Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 minutes ago, jimis_vts said:

Κατάφερε να βγάλει μετά από 30 χρόνια ένα GR και καμαρώνει που δεν έχει ανταγωνισμό. Τώρα για τα hybrid τα οποία τι οικονομία κάνουν είναι άλλη κουβέντα. Γιατί άμα είναι λίγο πιο βαρύ το πόδι κολοκύθια με τη ρίγανη. 

Τι σχέση έχει το GR? Μιλάμε για κατηγορίες και εκδόσεις με τρομακτικά μικρά ποσοστά πωλήσεων. 

Και με πιο βαρύ πόδι πάλι θα κάψει λιγότερο από ένα αντίστοιχο μη hybrid. 

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Το υβριδικό δεν το παίρνεις αν εχει βαρύ πόδι, πάρε τίποτα αλλο

Τότε το παίρνεις ποδαράτο και γίνεσαι και φιτ. 

Επεξ/σία από jimis_vts
Δημοσ.
18 ώρες πριν, NickTG είπε

Καλή η συζήτηση με υποθέσεις αλλά δεν βγάζει συμπεράσματα. 

Δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερο το μήνυμά σου για να περιμένεις να διαβάσεις κάτι άλλο. 

Κατά τα άλλα εννοείται τους έχει δουλέψει όλους η Toyota. 

Στα υβριδικά για παράδειγμα με τόσες επιλογές είναι να απορεί κανείς. 

Μετοχές στην Τογιότα έχεις; Κι εγώ Τογιότα έχω και μάλιστα πρόσφατα αγορασμένο (όχι υβριδικό βέβαια). Μόνο η Ελλάδα έχει αυτή την ψύχωση με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα σε ολη την Ευρώπη (κι η Κύπρος λόγω δεξιοτίμονων γιατί ειναι αρκετα φθηνότερα).

Κυριολεκτικά ο,τι και να βγάλει η Τογιότα στην Ελλάδα θα το πουλήσει, και φαίνεται και στα reviews, ο,τι και να δοκιμάσουν στα ελληνικά σάιτς και περιοδικά παίρνει διθυραμβικές κριτικές και σχεδόν το παρουσιάζουν χωρίς κανένα κουσούρι, πρόσφατο παράδειγμα το Corolla Cross, όταν ακόμα και τα (σχετικά τζαπανόφιλα) βρετανικά σάιτς γράφουν σε αρκετά μοντέλα αντικειμενικά τα μειονεκτήματα που έχουν. 

Και μπορεί να παρεξηγιέσαι αλλά η πλειοψηφία των αγοραστών Τογιότα στην Ελλάδα το παίρνουν επειδή είναι Τογιότα. Δε μπορούν να σου πουν γιατί το πήραν, αντε να αναμασήσουν κάτι χιλιοπαιγμένο απο εναν μπάρμπα που είχε στάρλετ στα 90ς και του αλλαζε λάδια κάθε 5 χρόνια. Έχει εκπαιδεύσει και η Τογιότα Ελλάδας τους πωλητές πολύ καλά για να παίζουν την κασέτα με τα υβριδικά και δένει το γλυκό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μετοχές στην Τογιότα έχεις; Κι εγώ Τογιότα έχω και μάλιστα πρόσφατα αγορασμένο (όχι υβριδικό βέβαια). Μόνο η Ελλάδα έχει αυτή την ψύχωση με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα σε ολη την Ευρώπη (κι η Κύπρος λόγω δεξιοτίμονων γιατί ειναι αρκετα φθηνότερα).

 

Η αληθεια ειναι παντως οτι οι ετησιες μεταβολες δειχνουν να πεφτουν ολοι εκτος των Ασιατων 
https://carsalesbase.com/european-car-sales-analysisr-2021-brands/ Και αν ψαξουμε και παλιοτερα φανταζομαι συνεχιζεται αυτο το μοτιβο?

Υπαρχει σαφως τεραστια διαφορα πωλησεων αλλα καταλαβαινει κανεις απο αυτο οτι οι Ευρωπαιοι αρχιζουν να εμπιστευονται τα Ασιατικα μιας και γινονται πιο ομορφα σε σχεση με το παρελθον, εχουν πλουσιοτερο εξοπλισμο με λιγοτερα λεφτα και κατι πολυ σημαντικο θεωρω τις πολυ μεγαλυτερες εγγυησεις...Παιρνεις νεο αμαξι και για να δεις πανω απο 3-4 χρονια εγγυηση πρεπει να κανεις π@π@ς στους πωλητες ή να τα σκασεις. Ενω οι αλλοι σου λενε 5-7 χρονια, δωρεαν service εγγυημενα.

Στην Ελλαδα ο λογος που επιασε η τογιοτα ειναι ενας και δεν καταλαβαινω γιατι δεν τον καταλαβαινετε. Δεν γινεται να ειναι ολοι μετοχοι της Τογιοτα στην Ελλαδα, προφανως σε καποιον τομεα ειναι καλα...Ηταν πολυ φτηνα και δεν χαλαγαν...Το ιδιο ισχυει και για την Hyudai & Suzuki. Ηθελε ενας ανθρωπος να παρει μεταχειρισμενο αμαξι για το παιδι του ας πουμε? Τι θα επερνε Golf 15ετιας ή Yaris ή Ibiza?  Αν συνυπολογισουμε την τελευταια 15ετια και τα υβρδικα που επαιζε μπαλα μονη της μεχρι πολυ προσφατα τοτε ανοιγει ακομα πιο πολυ η ψαλιδα γιατι καποιος παιρνει ενα Yaris/Corolla Hybrid αντι για ενα Polo/Golf/Leon/Ibiza κτλπ κτλπ

ΥΓ: Ακομα θυμαμαι οταν κοιταζα για εμενα μεταχειρισμενο σαν πρωτο αμαξι, ειχα βαλει σε φιλτρα στο car.gr να μην εμφανιζονται ασιαστικα γιατι με τα ιδια κριτηρια εβγαιναν +1000-2000-3000 ευρο...

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Μετοχές στην Τογιότα έχεις; Κι εγώ Τογιότα έχω και μάλιστα πρόσφατα αγορασμένο (όχι υβριδικό βέβαια). Μόνο η Ελλάδα έχει αυτή την ψύχωση με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα σε ολη την Ευρώπη (κι η Κύπρος λόγω δεξιοτίμονων γιατί ειναι αρκετα φθηνότερα).

Κυριολεκτικά ο,τι και να βγάλει η Τογιότα στην Ελλάδα θα το πουλήσει, και φαίνεται και στα reviews, ο,τι και να δοκιμάσουν στα ελληνικά σάιτς και περιοδικά παίρνει διθυραμβικές κριτικές και σχεδόν το παρουσιάζουν χωρίς κανένα κουσούρι, πρόσφατο παράδειγμα το Corolla Cross, όταν ακόμα και τα (σχετικά τζαπανόφιλα) βρετανικά σάιτς γράφουν σε αρκετά μοντέλα αντικειμενικά τα μειονεκτήματα που έχουν. 

Και μπορεί να παρεξηγιέσαι αλλά η πλειοψηφία των αγοραστών Τογιότα στην Ελλάδα το παίρνουν επειδή είναι Τογιότα. Δε μπορούν να σου πουν γιατί το πήραν, αντε να αναμασήσουν κάτι χιλιοπαιγμένο απο εναν μπάρμπα που είχε στάρλετ στα 90ς και του αλλαζε λάδια κάθε 5 χρόνια. Έχει εκπαιδεύσει και η Τογιότα Ελλάδας τους πωλητές πολύ καλά για να παίζουν την κασέτα με τα υβριδικά και δένει το γλυκό. 

Γιατί να έχω μετοχές? Επειδή δεν βγαίνουν συμπεράσματα με υποθέσεις? 

Σε πολλές χώρες της Ευρώπης το έχουν αυτό. Απλά κάποιες από αυτές έχουν δικές τους εταιρείες οπότε έχουν ψύχωση με αυτές. 

Στην Ελλάδα ταίριαξαν αυτά που προσφέρουν τα Toyota σε αρκετό κόσμο. 

Η αλήθεια είναι πως εδώ και χρόνια δεν διαβάζω σχετικά sites και περιοδικά αλλά τις λίγες φορές που έχει τύχει δεν θυμάμαι να γράφουν κάτι κακό για κανένα μοντέλο καμίας εταιρείας εκτός αν δεν πληρώνουν. 

Παλαιότερα που διάβαζα, και πάλι ήταν πρώτη σε πωλήσεις η Toyota, μια χαρά θυμάμαι να αναφέρουν. 

Γιατί να παρεξηγηθώ? Η πλειοψηφία των αγοραστών στην Ελλάδα κάθε μάρκας ψωνίζουν με αντίστοιχα κριτήρια. Έχω φίλο που του άρεσε η οδήγηση και αγόρασε Corsa C γιατί είχε Opel και ο πατέρας του. Παίζει να ήταν το πιο βαρετό αυτοκίνητο στην κατηγορία του. 

Σε κάθε εταιρεία ο πωλητής θα σου πει κάποια κασέτα. Για αυτό είναι εκεί. Να πουλήσει. 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Κάποιοι ψιλοβαριούνται να είναι βδομάδα παρά βδομάδα συνεργείο, τι να κάνουμε.

Σίγουρα είναι πιο αξιόπιστες κάποιες ιαπωνικές και κορεατικές εταιρείες αλλά κι εσύ το πήγες στο άλλο άκρο. Προφανώς και δεν ισχύει αυτό που λες.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
9 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Τότε το παίρνεις ποδαράτο και γίνεσαι και φιτ. 

Ενω με το δικο σου μεσα στην πολη πας με 300 εεε, οι ταχυτητες στατιστικά δεν ξεπερνούν τα 30 40 μο εντός, εκτος με 120 μια χαρα παλι ειναι το υβριδικο.

