Προς το περιεχόμενο

Ειναι πολλα τα 80-100.000 χιλιαδες χιλιομετρα για μικρες μηχανες 125-250?


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν ειναι μηχανες.
Ειναι πιο κοντα σε παπια. Πλεον αναρτησεις και φρενα ειναι ιδια.

Δεν ξέρω έχω ανέβει σε innova και γέλαγα με τα φρένα που εχει σε σχέση με cbf125 που είχα στην σχολή και το cbr125 που είχα,μπορεί τα πιο καινούργια ίσως 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, ΒουρΝ είπε

Δεν ξέρω έχω ανέβει σε innova και γέλαγα με τα φρένα που εχει σε σχέση με cbf125 που είχα στην σχολή και το cbr125 που είχα,μπορεί τα πιο καινούργια ίσως 

Σκεψου τις διαφορες στην τιμη,θα σου κοπει το γελιο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Σκεψου τις διαφορες στην τιμη,θα σου κοπει το γελιο :P

Πάνω κάτω στο 1000αρικο παίζουν έχεις να προτείνεις κάποιο παπι που να έχει καλές αναρτήσεις και φρένα? Κοντά στα 1000?

Αν και παπι δεν ξέρεις αν εχει χρησιμοποιηθεί για ντελιβερι και αν το έχουν πειράξει κτλ για αυτό δεν κοιτάζω 

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Πάνω κάτω στο 1000αρικο παίζουν έχεις να προτείνεις κάποιο παπι που να έχει καλές αναρτήσεις και φρένα? Κοντά στα 1000?

Αν και παπι δεν ξέρεις αν εχει χρησιμοποιηθεί για ντελιβερι και αν το έχουν πειράξει κτλ για αυτό δεν κοιτάζω 

Εννοω τις διαφορες πχ του cbr 125,οταν βγηκε,σε σχεση με την τιμη του ινοβα και σε σχεση με αυτα που προσφεραν.

Καλες αναρτησεις και φρενα στο 1000,μονο κινεζικο.

Εγω οδηγαω Crypton X,αλλα οπως βλεπω τις τιμες,αντι να κατεβαινουν,ανεβαινουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Το κλε ισως αντεξει αλλα τοσα χιλιομετρα οσα εχει κανει με σωστη χρηηση και συντηρηση αλλα καιει παρα πολυ για 250.... Γενικα αν το θες για λιγο και δεν σε παιρνει κατι αλλο οικονομικα κανε παζαρια και παρε το kle για μενα ειναι πολυ καλο μηχανακι απλα καιει 5λτ/100 σιγουρα

Τόσο είμαι με 650 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα χιλιόμετρα ειναι σαν την ηλικία ενος ανθρώπου. υπαρχει 60αρης που τρεχει μαραθωνιο και 30αρης που δεν μπορει να παρει τα πόδια του. εχω μηχανη με 160κ χλμ. είχα και αλλη παλιοτερα με αλλα τοσα. Δεν ζητάνε τιποτα αν δεν τα αφησεις ολα πανω τους χωρις ελεγχο/αντικατασταση στην ωρα τους. Υπαρχουν μικρες μοτο με πολλα χλμ που θα κανουν αλλα τοσα. Το θεμα ειναι αρχικα εσυ τι θελεις να κανεις με ενα τετοιο. Μετα το πρόβλημα ειναι να βρεις ενα καλο μηχανακι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, 80 ή 100.000 χιλ ακουγονται πολλα, ιδιως για μηχανακι. Ομως θεωρω οτι δεν υπαρχει χιλιομετρικο οριο, στο οποιο λες οτι αυτο το μηχανακι πεθανε. Εξαρταται απο πολλους παραγοντες, το ποσα χρονια θα μας πηγαινει ο διτροχος φιλος μας: τι μηχανη ειναι (κυλινδροι, ιπποδυναμη), ποιος ο κατασκευαστης, αν εχει στρωθει σωστα, αν οδηγειται ήπια ή ταπα καθε μερα κ κυριως αν εχουν γινει στην ωρα τους τα σερβις απο την αντιπροσωπεια. Αρα, γνωμη μου ειναι οτι αν θελεις να παρεις μηχανη με πολλα χιλιομετρα, μονο μηχανη φιλου που γνωριζεις πανω κατω τι παιζει με αυτα που προειπα. Αλλιως, παιζεις τζοκερ κ ειναι πιθανο να πανε κουβα τα λεφτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Εννοω τις διαφορες πχ του cbr 125,οταν βγηκε,σε σχεση με την τιμη του ινοβα και σε σχεση με αυτα που προσφεραν.

Καλες αναρτησεις και φρενα στο 1000,μονο κινεζικο.

Εγω οδηγαω Crypton X,αλλα οπως βλεπω τις τιμες,αντι να κατεβαινουν,ανεβαινουν.

Τα κρυπτόν πανάκριβα και επίσης τα κλέβουν πολύ 

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

τα χιλιόμετρα ειναι σαν την ηλικία ενος ανθρώπου. υπαρχει 60αρης που τρεχει μαραθωνιο και 30αρης που δεν μπορει να παρει τα πόδια του. εχω μηχανη με 160κ χλμ. είχα και αλλη παλιοτερα με αλλα τοσα. Δεν ζητάνε τιποτα αν δεν τα αφησεις ολα πανω τους χωρις ελεγχο/αντικατασταση στην ωρα τους. Υπαρχουν μικρες μοτο με πολλα χλμ που θα κανουν αλλα τοσα. Το θεμα ειναι αρχικα εσυ τι θελεις να κανεις με ενα τετοιο. Μετα το πρόβλημα ειναι να βρεις ενα καλο μηχανακι. 

Για κάθε μέρα το θέλω αποκλειστικα για πολη, κοίταζα  και er6n γιατί μαρεσει εμφανισιακά και οκ θα γουστάρω που το έχω αλλά μιας και δεν ανοίγω το γκάζι γιατί έχω τρακάρει δεν έχει πολύ νόημα 

7 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Τόσο είμαι με 650 🤣

Το κλε από οτι διαβασα καιει 6-7 λίτρα οπότε δυστυχώς δεν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα KLE είναι σκυλιά, το 500 ήμουν έτοιμος να παρω κάποτε. Τα 250αρια έχουν τα ιδια θέματα με το 500αρι? (βολάν κτλ). Αν και με τόσα χιλιόμετρα θα το είχε φτιαξει εως τώρα αχαχα .

20+ χρονων μηχανάκια ουφφ 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

 

Το κλε από οτι διαβασα καιει 6-7 λίτρα οπότε δυστυχώς δεν 

Εγώ με τον κινεζο 650 και φρένα έχω και λίγα καίω και αναρτήσεις έχω. Με το θα μπεις μέσα μόνο και μόνο από της βενζίνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kaze R του 2001 με 70.500km, λογικά χωρίς γυρισμένο χιλιομετρητή, δεν έχει αρχίσει καν να κάνει το χαρακτηριστικό σφύριγμα που κάνουν τα Kaze R από ένα σημείο και μετά.

Αλλαγές λαδιών κάθε 1.500-2.000 χιλιόμετρα και γενικά τακτικότατη συντήρηση εδώ και ένα χρόνο που το έχω, κατάσταση πένα.

Δε μου δίνει την εντύπωση ότι είναι στα τελευταία του, κι ας το ζορίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323834482-daytona-sprinter-125 αυτό εδώ αξίζει ρε μάγκες? 

ναι, στην τιμη αν σηκωσει παζαρι ειναι πιο καλο ακομη, εφοσον ειναι σε καλη κατασταση οπως λεει.

αν σε καλυπτει παπι ειναι πολυ οκ, ελαφρια,στριβουν,τα παρκαρεις παντου, κλπ πολυ ευελικτα

οι μηχανες των 250κυβικων βεβαια πανε εθνικη με 80,90 ανετα στην ευθεια .τα παπια στα.. 65 γιατι δεν εχουν δυναμη ουτε ιδια κρατηματα 

 

το 250 κλε δεν μπορει να καει 6λιτρα στα 100, καποιο λαθος γινεται

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

μιας και με το πατινι που εχω δεν την παλεβω

Επειδή αναφέρθηκες για πόλη και μιας που είμαι και εγώ σε παρόμοια φάση (για κάτω από 10χλμ αποστάσεις), μία απλή σύγκριση με μία από τις πολλές επιλογές.

CBF 125 86bhp/ton, 3,5l/100km ≈ 8.2€ / 100km (2,35€/lt)

Dualtron mini 46bhp/ton nominal (91bhp/ton max), 1,1KWh/50km ≈ 0,65€ / 100km (0,30€/KWh)

Just saying...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, csontheline είπε

Επειδή αναφέρθηκες για πόλη και μιας που είμαι και εγώ σε παρόμοια φάση (για κάτω από 10χλμ αποστάσεις), μία απλή σύγκριση με μία από τις πολλές επιλογές.

CBF 125 86bhp/ton, 3,5l/100km ≈ 8.2€ / 100km (2,35€/lt)

Dualtron mini 46bhp/ton nominal (91bhp/ton max), 1,1KWh/50km ≈ 0,65€ / 100km (0,30€/KWh)

Just saying...

Δεν ξαναπαίρνω πατινι εκτός αν εκεί που δουλεύω, μενω ειναι ευθεία 

Επίσης με το παπι βάζεις και αλλον

20 λεπτά πριν, Stefanos683 είπε

ναι, στην τιμη αν σηκωσει παζαρι ειναι πιο καλο ακομη, εφοσον ειναι σε καλη κατασταση οπως λεει.

αν σε καλυπτει παπι ειναι πολυ οκ, ελαφρια,στριβουν,τα παρκαρεις παντου, κλπ πολυ ευελικτα

οι μηχανες των 250κυβικων βεβαια πανε εθνικη με 80,90 ανετα στην ευθεια .τα παπια στα.. 65 γιατι δεν εχουν δυναμη ουτε ιδια κρατηματα 

 

το 250 κλε δεν μπορει να καει 6λιτρα στα 100, καποιο λαθος γινεται

 

Θα χρησιμοποιώ το αμαξι για μεγάλες αποστάσεις και υψηλές ταχύτητες δεν θέλω μηχανη για κάτι τέτοιο 

Τόσο διάβασα για το κλε καιει πολυ

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...