Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο πρόκειται σύντομα να παραδεχθεί την ενοχή της για να τερματιστεί η πολυετή έρευνα που διεξήχθη από τις αρχές και σχετίζεται με τις προσπάθειες της να αποκρύψει τους ρυπογόνους κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούσε στα οχήματα της.

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και η μητρική εταιρεία της Dodge, της Jeep, της Fiat Chrysler Automobiles και άλλων που έχει πλέον την ονομασία Stellantis, ενδέχεται την επόμενη εβδομάδα να ανακοινώσουν από κοινού ότι η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησε να πληρώσει $300 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει τις καταγγελίες για εγκληματική απάτη (παραποίηση των μετρήσεων στις εκπομπές ρύπων). Η εταιρεία Stellantis αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών ξεκίνησε τις έρευνες που σχετίζονται με τους ρύπους στους κινητήρες της Stellantis γύρω στο 2019, όταν και αυτοκινητοβιομηχανία ανακάλεσε σχεδόν 1 εκατομμύριο οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά επειδή δεν πληρούσαν τα ομοσπονδιακά πρότυπα εκπομπών καυσαερίων. Από πέρυσι, το Υπουργείο Δικαιοσύνης έχει ανακοινώσει ποινικές διώξεις για τρεις υπαλλήλους της Stellantis ενώ η έρευνα αφορούσε περίπου 100.000 pickup tracks μάρκας RAM με πετρελαιοκινητήρες V6 καθώς και SUVs μάρκας Jeep που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ .

Ο συμβιβασμός έρχεται πέντε χρόνια αφότου η Volkswagen ομολόγησε την ενοχή της για το πασίγνωστο πλέον σκάνδαλο εκπομπών ρύπων. Εξαιτίας του «Dieselgate», όπως ονομάστηκε, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναγκάστηκε να πληρώσει περισσότερα από $20 δισεκατομμύρια σε πρόστιμα και διακανονισμούς επειδή είχε εγκαταστήσει ένα ειδικό παράνομο λογισμικό σχεδιασμένο να εξαπατά τις δοκιμές εκπομπών ρύπων από τους Κυβερνητικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς. Έκτοτε, οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων και των βενζινοκίνητων οχημάτων έχουν πέσει κατακόρυφα στην Ευρώπη και σε άλλα μέρη του κόσμου.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 αρνείται κάθε ανάμειξη ο υπεύθυνος κινητήρων Σπύρος Πανόπουλος.

Δημοσ.
13 minutes ago, Sungodra said:

Καλα δεν επεσαν οι πωλησεις γι αυτον τον λογο.

σωστα λες.λες και νοιαζει τον αλλον αν μολυνει το περιβαλλον.εδω ο αλλος παιρνει 3000 cc jeep να πηγαινει με 15 km στην εθνικη για να παει δουλεια

  • Like 7
Δημοσ.

300εκ. δολλάρια και καθάρισε. Αν το ποσό διαιρεθεί με τα εκατομμύρια επιπλέον αυτοκίνητα που πούλησε, τα οποία χωρίς να κλέβει δε θα περνούσαν τις πιστοποιήσεις, παίζει να βγαίνει ανά αυτοκίνητο λιγότερο και από το κόστος που χρεώνει στα Jeep για τα μπουλόνια στις ρόδες.

  • Like 3
Δημοσ.

Είπαν ψέμματα ξανά εταιρίες; Μα πως είναι δυνατον;

Ούτε μονάχα για το κέρδος να ενδιαφέρονταν. Ευτυχώς που ξέρουμε ότι δουλεύουν για το δικό μας καλό, το λένε και στην tv.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Armoral είπε

Είπαν ψέμματα ξανά εταιρίες; Μα πως είναι δυνατον;

Ούτε μονάχα για το κέρδος να ενδιαφέρονταν. Ευτυχώς που ξέρουμε ότι δουλεύουν για το δικό μας καλό, το λένε και στην tv.

Ποιο ιδεοληπτικός καπούτ. Σε φάγανε αγόρι μου τα κόμματα και οι "γραμμές" 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, oneos είπε

Ποιο ιδεοληπτικός καπούτ. Σε φάγανε αγόρι μου τα κόμματα και οι "γραμμές" 

Εδώ μιλάνε τα γεγονότα και εσύ το βιολί σου. Πιο ευκολόπιστος και αδαής καπούτ.

Αυτά για να μη μας πρήζετε ότι θέλουν το καλό μας και οτι δεν εχουν να κανουν ολα πλεον μονο με το κερδος, όλοι οι καλοθελητές "μορφωμένοι", εδώ γελάμε.

Όσον αφορά τα σχετικά με τα κόμματα δε γινόταν να πέσεις περισσότερο έξω, αγαπητέ οπαδέ της λογικής του αποτυχημένου βιβλιοπώλη.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 6
Δημοσ.

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το σκάνδαλο ανάγκασε την ΕΕ να αλλάξει εντελώς τη μεθοδολογία δοκιμών, και τώρα περιλαμβάνει οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο με κανονική κίνηση, και με συσκευή μέτρησης ρύπων τοποθετημένη στην εξάτμιση.

