mindreader Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 16 ώρες πριν, andreaspA είπε Το να βαλεις μπαρες και μπαγκαζιερα, εχει παρόμοιο κοστος με το να βαλεις κοτσαδορο και τρειλερ. Και στις 2 περιπτωσεις θα ταξιδευεις με 120-140χλμ. Με το τρειλερ, οταν το αφηνεις δεν κουβαλας τις μπαρες στην οροφη. Με το τρειλερ κουβαλας οτι μπορεις να φανταστεις. Ποδηλατα, λαδια, ξυλα, πορτοκαλια, βαλιτσες, καλαμια ψαρεματος, αυτοκινητακια, καρτ. Δεν σκαρφαλωνεις στους μασπιεδες για να το φορτωσεις και ξεφορτωσεις. Το μοναδικο αρνητικο ειναι η οπισθεν στο τρειλερ. Ισως και λιγο ο χωρος αποθηκευσης, αν και η μπαγκαζιερα θελει χωρο. Πηρα τρειλερ, και απορω πως ζουσα πριν απο αυτο! Εκανα αποσβεση σε 2 μηνες max. Σκέψου το! To τρειλερ το πουλανε 'ετοιμο', ή στο φτιαχνουν; Ποιοι ασχολουνται με αυτα; Και για τι τιμες, ενδεικτικα, μιλαμε; Θελει ξεχωριστη πινακιδα, ή κανενα αλλο εξτρα νομιμο εξοδο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Τιμές από 550€ - 600€ τουλάχιστον και προς τα πάνω. Ασχολούνται διάφορες επιχειρήσεις, μια γρήγορη αναζήτηση στο Google, θα σας βγάλει αρκετές (ειδικά προς Σπύρου Πάτση, αν είστε κάτοικος Αθηνών). Θέλει πολλά και διάφορα. Πια, αν θυμάμαι καλά (έχουμε βέβαια και κάτι "ειδικούς" που ασχολούνται με τα αυτοκίνητα εδώ μέσα, οπότε σύντομα θα μπουν στη συζήτηση), απαιτούνται και ξεχωριστές πινακίδες, καθώς και άδεια κυκλοφορίας (βλ. και ΦΕΚ 99/τ. Β'/18.01.2021). Οπότε, η μπαγκαζιερα οροφής είναι μονόδρομος. Έχοντας προσωπική εμπειρία με ένα μικρό σχετικά τρέιλερ (σε ένα Hyundai lantra και ένα KIA sportage τζιπ) εν έτει 1998-2000, μπορώ να σας πω ότι και η ταχύτητα αλλά και η σχετική δυσκολία των ελιγμών (μέχρι τουλάχιστον να τους μάθει κανείς) αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα αγοράς (ντιλμπρέικερ που λεν' και τα νέα παιδιά στο χωριό μου, κοντά στου Γαργαλιάνου Τριφυλίας). Από την άλλη, έχοντας μια μεσαία μπαγκαζιερα οροφής Thule από το 2002 μέχρι και σήμερα (21 χρόνια την ίδια, είτε ήταν φορεμένη σε Hyundai Atos, είτε σε Hyundai Tucson, είτε σε Suzuki ignis, είτε σε Audi Q3 phev), μπορώ να σας πω ότι επιλέγω αυτή τη λύση, με κλειστά μάτια (σταθερότητα στον δρόμο, προστασία έναντι βροχής και πολλά άλλα). Το μοναδικό ίσως στοιχείο που μπορώ να εντοπίσω, ήταν η ευκολία φόρτωσης στο τρέιλερ και μια σχετική δυσκολία στην μπαγκαζιερα οροφής (έχω πάρει μια πανάλαφρη σκαλιτσα αλουμινίου, για αυτή τη δουλειά). Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2023 από MauroPaltoudias 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 4 ώρες πριν, mindreader είπε To τρειλερ το πουλανε 'ετοιμο', ή στο φτιαχνουν; Ποιοι ασχολουνται με αυτα; Και για τι τιμες, ενδεικτικα, μιλαμε; Θελει ξεχωριστη πινακιδα, ή κανενα αλλο εξτρα νομιμο εξοδο; 850€ πηρα πολωνικο απο τον Σκουληκα. 2μ μηκος 1.25 πλατος. Βγαζουν πινακιδες πια και πρεπει να εχεις ασφαλιστηριο το οποιο κοστιζει κατα μεσο ορο 50€ τον χρονο. Οπως βολευεται ο καθενας. Εγω απλα απορω πως ζουσα χωρις τρειλερ τοσα χρονια. Αλλα γενικα ειμαι ανθρωπος που ανακατευομαι με πολλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 ^ Σίγουρα πας με 120-140χαω νόμιμα με τρέιλερ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 15 λεπτά πριν, Maurikycli είπε ^ Σίγουρα πας με 120-140χαω νόμιμα με τρέιλερ; Νόμιμα μέχρι 100 στους αυτοκινητόδρομους, μέχρι 90 στους ταχείας κυκλοφορίας, και μέχρι 80 στους υπόλοιπους. Αν και με τα Πολωνικά - κατά τη γνώμη μου - δεν είσαι ασφαλής όσο και να πηγαίνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Με τρέιλερ ελάχιστοι βολεύονται πάντως. Αλλιώς θα τα έβλεπες παντού έξω. Αντ' αυτού βλέπεις ελάχιστα τρέιλερ και πολλές μπαγκαζιέρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Τρέιλερ θα γούσταρα για διακοπές. Φόρτωμα όλα πάνω και γειά σας. Ούτε σακούλα στα πόδια! Όλα πίσω. Για όλες τις άλλες χρήσης καθαρά μπαγκαζ ιερά. Αν δεν έχεις ψηλό αμάξι και είσαι σχετικά ψηλός την φορτώνεις πανεύκολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bomber-21 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Στις 11/2/2023 στις 