Aggeluska Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Ειμαι σχετικα νεος Dev, δουλευω εδω και 1.5 χρονο στον κλαδο. Θελω να ρωτήσω κυρίως τους παλιοτερους για να μαθω απο την εμπειρια τους καποια πραγματα. Ποσες φορες ολα τα χρονια που εργαζεστε ως devs εχετε βρεθει σε ομαδες και εργα, στα οποια ακολουθουνται οντως καλες πρακτικες SOLID Principles & Design Patterns, αλλα και πρακτικες οπως Code Reviews κλπ. Μπαινοντας ως νεος Dev στον κλαδο αυτον, μου φανηκε αρκετα παραξενο πως δουλευοντας σε διαφορα εργα δεν εχω βρει σχεδον ποτε να ακολουθουνται τα παραπανω που ανεφερα. Οποτε ρωταω τα παραπανω για να καταλαβω αν εγω απλα ετυχε να εχω πεσει σε τετοιες περιπτωσεις ή απλα ολοι δουλευουν με αυτον τον τροπο. Η ερωτηση παει σε οσους δουλευουν Ελλαδα.
t(o.ot) Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Εξαρτάται τί εννοείς «SOLID Principles & Design Patterns». Με την πραγματική έννοια του όρου, ποτέ ολόκληρη η ομάδα δεν τα ακολουθούσε, πάντα ήταν κάποιοι συγκεκριμένοι ντεβς, συνήθως οι πιο senior, με τους junior να έχουν πολύ πιο ελεύθερη απόδοση των best practices, για να το θέσω ευγενικά. Πάντως σε όλες τις ομάδες που έχω δουλέψει, πάντα υπήρχε η έννοια του code review, δεν σπρώχναμε λαιβ ό,τι πεπόνι γράφαμε. Ακόμα και όταν ήμουν σε ομάδα με 2 ντεβς, πάντα κάναμε review ο ένας τον κώδικα του άλλου. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Οι πρώτες 1-2 δουλειές συνήθως είναι αγροτικά. Στις μεγάλες εταιρείες παίζει code review και SOLID φυσικά όσο το δυνατόν είναι εφικτό στον υπάρχων κώδικα.
Aggeluska Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 9 hours ago, Ironside said: Οι πρώτες 1-2 δουλειές συνήθως είναι αγροτικά. Στις μεγάλες εταιρείες παίζει code review και SOLID φυσικά όσο το δυνατόν είναι εφικτό στον υπάρχων κώδικα. αμα θες γραψε μερικες στις οποιες υπήρξες και οντως κανανε SOLID και Code Review ή στειλε πριβε αν θες. Απλα να το εχω υποψην για μελλοντικη μετακίνηση.
clampro Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2022 Στις 6/6/2022 στις 11:24 ΠΜ, t(o.ot) είπε Πάντως σε όλες τις ομάδες που έχω δουλέψει, πάντα υπήρχε η έννοια του code review, δεν σπρώχναμε λαιβ ό,τι πεπόνι γράφαμε. Και πάντα καταφέρνουν τα άτιμα τα πεπόνια να βρίσκονται στην παραγωγή και να σκάει κάτι Παρασκευή απόγευμα, πέντε λεπτά πριν κλείσεις και πας για μπύρες 🤣 2
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Στις 10/6/2022 στις 11:43 ΜΜ, clampro είπε Και πάντα καταφέρνουν τα άτιμα τα πεπόνια να βρίσκονται στην παραγωγή και να σκάει κάτι Παρασκευή απόγευμα, πέντε λεπτά πριν κλείσεις και πας για μπύρες 🤣 Δεν σπρώχνεις νέο branch στο production Παρασκευή. Νόμος.
clampro Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 4 ώρες πριν, Ironside είπε Δεν σπρώχνεις νέο branch στο production Παρασκευή. Νόμος. Εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό. Δεν ορίζεις εσύ πάντα πότε είναι νεκρός χρόνος για την εταιρεία. Στην δική μου περίπτωση ας πούμε, προτιμούσαμε Παρασκευή απόγευμα γιατί το Σάββατο η δουλειά ήταν πάντα μειωμένη, οπότε και να πήγαινε κάτι στραβά θα είχαμε μεγαλύτερη ευχέρεια να το διορθώσουμε από ότι μια καθημερινή.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, clampro είπε Εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό. Δεν ορίζεις εσύ πάντα πότε είναι νεκρός χρόνος για την εταιρεία. Στην δική μου περίπτωση ας πούμε, προτιμούσαμε Παρασκευή απόγευμα γιατί το Σάββατο η δουλειά ήταν πάντα μειωμένη, οπότε και να πήγαινε κάτι στραβά θα είχαμε μεγαλύτερη ευχέρεια να το διορθώσουμε από ότι μια καθημερινή. Σε όσες εταιρείες έχω δουλέψει και έχω φίλους προγραμματιστές, πουθενά δεν δουλεύουν ΣΚ. Με αυτά τα δεδομένα δεν pushαρεις νέο branch στο production, Παρασκευή απόγευμα, για να αποφύγεις τις αναγούλες μέσα στο ΣΚ. Τώρα αν είσαι σε team με microservice και βάρδια ΣΚ, οκ πάω πάσο. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2022 από Ironside
clampro Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2022 Ίσως φταίω εγώ που δεν το εξήγησα καλύτερα. Ήμουν σε εμπορική εταιρεία, που είχε εσωτερικό τμήμα development. Επομένως, οι χρόνοι καθορίζονταν από την εμπορική λειτουργία και πολλές φορές τα μπεστ πράκτισες ήταν πολυτέλεια. Και αυτό συμβαίνει (κατά την δική μου εμπειρία πάντα) περισσότερο από όσο πιστεύουν οι περισσότεροι.
Theo1903 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2022 11 hours ago, Ironside said: Δεν σπρώχνεις νέο branch στο production Παρασκευή. Νόμος. Δεν χρειάζεται να σπρώξεις νέο branch αν δουλεύουν όλοι στο master (εδώ μπαίνει το αντίστοιχο meme)
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Theo1903 είπε Δεν χρειάζεται να σπρώξεις νέο branch αν δουλεύουν όλοι στο master (εδώ μπαίνει το αντίστοιχο meme) Έχω δουλέψει σε εταιρεία που δεν είχε version control, ούτε unit testing. Με interpreted language, αλλάζαμε κάτι σε ένα αρχείο/αρχεία και go live again. Το debugging το έκανε ο πελάτης 😇😉 Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2022 από Ironside
Theo1903 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2022 59 minutes ago, Ironside said: Έχω δουλέψει σε εταιρεία που δεν είχε version control, ούτε unit testing. Με interpreted language, αλλάζαμε κάτι σε ένα αρχείο/αρχεία και go live again. Το debugging το έκανε ο πελάτης 😇😉 Έφτυσα το φαι απο την μύτη, να 'σαι καλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα