Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον Σεπτέμβρη του '20 αγόρασα ένα MP3 player το οποίο μετά από κάποιο καιρό παρουσίασε πρόβλημα με την μπαταρία και τον Απρίλιο του '21 το πήγα στο service της αντιπροσωπίας όπου μετά από έλεγχο πιστοποιήθηκε πως όντως είχε πρόβλημα και μου έδωσαν δελτίο για αντικατάσταση από το κατάστημα αγοράς. Το κατάστημα το αντικατέστησε και μου είπαν ότι η εγγύηση της νέας συσκευής θα ισχύει κανονικά για τα επόμενα 2 χρόνια. Δυστυχώς πριν λίγο καιρό και το δεύτερο παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και πήγα πάλι στο service της αντιπροσωπίας όπου το έλεγξαν και μου έδωσαν εκ νέου δελτίο αντικατάστασης.

Αυτή τη φορά όμως, παρόλο μου αντικατέστησαν την συσκευή το τιμολόγιο που την συνοδεύει είναι το ίδιο που μου είχαν δώσει τον Απρίλιο του '21 με τη διαφορά ότι έχουν γράψει πάνω με στυλό «Αντικατάσταση τιμολόγιο Ν.-τάδε-» και δίπλα την ημερομηνία αγορά της πρώτης συσκευής τον Σεπτέμβρη του '20.

Κανονικά δεν θα έπρεπε η νέα συσκευή να συνοδεύεται από νέο τιμολόγιο (μηδενικής αξίας εννοείται) με σημερινή ημερομηνία ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εγγύηση για τα επόμενα 2 χρόνια;

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ.

Ας ξεκινησουμε απο το οτι και μονο που σου εδωσαν στο χερι συσκευη ουσιαστικα χωρις παραστατικο ειναι προβλημα και για την αποθηκη τους αλλα και φορολογικα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lector είπε

Ας ξεκινησουμε απο το οτι και μονο που σου εδωσαν στο χερι συσκευη ουσιαστικα χωρις παραστατικο ειναι προβλημα και για την αποθηκη τους αλλα και φορολογικα. 

Αυτό ξέρω κι εγώ. Προφανώς όμως έστειλαν το παλιό τιμολόγιο αντί να εκδόσουν νέο για να μην μπορώ να ξαναζητήσω αντικατάσταση σε περίπτωση που και η νέα συσκευή παρουσιάσει πρόβλημα. Κουτοπονηριές δηλαδή.

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

19 ώρες πριν, Kosmas70 είπε

Κανονικά δεν θα έπρεπε η νέα συσκευή να συνοδεύεται από νέο τιμολόγιο (μηδενικής αξίας εννοείται) με σημερινή ημερομηνία ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εγγύηση για τα επόμενα 2 χρόνια;

Κάθε φορά που σου δίνουν νέα συσκευή, πρέπει να κόψουν νέα απόδειξη. Κανονικής αξίας, όχι μηδενικής!

Πρώτα βγαίνει το δελτίο επιστροφής πχ 100 ευρώ. Μετά κόβεται η νέα απόδειξη 100ευρώ και συμψηφίζεται το ποσό με το δελτίο επιστροφής. Το δελτίο επιστροφής μετράει σαν μέθοδος πληρωμής όπως η κάρτα ή τα μετρητά. Οπότε εσύ δε πληρώνεις τίποτα , αλλά έχεις απόδειξη αξίας 100 ευρώ.

Αν ξαναχαλάσει το προϊόν και δεν υπάρχει ίδιο ή καλύτερων χαρακτηριστικών για να στο αντικαταστήσουν, πρέπει να σε πληρώσουν την αξία του προϊόντος.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/6/2022 στις 2:12 ΜΜ, Kosmas70 είπε

Κουτοπονηριές δηλαδή.

Πιο πολυ για χαζομαρα μου φαινεται,ισα ισα θα εχουν προβλημα μιας και πρακτικα θα λειπει ενα mp3 στην απογραφη.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...