Προς το περιεχόμενο

Ειναι πολλα τα 80-100.000 χιλιαδες χιλιομετρα για μικρες μηχανες 125-250?


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκεφτομουν να ξαναεπιστρεψω στον κοσμο των μηχανων μιας και με το πατινι που εχω δεν την παλεβω.Εχω δει καποιες αγγελιες αλλα με το budget που θελω να δωσω βρισκω μονο πολλα χιλιομετρα μηχανακια

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323788493-yamaha-ybr-125

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323347262-honda-cbf-250

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318879232-kawasaki-kle-250-anhelo

Και ρωταω μηπως ειναι πολλα και καποια στιγμη συντομα θα βγαλει προβληματα ο κινητηρας?

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, ΒουρΝ είπε

Σκεφτομουν να ξαναεπιστρεψω στον κοσμο των μηχανων μιας και με το πατινι που εχω δεν την παλεβω.Εχω δει καποιες αγγελιες αλλα με το budget που θελω να δωσω βρισκω μονο πολλα χιλιομετρα μηχανακια

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323788493-yamaha-ybr-125

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323347262-honda-cbf-250

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318879232-kawasaki-kle-250-anhelo

Και ρωταω μηπως ειναι πολλα και καποια στιγμη συντομα θα βγαλει προβληματα ο κινητηρας?

προφανώς και ειναι και για μεγάλες ειναι (Για της περισσότερες σχεδόν) για μικρές ειναι θάνατος ειδικά μονοκυλινδρα  στην πράξη και δώρο να σου την κανουν θα πληρωνεις και θα πληρωνεις και θα πληρωνεις (και στην τελική δεν θα αξίζει)

30 35 εκει πας και οχι κατι υπερβολικά πάλι μετά λόγο παλαιότητας θα πληρωνεις και θα πληρωνεις

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα φίλε μου. Στα μικρά μοτέρ, τα 80-100k θεωρούνται σίγουρα αρκετά, διότι συνήθως οδηγουνται με το γκάζι στο τέρμα.

Επίσης , θα σου πρότεινα τα εξής:

1) Έλεγχο σε λάστιχα  και αλυσιδογραναζα και τακάκια/δίσκους , τα οποία είναι 300€ εύκολα.

2) Μην κοιτάς μοτοσυκλέτες 15 + χρόνων. Είναι πολλά.

3) Μάζεψε κάτι ακόμα και κοιτα για κάτι πιο πρόσφατο.

4) Το abs για εντός πόλης , το θεωρώ υποχρεωτικό.

5) Όταν κοιτάμε σε αγγελίες, βάζουμε έναν ορίζοντα π.χ. 2 μηνών , ώστε να βρούμε κάτι αξιόλογο. Αν βιάζεσαι , θα χάσεις.

6) Αρχείο συντήρησης , απαραίτητο. Εκτός από έναν γενικό "μπουσουλα" για το τι έχει περάσει το μηχανάκι, δείχνει και τον χαρακτήρα των προηγούμενων χρηστών.

Αργύρης 

Επεξ/σία από argi_mix
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 αν δεν πας ταξιδια, δλδ εντος πολης για δουλεια, κλπ, οχι πολλα δικαβαλα, πολυ πιθανο να εισαι πολυ οκ.

πολλα παπια εχουν γραψει 150.000 με 80,100 κυβικα, αντε να εχουν αλλαξει μοτερ 2 φορες.

για 35.000 σε μηχανη θα ζητανε 2500ε

για 1χιλιαρικο αμα καλυψεις 1,5χρονο εκανες αποσβεση, πας στο γκρεμο κ το πετας κ παιρνεις αλλο

τι να πουν κ τα ντελιβερι που οργωνουν καθε μερα την πολη με παπια μηχανακια β κ γ κατηγοριας..

Επεξ/σία από Stefanos683
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κλε ισως αντεξει αλλα τοσα χιλιομετρα οσα εχει κανει με σωστη χρηηση και συντηρηση αλλα καιει παρα πολυ για 250.... Γενικα αν το θες για λιγο και δεν σε παιρνει κατι αλλο οικονομικα κανε παζαρια και παρε το kle για μενα ειναι πολυ καλο μηχανακι απλα καιει 5λτ/100 σιγουρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποτε τελικά καλύτερα είναι να δω κάτι με λιγότερα χιλιόμετρα,η χρήση που θελω είναι μονο για πολη ,το κλε το αποκλείω γιατί βλέπω καίει 6-7 λίτρα είναι πολλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα cbf125 με λιγοτερα απο 80κ χλμ και ελεγχο σε μηχανικο εμπιστοσυνης αν ντε και καλα θες μοτοσυκλετακι

Και το ys125 της γιαμαχα το εχει ενας φιλος και ειναι πολυ κομπλε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα cbr 125  μοντελο 2004. 127.000 km. ενα μικρο ρεκτιφιε στα ελατηρια αν θυμαμαι καλα στα 70000km.τα προβληματα που εβγαλε σε αυτα τα 127000 km λιγα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, poulinos είπε

ειχα cbr 125  μοντελο 2004. 127.000 km. ενα μικρο ρεκτιφιε στα ελατηρια αν θυμαμαι καλα στα 70000km.τα προβληματα που εβγαλε σε αυτα τα 127000 km λιγα

Τραγικο μηχανακι ρε συ,το καβαλησα να το δοκιμασω και απελπιστηκα.
Χειροτερο και απο παπι.
 