Γι'αυτό και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάλαβαν "ξαφνικά" ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον μια τεχνολογία παλαιού τύπου που περιορίζεται σταδιακά στο low-end κομμάτι της αγοράς, και ότι αν θέλουν να συνεχίσουν να πουλάνε αυτοκίνητα επιδόσεων με υψηλό περιθώριο κέρδους θα πρέπει να επενδύσουν σε οικονομίες κλίμακας για την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και όταν λέω "υψηλών επιδόσεων" εννοώ και τα τουρμπισμένα δίλιτρα, εφόσον δεν χρειάζεσαι τουρμπισμένο δίλιτρο για να πας στη δουλειά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Armoral είπε

Εδώ μιλάνε τα γεγονότα και εσύ το βιολί σου. Πιο ευκολόπιστος και αδαής καπούτ.

Αυτά για να μη μας πρήζετε ότι θέλουν το καλό μας και οτι δεν εχουν να κανουν ολα πλεον μονο με το κερδος, όλοι οι καλοθελητές "μορφωμένοι", εδώ γελάμε.

Όσον αφορά τα σχετικά με τα κόμματα δε γινόταν να πέσεις περισσότερο έξω, αγαπητέ οπαδέ της λογικής του αποτυχημένου βιβλιοπώλη.

 

Έχω συμμετάσχει και εγώ σε τέτοια κουβέντα με άλλους παρόμοιους τύπους, είναι περισσότεροι από ότι θα περίμενε κανείς γιατί η πλύση εγκεφάλου και ο ωχαδερφισμός έχουν πιάσει γερά.

Για τη διευθέτηση που θα κλείσει την υπόθεση στα 300εκ γελάνε και οι πέτρες. Με πρόχειρα μαθηματικά του δημοτικού, όπως είπε και άλλος πιο πριν τα μπουλόνια  στις ρόδες θα τους κοστίσει και αν.

Ποσοτικόποιηση των επιπτώσεων σε ανθρώπινη υγεία και ατμοσφαιρική ρύπανση, έχουν καμία αξία να προσμετρηθούν αυτά για να αυξηθεί το "ποσουλάκι" για τα μάτια του κόσμου; Μπα δεν πειράζει, δύσκολα μαθηματικά αυτά, όλα καλά και συνεχίζουμε χαρωπά...

  • Like 1
Δημοσ.

Ε και? Η θα έκλεβαν ή θα έκλειναν μιας και δεν θα μπορούσαν να πουλήσουν. 
τα όρια πέφτουν και οι κανόνες αλλάζουν για να ευνοηθούν καποιοι, από παλιά ετσι ήταν. 
Εκείνο το πονι να πιάνει τα όρια  για ρύπους? Τον Πανόπουλο δεν πρέπει να τον ακουμπά κάτι τέτοιο.

συνεχιζουμε δυνατά :) 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το σκάνδαλο ανάγκασε την ΕΕ να αλλάξει εντελώς τη μεθοδολογία δοκιμών, και τώρα περιλαμβάνει οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο με κανονική κίνηση, και με συσκευή μέτρησης ρύπων τοποθετημένη στην εξάτμιση.

Γι'αυτό και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάλαβαν "ξαφνικά" ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον μια τεχνολογία παλαιού τύπου που περιορίζεται σταδιακά στο low-end κομμάτι της αγοράς, και ότι αν θέλουν να συνεχίσουν να πουλάνε αυτοκίνητα επιδόσεων με υψηλό περιθώριο κέρδους θα πρέπει να επενδύσουν σε οικονομίες κλίμακας για την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και όταν λέω "υψηλών επιδόσεων" εννοώ και τα τουρμπισμένα δίλιτρα, εφόσον δεν χρειάζεσαι τουρμπισμένο δίλιτρο για να πας στη δουλειά.

δεν έχει αλλάξει τίποτα. δες το παρακάτω να δεις αξιοπιστία (δεν μιλάμε για ρύπους αφού είναι ηλεκτρικά αλλά αυτονομία)

https://www.autobild.de/artikel/e-auto-autobahn-reichweite-test-tempo-130-km-h-20977681.html

το πλαίσιο όλων των δοκιμών πρέπει να αλλάξει

14 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Ε και? Η θα έκλεβαν ή θα έκλειναν μιας και δεν θα μπορούσαν να πουλήσουν. 
τα όρια πέφτουν και οι κανόνες αλλάζουν για να ευνοηθούν καποιοι, από παλιά ετσι ήταν. 
Εκείνο το πονι να πιάνει τα όρια  για ρύπους? Τον Πανόπουλο δεν πρέπει να τον ακουμπά κάτι τέτοιο.

συνεχιζουμε δυνατά :) 

δεν πρόκειται να έκλειναν, απλά θα έριχναν την απόδοση των κινητήρων

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Armoral είπε

Είπαν ψέμματα ξανά εταιρίες; Μα πως είναι δυνατον;

Ούτε μονάχα για το κέρδος να ενδιαφέρονταν. Ευτυχώς που ξέρουμε ότι δουλεύουν για το δικό μας καλό, το λένε και στην tv.

Ολοι ψευδονται, απο τον πιο μικρο μεχρι τον πιο μεγαλο. Και φυσικα ενδιαφερονται για το κερδος και μονο και καλα κανουν, δεν ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Βεβαια αν το δουμε απο μια αλλη οπτικη,ολα αυτα δε θα γινοντουσαν αν δε βαζανε παραλογες και αστειες προδιαγραφες για ρυπους που ξερουν οτι ουσιαστικα οι ΜΕΚ δε μπορουν να περασουν, αλλα το κανουν επειδη θελουν να σπρωξουν το λομπι των ηλεκτροκινητων.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...