Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Το PC θέλει Directstorage για να πιάσει αυτό που κάνει το PS5, όπως και να 'χει θα φανεί πιο καθαρά στο Spiderman 2, όταν βγει για PC.. 2
D.Luffy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το PC θέλει Directstorage για να πιάσει αυτό που κάνει το PS5, όπως και να 'χει θα φανεί πιο καθαρά στο Spiderman 2, όταν βγει για PC.. Ναι δεν γνωρίζω τι θέλει στο PC απλώς λέω ότι όσο αναφορά τα loading times στο PS5, η διαφορά μεταξύ PS4 app και PS5 app (του ίδιου παιχνιδιού) είναι πολύ μεγάλη. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2022 από D.Luffy
optimus prime Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) To εχουνε αναφερει και στην συνεντευξη τους στο DF,καποιος το ειχε ποσταρει πριν λιγο καιρο εδω.. Inside Marvel's Spider-Man Remastered on PC - the Nixxes tech interview | Eurogamer.net Digital Foundry: I think you as a team have proven that you are good at getting a foreign codebase and making magic out of it. So, you mention getting ray tracing on PC and the last push before launch was offering more settings to adjust the load on the CPU with the BVH ray tracing object range. Trying it on the 12900K or recent Alder Lake CPUs, the game flies, but then on a Ryzen 3600, what I consider a mid-range CPU very similar to the PS5: Zen 2, 6 cores/12 threads available for game usage, so on and so forth. And on that CPU at the highest settings it will be drop below 60fps while moving through the city and swinging as it is CPU limited. It has lurches down to the upper 40s. So what exactly is the CPU limitation bottleneck? What work do you want to do there in the future? Jurjen Katsman: There are a few things going on there that are interesting and we're actually still making some changes to the code right now. So as I think you know, from your early analysis, to achieve 60fps on PS5 with ray tracing it makes other compromises [even beyond ray tracing]. So it turns down crowd density for example, or there's fewer cars around. And so that compensates for some of those CPU things, and we didn't make that very easy for the user to do in the [early review] build you played. So we are actually offering up some more options to make that to allow that to be better balanced [in the retail build]. And in general, the game originally came from the PS4 right? The PS4 CPU cores were not so stellar and the PS5 and the PCs were far more powerful. With the PS5, that gap has certainly gotten smaller. And there's still quite a few things on the PC where there's more overhead, like the APIs have more overhead, we don't have the decompressor for example, we don't have hardware doing decompression for us as we're streaming in content - that gets left to the CPU. So we certainly have more CPU challenges to go around even when we're doing the same things. And then if we don't dial down things that are dialled down on the console, we now have even more work to do on the CPU. So okay, so if you have a PS5 game that fully loads all the CPU cores, then yeah, PC CPUs that don't have the same core count, for example, or the same processing power, they'll be in a tricky spot, right? And they will have to rely on lower settings of scalability, as well. But I think that's important about PC, right, that we do have that scalability, we do offer all those options. And you can run it in a way that works well for your system, no matter what. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2022 από optimus prime 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Ναι φταίει και η M$ σε όλο αυτό που δεν έχει ενεργοποιήσει το HW decompression στο Directstorage ακόμα..Πιστεύω μέχρι να βγει το Spiderman 2 θα έχουν ενεργοποιηθεί όλα αυτά οπότε δεν θα τρώει την ίδια φόλα ο CPU, χώρια που θα 'χουν βγει και πιο δυνατοί απ' τους σημερινούς. Anyway, το decompression on the fly που έβαλαν είναι ένα και το RT που το έκαναν τόσο CPU intensive, άλλο. Για το πρώτο πες αναγκάστηκαν, για το δεύτερο όχι.
Arkin Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Αναμένετε νεότερα patches παιδιά πιστεύω τουλάχιστον το τέρμα cpu heavy που βλέπουμε με rt ανοιχτό θα φύγει η devs δουλεύουν ακόμα τώρα βγήκε το παιχνίδι συν ότι HT και SMT δεν το αξιοποιούν και προτείνετε κλεισιμο. Όλα θα στρώσουν για την nixxes μιλάμε δεν θα το αφήσουν έτσι.
optimus prime Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Φυσικα και το dxr παιζει ρολο,αλλα παντα το ps5 θα κανει καλυτερα streaming και πιο αποδοτικα απο το pc ακομα και απο τα παιχνιδια που θα χρησιμοποιησουν direct storage γιατι εχει custom hardware συγκεκριμενα για αυτη την δουλεια..