Για αλλα πραγματα παρε κανενα αλλο οπως ειπα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Σίγουρα είναι πιο αξιόπιστες κάποιες ιαπωνικές και κορεατικές εταιρείες αλλά κι εσύ το πήγες στο άλλο άκρο. Προφανώς και δεν ισχύει αυτό που λες.

Προφανώς, ούτως ή άλλως πλέον δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, όλα βγάζουν προβλήματα, βέβαια άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο όπως μπορείς να διαβάσεις σε πάμπολλα sites σχετικά με την αξιοπιστία όπου πάντα η Toyota είναι στις πρώτες θέσεις και μάντεψε πού είναι η Peugeot και η VW.

14 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ενω με το δικο σου μεσα στην πολη πας με 300 εεε, οι ταχυτητες στατιστικά δεν ξεπερνούν τα 30 40 μο εντός, εκτος με 120 μια χαρα παλι ειναι το υβριδικο.

Για αλλα πραγματα παρε κανενα αλλο οπως ειπα

Απαντάς τώρα σε κάποιον που έχει το "VTS" στο nickname του και περιμένεις να καταλάβει τι ακριβώς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πλάκα είναι ότι φτάσαμε να γίνονται όμορφα τα Ιαπωνικά - Κορεατικά (εξαίρεση το Yaris Cross που είναι κακάσχημο) και να χάνουν ομορφιά όλο και περισσότερο τα Ευρωπαϊκά. Η μόνη Ευρωπαϊκή μάρκα που σχεδόν στο σύνολο της γκάμας της παραμένει όμορφη είναι η Audi.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, liakinen είπε

Η πλάκα είναι ότι φτάσαμε να γίνονται όμορφα τα Ιαπωνικά - Κορεατικά (εξαίρεση το Yaris Cross που είναι κακάσχημο) και να χάνουν ομορφιά όλο και περισσότερο τα Ευρωπαϊκά. Η μόνη Ευρωπαϊκή μάρκα που σχεδόν στο σύνολο της γκάμας της παραμένει όμορφη είναι η Audi.

Το ομορφο και τα ασχημο στα αυτοκινητα ειναι απολύτως υποκειμενικό, μην λεμε τα ίδια, υπάρχουν ευρωπαικα αυτοκίνητα που ειναι για μενα πανέμορφα, αλλα εδω στη ψοροκωσταινα το μονο που ακουμπάνε ειναι αντε με κοπο και μετά βιας κατι σαν το golf.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Το ομορφο και τα ασχημο στα αυτοκινητα ειναι απολύτως υποκειμενικό, μην λεμε τα ίδια, υπάρχουν ευρωπαικα αυτοκίνητα που ειναι για μενα πανέμορφα, αλλα εδω στη ψοροκωσταινα το μονο που ακουμπάνε ειναι αντε με κοπο και μετά βιας κατι σαν το golf.

 

Υποκειμενικό - Αντικειμενικό.

Αν γινόταν ένα γκάλοπ άραγε τι θα έβγαζε πχ σε μία σύγκριση εμφάνισης σε νέα μοντέλα της Bmw και σε παλαιότερα. 

Ότι υπάρχουν Ευρωπαϊκά όμορφα το ξέρουμε.

Τι γίνεται με τα Alfa, τα καινούργια Mercedes;

Αλήθεια το καινούριο Golf που ανέφερες είναι ομορφότερο από το προηγούμενο;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, liakinen είπε

Υποκειμενικό - Αντικειμενικό.

Αν γινόταν ένα γκάλοπ άραγε τι θα έβγαζε πχ σε μία σύγκριση εμφάνισης σε νέα μοντέλα της Bmw και σε παλαιότερα. 

Ότι υπάρχουν Ευρωπαϊκά όμορφα το ξέρουμε.

Τι γίνεται με τα Alfa, τα καινούργια Mercedes;

Αλήθεια το καινούριο Golf που ανέφερες είναι ομορφότερο από το προηγούμενο;

Δεν θα κανω αυτη την ανώφελη συζήτηση για τους λογους που εξήγησα 

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ κάνετε σαν γκόμενες που διαλέγουν αυτοκίνητο αποκλειστικά βάσει εμφάνισης, επειδή δε γνωρίζουν κάτι περισσότερο για τα αυτοκίνητα.

Alfa Romeo, ναι, μπράβο. Όμορφα αυτοκίνητα. Αρκεί αυτό για να τα επιλέξει κάποιος;

Εν τω μεταξύ κάνετε σαν γκόμενες που διαλέγουν αυτοκίνητο αποκλειστικά βάσει εμφάνισης, επειδή δε γνωρίζουν κάτι περισσότερο για τα αυτοκίνητα.

Alfa Romeo, ναι, μπράβο. Όμορφα αυτοκίνητα. Αρκεί αυτό για να τα επιλέξει κάποιος;

Δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει βαρετό εξωτερικό/εσωτερικό (βασικά καταλαβαίνω, απλά το προσπερνάω). Δηλαδή την ώρα που οδηγεί κάποιος έχει τη δυνατότητα να το χαζεύει απ' έξω;  Ή κάθεται και το χαζεύει απ' το μπαλκόνι του και χαίρεται;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...