Προς το περιεχόμενο

Marvel’s Spider-Man Remastered [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Herald είπε

Δοκίμασα το ίδιο σημείο, 119 minimum και γύρω στα 130-140 average σε εντελώς στόκ. Με λίγο τερμάτισμα μνήμες (6600c32) και κλόκια 124 min και γύρω στα 150-160 τα average.

O τύπος στο gamegpu βγάζει 99 average 😮 

Τότε μιλάμε για 83% διαφορά με 10900K. Απίστευτο μου φαίνεται. Εκτός και αν είναι καθαρά θέμα μνημών στο game αυτό.

Έτρεξες την αρχική έκδοση ή με τα τελευταία patches;

  • Απαντ. 306
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Τότε μιλάμε για 83% διαφορά με 10900K. Απίστευτο μου φαίνεται. Εκτός και αν είναι καθαρά θέμα μνημών στο game αυτό.

Έτρεξες την αρχική έκδοση ή με τα τελευταία patches;

Δοκίμασε να κλείσεις HT ;) 

Την αρχική

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Herald είπε

Δοκίμασε να κλείσεις HT ;) 

Την αρχική

Θα το κοιτάξω κάποια στιγμή. Πάντως και άλλοι με δυνατά CPU δεν κρατάνε επ' ουδενί τέτοια νούμερα σε αρκετά ελαφρύτερα σημεία.

Spoiler

 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, pirmen56 είπε

Θα το κοιτάξω κάποια στιγμή. Πάντως και άλλοι με δυνατά CPU δεν κρατάνε επ' ουδενί τέτοια νούμερα σε αρκετά ελαφρύτερα σημεία.

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

Το παιχνίδι θέλει bandwidth και πυρήνες αβέρτα - λογικά κάνει decompression on the fly. Με κλειστό HT έβλεπα 85-90% usage. O 3d ξεμένει από ιπποδυνάμη, αν δείς το βίντε οπου έβαλες βαράει κάτι 95% usage σε σημεία 😮 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Herald είπε

Το παιχνίδι θέλει bandwidth και πυρήνες αβέρτα - λογικά κάνει decompression on the fly. Με κλειστό HT έβλεπα 85-90% usage. O 3d ξεμένει από ιπποδυνάμη, αν δείς το βίντε οπου έβαλες βαράει κάτι 95% usage σε σημεία 😮 

Κάνεις όντως decompression on the fly. Επίσης όπως έδειξε και το HWUnboxed το παιχνίδι ανεβαίνει πολύ με DDR5 μέχρι τα 1440P, σε 4Κ προφανώς παίζει καθαρά ρόλο η GPU.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Κάνεις όντως decompression on the fly. Επίσης όπως έδειξε και το HWUnboxed το παιχνίδι ανεβαίνει πολύ με DDR5 μέχρι τα 1440P, σε 4Κ προφανώς παίζει καθαρά ρόλο η GPU.

Δεν παιζει ρολο μονο η gpu αλλα και ο επεξεργαστης,χωρις 12900k 60αρι δεν κρατας σε 4k εκτος και εαν ριξεις settings..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν παιζει ρολο μονο η gpu αλλα και ο επεξεργαστης,χωρις 12900k 60αρι δεν κρατας σε 4k εκτος και εαν ριξεις settings..

60αρι δεν κρατάς με κανένα σύστημα αν maxαρεις το RT. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παμε παλι..

Eαν τα μαξαρεις ολα και αφησεις το Object range στο 6 και 3090ti να εχεις,εαν δεν φορας 12900k θα πεφτεις κατω απο 60 fps..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και με 11900Κ μια χαρά κρατάει αν ρίξεις το object range, όπως και με 5900X απ' ότι έχω δει. Έχουν κάνει γκάφα με το RT και έγινε επίτηδες για να σπρώξουν νέα CPUs.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν εχουν κανει μαλακια απλα στο ps5 εχουν βαλει ειδικο controller που αυτος κανει το decompression και αποφορτιζει τον επεξεργαστη..

Το παιχνίδι είναι του PS4..

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το παιχνίδι είναι του PS4..

Καλα ρε συ με δουλευεις,το εχουν κανει remaster.

Εχουν αλλαξει τον τροπο με τον οποιον το τρεχει το hardware του ps5.

Εσυ εδω στο pc εχεις την εκδοση του ps5 αναβαθμισμενη,οχι αυτη του ps4..

Εσυ πως νμζεις οτι τα παιχνιδια του ps5 φορτωνουν σε μερικα δευτερολεπτα και κανουν decompression on the fly ολο αυτον τον καιρο?

Spoiler

Compression is a huge part of the PlayStation 5's data management. The console will have a powerful new compression system that essentially shrinks data and reduces the overall install size of data on your SSD. So not only will games have less redundant assets, they can be smaller, too.

Like the Xbox Series X, the PlayStation 5 will have its own hardware-based compression block that's situated on the 7nm SoC.

Basically this means a section on the console's main chip will be dedicated to decompressing data. This will help the CPU in decompressing the compressed data from downloads, installs, and discs.

Decompression is very taxing on a CPU and causes lots of overhead, so this will free up the CPU to other in-game tasks like higher frame rates.

 

 

71340_512_understanding-the-ps5s-ssd-deep-dive-into-next-gen-storage-tech_full.png

Δημοσ.

Τα loading times είναι λόγω του SSD που φοράει, και να μην είναι ''remastered'' για PS5 το παιχνίδι φορτώνει πολύ πιο γρήγορα απ' ότι στο PS4.

Κατά τα άλλα το ίδιο παιχνίδι είναι με μικρο-βελτιώσεις στο PS5, δεν άλλαξε στη ρίζα του, οπότε παραμένει PS4 παιχνίδι. Καθαρόαιμο PS5 Spiderman θα είναι το 2 που θα βγει το 2023, οπότε εκεί θα δούμε τι ζόρια θα τραβήξει το PC σε σχέση με αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Τα loading times είναι λόγω του SSD που φοράει, και να μην είναι ''remastered'' για PS5 το παιχνίδι φορτώνει πολύ πιο γρήγορα απ' ότι στο PS4.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν είναι μόνο αυτό βασικά. 

Σίγουρα έχει γίνει κάτι επιπλέον στην PS5 έκδοση του Spiderman για να εκμεταλλεύεται το controller για το decompression όπως λέει ο @optimus prime. Το λέω αυτό γιατί τα PS4 games στο PS5 έχουν ακόμα loading screens τα οποία κρατάνε συνήθως από 5 μέχρι και 10 δευτερόλεπτα. Ενώ τα PS5 apps είναι μόνο 1-2 δευτερόλεπτα.

Πχ αν τρέξει κάποιος το PS4 app του Ghost of Tsushima θα δει loading screen στο PS5 αρκετών δευτερολέπτων. Ενώ αν τρέξει το PS5 app είναι σαν να μην υπάρχει καν loading. Πολύ μεγάλη διαφορά.

Οπότε σίγουρα στην περίπτωση του Spider-Man αποφορτίζεται ο επεξεργαστής του PS5 ενώ στο PC αυτό το βάρος εξακολουθεί να υπάρχει. Δεν νομίζω ότι πρόκειται για συνομωσία σε αυτή την περίπτωση...

Επεξ/σία από D.Luffy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...