Herald Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Κάνεις όντως decompression on the fly. Επίσης όπως έδειξε και το HWUnboxed το παιχνίδι ανεβαίνει πολύ με DDR5 μέχρι τα 1440P, σε 4Κ προφανώς παίζει καθαρά ρόλο η GPU. Το περίεργο είναι ότι ενώ διψάει για πυρήνες, το HT καταστρέφει τις επιδόσεις τελείως σε Intel. Με ΗΤ ανοιχτό πέφτω περίπου στα 105 fps στην αρχική σκηνή με averages γύρω στα 115, με ΗΤ OFF έχω minimum πιο ψηλά από τα average της 1ης περίπτωσης. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2022 από Herald 1
pirmen56 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 8/9/2022 στις 7:05 ΜΜ, Herald είπε Το παιχνίδι θέλει bandwidth και πυρήνες αβέρτα - λογικά κάνει decompression on the fly. Με κλειστό HT έβλεπα 85-90% usage. O 3d ξεμένει από ιπποδυνάμη, αν δείς το βίντε οπου έβαλες βαράει κάτι 95% usage σε σημεία 😮 Έχεις δίκιο! Χωρίς HT βγάζω min 85 καρέ. Δηλαδή 30% διαφορά με πριν. Αν και με έκοβε στα highs(λόγω έλλειψης threads). Χωρίς HT τα threads δεν μοιράζονται την cache, πράγμα που τα ευνοεί. Η υπόλοιπη διαφορά της τάξης του 40% με τον 12900K(σου) μάλλον οφείλεται στην DDR5. Δεν νομίζω να είναι το arch. Απλά το game θέλει την ταχύτερη δυνατή RAM γιατί εκτελεί χρέη GPU με το BVH και την αποσυμπίεση. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Τα έκαναν μαντάρα με το BVH..Και δεν πρόκειται να διορθωθεί αυτό τώρα, εκτός κι αν κάνουν κάποια αλλαγή στο Miles Morales(Χλωμό).
pirmen56 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, optimus prime είπε Καλα ρε συ με δουλευεις,το εχουν κανει remaster. Εχουν αλλαξει τον τροπο με τον οποιον το τρεχει το hardware του ps5. Εσυ εδω στο pc εχεις την εκδοση του ps5 αναβαθμισμενη,οχι αυτη του ps4.. Εσυ πως νμζεις οτι τα παιχνιδια του ps5 φορτωνουν σε μερικα δευτερολεπτα και κανουν decompression on the fly ολο αυτον τον καιρο? Απόκρυψη περιεχομένων Compression is a huge part of the PlayStation 5's data management. The console will have a powerful new compression system that essentially shrinks data and reduces the overall install size of data on your SSD. So not only will games have less redundant assets, they can be smaller, too. Like the Xbox Series X, the PlayStation 5 will have its own hardware-based compression block that's situated on the 7nm SoC. Basically this means a section on the console's main chip will be dedicated to decompressing data. This will help the CPU in decompressing the compressed data from downloads, installs, and discs. Decompression is very taxing on a CPU and causes lots of overhead, so this will free up the CPU to other in-game tasks like higher frame rates. Σωστά όλα αυτά αλλά υπάρχει και κάτι που λέγεται RAM*. Είναι λογικότερο και προτιμότερο να αναγκάσεις τον πισά πελάτη σου να μεταβεί στα 32GB που είναι πλέον πάμφθηνα, παρά σε CPU των 500€, επειδή άφησες ίδιο και απαράλλαχτο τον όλο μηχανισμό του game από το PS5. Αλλά αυτοί φαίνεται ότι θέλουν να πουσάρουν τα πανάκριβα 3Dcache AMD και intel μοντέλα. Μακάρι το DirectStorage να λύσει το θέμα γιατί η κατάσταση στο PC έχει ξεφύγει τελείως. Από αυτό θα φανούν οι πραγματικές τους προθέσεις. *Εννοώ ότι στο pc μπορείς απλά να αποσυμπιέζεις βραδύτερα και να κρατάς ασυμπίεστο μεγαλύτερο κομμάτι του 3Dmap στην αυξημένη RAM από το να ζορίζεις το CPU με συχνή συμπίεση-αποσυμπίεση assets. Αναφορά σε κείμενο Οπότε σίγουρα στην περίπτωση του Spider-Man αποφορτίζεται ο επεξεργαστής του PS5 ενώ στο PC αυτό το βάρος εξακολουθεί να υπάρχει. Δεν νομίζω ότι πρόκειται για συνομωσία σε αυτή την περίπτωση... Φυσικά και έχει σημασία ο τρόπος που χειρίζονται ένα πρόβλημα γνωρίζοντας εκ των προτέρων το αποτέλεσμα στην τσέπη του πελάτη τους. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2022 από pirmen56 1
