Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μάλλον βλέπω θα πέσει πολύ στρίμωγμα αύριο😅. Οι φίλοι μου κυμαίνονται στο ύψος 1.82μ.-1.88μ. Και βάρος ο ένας γύρω στα 80 κιλά,  οι άλλοι δύο γύρω στα 85 -90  κιλά και ο τελευταίος 100 περίπου κιλά. 

Όσο για την απόσταση.  Όσοι είστε από Αθήνα.  Εμείς μένουνε διασκοπισμένοι στα Δυτικά Προάστια και θα βγούμε στα Νότια Προάστια.

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Iraklhs1998 είπε

Μάλλον βλέπω θα πέσει πολύ στρίμωγμα αύριο😅. Οι φίλοι μου κυμαίνονται στο ύψος 1.82μ.-1.88μ. Και βάρος ο ένας γύρω στα 80 κιλά,  οι άλλοι δύο γύρω στα 85 -90  κιλά και ο τελευταίος 100 περίπου κιλά. 

Όσο για την απόσταση.  Όσοι είστε από Αθήνα.  Εμείς μένουνε διασκοπισμένοι στα Δυτικά Προάστια και θα βγούμε στα Νότια Προάστια.

βασικά τσέκαρε και το manual μήπως είστε όλοι πάνω απο το μέγιστο που μπορεί να τραβήξει ....

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Iraklhs1998 είπε

Καλησπέρα παιδιά. 

Ήθελα να κάνω μια ερώτηση: Σχετικά με το εσωτερικό χώρο. Πρόκειται αύριο να βάλω 4 άτομα στο Yaris μου. Δλδ μαζί με μένα πάμε στα 5 άτομα. Πρώτη φορά θα μπει και 5ος επιβάτης. Προφανώς και θα είναι οι στριγμωγμενοι οι πίσω.  Να το επιχειρήσω ή δεν θα βολευτούν με τίποτα;

Όλοι οι καλοί χωράνε φίλε μου...

Δημοσ.

Έχουμε το τελευταίο yaris απο όταν πρωτοβγήκε, δηλαδή γύρω στον 1,5 χρόνο. Τι να πω, δεν ξέρω τι εμπειρίες έχετε όλοι απο αυτοκίνητα αλλά δηλώνω πλήρως ευχαριστημένος. 

Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, σαφώς καλύτερη από το fiesta 3ετίας της αδελφής μου και φυσικά καμία απολύτως σχέση με το Yaris 2004 που είχαμε πριν. 

Επιδόσεις εξαιρετικές. Αν δε το βάλεις σε sport mode απογειώνεται. Αυτόματο κιβώτιο που δεν καταλαβαίνεις καθόλου αλλαγές. Η γυναίκα  είχε κολλήσει και με το μινι και το είχαμε κάνει test drive. Ακόμα και αυτή κατάλαβε την διαφορά. Απαράδεκτο αυτόματο κιβώτιο με έντονες αλλαγές και επιδόσεις χάλια.  Όσον αφορά την συμπεριφορά σε ταχύτητες άνω των 130χλμ/ώρα δεν με ενδιαφέρουν, τα 130 μου αρκούν, να πηγαίνω με τα όρια ταχύτητας. 

Απο χώρους είναι ικανοποιητικό για την κατηγορία. Δεν έχει κάτι ουάου ούτε υπερβολικά μικρό. Φαντάζομαι κάπου στον μέσο όρο. Κατανάλωση  4,5 λιτρα/100χλμ πραγματικά. Επίσης σε οδηγεί να το πας πιο στρωτά και ομαλά με τα ηλεκτρονικά που έχει. Αν όμως κάποιος θέλει να το πάει πιο νευρικά έχει πολύ απόθεμα δύναμης.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kgian είπε

Έχουμε το τελευταίο yaris απο όταν πρωτοβγήκε, δηλαδή γύρω στον 1,5 χρόνο. Τι να πω, δεν ξέρω τι εμπειρίες έχετε όλοι απο αυτοκίνητα αλλά δηλώνω πλήρως ευχαριστημένος. 

Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, σαφώς καλύτερη από το fiesta 3ετίας της αδελφής μου και φυσικά καμία απολύτως σχέση με το Yaris 2004 που είχαμε πριν. 

Επιδόσεις εξαιρετικές. Αν δε το βάλεις σε sport mode απογειώνεται. Αυτόματο κιβώτιο που δεν καταλαβαίνεις καθόλου αλλαγές. Η γυναίκα  είχε κολλήσει και με το μινι και το είχαμε κάνει test drive. Ακόμα και αυτή κατάλαβε την διαφορά. Απαράδεκτο αυτόματο κιβώτιο με έντονες αλλαγές και επιδόσεις χάλια.  Όσον αφορά την συμπεριφορά σε ταχύτητες άνω των 130χλμ/ώρα δεν με ενδιαφέρουν, τα 130 μου αρκούν, να πηγαίνω με τα όρια ταχύτητας. 

Απο χώρους είναι ικανοποιητικό για την κατηγορία. Δεν έχει κάτι ουάου ούτε υπερβολικά μικρό. Φαντάζομαι κάπου στον μέσο όρο. Κατανάλωση  4,5 λιτρα/100χλμ πραγματικά. Επίσης σε οδηγεί να το πας πιο στρωτά και ομαλά με τα ηλεκτρονικά που έχει. Αν όμως κάποιος θέλει να το πάει πιο νευρικά έχει πολύ απόθεμα δύναμης.

Σύγκριση Yaris με Mini δεν υπάρχει σε ποιότητα και οδηγική συμπεριφορά.

Δημοσ.
Στις 1/6/2022 στις 7:51 ΠΜ, G.bar είπε

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με το cvt.
Στο Καρδίτσα Αθήνα και πίσω, απλά θα έβαζες το acc στη ταχύτητα που ήθελες και  θα απολάμβανες τη διαδρομή χωρίς ανεβοκατεβάσματα και θορύβους. Στην ορεινή διαδρομή όμως, στο κομμάτι της ανηφόρας θα άκουγες το πατινάρισμα γιατί εκεί όντως ακούγεται, και στην κατηφόρα πάλι θα μούγκριζε γιατί το Β στο κιβώτιο δεν είναι για γκρεμούς, οπότε ή θα πήγαινες συνέχεια με φρένα η με θόρυβο. 
To CVT ή θα το λατρέψεις ή δεν θα το χωνέψεις ποτέ, δεν νομίζω να υπάρχει ενδιάμεση κατηγορία. 

Δεν υπάρχει πατιναρισμα στα CVT.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Δεν υπάρχει πατιναρισμα στα CVT.

Ο θόρυβος που κάνει το cvt είναι ακριβώς σαν πατινάρισμα. Ο θόρυβος μόνο, οχι η λειτουργία.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, G.bar είπε

Ο θόρυβος που κάνει το cvt είναι ακριβώς σαν πατινάρισμα. Ο θόρυβος μόνο, οχι η λειτουργία.

Δεν κάνει θόρυβο το CVT. Το CVT αυξομειώνει συνεχώς τη σχέση μετάδοσης. Σε απαίτηση επιτάχυνσης, οι στροφές του κινητήρα μένουν σταθερά στην περιοχή μέγιστης ιπποδύναμης ( ή όπου αλλού θέλει ο κατασκευαστής) και το CVT σιγά σιγά μειώνει τον λόγο μετάδοσης. Συνεπώς θόρυβο κάνει ο κινητήρας.

  • Like 2
Δημοσ.

Στις ανανεωμενες corolla απο αρχες 2023 θα μπει το νεο υβριδικο συστημα 5ης γενιας, με αυξημενες ιπποδυναμεις.140 η 1.8( απο 122) και 196 η διλιτρη( απο 180).Νεο CVT με αλλο λογισμικο, και ποιο ελαφρυ συστημα ηλεκτροκινητηρα-μπαταριων.Καλυτερες επιταχυνσεις-οικονομια, λιγοτερος θορυβος.

