Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, liakinen είπε

Έχω οδηγήσει και τα τρία και ισχύει απόλυτα αυτό που λες. Το Fiesta ειδικότερα μαζί με τον μεγάλο αδερφό Focus έχουν άλλωστε από τα καλύτερα τιμόνια σε αίσθηση στην κατηγορία τους και όχι μόνο. 

Το Polo το καινούργιο από την άλλη έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Νομίζεις ότι είσαι μέσα σε Golf.

 

Στο τέλος το εσωσες😂

 

Τωρα θα πω και εγω το εκτος τοπικ

Καλυτερη αίσθηση πάτημα και δρομο σασμαν απο ολα αυτά εχει το golf, αξεπεραστο.

Και δεν το συγκρινω με το yaris , που είναι αλλη κατηγορία.

 

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Στο τέλος το εσωσες😂

 

Τωρα θα πω και εγω το εκτος τοπικ

Καλυτερη αίσθηση πάτημα και δρομο σασμαν απο ολα αυτά εχει το golf, αξεπεραστο.

Και δεν το συγκρινω με το yaris , που είναι αλλη κατηγορία.

 

Σε τι διαφωνείς;

Δημοσ.
51 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Έχω οδηγήσει και το προηγούμενο και το τωρινό σε νορμάλ ταχύτητες εθνικής (μέχρι 120). Το αυτοκίνητο αν φυσάει το παίρνει ο αέρας. Καμία σχέση το πάτημα του στο δρόμο με τα ανταγωνιστικά Fiesta και Polo. Αν βέβαια το συγκρίνουμε με Aygo, Matiz και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, ίσως είναι και άρμα στην εθνική. Ή αν λέμε ταξίδι τα 80χλμ/ω με άπνοια, πάλι καλό θα βγει το Yaris. 

Τι να σου πω. 

Με τα προηγούμενα μέχρι 150-160 δεν είχα πρόβλημα. 

Όπως είπα το τελευταίο δεν το έχω δει. 

Τέλος πάντων. Δεν με απασχολεί τόσο. Όποιος ενδιαφέρεται πάει το δοκιμάζει και βλέπει αν του κάνει χωρίς να χρειαστεί να ακούσει κανέναν από εμάς. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, toyo73 είπε

Δεν εχουν καμια σχεση τα ST και  N  με το GR.Το GR ειναι homologation special, με μοτερουκλα, πλαισιο απο αλλο πλανητη, φρεναρες, τετρακινηση σεμιναριο, στησιμο, κτλ.ΤΑ  αλλα 2 ειναι του κιλου.Με αλλο μοτερ πιο δυνατο.Ιδια σχεδον με τις ρουλας που παει για μανικιουρ.Το GR  ειναι πανακριβο, αλλα αυτα Ελλαδα.Σε αλλες χωρες εχει 30000+ και πουλαει σαν τρελο με τρελη λιστα αναμονης.

Μην συγκρινεις την π@υτσ@ με την βουρτσα.

Μα δεν συγκρίνω το st. Δεν μπορεί να συγκριθεί. Σιγά το homologation που έχει και σιγά τα φρένα σε σχέση με το i20n. Δεν δικαιολογεί τα λεφτά του που είδα ότι είναι από 54 χιλιάρικα. Πάρε το Fiesta st, βάλε ένα quaife απάνω φρένα κιτακι και ανάρτηση aftermarket και πάλι φτηνότερα θα βγει. Μη σε πάω στα ίδια λεφτά σε 508 γιατί εκεί θα έχουμε δράματα. 

3 ώρες πριν, NickTG είπε

Τι σχέση έχουν αυτά τα 2 με το Yaris GR? 

ΔΕΝ δικαιολογεί τα λεφτά του σε καμία περίπτωση. Πόσο μάλλον για toyota. Στα 50 καλύτερα μεταχειρισμένο evo ή impreza που κάνω και παπάδες... 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, jimis_vts είπε

Μα δεν συγκρίνω το st. Δεν μπορεί να συγκριθεί. Σιγά το homologation που έχει και σιγά τα φρένα σε σχέση με το i20n. Δεν δικαιολογεί τα λεφτά του που είδα ότι είναι από 54 χιλιάρικα. Πάρε το Fiesta st, βάλε ένα quaife απάνω φρένα κιτακι και ανάρτηση aftermarket και πάλι φτηνότερα θα βγει. Μη σε πάω στα ίδια λεφτά σε 508 γιατί εκεί θα έχουμε δράματα. 

ΔΕΝ δικαιολογεί τα λεφτά του σε καμία περίπτωση. Πόσο μάλλον για toyota. Στα 50 καλύτερα μεταχειρισμένο evo ή impreza που κάνω και παπάδες... 

