπικός στη συντήρηση, με συχνές αλλαγές λαδιών & service, ήπια οδήγηση & προληπτικούς ελέγχους. OΛΟΙ τα είχαμε αγοράσει καινούργια.

Aπ' όσα είχα μάθει, από φίλους & γνωστούς ανάλογα συνέβεναν και στην Ελλάδα. Το αυτοκίνητο το έδωσα λίγο πριν λήξει η 3ετής εγγύηση, διότι είχα φτάσει σε σημείο να αγχώνομαι διαρκώς μην μείνω ξανά στο δρόμο και τα χιόνια (Ολλανδία), κάτι που είχε συμβεί αρκετές φορές. Ο γείτονας, κράτησε την 316 μια 5ετία στο σύνολο και την έδωσε χωρίς να κοιτάξει ποτέ πίσω. Εγώ δεν έβαλα μυαλό & συνέχισα την καριέρα μου με σειρά 5 όπου αντιμετώπισα αρκετά ηλεκτρονικά (αισθητήρες, οθόνη αφής κλπ) και κάποια ηλεκτρικά προβλήματα (πχ μοτέρ παραθύρων, κάψιμο ηλεκτρικού καθίσματος συνοδηγού - που σπάνια γινόταν χρηση κ.α. ). Μετά έκλεισε το κεφάλαιο bmw δια παντώς. Καταλαβαίνω ότι είναι νεανικά, της μοδός & "μούρικα" αλλά παράλληλα πάντα απορούσα πως γίνεται κάτι τέτοιο με ΤΟΣΟ προβληματικά αυτοκίνητα!

Μιλας για οχηματα 2000-2010 και βενζινης. 

Εγω την εμπειρια μου με BMW την εχω πει, σαν κατοχος Z3 μοντελο του 2000 με 215.000 χλμ και 116D μοντελο του 2014 με 185.000 χλμ εχουν βγει απροβληματιστα. 

Καλα για το 116D μετραει 185.000 χλμ με μονο αλλαγη λαδιων ανα 30.000 χλμ. Ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει. 

Το Fiesta 2005 που εχω, εχει βγαλει αρκετα θεματα στα 130.000 χλμ....

Το SLK 2007 που εχω, εχει βγαλει προβληματαρες στα 220.000 χλμ...

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dantε είπε

Καταλαβαινεις οτι δεν εχει νοημα αυτο που γραφεις ετσι?

Το ιδιο ειναι να δωσεις 6Κ για αμαξι 15 ετιας που εκανε 30Κ τοτε και το ιδιο 6Κ για 7ετιας που εκανε 15Κ καινουργιο?

Θεωρεις οτι δε θα εχουν διαφορες σε εξοπλισμο,μεταπωλητικη αξια,επιδοσεις ασφαλεια και κρινεις μονο απο την ηλικια?

Μιλάω για ένα μέσο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης και όχι να πας να αγοράσεις ferrari η ακριβό μοντέλο. Αν είχε πολλά λεφτά ο  ts δεν θα ρωτούσε εδώ τι να προτιμήσει. Η κρίση αγοράς μεταχειρισμένου αμαξιού για μένα γίνεται μόνο από την ηλικία και την τιμή πώλησης καθώς σχεδόν σε όλα τα αμάξια είναι ασυμφορο να αγοράσεις τόσο παλιό και θα πληρώνεις συνεχώς για συντήρηση και επισκευές ειτε μιλάμε για μοντέλο με αρχική τιμή 15k είτε των 50k που η τιμή τους θα είναι χώμα μετά από τόσα χρόνια. Αν είναι να δώσω 5-7k για μεταχειρισμένο αμάξι συν το κόστος από τα προβλήματα που θα σκάνε στην πορεία το ένα μετά το άλλο, θα δώσω λίγα παραπάνω η θα αποταμιευσω και άλλα χρήματα για να πάρω ένα καινούργιο αμάξι. 

Αν τώρα οικονομική κατάσταση του ts είναι τέτοια που δεν τον απασχολούν αυτά τα θέματα και έχει κολλήσει με ένα συγκεκριμένο μοντέλο που γουστάρει τότε ας αγοράσει ότι θέλει. 

Όλα τα αμάξια των γνωστων εταιρειών έχουν τις προδιαγραφές ασφαλείας τους για τα έτη που βγήκαν στην παραγωγή, ίσα ίσα αν είναι παλιά ίσως αυτές οι συνθήκες να μην τηρουνται. Σε επιδόσεις όλα σε καλύπτουν για καθημερινή χρήση εκτός αν θες για ειδικές περιπτώσεις, όσο πιο παλιό το αμάξι τόσο υψηλότερη η έκπτωση επί των αρχικών επιδόσεων. Τέλος, η αξία μεταπώλησης των ανταλλακτικών έχει νόημα μόνο αν θες να αγοράσεις ένα αμάξι για τα ανταλλακτικά. Αλλά ποιος ο λόγος να μπλέξεις με αυτά.... Το πας για ανακύκλωση. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Μιλάω για ένα μέσο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης και όχι να πας να αγοράσεις ferrari η ακριβό μοντέλο. Αν είχε πολλά λεφτά ο  ts δεν θα ρωτούσε εδώ τι να προτιμήσει. Η κρίση αγοράς μεταχειρισμένου αμαξιού για μένα γίνεται μόνο από την ηλικία και την τιμή πώλησης καθώς σχεδόν σε όλα τα αμάξια είναι ασυμφορο να αγοράσεις τόσο παλιό και θα πληρώνεις συνεχώς για συντήρηση και επισκευές ειτε μιλάμε για μοντέλο με αρχική τιμή 15k είτε των 50k που η τιμή τους θα είναι χώμα μετά από τόσα χρόνια. Αν είναι να δώσω 5-7k για μεταχειρισμένο αμάξι συν το κόστος από τα προβλήματα που θα σκάνε στην πορεία το ένα μετά το άλλο, θα δώσω λίγα παραπάνω η θα αποταμιευσω και άλλα χρήματα για να πάρω ένα καινούργιο αμάξι. 

