Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

80-100.000 για μηχανάκια 125 κε που κινούνται κυρίως μέσα στην πόλη είναι πάρα πολλά...

Κατά την άποψή μου, αν έχεις τη δυνατότητα ανέβασε το μπάτζετ στα 1500€ και ψάξε για cbf125 το πολύ 7-8 χρόνων... Θα βρεις σίγουρα κάποιο καλοσυντηρημένο...

Και εννοείται μακριά από εμπόρους...

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 8/6/2022 στις 5:27 ΜΜ, StamTheMan είπε

Αλλο τα 80,αλλο τα 20.

80 ειναι πολλα,20 ειναι νορμαλ.

Σε ποιον κόσμο τα 80.000 χλμ για μια τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα είναι πολλά;

Και αν τα 20.000χλμ είναι νορμάλ να τις δίνουμε από τα 10.000χλμ.

80.000χλμ είναι μια χαρά και αντέχει και τόσα και άλλα τόσα φτάνει να έχει συντηρηθεί σωστά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για παπιά νομίζω ότι μιλούσε.

Που και πάλι, ανάλογα την περίπτωση μπορεί να μην είναι πολλά τα 80.000 χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Σε ποιον κόσμο τα 80.000 χλμ για μια τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα είναι πολλά;

 

Δε μιλαμε για τετρακυλινδρα.

Χαλαρωσε γενικα.

2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Για παπιά νομίζω ότι μιλούσε.

Που και πάλι, ανάλογα την περίπτωση μπορεί να μην είναι πολλά τα 80.000 χιλιόμετρα.

Μιλουσα για παπια,γιατι συζηταμε για παπια,αλλο που ο τυπος πεταξε το ακυρο για τετρακυλινδρα,σε συζητηση για παπακια και μικρες μηχανες.

Ειναι πολλα 80κ για παπι,οπως και να το κανεις,ακομα και αν πηγαινε "χαλαρα".

Το Χ μου εχει 

Στις 7/6/2022 στις 11:30 ΠΜ, TsoliasGR είπε

Γιατί αυτό δεν σου βγάζει κάτι αλήτικο;

Sym και αλητικο δεν πανε μαζι μαν μου.

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Ειναι πολλα 80κ για παπι,οπως και να το κανεις,ακομα και αν πηγαινε "χαλαρα".

Ποιο είναι το χαλαρά;

Το Kaze R μου πάει και 110-120 κοντερίσια, αν πηγαίνω με 80 (κοντερίσια) θεωρείται χαλαρά;

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δε μιλαμε για τετρακυλινδρα.

Χαλαρωσε γενικα.

 

 

Χαλαρός είμαι μάν δεν αγχώνομαι για κάτι.

Ναι συμφωνώ ότι 80.000 χλμ για ένα παπάκι είναι πολλά αλλά παίζουν ρόλο πολλά.

Όπως και να έχει μια ανακατασκευή σε ένα παπί πόσο πάει δλδ ώστε να πεις με βγάζει αλλά 80.000χλμ ; Δεν νομίζω να ξεφεύγει πολύ οπότε μπορείς να επενδύσεις εκεί.

20 λεπτά πριν, phanispal είπε

Για παπιά νομίζω ότι μιλούσε.

Που και πάλι, ανάλογα την περίπτωση μπορεί να μην είναι πολλά τα 80.000 χιλιόμετρα.

Αυτό λέω και εγώ.

Ξέρω ότι μιλάμε για πάπια αλλά το έχω ακούσει και για μεγαλύτερου κυβισμού μηχανές.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, phanispal είπε

Το Kaze R μου πάει και 110-120 κοντερίσια, αν πηγαίνω με 80 (κοντερίσια) θεωρείται χαλαρά;

Οχι. Χαλαρα ειναι να πηγαινεις στη δουλεια σου εντος οριων ταχυτητος.

Ειναι παπακι,το οτι πιανει 100 πραγματικα χ/ω δε σημαινει οτι αν το πηγαινεις τσιτες συνεχεια, θα αντεξει το μοτερ.

 

 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Χαλαρός είμαι μάν δεν αγχώνομαι για κάτι.

Ναι συμφωνώ ότι 80.000 χλμ για ένα παπάκι είναι πολλά αλλά παίζουν ρόλο πολλά.

Όπως και να έχει μια ανακατασκευή σε ένα παπί πόσο πάει δλδ ώστε να πεις με βγάζει αλλά 80.000χλμ ; Δεν νομίζω να ξεφεύγει πολύ οπότε μπορείς να επενδύσεις εκεί.

Αυτό λέω και εγώ.

Ξέρω ότι μιλάμε για πάπια αλλά το έχω ακούσει και για μεγαλύτερου κυβισμού μηχανές.

Να το ξαναπώ μπας και ακουστώ.Μια πλήρης μοτερική ανακατασκευή σε παπί πχ kawasaki kaze-r,yamaha crypton-r 102-105-110,honda astra 100 θα σου πάει γύρω στα 600 ευρώ με νγήσια ανταλλακτικά.Η τουλάχιστον τόσο πήγαινε πριν κανενα χρόνο.

Και μιλάω για ανέβα-κατέβα,κύλινδρο,πιστόνι,ελατήριο,φλάντζες,λάδια,δίσκους,ελατήρια καμπάνας,φίλτρο βενζίνης,μπουζί.Αν σου βγάλει πηνία μπορείς να τα στείλεις για περιέλιξη με κανα 50ρικο.Μίζα μια ιμιτασιόν έχει κάπου στα 25-30 ευρώ και βγάζει κανα χρόνο σε ντελίβερυ.Άρα πιο πολύ σε φυσιολογική χρήση.Αλυσιδογράναζα το κόστος είναι κάπου στα 60 ευρώ με εργατικά αν θα βάλεις AFAM που είναι τα πιο καλά της αγοράς.

Ομως με σωστή συντήρηση θα σε βγάλει ΠΟΛΥ παραπάνω απο 80.000. 

Οπου σωστή συντήρηση λογίζεται το κάθε 1500χλμ λάδια,κάθε 300χλμ λάδωμα αλυσίδας με λαδάκι (και όχι τα σπρέυ με το γράσσο κτλπ),επίσης λάδωμα μετά απο κάθε πλυσιμο (αφού κάνεις 2-3 χλμ να στεγνώσει η αλυσίδα),τεντωμα της αλυσίδας στην ώρα της,κάθε 5.000 πλύσιμο σχολαστικό της αλυσίδας,κάθε 5.000 μπουζί και φίλτρο βενζίνης,κάθε 20.000 ντίζες και υγρά φρένων,τακάκια-φερμουί με το που το νιώθεις πως τελειώνουν για να αποφύγεις ζημιές σε δισκόπλακες η κέντρα,καθαρισμα εμβόλων στις δαγκάνες με κάθε αλλαγή τακακια η του ταμπούρου σε κάθε αλλαγή φερμουί κτλπ.Ακούγονται πολλά αλλά δεν είναι.Μην σε τρομάζει!Τα βασικά είναι τα λάδια σου...και το μπουζί...κάθε 1500 και 5000 αντίστοιχα.

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Sym και αλητικο δεν πανε μαζι μαν μου.

To συγκεκριμένο το είδες;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Να το ξαναπώ μπας και ακουστώ.Μια πλήρης μοτερική ανακατασκευή σε παπί πχ kawasaki kaze-r,yamaha crypton-r 102-105-110,honda astra 100 θα σου πάει γύρω στα 600 ευρώ με νγήσια ανταλλακτικά.Η τουλάχιστον τόσο πήγαινε πριν κανενα χρόνο.

Μην ασχολειστε αλλο με τοσο παλια παπακια.
Δε διαφωνω στα υπολοιπα,αλλα πρεπει να προχωρησουμε λιγο,αυτα τα μηχανακια ηταν καλα μεχρι το 2010.
Ειδικα το astrea,οσο και αν το αγαπησα,δε θα το οδηγουσα ακομα και αν μου το χαριζαν.
Crypton ειχα και 100 και 115.
Ειναι ΠΑΛΙΑ,με οτι αυτο συνεπαγεται ( καταναλωση φρενα αναρτησεις ) .

23 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

To συγκεκριμένο το είδες;

Οτιδηποτε κατω απο 400 σε μηχανη το θεωρω αχρηστο,προσωπικη γνωμη φυσικα,ποσο μαλλον ενα sym 125/250.
 

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Οτιδηποτε κατω απο 400 σε μηχανη το θεωρω αχρηστο,προσωπικη γνωμη φυσικα,ποσο μαλλον ενα sym 125/250.
 

τίποτα σχεδόν δεν είναι άχρηστο. Αυτό που μπορεί να είναι, είναι μια λάθος επιλογή για συγκεκριμένη χρήση.

Το τι θεωρείς εσύ κι εγώ και ο καθένας άχρηστο δεν έχει καμια σημασία.

Κι εγώ θεωρώ άχρηστα τα τρακτερ, δεν μου χρειάζονται, τι να τα κάνω. Επίσης θεωρώ άχρηστα τα παπιά. είναι δυνατόν να έχω αυτονομία 150 χιλιόμετρα (και λιγότερο) από τη στιγμή που πολλές μέρες κάνω 140χμ την ημέρα; Κάθε μέρα στο πρατήριο θα είμαι; Πόσο βλάκας πρέπει να είναι κάποιος που τα αγοράζει; Η απάντηση εδώ είναι ότι το παπί δεν είναι άχρηστο, απλά δε κάνει για μένα. 

Επίσης άχρηστες είναι και οι 1000αρες που αγοράζουν μερικοί και η μόνη διαδρομή που κάνουν είναι μέχρι την καφετέρια. Όπως ένας γείτονας μου. Πάντα γυαλισμένη και παρκαρισμένη λες και ειναι σε έκθεση.

Το θέμα είναι να κάνουμε τη σωστή επιλογή για τη χρήση που θέλουμε.

Δημοσ.
1 hour ago, Bitbit said:

Το τι θεωρείς εσύ κι εγώ και ο καθένας άχρηστο δεν έχει καμια σημασία.

 

Μια χαρα σημασια εχει. 

Δεν κανουν ουτε για entry,οσοι τα παιρνουν μετα απο 3 μηνες βριζουν την ωρα και τη στιγμη που τα πηραν.
Ειναι και μερικοι που παιρνουν ninja 250  και το ανεβαζουν στα social σε φαση bike life.
Σε αυτους πραγματικα ειναι χρησιμο.

1 hour ago, Bitbit said:

Επίσης άχρηστες είναι και οι 1000αρες

Αυτες πρακτικα επρεπε να βγαινουν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ,χωρις πινακιδες.

Ειχα 600RR και cb1,το RR ειδικα δεν ειχε λογο υπαρξης.

 

 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Μην ασχολειστε αλλο με τοσο παλια παπακια.
Δε διαφωνω στα υπολοιπα,αλλα πρεπει να προχωρησουμε λιγο,αυτα τα μηχανακια ηταν καλα μεχρι το 2010.
Ειδικα το astrea,οσο και αν το αγαπησα,δε θα το οδηγουσα ακομα και αν μου το χαριζαν.
Crypton ειχα και 100 και 115.
Ειναι ΠΑΛΙΑ,με οτι αυτο συνεπαγεται ( καταναλωση φρενα αναρτησεις ) .

Οτιδηποτε κατω απο 400 σε μηχανη το θεωρω αχρηστο,προσωπικη γνωμη φυσικα,ποσο μαλλον ενα sym 125/250.
 

Mια χαρά είναι για τα λεφτά που διαθέτει.Τουλάχιστον πιο καλά απο τα daytona.Δεν υπάρχει κάτι άλλο αξιόπιστο σε αυτά τα λεφτά.

Κοίτα να δείς οτι εσύ θεωρείς οτιδήποτε κάτω απο 400 άχρηστο αυτόματα καταργεί την κατηγορία commute bikes.Το κάθε ένα έχει το λόγο του που υπάρχει.Η κατηγορία 250-350 είναι αυτό που θέλει ο φίλος αλλά τον περιορίζει το οικονομικό.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Mια χαρά είναι για τα λεφτά που διαθέτει.Τουλάχιστον πιο καλά απο τα daytona.Δεν υπάρχει κάτι άλλο αξιόπιστο σε αυτά τα λεφτά.

 

Μονο αν παρει κανα crypton του 05.

Τα αλλα ξεχνα τα,ειναι αρχαια ιστορια,δεν παει πουθενα.

7 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Κοίτα να δείς οτι εσύ θεωρείς οτιδήποτε κάτω απο 400 άχρηστο αυτόματα καταργεί την κατηγορία commute bikes.Το κάθε ένα έχει το λόγο του που υπάρχει.Η κατηγορία 250-350 είναι αυτό που θέλει ο φίλος αλλά τον περιορίζει το οικονομικό.

Οποτε παμε σε παπι.Το τι θελει δε μας απασχολει,το τι μπορει να παρει ειναι το θεμα.

 

Δημοσ.
Στις 11/6/2022 στις 12:52 ΜΜ, StamTheMan είπε

 

Οτιδηποτε κατω απο 400 σε μηχανη το θεωρω αχρηστο,προσωπικη γνωμη φυσικα,ποσο μαλλον ενα sym 125/250.
 

Οπα ρε συ το mt 03 έχει 42 αλογα πηγαίνει άνετα με 150 και δεν καιεί στρίβει σαν μηχανη (γιατί ειναι) φρεναρες αναρτησεις γιατί να είναι άχρηστο?Και το sym καλό είναι απλά για 2000αρικα θα ήθελα να έχει παραπάνω δύναμη, νιώθεις σιγουριά με μια μηχανή που δεν την νιώθεις με παπάκια με κάτι λεπτά λαστιχα και φρενα ότι ναναι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...