ideal09 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 3 ώρες πριν, menthol1979 είπε Το υβριδικό λόγω του "συστήματος" που φορτίζει το καθιστά πολύ απότομο σε φρεναρίσματα κτλ Πρόσεχε μη σκοτωθείς. 2022 έχουμε, ηλεκτρικά-υβριδικά έτσι λειτουργούν.
NickTG Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 5 hours ago, jimis_vts said: Άμα πάμε βόλτα θα δεις αν είναι σαπούνι. Εκτός αν δεν θες να στρίβεις Το ξέρεις ότι δεν έχει μόνο ένα μοντέλο η μάρκα έτσι?
jimis_vts Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, NickTG είπε Το ξέρεις ότι δεν έχει μόνο ένα μοντέλο η μάρκα έτσι? Ναι εχει και τα r888, αλλά πόσοι βάζουν semislick σε πολιτικό με 700€??
menthol1979 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 19 ώρες πριν, LongTom είπε Η αξιοπιστία είναι κυρίως για το (πολύ) ένδοξο παρελθόν της εταιρείας. Δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα λες, αλλά σίγουρα δεν είναι εγγύηση πια. Δεν συμφωνώ εδώ. Είναι τίμια έως κακή επιλογή (αναλόγως τι ψάχνει κάποιος) για αυτά που ανέφερες, αλλά "τρομερά ακριβό" δεν είναι. Έχεις δίκιο, απλά θα έλεγα καλύτερα ότι πλέον δεν αποτελεί λύση τύπου : Πάρτο με κλειστά μάτια, δε σπάει δε χαλάει. 15 ώρες πριν, ideal09 είπε Πρόσεχε μη σκοτωθείς. 2022 έχουμε, ηλεκτρικά-υβριδικά έτσι λειτουργούν. Προσέχω, ευχαριστώ.
toyo73 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Το yaris 4ης γενιας (2020 και μετα) ειναι αισθητα καλυτερο απο τα 3ης και ειδικα 2ης που εχω, σε αισθηση, πατημα, πλαισιο, στριψιμο, ακαμψια, τιμονι, εσωτερικο, ποιοτητα κατασκευης.Δυστυχως η μονη εκδοση που ταιριαζει, η καλυτερα αναδεικνυει καπως το πλασιο, απουσια δυνατοτερης εκδοσης, ειναι η 1.5 125ps με το καλο 6αρι. Το χιλιαρι ειναι αδυναμο, και με cvt κιβωτιο δεν πας πουθενα ακομη και 200 αλογα να ειχε. Εαν υπαρχει ενα τουρπακι 15αρι στα 160-170 αλογα θα ηταν λουκουμακι. Αν και ειμαι toyotaκιας φανατικος και 49 χρονων αυτοματο cvt δεν παιρνω ουτε νεκρος.Προτιμω να κανω σουζες με το ποδηλατο. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2022 από toyo73
toyo73 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 51 λεπτά πριν, SeriesX είπε Το CVT ειναι η ντροπη των κιβωτιων. Για καποια οχηματα ειναι super.Aς πουμε ενα scooter για την πολη, η λιγο εξω απο αυτη.Αλλα να ξεκινησω να ερθω Καρδιτσα-Αθηνα και πισω, 600+ χιλιομετρα 3+3 ωρες, πατιναροντας με CVT.Ω..... θα ηταν απαλευτο.Αλλα γουστα ειναι αυτα.Ισως για να πηγαινα στο γυναικοχωρι,μια φορα την εβδομαδα που ειναι 30+30 χιλιομετρα ορεινη στροφοδιαδρομη, χαλαρα, με ανοιχτα παραθυρα και κουβεντουλα να ειχε καποια αξια.
G.bar Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 9 ώρες πριν, toyo73 είπε Για καποια οχηματα ειναι super.Aς πουμε ενα scooter για την πολη, η λιγο εξω απο αυτη.Αλλα να ξεκινησω να ερθω Καρδιτσα-Αθηνα και πισω, 600+ χιλιομετρα 3+3 ωρες, πατιναροντας με CVT.Ω..... θα ηταν απαλευτο.Αλλα γουστα ειναι αυτα.Ισως για να πηγαινα στο γυναικοχωρι,μια φορα την εβδομαδα που ειναι 30+30 χιλιομετρα ορεινη στροφοδιαδρομη, χαλαρα, με ανοιχτα παραθυρα και κουβεντουλα να ειχε καποια αξια. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με το cvt. Στο Καρδίτσα Αθήνα και πίσω, απλά θα έβαζες το acc στη ταχύτητα που ήθελες και θα απολάμβανες τη διαδρομή χωρίς ανεβοκατεβάσματα και θορύβους. Στην ορεινή διαδρομή όμως, στο κομμάτι της ανηφόρας θα άκουγες το πατινάρισμα γιατί εκεί όντως ακούγεται, και στην κατηφόρα πάλι θα μούγκριζε γιατί το Β στο κιβώτιο δεν είναι για γκρεμούς, οπότε ή θα πήγαινες συνέχεια με φρένα η με θόρυβο. To CVT ή θα το λατρέψεις ή δεν θα το χωνέψεις ποτέ, δεν νομίζω να υπάρχει ενδιάμεση κατηγορία.
LongTom Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 6 λεπτά πριν, G.bar είπε Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με το cvt. Στο Καρδίτσα Αθήνα και πίσω, απλά θα έβαζες το acc στη ταχύτητα που ήθελες και θα απολάμβανες τη διαδρομή χωρίς ανεβοκατεβάσματα και θορύβους. Στην ορεινή διαδρομή όμως, στο κομμάτι της ανηφόρας θα άκουγες το πατινάρισμα γιατί εκεί όντως ακούγεται, και στην κατηφόρα πάλι θα μούγκριζε γιατί το Β στο κιβώτιο δεν είναι για γκρεμούς, οπότε ή θα πήγαινες συνέχεια με φρένα η με θόρυβο. To CVT ή θα το λατρέψεις ή δεν θα το χωνέψεις ποτέ, δεν νομίζω να υπάρχει ενδιάμεση κατηγορία. Με τους περισσότερους βέβαια που το έχουν υποστεί δοκιμάσει να προτιμάν το ΚΤΕΛ που λέει ο λόγος παρά ταξίδι με CVT.
G.bar Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 8 λεπτά πριν, LongTom είπε Με τους περισσότερους βέβαια που το έχουν υποστεί δοκιμάσει να προτιμάν το ΚΤΕΛ που λέει ο λόγος παρά ταξίδι με CVT. Προφανώς και είναι γούστα αυτά. Δεν μπορείς όμως να θες οικονομία και άνεση και συγχρόνως επιδόσεις DSG, όπως και δεν μπορείς να θες να κάνεις αναβάσεις και να πηγαίνεις 150+ με cvt
haHa Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, G.bar είπε Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με το cvt. Στο Καρδίτσα Αθήνα και πίσω, απλά θα έβαζες το acc στη ταχύτητα που ήθελες και θα απολάμβανες τη διαδρομή χωρίς ανεβοκατεβάσματα και θορύβους. Στην ορεινή διαδρομή όμως, στο κομμάτι της ανηφόρας θα άκουγες το πατινάρισμα γιατί εκεί όντως ακούγεται, και στην κατηφόρα πάλι θα μούγκριζε γιατί το Β στο κιβώτιο δεν είναι για γκρεμούς, οπότε ή θα πήγαινες συνέχεια με φρένα η με θόρυβο. To CVT ή θα το λατρέψεις ή δεν θα το χωνέψεις ποτέ, δεν νομίζω να υπάρχει ενδιάμεση κατηγορία. 11 ώρες πριν, LongTom είπε Με τους περισσότερους βέβαια που το έχουν υποστεί δοκιμάσει να προτιμάν το ΚΤΕΛ που λέει ο λόγος παρά ταξίδι με CVT. Νοικιασα προσφατα ενα αυτοκινητο με το hybrid κινητηρα της toyota και το CVT. Nαι με ξενερωνε κατα τις προσπερασεις/επιταχυνσεις που μουγκριζε, αλλα οι επιταχυνσεις ειναι κατω απο 10% μιας διαδρομης. Ομως στο υπολοιπο 90% απολαμβανα οτι δεν υπηρχαν κενα/κομπιασματα κατα τις αλλαγες ταχυτητων και ηταν ομαλη η επιταχυνση και η οδηγηση, ενω σε μεγαλο κομματι απολαμβανα την απολυτη ησυχια. Πραγματικα εδινε αισθηση πολυτελειας οτι δεν υπηρχε κραδασμος και θορυβος απο τον κινητηρα και οι διαδρομες ηταν πολυ πιο ξεκουραστες. Οδηγω τωρα το δικο μου που ειναι BMW με 8αρι ποιοτικο κιβωτιο(ποσω μαλλον αν ηταν κανα μηχανικο), αλλα ξενερωνω οτι υπαρχουν αλλαγες ταχυτητων και ακουγεται θορυβος απο τον κινητηρα στην πολη. Μου ανοιξε τα ματια η σωστη υλοποιηση hybrid με CVT. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2022 από haHa 1