Αν τώρα οικονομική κατάσταση του ts είναι τέτοια που δεν τον απασχολούν αυτά τα θέματα και έχει κολλήσει με ένα συγκεκριμένο μοντέλο που γουστάρει τότε ας αγοράσει ότι θέλει. 

Οτι δηλαδη ενα αυτοκινητο επειδη απλα ειναι παλιο,ασχετα αν δεν ειναι φορτωμενο με χιλιομετρα,θα βγαζει προβληματα. Αν δε μπορεις να βρεις αυτοκινητο μεταχειρισμενο σε μια εστω τυπικη κατασταση,τοτε ναι θα πληρωνεις.Αλλα δεν ειναι ο κανονας ,γιατι αυτο υπονοεις.

Επισης πως απο τα 5-7Κ περνας στην αποταμιευση για καινουργιο αυτοκινητο,ενω τα χωριζουν γυρω στα 15 χιλιαρικα και ποσοι μηνες αναμονης για παραλαβη,ειναι αξιο αποριας.

30Κ πριν 15 χρονια δε κανανε ουτε οι φερραρι ουτε τα ακριβα μοντελα.

Και επαναλαμβανω πως η αποψη "μη δωσεις 6Κ για αυτοκινητο 15ετιας" δεν στεκει πουθενα. Για τον απλουστατο λογο οτι αν δεν εχεις τα δεδομενα δε μπορεις να το κρινεις αν ειναι καλη επιλογη η οχι. Πχ αν τον νοιαζει η οδηγικη συμπεριφορα ,δε βρισκει ουτε για πλακα κατι αξιολογο καινουργιο μεχρι 20Κ,οπως εχουν παει οι τιμες.

Επεξ/σία από Dantε
Δημοσ.

Ρε παιδιά δεν ξέρω γιατί σκάτε. Ο καθένας λέει την εμπειρία του.

Εγώ πχ είχα E46 318ci 4κύλινδρη και με πέθανε στα προβλήματα ενώ αποδεδειγμένα ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν αναξιόπιστος.

'Οπως και ο συγκεκριμένος κινητήρας του mini και του Πεζώ 207 είναι για πέταμα αποδεδειγμένα.

Άλλος έχει Ε30 και Ε36 τριάντα χρόνια και δεν έβγαλαν ούτε ένα πρόβλημα. 

Δεν μπορούμε να γενικεύουμε.

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Ρε παιδιά δεν ξέρω γιατί σκάτε. Ο καθένας λέει την εμπειρία του.

Εγώ πχ είχα E46 318ci 4κύλινδρη και με πέθανε στα προβλήματα ενώ αποδεδειγμένα ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν αναξιόπιστος.

'Οπως και ο συγκεκριμένος κινητήρας του mini και του Πεζώ 207 είναι για πέταμα αποδεδειγμένα.

Άλλος έχει Ε30 και Ε36 τριάντα χρόνια και δεν έβγαλαν ούτε ένα πρόβλημα. 

Δεν μπορούμε να γενικεύουμε.

Καλά αυτά τα E46 έχουν ταλαιπωρήσει άπειρο κόσμο.... Μιλάμε βγάζουν θέμα από τον κινητήρα μέχρι κ τα φρένα....

Γενικά όλα τα μοντέλα από BMW από το Ε46 και μετά έχουν θέματα τα οποία είναι κ ακριβά. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, bill999r είπε

Καλά αυτά τα E46 έχουν ταλαιπωρήσει άπειρο κόσμο.... Μιλάμε βγάζουν θέμα από τον κινητήρα μέχρι κ τα φρένα....

Γενικά όλα τα μοντέλα από BMW από το Ε46 και μετά έχουν θέματα τα οποία είναι κ ακριβά. 

 

Βασικα για να ειμαστε δικαιοι τα θεματα τους σταματησαν γυρω στο 2012 οποτε και κυκλοφορησαν οι πολυ αξιοπιστοι κινητηρες twinpower turbo. Απο το 2002-3 ωστόσο και για μια δεκαετια εβγαζε ματρακαδες... Και τα λεω αυτα εχοντας δωσει 80000 για αγορα 2 Bmw στο διαστημα αυτο και ευκολα 6000-7000€ εξτρα για βλαβες...

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 14/6/2022 στις 9:08 ΜΜ, jmmys είπε

Γιατί υπάρχει αμάξι από άλλη ήπειρο που είναι εντελώς απροβληματιστο; 

MX5 NC....

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

MX5 NC....

Ε αυτο το βγαζουν εδω και 20 χρονια σχεδον ιδιο,αυτο ελειπε να μη του ειχαν λυσει τα θεματα :P

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ε αυτο το βγαζουν εδω και 20 χρονια σχεδον ιδιο,αυτο ελειπε να μη του ειχαν λυσει τα θεματα :P

Ε ναι!!! Είναι όμως ένα που δεν θα βγάλει ποτεεεεεεεεεε τίποτα. Στα 200.000χμ δεν έχει στρώσει ακόμα!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...