Δεν ξερω αν απευθυνεται σε ας πουμε μετριου αναστηματος ή πιο κατω,αλλα εγω απελπιστηκα και ειμαι 1,83.
Αν βαλεις και το συμπλεκτη και το αψυχο μοτερ,αστα βραστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, StamTheMan said:

Τραγικο μηχανακι ρε συ,το καβαλησα να το δοκιμασω και απελπιστηκα.
Χειροτερο και απο παπι.
 

Δεν ξερω αν απευθυνεται σε ας πουμε μετριου αναστηματος ή πιο κατω,αλλα εγω απελπιστηκα και ειμαι 1,83.
Αν βαλεις και το συμπλεκτη και το αψυχο μοτερ,αστα βραστα.

1.80 ειμαι.δεν ειχα παραπονο.δεν το πηρα για τα γκαζια.κραταει καλα,δισκοφρενα,υδροψυκτο.το ελιωσα το χαρηκα και προσωπικα το θεωρησα μεγαλη αναβαθμιση απο παπι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, poulinos said:

1.80 ειμαι.δεν ειχα παραπονο.δεν το πηρα για τα γκαζια.κραταει καλα,δισκοφρενα,υδροψυκτο.το ελιωσα το χαρηκα και προσωπικα το θεωρησα μεγαλη αναβαθμιση απο παπι.

Καλα σαν γκαζι δεν εχει καμια διαφορα με παπι με το κρυπτον τα περναω ευκολα το 250αρι ειναι ωραιο μηχανακι για μεσα στην πολη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, poulinos είπε

1.80 ειμαι.δεν ειχα παραπονο.δρν το πηρα για τα γκαζια.κραταει καλα,δισκοφρενα,υδροψυκτο.το ελιωσα το χαρηκα και προσωπικα το θεωρησα μεγαλη αναβαθμιση απο παπι.

Σιγουρα φταιει οτι αυτο που καβαλησα ηθελε συντηρηση,αλλα για μεσα στην πολη,ειδικα Καλαματα που κυλαω εγω,δε θα βολευε για κανενα λογο.

Παρ'ολο που μισω οτιδηποτε μηχανακι που εβγαινε το λιγοτερο 600  ( αντε μεχρι το CBR gull arm 400 και CB1  τα οποια ηταν προκατοχοι ) και μετα το βγαζαν σε "mini" εκδοσεις ( 300-250 - 125 ) ,αυτο το ειχα σε καπως καλυτερη μοιρα,μεχρι να το δοκιμασω.

Δεν το ειχα στο μυαλο μου ως "μηχανη",για να πεις οτι με απογοητευσε,το ειχα πραγματικα σαν κατι παραπανω απο παπι,και ακομα και εκει με απογοητευσε.

Δε βρηκα ουτε ενα θετικο που να δικαιολογει μια τοσο υψηλη αρχικη τιμη,και γενικα την παρουσια του στην κατηγορια των 125.

Αν σκεφτεις οτι κοντευει να κλεισει και 20ετια και οτι ειναι ενα παπι με συμπλεκτη,τοτε καλο ειναι να το αποφευγει ο κοσμος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Κοιτα cbf125 με λιγοτερα απο 80κ χλμ και ελεγχο σε μηχανικο εμπιστοσυνης αν ντε και καλα θες μοτοσυκλετακι

Και το ys125 της γιαμαχα το εχει ενας φιλος και ειναι πολυ κομπλε 

Το κοιτάζω και το cbf 

16 ώρες πριν, StamTheMan είπε

 

 και οτι ειναι ενα παπι με συμπλεκτη

Τις 125 εγώ τις θεωρω  μηχανές χωρίς γκαζι όχι πάπια με συμπλέκτη για αυτό το κοιτάζω να πάρω μια για καθημερινή χρήση στην πόλη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Τις 125 εγώ τις θεωρω  μηχανές χωρίς γκαζι όχι πάπια με συμπλέκτη για αυτό το κοιτάζω να πάρω μια για καθημερινή χρήση στην πόλη 

Δεν ειναι μηχανες.
Ειναι πιο κοντα σε παπια. Πλεον αναρτησεις και φρενα ειναι ιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...