toyo73 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 7 λεπτά πριν, haHa είπε Νοικιασα προσφατα ενα αυτοκινητο με το hybrid κινητηρα της toyota και το CVT. Nαι με ξενερωνε κατα τις προσπερασεις/επιταχυνσεις που μουγκριζε, αλλα οι επιταχυνσεις ειναι κατω απο 10% μιας διαδρομης. Αλλα στο υπολοιπο 90% απολαμβανα οτι δεν υπηρχαν κενα/κομπιασματα κατα τις αλλαγες ταχυτητων και ηταν ομαλη η επιταχυνση και η οδηγηση, ενω σε μεγαλο κομματι απολαμβανα την απολυτη ησυχια. Πραγματικα εδινε αισθηση πολυτελειας οτι δεν υπηρχε κραδασμος και θορυβος απο τον κινητηρα και οι διαδρομες ηταν πολυ πιο ξεκουραστες. Οδηγω τωρα το δικο μου που ειναι BMW με 8αρι ποιοτικο κιβωτιο(ποσω μαλλον αν ηταν κανα μηχανικο), αλλα ξενερωνω οτι υπαρχουν αλλαγες ταχυτητων και ακουγεται θορυβος απο τον κινητηρα στην πολη. Μου ανοιξε τα ματια η σωστη υλοποιηση hybrid με CVT. Λενε οτι ειναι αρκετα βελτιωμενη η τελευταια γενια στην ολη υλοποιηση υβριδικου και CVT.Μακαρι. Επισης διαβασα-εμαθα, οτι το υβριδικο φοραει το ιδιο μοτερ με την 125αρα εκδοση.Απλως ειναι ''κομενο" το μοτερ απο προγραμμα, για να εχει διαφορετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας και οικονομια.Βγαζει 91 αλογα σε σχεση με τα 125.Το καλο οτι μπορεις με αναλογο προγραμματισμο να ανακτησης αρκετο ποσο χαμενων αλογων με μονο 1 λιτρο αυξηση καταναλωσης αλλα με σημαντικη αυξηση επιδοσεων.
Iraklhs1998 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση: Σχετικά με το εσωτερικό χώρο. Πρόκειται αύριο να βάλω 4 άτομα στο Yaris μου. Δλδ μαζί με μένα πάμε στα 5 άτομα. Πρώτη φορά θα μπει και 5ος επιβάτης. Προφανώς και θα είναι οι στριγμωγμενοι οι πίσω. Να το επιχειρήσω ή δεν θα βολευτούν με τίποτα;
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 18 λεπτά πριν, Iraklhs1998 είπε Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση: Σχετικά με το εσωτερικό χώρο. Πρόκειται αύριο να βάλω 4 άτομα στο Yaris μου. Δλδ μαζί με μένα πάμε στα 5 άτομα. Πρώτη φορά θα μπει και 5ος επιβάτης. Προφανώς και θα είναι οι στριγμωγμενοι οι πίσω. Να το επιχειρήσω ή δεν θα βολευτούν με τίποτα; Ανάλογα πόσα χλμ θα κάνετε,την απόσταση δηλαδή, και αναλογα τι άτομα, ύψος/βάρος/ όγκος γενικά.
Gatilaras Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 21 λεπτά πριν, Iraklhs1998 είπε Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση: Σχετικά με το εσωτερικό χώρο. Πρόκειται αύριο να βάλω 4 άτομα στο Yaris μου. Δλδ μαζί με μένα πάμε στα 5 άτομα. Πρώτη φορά θα μπει και 5ος επιβάτης. Προφανώς και θα είναι οι στριγμωγμενοι οι πίσω. Να το επιχειρήσω ή δεν θα βολευτούν με τίποτα; 3 πισω(οι μπροστινοι ειναι καλαααα) αμα ειναι λιτοδιαιτοι κ σχετικα μαζεμενοι οκ,εαν ειναι σαν εμενα 1,87 130κιλα ουτε για αστειο,καποιος θα κατσει στο θολο για να βολευτουν αλλα μπρος στα ποδια τι ειναι το στριμωγμα?🤣
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα