FreddioExpressio Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Καλημέρα σας, Είμαι άσχετος από τηλεοράσεις και ψάχνω αυτές τις μέρες αρκετά αλλά είδα στο φόρουμ οτι δεν είναι τόσο αντικειμενικά τα specs όταν πρόκειται για τηλεόραση. Είδα ότι τρέχει bonus Επιστροφή από Eurobank στο πλαίσιο και σκέφτομαι να τσιμπήσω μια από τις δυο. Καταλαβαίνω ότι η LG είναι σαφώς ανώτερη, αλλά σε αυτά τα λεφτά θεωρώ ότι είναι πολύ καλή επιλογή να πάρω μια 65αρα. απλη χρήση, κυρίως Netflix, D+. Ίσως και κάνα παιχνίδι που κ που με σύνδεση από υπολογιστή αλλά σε πολύ χαλαρή φάση και όχι κάτι competitive. θα ήθελα να μάθω επίσης αν τις έχει κάποιος αν υποστηρίζει Google assistant και αν η συμβατότητα με iOS είναι καλή. ευχαριστω εκ των προτέρων. https://www.plaisio.gr/tileoraseis/tvs/samsung-led-tv-65au7172-65-4k-ultra-hd-smart_3662195 https://www.plaisio.gr/tileoraseis/tvs/lg-nanocell-tv-55nano756-55-4k-ultra-hd_3690172
denthnpalevw Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Σε smart κομμάτι υπερτερεί lg και ως επεξεργαστή. Αλλά το μέγεθος μετράει. Ζύγισε τα. Σε λάθος σημείο μπήκε βέβαια το θέμα. Θα μετακινηθεί
Dr.Spy Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Καλημέρα. Δεν έχω ιδέα και δε θέλω να σας πάρω στον λαιμό μου αλλά είστε σε λάθος ενότητα. Υπάρχει νομίζω το μπλα-μπλα γι’ αυτά τα θέματα. Φιλικά, καλημέρα και καλή εβδομάδα!
FreddioExpressio Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Χίλια συγνώμη, να το διαγράψω και να το βάλω σε άλλο topic? 1
kamui Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Η κάνε report (3 βουλίτσες πάνω δεξια -> αναφορά) το θέμα σου και στα σχόλια ζήτα από moderator να στο μεταφέρει Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από kamui 1