Παιξε κανενα Pacman και μην γραφεις οτι σου κατεβει.Για να μην πω μ@λ@κιες.Ακυρωνεις ενα αυτοκινητο που  παραδεχεται ολος ο πλανητης επειδη δεν γουσταρεις toyota.

356mm με τετραπιστονες δαγκανες αλουμινιου εχει το GR και βγαζει γυρους στο ring με μονο αλλαγη στα τακακια.Τα αλλα 2, με τις απλες μονοπιστονες, στο 3ο πατημα γινεται κομπρεσερ το τιμονι.Με τις βελτιωσεις που ειπες, πετας 6-7 χιλιαρικα και παλι θα εχεις προσθιοκινητη σπινιαριστρα. με 200 αλογα, ενω το yaris, τωρα που ξεκλειδωσανε και τον εγκεφαλο παει 300+ με μονο προγραμμα.

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Παιξε κανενα Pacman και μην γραφεις οτι σου κατεβει.Για να μην πω μ@λ@κιες.Ακυρωνεις ενα αυτοκινητο που  παραδεχεται ολος ο πλανητης επειδη δεν γουσταρεις toyota.

356mm με τετραπιστονες δαγκανες αλουμινιου εχει το GR και βγαζει γυρους στο ring με μονο αλλαγη στα τακακια.Τα αλλα 2, με τις απλες μονοπιστονες, στο 3ο πατημα γινεται κομπρεσερ το τιμονι.Με τις βελτιωσεις που ειπες, πετας 6-7 χιλιαρικα και παλι θα εχεις προσθιοκινητη σπινιαριστρα. με 200 αλογα, ενω το yaris, τωρα που ξεκλειδωσανε και τον εγκεφαλο παει 300+ με μονο προγραμμα.

Νταξει φίλε μου. Όταν μπεις σε πίστα ξαναμιλάμε. Και ναι δεν γουστάρω toyota μπρίκια είναι και κακώς άνοιξα κουβέντα για το GR. Η κουβέντα δεν αφορά αυτό και ξέφυγα. Προφανώς ο φίλος που άνοιξε το θέμα δεν τον αφορά τέτοιο αμάξι. Τα συμβατικά για την τιμή τους είναι για γέλια. Εδώ πουλάνε ακόμα μεταχειρισμένα yaris του '02, 3 και 4 χιλιάρικα μόνο και μόνο επειδή είναι toyota. Γελάει ο κόσμος. Ή κάτι corolla του' 04 και πάει λέγοντας... 

Δημοσ.

το ήθελε ένας φίλος μου να πάρει (το hybrid) με το που του ειπαν κάτι τρελή αναμονή (σχεδόν 20 μήνες ) μετα του ειπαν βενζίνη 8 μηνες...... έριξε άκυρο και στα δυο και τώρα ψάχνει ανεξάρτητου μάρκας οτι υπάρχει διαθέσιμο αρκει να το παρει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το βενζινης που το εχει φιλος, μεση καταναλωση 8,5 λιτρα το 1.5 κυβικα. (πολη)

Ουτε νευρο εχει! Πολυ θορυβο στην καμπνια!

Κακως εριξαν ακυρο στο 1.2 τουρμπο. 

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

το ήθελε ένας φίλος μου να πάρει (το hybrid) με το που του ειπαν κάτι τρελή αναμονή (σχεδόν 20 μήνες ) μετα του ειπαν βενζίνη 8 μηνες...... έριξε άκυρο και στα δυο και τώρα ψάχνει ανεξάρτητου μάρκας οτι υπάρχει διαθέσιμο αρκει να το παρει

Το συζητώ και με άλλους, άπειρος κόσμος σε αυτή ακριβώς τη φάση, που ήθελε να πάρει υβριδικό Toyota και τελικά αναζητά άλλη λύση με ολιγόμηνη αναμονή (κάτω των 2-3).

45 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Το βενζινης που το εχει φιλος, μεση καταναλωση 8,5 λιτρα το 1.5 κυβικα. (πολη)

Ουτε νευρο εχει! Πολυ θορυβο στην καμπνια!

Κακως εριξαν ακυρο στο 1.2 τουρμπο. 

Θεωρείται πλέον σχεδόν αυτονόητο ότι αν πάει κάποιος σε Toyota, πάει σε υβριδικό. Οι άλλες λύσεις των μοντέλων αυτών, δεν είναι ανταγωνιστικές στον κλάδο.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Παιξε κανενα Pacman και μην γραφεις οτι σου κατεβει.Για να μην πω μ@λ@κιες.Ακυρωνεις ενα αυτοκινητο που  παραδεχεται ολος ο πλανητης επειδη δεν γουσταρεις toyota.

356mm με τετραπιστονες δαγκανες αλουμινιου εχει το GR και βγαζει γυρους στο ring με μονο αλλαγη στα τακακια.Τα αλλα 2, με τις απλες μονοπιστονες, στο 3ο πατημα γινεται κομπρεσερ το τιμονι.Με τις βελτιωσεις που ειπες, πετας 6-7 χιλιαρικα και παλι θα εχεις προσθιοκινητη σπινιαριστρα. με 200 αλογα, ενω το yaris, τωρα που ξεκλειδωσανε και τον εγκεφαλο παει 300+ με μονο προγραμμα.

Να φανταστώ λαστιχα toyo και toyota yaris. 

Και εγώ toyota έχω, αλλά το συμβατικό νορμάλ yaris, υστερεί παντού σε σχέση με τα καινούρια  i20, fiesta, polo.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Για τα απλά μοντέλα, το λέω χωρίς φόβο και πάθος όποιος συγκρίνει οδηγική συμπεριφορά Yaris με Fiesta είτε

1: δεν έχει οδηγήσει και τα δύο 

2: είναι κολλημένο μυαλό

3: δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα

Είπαμε το τιμόνι αίσθηση των Ford ξεπερνά ακόμα και ακριβότερα αυτοκίνητα τέλος.

Δηλαδή την στιβαρότητα ενός Polo την έχει το Yaris; Αστεία λέμε;

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Το συζητώ και με άλλους, άπειρος κόσμος σε αυτή ακριβώς τη φάση, που ήθελε να πάρει υβριδικό Toyota και τελικά αναζητά άλλη λύση με ολιγόμηνη αναμονή (κάτω των 2-3).

Θεωρείται πλέον σχεδόν αυτονόητο ότι αν πάει κάποιος σε Toyota, πάει σε υβριδικό. Οι άλλες λύσεις των μοντέλων αυτών, δεν είναι ανταγωνιστικές στον κλάδο.

Να ήταν μόνο yaris ψάχνει κάτι καινούργιο να εινει σχετικά οικονομικό σε ότι αφορά την κατανάλωση και δεν έχει τπτ ακόμη και στην Dacia έφαγε άκυρο δεν έχουν τπτ και πρπει να περιμένεις

Δημοσ.

εχω το τελευταιο yaris mk2 (facelift 2011), το οποίο πιστεύω ειναι το τελευταίο που έχει τα χαρακτηριστικά που μας αρέσουν. απίστευτο κύκλο στροφής, κατανάλωση στα 5.6λ/100 (diesel)με το πόδι στο πάτωμα και πολύ άνετο σε οδήγηση. Ο πατέρας μου που έχει το 2014 (diesel, panorama) είναι άλλο αυτοκίνητο και δεν με συγκινεί ιδιαίτερα.

Έχω σκεφτεί για την αντικατάσταση του σε αντίστοιχη κατηγορία(καθώς υπάρχει τετράθυρο sedan οικογενειακό ήδη)  ένα απο τα τελευταία d4d που βγήκαν (καθώς έχουν παρόμοιες επιδόσεις με τα υβριδικά αλλά χαμηλότερο κόστος στα 100χλμ ) και ας είναι μεταχειρισμένο.Το υβριδικό θα το έπαιρνα εαν έβγαινε με τον 1.8hybrid  της toyota

Δημοσ.

Έχω το Yaris hybrid το τελευταίο μοντέλο, περίπου 2 μήνες. Πριν είχα επίσης Yaris το προηγούμενο μοντέλο, χειροκίνητο κιβώτιο, πετρέλαιο.

Μιλάμε για εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, το νέο είναι μέρα με τη νύχτα  και σε ποιότητα εσωτερικού και σε ποιότητα κύλισης. Κατανάλωση μέσα στην πόλη ειμαι μέσο όρο στα 3,5-3,8 λίτρα/100χλμ. Εκτός καίει πολύ αλλά δεν ειναι αυτοκίνητο για ταξίδια.

Αν κάποιος θέλει κάτι να ρωτήσει εδω είμαστε.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Angeldust είπε

Έχω το Yaris hybrid το τελευταίο μοντέλο, περίπου 2 μήνες. Πριν είχα επίσης Yaris το προηγούμενο μοντέλο, χειροκίνητο κιβώτιο, πετρέλαιο.

Μιλάμε για εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, το νέο είναι μέρα με τη νύχτα  και σε ποιότητα εσωτερικού και σε ποιότητα κύλισης. Κατανάλωση μέσα στην πόλη ειμαι μέσο όρο στα 3,5-3,8 λίτρα/100χλμ. Εκτός καίει πολύ αλλά δεν ειναι αυτοκίνητο για ταξίδια.

Αν κάποιος θέλει κάτι να ρωτήσει εδω είμαστε.

Να ρωτησω το εξής γιατι δεν το ξερω, αυτο με την επαναφορά στην λωριδα σου που λέει, πως λειτουργεί και τι κανει σε ειδοποιει ή στριβει και το τιμόνι, και κατω απο ποιες συνθήκες επεμβαίνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...