5:04 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε και μια σχετική δυσκολία στην μπαγκαζιερα οροφής (έχω πάρει μια πανάλαφρη σκαλιτσα αλουμινίου, για αυτή τη δουλειά). Πάντως με ένα μέσο ύψος 1,80 και ένα μέσο SUV (Vitara 2020), η μπαγκαζιέρα φορτώνεται χωρίς να ανέβεις κάπου. Προσωπικά, έχω εντυπωσιαστεί από τη χρησιμότητα της μπαγκαζιέρας. Έβαλα μια Thule 400 λίτρα και έχω πάθει πλάκα με το πόσα πράγματα χωράει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 11/2/2023 στις 11:47 ΜΜ, phanispal είπε Με τρέιλερ ελάχιστοι βολεύονται πάντως. Αλλιώς θα τα έβλεπες παντού έξω. Αντ' αυτού βλέπεις ελάχιστα τρέιλερ και πολλές μπαγκαζιέρες. Όσοι ζουν σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν έχουν εξασφαλισμένο χώρο αποθήκευσης/φύλαξης, όντως δεν τους βολεύουν τα τρέιλερ. Πάντως το τι βλέπεις έξω δεν είναι αντιπροσωπευτικό του τι χρησιμοποιείται πιο πολύ, στις περισσότερες περιπτώσεις τις μπαγκαζιέρες τις αφήνουν μονίμως πάνω, ενώ αντιθέτως τα τρέιλερ τα ξεκοτσάρουν όταν δεν κουβαλάνε κάτι. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2023 από Joshua21 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madnifestah Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 από άποψη χρηστικότητας,οικονομίας καυσίμου και θορύβου η μοναδική λύση που έχω βρει είναι της Thule η βάση για κοτσαδορο. το ποσό κοστίζει μαζί με την μπαγκάζιερα είναι άλλο θέμα... https://www.skroutz.gr/s/32237580/Thule-EasyBase-949-Βάση-Κοτσαδόρου-Αυτοκινήτου-για-Ποδήλατα-949008.html + https://www.skroutz.gr/c/1230/luggage_carriers/m/6034/Thule/f/1412831/kotsadorou.html 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Bomber-21 είπε Πάντως με ένα μέσο ύψος 1,80 και ένα μέσο SUV (Vitara 2020), η μπαγκαζιέρα φορτώνεται χωρίς να ανέβεις κάπου. Προσωπικά, έχω εντυπωσιαστεί από τη χρησιμότητα της μπαγκαζιέρας. Έβαλα μια Thule 400 λίτρα και έχω πάθει πλάκα με το πόσα πράγματα χωράει. Η αλήθεια είναι ότι όντας 1,78μ. και έχοντας - σύμπτωση ! - thule 400άρα και εγώ, ζορίζομαι να φορτώσω συγκεκριμένα πράγματα. Ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι η δική μου (λόγω παλαιότητας φαντάζομαι), δεν ανοίγει στα πλάγια, αλλά μόνο από πίσω ! Δική μου λοιπόν, παράλειψη. (αυτοκίνητα : audi Q3 και suzuki ignis) Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2023 από MauroPaltoudias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsaltinho Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Πηρα την Hermes (ελληνικη εταιρεια ) Oyster , 400ltrs. Μαζι με μπαρες μου πήγε 280 ευρω. Δεν ξερω γιατι συζηταμε για 500+ ευρω αν δεν σε απασχολεί η ταχυτητα ( max 120-123km/h) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 3 ώρες πριν, tsaltinho είπε Πηρα την Hermes (ελληνικη εταιρεια ) Oyster , 400ltrs. Μαζι με μπαρες μου πήγε 280 ευρω. Δεν ξερω γιατι συζηταμε για 500+ ευρω αν δεν σε απασχολεί η ταχυτητα ( max 120-123km/h) Θα το καταλάβετε σε βάθος χρόνου φαντάζομαι. Δεν είναι μόνο η αεροδυναμική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 4 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Θα το καταλάβετε σε βάθος χρόνου φαντάζομαι. Δεν είναι μόνο η αεροδυναμική. Μία χαρά αντέχουν και της hermes με εξαίρεση τον αεροδυναμικό θόρυβο που μπορείς να έχεις ανάλογα το αμάξι. Είχα για 10 χρόνια και την πούλησα σαν καινούρια, σε Opel Astra J ήταν θορυβώδης στα 120 , σε Seat Leon ήταν κομπλέ στην ίδια ταχύτητα. Με 20€ άλλαζες μπράτσα στις μπάρες όταν άλλαζες αυτοκίνητο. Πολύ τίμια επιλογή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καταρχάς, δεν έχω λόγο να μην σας πιστέψω. Από την άλλη, μήπως ισχύει το "ό,τι πληρώνεις παίρνεις"; Δεν μπορεί οι μεν να κοστίζουν Χ€ και οι δε, 2xX ή και 3xX€. Κάτι συμβαίνει, διαφορετικά αν ήταν έτσι απλά, οι μεν δεν θα προλάβαιναν να πουλήσουν και οι δε είτε θα είχαν κλείσει είτε θα ειχαν κόψει από ποιότητα για να έρθουν πιο κοντά στις τιμές ανταγωνισμού. Απλοί κανόνες της αγοράς είναι. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2023 από MauroPaltoudias Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα