Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό mountain bike της Harley-Davidson δεν έχει ανάρτηση


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χωρίς αναρτήσεις και χωρίς δυνατότητα επιλογής ταχυτήτων θα κυκλοφορήσει το νέο ηλεκτρικό mountain bike της Harley-Davidson. Χάρη στον απλοποιημένο σχεδιασμό, το Bash/Mtn, όπως είναι η ονομασία του, απαιτεί ελάχιστη συντήρηση.

Το mountain e-bike της Harley-Davidson διαθέτει σκελετό και πιρούνι από κράμα αλουμινίου και υδραυλικά δισκόφρενα TRP εμπρός και πίσω ωστόσο όπως αναφέραμε δεν διαθέτει εμπρός ή πίσω ανάρτηση και οι οποιεσδήποτε ανωμαλίες στο έδαφος ή κραδασμοί απορροφώνται από τη βάση της σέλας SR Suntour NCX με διαδρομή έως 50 χιλ.

Η Harley-Davidson ισχυρίζεται ότι τα χαρακτηριστικά που απουσιάζουν είναι στην πραγματικότητα και ο λόγος για να αγοράσει κάποιος το Bash/Mtn. «Χωρίς “φασαριόζικη” ανάρτηση για να ρυθμίσετε, χωρίς περίπλοκο σύστημα μετάδοσης κίνησης για να προσαρμόσετε - μόνο δύο τροχοί, μία ταχύτητα και ένας σκοπός, να παράσχει τον πλέον άμεσο σύνδεση ανάμεσα σε εσάς και στη διαδρομή» υποστηρίζει η εταιρεία.

Το Bash/Mtn διαθέτει αφαιρούμενη μπαταρία 529 Wh που σύμφωνα με την εταιρεία παρέχει εμβέλεια μεταξύ 48 και 152 χλμ., ανάλογα με το έδαφος και τη λειτουργία οδήγησης που έχετε επιλέξει. Χρειάζονται λιγότερο από πέντε ώρες για να φορτιστεί πλήρως η μπαταρία ενώ απαιτούνται περίπου δυόμιση ώρες για να φορτιστεί στο 75%. Ως ένα ηλεκτρικό ποδήλατο Class 1, το Bash / Mtn θα σταματήσει την υποβοήθηση μόλις φτάσει σε ταχύτητα 30 χλμ./ώρα. Το πακέτο ολοκληρώνεται με υδραυλικά δισκόφρενα TRP και «tubeless» ελαστικά 27,5 ιντσών της Michelin.

Μέσω της εφαρμογής της Serial 1, ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε πολλά δεδομένα -αξιοποιώντας το Google Cloud- που αφορούν τη διαδρομή και σχετίζονται με την ασφάλεια κ.ά.

Το κόστος του Bash/Mtn είναι $3.999. Η Harley-Davidson σχεδιάζει να παράγει μόνο 1.050 μονάδες, από τις οποίες οι 525 μονάδες προορίζονται για πώληση στις ΗΠΑ. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι για του Έλληνες ο,τι πρέπει. Ένα suv για την πόλη χωρίς λόγο ύπαρξης και σκοπό να μπει σε βουνο.

Επεξ/σία από george1807
  • Like 5
  • Thanks 5
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ειναι και συλλεκτικο αν κρινεις απο τον αριθμο των ποδηλατων που θα παραχθουν οποτε μαλλον θα ξεπουλησει παρολη την αλμυρη τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος ο λογος να λεγεται mountain απο την στιγμη που ειναι σαν κουτσουρο χωρις καν μπροστινη αποσβεση κραδασμων?Τουλαχιστον προστατευουν τον προστατη εκει στην  Harley-Davidson :D

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

4K plus tax που λενε στο Αμερικα .Τουτεστιν για τον "τυπικο" Ελληνα Χαρλεά δεν τρεχει καστανο κι ας

μην εχει αναρτηση στους κακοτραχαλους ασφαλτοδρομους της πολης με τα σαμαρια , τις γουβες , τα

φρεατια κτλπ . Τεσπα αν εχεις ευμεγεθη και αφρατο @ωλο θα απορροφα ολους τους κραδασμους.

Επεξ/σία από nepomuk
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα ... Μα ύστερα κατάλαβα ότι απορροφουσε η σέλα... 😂😂

Επεξ/σία από TOMVLACH
  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το ποδήλατο για βουνό χωρίς αναρτήσεις φταίει.. Εδω βγαίνουν συμβατικά αυτοκίνητα και τα βαφτίζουν suv χωρίς λόγο ύπαρξης 20 και 30κ ευρω... Τεσπα. Όμορφο είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1050 κομμάτια σημαίνει sold out στο δευτερόλεπτο, από τα οποία τα μισά (μπορεί να λέω και πολλα) θα κυκλοφορήσουν και τα άλλα μισά θα είναι ως συλλεκτικά σε display στα σπίτια φραγκατων. 4κ δεν είναι τίποτα για αυτους που προορίζεται.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον όπως και στις μοτοσικλέτες, η H-D προσπαθεί να δημιουργήσει μια νέα (άχρηστη) κατηγορία ποδηλάτου. Για τους φανατικούς, δεν θα φαίνεται καν το H-D ως logo στο bike παρά μόνο το serial1. Προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις σοβαρή χρήση σε βουνό με αυτό, βέβαια από την άλλη κανείς σοβαρός χρήστης mountain biking δεν θα το έβλεπε σαν πιθανή αγορά. Τι να σου κάνει το παλουκόσελο των 100€, τις αναρτήσεις στο βουνό δεν τις χρειάζεσαι (μόνο) για άνεση αλλά κυρίως για πρόσφυση. Εδώ έχει γίνει τρελό cost cutting χωρίς μπροστινή ανάρτηση και περιφερειακά μετάδοσης. Είναι για χρήση στην πόλη με τις επιπλέον τριβές ενός ελαστικού off-road 27,5". 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λαθος σχεδιαση. Προσπαθω να σκεφτω εναν λογο που να δικαιολογει ολες αυτες τις ελλειψεις κ δεν βρισκω.

α) παντελης ελλειψη αναρτησεων.... για μερη που εχουν εστω κ ελαχιστο χωμα απαγορευτικο. Για δρομους ελληνικους το ξεχναμε. Για δρομους αμερικανικους (που ειναι χειροτεροι των ελληνικων) ουτε το συζηταμε. Μονο για ορθοπεταλια??? μα δεν εχει αντιστοιχες ροδες/ γεωμετρια για κατι τετοιο.....

β) σκελετος αλουμινιου. Τετοια κραματα ειναι για μηδεν λακουβες, η/κ αγωνες. Αμα δεν εχει ουτε καν αναρτησεις, γιατι δεν βαζει σκληρο μεταλο να σηκωνει πεσηματα μεσα σε λακουβες, η περασματα πανω απο προεξοχες? Το αλουμινιο θα εχει στραβωσει μεχρι να το συνηθισεις. 

γ) σελα απλη.... Κανονικα θα ηθελε υπερ-ενισχυση να κανει δουλεια αναρτησης/ ξεκουρασης (γιατι θα τρελαθεις να σηκωνεσαι στα πεταλια καθε φορα). αυτη δεν κανει για πολλη ωρα. Μπορεις να την αλλαξεις, θα πειτε. μα, με τετοια τιμη κ να χρειαζεσαι ανταλλακτικα??

δ) τιμη "χαρλευ" καληνυχτα.... Δεν ειναι να απορεις γιατι αυτη η εταιρεια εχει χρεωκοπησει τοσες φορες...

ε) καμια ταχυτητα.... Δεν ειπαμε να ειναι 12ταχυτο, αλλα ουτε ας πουμε, 3? Κατι να βοηθα στις μεγαλες ανυφορες αμα σου τελειωσει η μπαταρια? Καλο το αυτοματο για μπλαζε βολτιτσες του στυλ "κουκλα κοιτα, οδηγω χαρλευ", οταν ομως ξεμεινεις απο ρευμα (που υποτιθεται ειναι για βουνο....) τοτε τι κανεις?

Το προβλημα ερχεται στο οτι το συγκεκριμενο μοντελο πλασαρεται ως off road. Ηδη η Χαρλευ ειχε βγαλει αλλα 4 της ιδιας σειρας, αλλα για πολη. Αφαιρει τα παντα για να γλυτωσει βαρος, ωστε να κρατα αρκετα η μπαταρια. Αυτος κ ο λογος του αλουμινιου λογικα. Αλλα μεσα σε μια "σωστη" ευρωπαικη πολη (καμια Ολλανδια, Γερμανια κλπ) κατι παει κ ερχεται. Ελλαδα κ Αμερικη δεν την βλεπω την δουλεια..... Ομως ας πουμε οτι για δρομο ολα καλα- ακομα κ σε εμας.

Στο βουνο τι θα κανει??

Πιο πολυ για κοριτσακια που ο μπαμπας τους τους αγορασε κατι σε μια μαρκα που εκεινος γνωριζε προοριζεται, η για τον μπαμπα τους οταν θελει να κανει φιγουρα στις συμαθητριες τους.... Αυτοι ειναι οι συνυρμοι που κανω οταν το βλεπω. Μικρο νουμερο θα βγει, θα ξεπουλησει με την μια κ θα γινει συλλεκτικο. Περισσοτερο πειραμα της Χαρλευ ειναι, παρα κανονικο μοντελο.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...