Προς το περιεχόμενο

Αγορά Mini Cooper 2007 Γνώμες


gba

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για την αγορά Mini Cooper 2007 1.600 cc / 123 bhp .Ποια είναι η άποψη σας σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο;Μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση.Το budget που θα διαθέσω ειναι 5-6k.Βγάζει ζημιές ,καίει πολύ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To δεύτερης γενιάς Mini (2007-2014) ήταν το πιο αναξιόπιστο από τις τρεις γενιές ως τώρα. Πολύ προβληματικοί κινητήρες από PSA group, ηλεκτρικά, αναρτήσεις κλπ. Μακριά... Αν και ευχάριστο οδηγικά (οταν δουλεύει). Το μεγαλύτερο κακό είναι οι πολύ ακριβές τιμές ανταλλακτικών σαν να έχεις μεγάλη BMW

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gba είπε

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για την αγορά Mini Cooper 2007 1.600 cc / 123 bhp .Ποια είναι η άποψη σας σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο;Μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση.Το budget που θα διαθέσω ειναι 5-6k.Βγάζει ζημιές ,καίει πολύ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Με αυτό το σκεπτικό δεν είσαι για Mini της γενιάς αυτής. Καίει αρκετά και έχει μπόλικες ζημιές. Όμως οδηγική αίσθηση είναι κορυφαία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οτι η Mini ειναι δημιουργημα της BMW, δεν σημαινει οτι εχουν τις ιδιες πολιτικες. 

Ειδικα στα service η Mini ειναι πιο ακριβη! Τσιμπαει και τα ανταλλακτικα.

Κατοχος 116D απο το 2014 και με 185.000 χλμ το αμαξι δεν εχει βγαλει τιποτα. Τα Service πολυ οικονομικα.

Πηγαινε σε κατι τετοιο.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, SeriesX είπε

Το οτι η Mini ειναι δημιουργημα της BMW, δεν σημαινει οτι εχουν τις ιδιες πολιτικες. 

Ειδικα στα service η Mini ειναι πιο ακριβη! Τσιμπαει και τα ανταλλακτικα.

Κατοχος 116D απο το 2014 και με 185.000 χλμ το αμαξι δεν εχει βγαλει τιποτα. Τα Service πολυ οικονομικα.

Πηγαινε σε κατι τετοιο.

Καλά λες, 5-6κ έχει budget ο τύπος, ας κολλήσει κάνα 10χίλιαρικακι  -και βάλε- να πάρει κάτι κάλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/6/2022 στις 3:31 ΜΜ, gba είπε

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για την αγορά Mini Cooper 2007 1.600 cc / 123 bhp .Ποια είναι η άποψη σας σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο;Μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση.Το budget που θα διαθέσω ειναι 5-6k.Βγάζει ζημιές ,καίει πολύ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μακριά και αγαπημένοι… 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τις αρχικές τιμές πώλησης καινουργιων mini Cooper, αλλα να δώσεις 5-6k για αμάξι 15ετιας; Όχι και τόσο καλή επιλογή. Πέραν service και άλλων θεμάτων που αναφέρθηκαν από άλλους χρήστες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν ξέρω τις αρχικές τιμές πώλησης καινουργιων mini Cooper, αλλα να δώσεις 5-6k για αμάξι 15ετιας; Όχι και τόσο καλή επιλογή. Πέραν service και άλλων θεμάτων που αναφέρθηκαν από άλλους χρήστες. 

Δεν το παίρνεις για καθημερινό αυτοκίνητο, το παίρνεις για παιχνίδι και μπορείς πολύ εύκολα να κανείς καλές αναβαθμίσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/6/2022 στις 3:54 ΜΜ, ideal09 είπε

Καλά λες, 5-6κ έχει budget ο τύπος, ας κολλήσει κάνα 10χίλιαρικακι  -και βάλε- να πάρει κάτι κάλο.

 

Εσύ κοροϊδεύεις, αλλά είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το mini αυτής της γενιάς όπως όλοι είπαν ήταν τέρμα προβληματικό. To είχαν 2 κολλητοί φίλοι, μιας και ήταν & είναι της μόδας χωρίς να θεωρούνται και τα νεότερα αξιόπιστα αυτοκίνητα. Και οι 2 έφτασαν σε σημειο να τραβάνε τα μαλλιά τους από τα ηλεκτρικά προβλήματα (πολλαπλασιαστές), το κάψιμο λαδιών & τη γενική επισκευή που έκανε ο ένας των δυο. Το μοτέρ ήταν το ίδιο με αυτό που φόραγε η 116i & 316i. Kαι τα 2 αυτά μοντέλα είχαμε εγώ & ο γειτονάς μου, αντιμετωπίζοντας τα ίδια προβλήματα. Προσωπικά είχα αλλάξει 6 φορές πολλαπλασιαστές μέσα στην εγγύηση (116i) με αρκετή ταλαιπωρία μιας και σε μια φάση το αυτοκίνητο είχε μείνει στην αντιπροσωπεία του Rotterdam 14 εργάσιμες μέρες (3 βδομάδες κοινώς) λόγω έλλειψης ανταλλακτικών & σειράς προτεραιότητας. Να σημειώσω ότι είμαι πολύ τυπικός στη συντήρηση, με συχνές αλλαγές λαδιών & service, ήπια οδήγηση & προληπτικούς ελέγχους. OΛΟΙ τα είχαμε αγοράσει καινούργια.

Aπ' όσα είχα μάθει, από φίλους & γνωστούς ανάλογα συνέβεναν και στην Ελλάδα. Το αυτοκίνητο το έδωσα λίγο πριν λήξει η 3ετής εγγύηση, διότι είχα φτάσει σε σημείο να αγχώνομαι διαρκώς μην μείνω ξανά στο δρόμο και τα χιόνια (Ολλανδία), κάτι που είχε συμβεί αρκετές φορές. Ο γείτονας, κράτησε την 316 μια 5ετία στο σύνολο και την έδωσε χωρίς να κοιτάξει ποτέ πίσω. Εγώ δεν έβαλα μυαλό & συνέχισα την καριέρα μου με σειρά 5 όπου αντιμετώπισα αρκετά ηλεκτρονικά (αισθητήρες, οθόνη αφής κλπ) και κάποια ηλεκτρικά προβλήματα (πχ μοτέρ παραθύρων, κάψιμο ηλεκτρικού καθίσματος συνοδηγού - που σπάνια γινόταν χρηση κ.α. ). Μετά έκλεισε το κεφάλαιο bmw δια παντώς. Καταλαβαίνω ότι είναι νεανικά, της μοδός & "μούρικα" αλλά παράλληλα πάντα απορούσα πως γίνεται κάτι τέτοιο με ΤΟΣΟ προβληματικά αυτοκίνητα!

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...