optimus prime Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Ρε παιδια ενταξει το καταλαβαινω το σκεπτικο σας,αλλα ποιος θα παει τωρα να αναβαθμισει επεξεργαστη για να παιξει το Spiderman,δεν ειναι και κανα παιχνιδι κλασης Gta για να να πεις οτι θα σε σπρωξει σε αναβαθμιση.. 2
Armoral Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τελείωσα και τα τρία DLC, πολύ ευχάριστα παίχθηκαν, ωραίες ιστορίες, το πρώτο και το τρίτο ξεχωρίζουν, με το τελευταίο να είναι το καλύτερο και να έχει το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για να καταφέρεις να τελειώσεις κάποιες από τις side missions με το καλύτερο αποτέλεσμα κατά τη γνώμη μου. Οι αποστολές της Screwball έχουν ένα στοιχείο δυσκολίας για το Ultimate level, αλλά καταντούν επαναλαμβανόμενες και είναι σίγουρα το λιγότερο διασκεδαστικό μέρος του παιχνιδιού. Οι μάχες με τα μποσάκια έπρεπε να είναι περισσότερο δύσκολες, τίποτα το ιδιαίτερο, χωρίς βέβαια να έχω δοκιμάσει στο μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας. Κατά τα άλλα, αξίζει τα χρήματά του σαν παιχνίδι και σαν περιεχόμενο. Στις 9/9/2022 στις 9:00 ΜΜ, optimus prime είπε Ρε παιδια ενταξει το καταλαβαινω το σκεπτικο σας,αλλα ποιος θα παει τωρα να αναβαθμισει επεξεργαστη για να παιξει το Spiderman,δεν ειναι και κανα παιχνιδι κλασης Gta για να να πεις οτι θα σε σπρωξει σε αναβαθμιση.. Για να το παίξει όπως πρέπει και αυτό και τους επόμενους τίτλους. Νέο παιχνίδι είναι, raytracing έχει, ε αν θέλει να το ευχαριστηθεί στο full θα πρέπει να έχει καλό επεξεργαστή. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2022 από Armoral 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στο Mirage θα δούμε τα CPUs να τρώνε φόλα τώρα, που θα έχει crowd density τύπου Unity. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2022 από Psycho_Warhead
Vigilante1319 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Εγω μολις το τερματισα στο 92 τα εκατο εκανα και ολες τις αποστολες και απο το ντιελσι τα μαζεψα ολα !! μονο τα εγκληματα δν εκανα που ειναι καθαρα αγκαρια. Αρτιο παιχνιδι για μενα το ελιωσα. Στο RT μου τα χαλασε το εκλεισα και το τερματισα χωρις αυτο. Περιμενω για μοραλες τωρα. 2
Arkin Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 11/9/2022 στις 7:03 ΜΜ, Armoral είπε Τελείωσα και τα τρία DLC, πολύ ευχάριστα παίχθηκαν, ωραίες ιστορίες, το πρώτο και το τρίτο ξεχωρίζουν, με το τελευταίο να είναι το καλύτερο και να έχει το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για να καταφέρεις να τελειώσεις κάποιες από τις side missions με το καλύτερο αποτέλεσμα κατά τη γνώμη μου. Οι αποστολές της Screwball έχουν ένα στοιχείο δυσκολίας για το Ultimate level, αλλά καταντούν επαναλαμβανόμενες και είναι σίγουρα το λιγότερο διασκεδαστικό μέρος του παιχνιδιού. Οι μάχες με τα μποσάκια έπρεπε να είναι περισσότερο δύσκολες, τίποτα το ιδιαίτερο, χωρίς βέβαια να έχω δοκιμάσει στο μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας. Κατά τα άλλα, αξίζει τα χρήματά του σαν παιχνίδι και σαν περιεχόμενο. Για να το παίξει όπως πρέπει και αυτό και τους επόμενους τίτλους. Νέο παιχνίδι είναι, raytracing έχει, ε αν θέλει να το ευχαριστηθεί στο full θα πρέπει να έχει καλό επεξεργαστή. Το θέμα να το cpu το ψάχνουν εκεί στη nixxes γιατί με ht smt αντί να ανεβαίνουν τα fps πέφτουν και μένει η κάρτα χαμηλά σε usage. Δεν κάνει σωστό scaling στα threads. Με κλείσιμο των threads τρέχει πολύ καλύτερα. Δεν είμαστε ακόμα σε εποχή που χρειάζονται τα παιχνίδια 8+ πυρήνες. Με έναν 8/8 η 6/12 τρέχουν πολύ καλά τα παιχνίδια αρκεί να γίνετε σωστό scaling. Οι διαφορές από εκεί και πέρα είναι πχ ένας 9700k θα βγάλει 130fps ενας 12900k 170fps. Πιστεύω θα το φτιάξουν το θέμα στο spiderman με επόμενα patches. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα