Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Dantε είπε

Βεβαια αν το δουμε απο μια αλλη οπτικη,ολα αυτα δε θα γινοντουσαν αν δε βαζανε παραλογες και αστειες προδιαγραφες για ρυπους που ξερουν οτι ουσιαστικα οι ΜΕΚ δε μπορουν να περασουν, αλλα το κανουν επειδη θελουν να σπρωξουν το λομπι των ηλεκτροκινητων.

Τα υπάρχοντα όρια, που γίνανε και πιο αυστηρά μετά το ξεβράκωμα, πως τα περνάνε τώρα;

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν γινόταν εδώ στο Ελλάντα πάντως θα μιλάγαμε για μια ακόμη «σκευωρία» και όλα καλά. :D

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τα υπάρχοντα όρια, που γίνανε και πιο αυστηρά μετά το ξεβράκωμα, πως τα περνάνε τώρα;

Και που ξερεις οτι τα περνανε και δεν εχουν κανει παλι αλχημειες?

Ετσι και αλλιως εχει αποδειχθει πως ολες οι εταιρειες τη τελευταια 10ετια εχουν παραποιησει ρυπους.

Αλλα και να παιρνανε τα ορια οντως,ειχαν περισσοτερο χρονο για R&D.Πιο αποτομα ηρθε η αλλαγη στη σχεδιαση πριν 10 χρονια που θυμηθηκαν το περιβαλλον και απο εκει που ειχες ενα μοτερ που ηταν σχεδιασμενο να αποδιδει η να μη καιει,πλεον πρεπει το ιδιο σχεδιο να το κανεις να μη ρυπαινει την επομενη μερα.Οταν ομως πηραν γραμμη οτι αυτη θα ειναι η λογικη απο δω και περα, καναν ολες τις ανασχεδιασεις με βαση τους ρυπους.

Για αυτο βλεπεις και μοτερ με ιπποδυναμεις μικροτερες σε σχεση με μια 10ετια πριν(προφανως εξαιρω τα τουρμπο).

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dantε είπε

Και που ξερεις οτι τα περνανε και δεν εχουν κανει παλι αλχημειες?

...

Γιατί τώρα που ξέρουν τι κάνουν οι εταιρίες, έχουν προσαρμόσει την νομοθεσία να καλύπτει πολύ μεγαλύτερο μέρος του εύρους λειτουργίας του κινητήρα για να αποφύγουν τα ίδια.

Γιατί τώρα που ξέρει η EPA τι γίνεται (μιας και λέμε για αμερική), το ψάχνει ακόμα περισσότερο κ.τ.λ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι υπάρχει εταιρεία που παράγει αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel που να περνάει τα μη ρεαλιστικά όρια χωρίς αλχημείες (νόμιμες και παράνομες).

Επεξ/σία από The_Judas
Επισκέπτης
Δημοσ.

Η φράση "εκτοτε, οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων και των βενζινοκίνητων οχημάτων έχουν πέσει κατακόρυφα στην Ευρώπη και σε άλλα μέρη του κόσμου" ξεπερνάει και τον Πορτοσάλτε.

Δημοσ.

Γνώμη μου είναι πως οι κανόνες για τις εκπομπές ρύπων εδώ και δεκαετίες εργαλιοποιήθηκαν από τις ΗΠΑ και την ΕΕ σε συνεργασία με τους τοπικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων προκειμένου να παρακάμψουν τις συμφωνίες εμπορίου και να αποτρέψουν την "μπούκα" πολλών φτηνών κατασκευαστών από αναπτυσσόμενες χώρες.

Οι κανόνες δε που είχαν θέσει οι ΗΠΑ  για τους ρίπους στα diesel υπολογίστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αδύνατον αυτοκίνητο τέτοιου κυβισμού να τους καλύπτει. Όταν λοιπόν η VW λάνσαρε την νέα της σειρά πετρελαιοκινητήρων, χτυπούσαν τα κεφάλια τους να καταλάβουν πως στην ευχή τα κατάφεραν οι Γερμανοί. Αν τον ίδιο κινητήρα τον έβγαζε η Ford, μέχρι σήμερα κανείς δεν θα γνώριζε την κομπίνα.

Το αστείο είναι πως οι εξαιρετικά πολύπλοκοι θερμικοί κινητήρες βαίνουν προς το τέλος τους, και μαζί τους μια ολόκληρη βιομηχανία που έχει φορτωθεί μετά από αιώνες,  χρέη αξίας δισεκατομμυρίων. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα πρέπει σύντομα να ανταγωνιστούν - κατά βάση - κατασκευαστές υπολογιστών αλλά και φτηνούς ανταγωνιστές από Ασία. Φαντάζομαι πως νέες νόρμες μετά το Euro 6d θα πρέπει να εφευρεθούν, αλλιώς οι δρόμοι θα αδειάσουν από Mercedes και VW και θα γεμίσουν Apple και Xaomi! :D

 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, @11h είπε

 αρνείται κάθε ανάμειξη ο υπεύθυνος κινητήρων Σπύρος Πανόπουλος.

χαχαχα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodoreh είπε

Γνώμη μου είναι πως οι κανόνες για τις εκπομπές ρύπων εδώ και δεκαετίες εργαλιοποιήθηκαν από τις ΗΠΑ και την ΕΕ σε συνεργασία με τους τοπικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων προκειμένου να παρακάμψουν τις συμφωνίες εμπορίου και να αποτρέψουν την "μπούκα" πολλών φτηνών κατασκευαστών από αναπτυσσόμενες χώρες.

Οι κανόνες δε που είχαν θέσει οι ΗΠΑ  για τους ρίπους στα diesel υπολογίστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αδύνατον αυτοκίνητο τέτοιου κυβισμού να τους καλύπτει. Όταν λοιπόν η VW λάνσαρε την νέα της σειρά πετρελαιοκινητήρων, χτυπούσαν τα κεφάλια τους να καταλάβουν πως στην ευχή τα κατάφεραν οι Γερμανοί. Αν τον ίδιο κινητήρα τον έβγαζε η Ford, μέχρι σήμερα κανείς δεν θα γνώριζε την κομπίνα.

Το αστείο είναι πως οι εξαιρετικά πολύπλοκοι θερμικοί κινητήρες βαίνουν προς το τέλος τους, και μαζί τους μια ολόκληρη βιομηχανία που έχει φορτωθεί μετά από αιώνες,  χρέη αξίας δισεκατομμυρίων. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα πρέπει σύντομα να ανταγωνιστούν - κατά βάση - κατασκευαστές υπολογιστών αλλά και φτηνούς ανταγωνιστές από Ασία. Φαντάζομαι πως νέες νόρμες μετά το Euro 6d θα πρέπει να εφευρεθούν, αλλιώς οι δρόμοι θα αδειάσουν από Mercedes και VW και θα γεμίσουν Apple και Xaomi! :D

 

Η Ford που τότε είχε diesel κινητήρες στην Ευρώπη γιατί δεν τους πήγε Αμερική τότε για να πάρει μέρος στην κομπίνα αφού δεν θα το γνώριζε κανείς;

Όσο για το Euro 6d, στα τέλη του Ιουλίου φέτος θα ξέρουμε την πρόταση της ΕΕ για το Euro 7.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, james01gr είπε

δεν έχει αλλάξει τίποτα. δες το παρακάτω να δεις αξιοπιστία (δεν μιλάμε για ρύπους αφού είναι ηλεκτρικά αλλά αυτονομία)

https://www.autobild.de/artikel/e-auto-autobahn-reichweite-test-tempo-130-km-h-20977681.html

το πλαίσιο όλων των δοκιμών πρέπει να αλλάξει

δεν πρόκειται να έκλειναν, απλά θα έριχναν την απόδοση των κινητήρων

Πρώτον το άρθρο μιλάει για μετρήσεις εκπομπών ρύπων, όχι για μετρήσεις e-range ή οικονομίας καυσίμου.

Δεύτερον οι μετρήσεις e-range και οικονομίας καυσίμου γίνονται με βάση τη συμπεριφορά ενός οδηγού που κάνει οικονομική (αλλά πρακτική) οδήγηση. Παρόλο που με το WLTP κάπως έκαναν τον κύκλο πιο "επιθετικό", πάλι δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα παίρνεις αυτή την οικονομία στο δρόμο, ο αριθμός είναι για σκοπούς σύγκρισης.

Επεξ/σία από kurkosdr
Δημοσ.
14 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το σκάνδαλο ανάγκασε την ΕΕ να αλλάξει εντελώς τη μεθοδολογία δοκιμών, και τώρα περιλαμβάνει οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο με κανονική κίνηση, και με συσκευή μέτρησης ρύπων τοποθετημένη στην εξάτμιση.

Γι'αυτό και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάλαβαν "ξαφνικά" ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον μια τεχνολογία παλαιού τύπου που περιορίζεται σταδιακά στο low-end κομμάτι της αγοράς, και ότι αν θέλουν να συνεχίσουν να πουλάνε αυτοκίνητα επιδόσεων με υψηλό περιθώριο κέρδους θα πρέπει να επενδύσουν σε οικονομίες κλίμακας για την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και όταν λέω "υψηλών επιδόσεων" εννοώ και τα τουρμπισμένα δίλιτρα, εφόσον δεν χρειάζεσαι τουρμπισμένο δίλιτρο για να πας στη δουλειά.

Ξέρεις δεν είναι όλοι οι εργαζόμενοι Σεπολια-Αλιμος (~60 χλμ πηγαίνεις) και να κολλάνε στον Κηφισό.

 

Υπάρχουν εργαζόμενοι που αλλάζουν πολιτείες ή χώρες, με σοβαρούς δρόμους, και το δίλιτρο τούρμπο δεν είναι μέσο επίδειξης, αλλά ανάγκη 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, duende είπε

Ολοι ψευδονται, απο τον πιο μικρο μεχρι τον πιο μεγαλο. Και φυσικα ενδιαφερονται για το κερδος και μονο και καλα κανουν, δεν ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα.

Βεβαιως καλά κάνουν να ενδιαφέρονται για το κέρδος, ο απατεώνας όμως είναι απατεώνας όσο και να προσπαθείς να το καλύψεις πίσω από το κυνήγι του κέρδους. Όταν λοιπόν έχουμε να κάνουμε με απατεώνες αυτό πρέπει να λέγεται γιατί σαν πολλή εμπιστοσύνη τους έχει ο κόσμος ότι λειτουργούν υπέρ και του δικού του συμφέροντος και όχι μόνο του δικού τους.

10 ώρες πριν, dkstopo είπε

Ε και? Η θα έκλεβαν ή θα έκλειναν μιας και δεν θα μπορούσαν να πουλήσουν. 
τα όρια πέφτουν και οι κανόνες αλλάζουν για να ευνοηθούν καποιοι, από παλιά ετσι ήταν. 
Εκείνο το πονι να πιάνει τα όρια  για ρύπους? Τον Πανόπουλο δεν πρέπει να τον ακουμπά κάτι τέτοιο.

συνεχιζουμε δυνατά :) 

Έτσι είναι ο καπιταλισμός, αν δεν πας καλά κλείνεις και οι κανόνες ισχύουν για όλους. Εδώ έκλεισαν εταιρίες κολοσσοί που πήγαν την τεχνολογία και τον κόσμο πραγματικά μπροστά.

Δημοσ.
5 hours ago, NT1G said:

Η Ford που τότε είχε diesel κινητήρες στην Ευρώπη γιατί δεν τους πήγε Αμερική τότε για να πάρει μέρος στην κομπίνα αφού δεν θα το γνώριζε κανείς;

Οι DuraTorq ηταν συμπαραγωγή με την PSA και κατασκευάζονταν στην Ευρώπη για την Ευρωπαική αγορά με τη φορολογία βάσει CO2 και τα πανάκριβα καύσιμα, το να σταλούν απο την μία ήπειρο σε άλλη που δεν έχει τίποτα απο αυτά για μπούν σε φθηνά Ford ποτέ δεν ήταν ρεαλιστική επιλογή.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

γι' αυτό εξαφανίστηκε από τον κατάλογο το τετρακίνητο Renegade με τα 180 άλογα; :P

τώρα μόνο plugin hybrid τετρακίνητα και σε όποιον αρέσει (και μπορεί)...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...