Βρε λες!!!!!

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Στις ανανεωμενες corolla απο αρχες 2023 θα μπει το νεο υβριδικο συστημα 5ης γενιας, με αυξημενες ιπποδυναμεις.140 η 1.8( απο 122) και 196 η διλιτρη( απο 180).Νεο CVT με αλλο λογισμικο, και ποιο ελαφρυ συστημα ηλεκτροκινητηρα-μπαταριων.Καλυτερες επιταχυνσεις-οικονομια, λιγοτερος θορυβος.

Βρε λες!!!!!

την οποία δηλαδή μπορεί να παραλάβεις αρχές ή μέσα του 2024 (αν συνεχιστεί η κατάσταση) με κανα 3χίλιαρο πιο πάνω

Δημοσ.
22 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν κάνει θόρυβο το CVT. Το CVT αυξομειώνει συνεχώς τη σχέση μετάδοσης. Σε απαίτηση επιτάχυνσης, οι στροφές του κινητήρα μένουν σταθερά στην περιοχή μέγιστης ιπποδύναμης ( ή όπου αλλού θέλει ο κατασκευαστής) και το CVT σιγά σιγά μειώνει τον λόγο μετάδοσης. Συνεπώς θόρυβο κάνει ο κινητήρας.

Ναι, έχω αυτοκίνητο με ECVT και γνωρίζω ακριβώς τι είναι αυτό που ακούγεται. Αλλά σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο όταν ζορίζεται επειδή έχει cvt. Aν ειχε άλλο σασμαν με τον ίδιο κινητήρα, δεν θα ακουγόταν.
  Ή μάλλον πιο σωστα, ο κινητήρας ακούγεται όταν ζορίζεται, γιατι όλες τις άλλες στιγμες δεν ακούγεται τίποτα, οπότε όταν ακούγεται σου φαίνεται οτι κάνει θόρυβο γιατι έχεις συνηθίσει να ακούγεται σαν ποδήλατο.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Πήγα χθες και βόλταρα το 1.5 Hybrid. Προσωπικά μου φάνηκε μια χαρά για τον σκοπό του, ειδικά η υλοποίηση του υβριδικού συστήματος στο οποίο θα σταθώ. Περίμενα κάποιο κλώτσημα όταν μπαίνει σε λειτουργία ο βενζινοκινητήρας αλλά τα πράγματα είναι πολύ ομαλά ακόμα και σε περιπτώσεις που ενώ κινείται με σβηστό κινητήρα δίνεις WOT. Ναι στην απότομη επιτάχυνση θα ακούσεις βουητό από τον κινητήρα, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Σε νορμάλ επιταχύνσεις είναι αθόρυβο. 

Κάπου εδώ να πω ότι το eCVT του Yaris όπως το λέει η Toyota δεν έχει σχέση με ένα κλασσικό ιμαντοκίνητο CVT κιβώτιο όπως εσφαλμένα νομίζουμε. Περισσότερα εδώ καθώς δεν είμαι μηχανολόγος για να μπω σε λεπτομέρειες. Με την έρευνα που έχω κάνει πάντως έχω καταλήξει ότι είναι ίσως από τα πιο αξιόπιστα αυτόματα. 

Από διαθεσιμότητες μου είπαν ότι τα Active και Active+ παίζουν και μέσα στο 2022. Στο Style που ρώτησα συγκεκριμένα υπήρχε ένα κομμάτι σε Σαμπανιζέ χρώμα (αδιάφορο IMO) για 1/2023.   

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/8/2022 στις 12:44 ΠΜ, aromeo είπε

Από διαθεσιμότητες μου είπαν ότι τα Active και Active+ παίζουν και μέσα στο 2022.

Σε ποια αντιπροσωπεία πήγες; Μεταξύ των δύο αξίζει το 1500 χιλιάρικο παραπάνω το Plus;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...