Επισκέπτης Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Παρήγγειλα online 5 τεμάχια ρούχα από ηλεκτρονικό κατάστημα στην Αγγλία και πλήρωσα με κάρτα. Αρχικά αποδέχτηκαν την παραγγελία μου αλλά μετά από λίγες ώρες μού έγραψαν ότι δυστυχώς τα 2 από τα 5 ρούχα που παρήγγειλα δεν υπήρχαν οπότε θα στείλουν τα υπόλοιπα και θα χρεώσουν μόνο αυτά. Το πρόβλημα είναι ότι τα μεταφορικά από Αγγλία είναι αρκετά οπότε στα 5 ρούχα ας πούμε πως συμφέρει πιο πολύ από όσο στα 3 ρούχα. Ζήτησα να μου αντικαταστήσουν αυτά τα ρούχα με άλλα και δεν το δέχτηκαν. Εν τέλει έστειλαν έτσι την παραγγελία. Πριν παραλάβω την παραγγελία πήρα τηλέφωνο την τράπεζα να ρωτήσω αν έχω δικαίωμα να ανακαλέσω την ηλεκτρονική πληρωμή και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο την ίδια μέρα της πληρωμής ή το πολύ την επόμενη για να μην προλάβει να γίνει η χρέωση από το κατάστημα. Αν περάσουν μέρες μπορώ είτε να ζητήσω με μέιλ στο κατάστημα να γυρίσουν πίσω τα χρήματα (που δεν θα το κάνουν) είτε να συμπληρώσω και να στείλω στην τράπεζα μια αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής αλλά και πάλι εναπόκειται στην καλοσύνη του καταστήματος να επιστρέψει τα χρήματα. Τελικά το συμπέρασμα είναι ότι όταν κάνουμε μία ηλεκτρονική αγορά έχουμε πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να αλλάξουμε γνώμη και να ζητήσουμε να ακυρωθεί η πληρωμή. Αυτό το γράφω ώστε να είναι ο κόσμος ενήμερος και να μη νομίζει ότι οι τράπεζες μας σέβονται ως πελάτες.
hln3 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 12 ώρες πριν, SummerDreams είπε Παρήγγειλα online 5 τεμάχια ρούχα από ηλεκτρονικό κατάστημα στην Αγγλία και πλήρωσα με κάρτα. Αρχικά αποδέχτηκαν την παραγγελία μου αλλά μετά από λίγες ώρες μού έγραψαν ότι δυστυχώς τα 2 από τα 5 ρούχα που παρήγγειλα δεν υπήρχαν οπότε θα στείλουν τα υπόλοιπα και θα χρεώσουν μόνο αυτά. Το πρόβλημα είναι ότι τα μεταφορικά από Αγγλία είναι αρκετά οπότε στα 5 ρούχα ας πούμε πως συμφέρει πιο πολύ από όσο στα 3 ρούχα. Ζήτησα να μου αντικαταστήσουν αυτά τα ρούχα με άλλα και δεν το δέχτηκαν. Εν τέλει έστειλαν έτσι την παραγγελία. Πριν παραλάβω την παραγγελία πήρα τηλέφωνο την τράπεζα να ρωτήσω αν έχω δικαίωμα να ανακαλέσω την ηλεκτρονική πληρωμή και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο την ίδια μέρα της πληρωμής ή το πολύ την επόμενη για να μην προλάβει να γίνει η χρέωση από το κατάστημα. Αν περάσουν μέρες μπορώ είτε να ζητήσω με μέιλ στο κατάστημα να γυρίσουν πίσω τα χρήματα (που δεν θα το κάνουν) είτε να συμπληρώσω και να στείλω στην τράπεζα μια αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής αλλά και πάλι εναπόκειται στην καλοσύνη του καταστήματος να επιστρέψει τα χρήματα. Τελικά το συμπέρασμα είναι ότι όταν κάνουμε μία ηλεκτρονική αγορά έχουμε πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να αλλάξουμε γνώμη και να ζητήσουμε να ακυρωθεί η πληρωμή. Αυτό το γράφω ώστε να είναι ο κόσμος ενήμερος και να μη νομίζει ότι οι τράπεζες μας σέβονται ως πελάτες. Μπορείς να δοκιμάσεις υπηρεσίες τύπου paypal - amazon pay σαν τρόπο πληρωμής για να έχεις μία ακόμα δικλείδα ασφαλείας. 1
SlickNick Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Το πρόβλημα σου είναι με το κατάστημα, και όχι με την τράπεζα. 4
Ukforthemoment Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 19 ώρες πριν, SummerDreams είπε Παρήγγειλα online 5 τεμάχια ρούχα από ηλεκτρονικό κατάστημα στην Αγγλία και πλήρωσα με κάρτα. Αρχικά αποδέχτηκαν την παραγγελία μου αλλά μετά από λίγες ώρες μού έγραψαν ότι δυστυχώς τα 2 από τα 5 ρούχα που παρήγγειλα δεν υπήρχαν οπότε θα στείλουν τα υπόλοιπα και θα χρεώσουν μόνο αυτά. Το πρόβλημα είναι ότι τα μεταφορικά από Αγγλία είναι αρκετά οπότε στα 5 ρούχα ας πούμε πως συμφέρει πιο πολύ από όσο στα 3 ρούχα. Ζήτησα να μου αντικαταστήσουν αυτά τα ρούχα με άλλα και δεν το δέχτηκαν. Εν τέλει έστειλαν έτσι την παραγγελία. Πριν παραλάβω την παραγγελία πήρα τηλέφωνο την τράπεζα να ρωτήσω αν έχω δικαίωμα να ανακαλέσω την ηλεκτρονική πληρωμή και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο την ίδια μέρα της πληρωμής ή το πολύ την επόμενη για να μην προλάβει να γίνει η χρέωση από το κατάστημα. Αν περάσουν μέρες μπορώ είτε να ζητήσω με μέιλ στο κατάστημα να γυρίσουν πίσω τα χρήματα (που δεν θα το κάνουν) είτε να συμπληρώσω και να στείλω στην τράπεζα μια αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής αλλά και πάλι εναπόκειται στην καλοσύνη του καταστήματος να επιστρέψει τα χρήματα. Τελικά το συμπέρασμα είναι ότι όταν κάνουμε μία ηλεκτρονική αγορά έχουμε πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να αλλάξουμε γνώμη και να ζητήσουμε να ακυρωθεί η πληρωμή. Αυτό το γράφω ώστε να είναι ο κόσμος ενήμερος και να μη νομίζει ότι οι τράπεζες μας σέβονται ως πελάτες. Γιατί δεν ζηταγες απο το κατάστημα να μην στείλουν τα πράγματα;Και να σου επιστρέψουν τα χρήματα; Εμπλεξες την τράπεζα χωρίς να μιλήσεις με το κατάστημα και σου φταίει η τράπεζα; 2
Nabuko Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 19 ώρες πριν, SummerDreams είπε Αυτό το γράφω ώστε να είναι ο κόσμος ενήμερος και να μη νομίζει ότι οι τράπεζες μας σέβονται ως πελάτες. Ευχαριστούμε πολύ.Να είσαι πάντα καλά. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δηλαδή εσύ δεν είπες στο μαγαζί να ακυρώσει ολη την παραγγελία, αυτό σου έστειλε ο,τι είχε διαθέσιμο και πριν την παραλάβεις (όταν η παραγγελία λογικά ήταν στην Ελλάδα ή έστω καθ' οδόν) αποφάσισες να ζητήσεις αντιλογισμό της πληρωμής σου και σου φταίει η τράπεζα. Οκ, πολύ λογικό μου ακούγεται 4
Silverage Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην κοινωνία, πραγματικά. Μερικοί δεν μπορούν να κατανοήσουν απλά πράγματα. 1
christakos07 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Θα δίνουμε και δίκιο στις τράπεζες σε λίγο. Γιατί δεν ακυρωνες την παραγγελία όταν σου είπα οτι θα αποσταλούν μόνο 3/5; Τι ακριβώς περιμένες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις