Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανοίγω ένα θέμα για να συζητήσουμε εμπειρίες από το τελευταίο Yaris.

Υπάρχει κάποιος κάτοχος εδώ, ειδικά να μάς μεταφέρει εμπειρίες από το υβριδικό;

Ξέρουμε η διαθεσιμότητα είναι το ίδιο αργή, όπως το Yaris Cross; (18-20 μήνες περίπου, στην παρούσα φάση)

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η βενζίνη ειναι γυρω στους 7 μήνες η αναμονή, 1.5/125. Για το υβριδικό δε γνωρίζω, κατά τύχη το έμαθα κιόλας...

Υβριδικο ηταν πέρσι 12 μηνες τωρα εχει πάει 16-18 και κατάργησαν και την εγγύηση τιμής 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το έχει τωρα η γυναίκα μου όχημα αντικατάστασης για μερικές μέρες, το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι άθλιο, λες και είναι 20αετιας.Για το χειροκίνητο δεν ξέρω. 

Πολύ μικρή στροφή στο τιμόνι, στην ουσία δεν στρίβει αρκετά,

 φθηνιαρικο εσωτερικο.

Πολύ ασταθές σε εθνική οδό με 120-130.

Δεν θα το αγόραζα ποτέ. 

Το συγκρινω με το Corolla 1.8 hybrid 2021 και το clk 230 του 1998 που έχω. 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Το έχει τωρα η γυναίκα μου όχημα αντικατάστασης για μερικές μέρες, το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι άθλιο, λες και είναι 20αετιας.Για το χειροκίνητο δεν ξέρω. 

Πολύ μικρή στροφή στο τιμόνι, στην ουσία δεν στρίβει αρκετά,

 φθηνιαρικο εσωτερικο.

Πολύ ασταθές σε εθνική οδό με 120-130.

Δεν θα το αγόραζα ποτέ. 

Το συγκρινω με το Corolla 1.8 hybrid 2021 και το clk 230 του 1998 που έχω. 

 

Ευτυχώς που δεν τα συγκρίνεις με καμια Φερράρι 😁

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αυτά τα toyota (δεω λέω celica, gr κλπ) που ακόμα θεωρούνται και αμάξια είναι άξιο απορίας. Και με τιμές άστα να πάνε. Και πάλι το GR για τόσα χιλιάρικα αστείο είναι. Όταν υπάρχουν Fiesta st και i20n με μισά λεφτά. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, jmmys είπε

Το έχει τωρα η γυναίκα μου όχημα αντικατάστασης για μερικές μέρες, το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι άθλιο, λες και είναι 20αετιας.Για το χειροκίνητο δεν ξέρω. 

Πολύ μικρή στροφή στο τιμόνι, στην ουσία δεν στρίβει αρκετά,

 φθηνιαρικο εσωτερικο.

Πολύ ασταθές σε εθνική οδό με 120-130.

Δεν θα το αγόραζα ποτέ. 

Το συγκρινω με το Corolla 1.8 hybrid 2021 και το clk 230 του 1998 που έχω. 

 

Ψαχνόμουν για Corolla ή - φθηνότερα - Yaris και τα 2 σε Hybrid έκδοση. Το εσωτερικο σε Yaris μου είχε φανεί φτωχό, μικρό. Πορτ μπαγκαζ δε χωρούσε τίποτα. Με το ζόρι μια μεγάλη βαλίτσα.

Θα είχα πάρει εδώ και 1 χρόνο την Corolla αν είχα κάποια στοιχειώδη σταθερότητα/ασφάλεια στη δουλειά. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, jmmys είπε

Το έχει τωρα η γυναίκα μου όχημα αντικατάστασης για μερικές μέρες, το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι άθλιο, λες και είναι 20αετιας.Για το χειροκίνητο δεν ξέρω. 

Πολύ μικρή στροφή στο τιμόνι, στην ουσία δεν στρίβει αρκετά,

 φθηνιαρικο εσωτερικο.

Πολύ ασταθές σε εθνική οδό με 120-130.

Δεν θα το αγόραζα ποτέ. 

Το συγκρινω με το Corolla 1.8 hybrid 2021 και το clk 230 του 1998 που έχω. 

 

τυπικό Yaris δηλαδή :rolleyes: 

έχουμε του 2014 και είναι ακριβώς τα ίδια

σαν αυτό έχει η γυναίκα

toyota-yaris_3386_5.jpg

Δημοσ.
4 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Αυτά τα toyota (δεω λέω celica, gr κλπ) που ακόμα θεωρούνται και αμάξια είναι άξιο απορίας. Και με τιμές άστα να πάνε. Και πάλι το GR για τόσα χιλιάρικα αστείο είναι. Όταν υπάρχουν Fiesta st και i20n με μισά λεφτά. 

Δεν εχουν καμια σχεση τα ST και  N  με το GR.Το GR ειναι homologation special, με μοτερουκλα, πλαισιο απο αλλο πλανητη, φρεναρες, τετρακινηση σεμιναριο, στησιμο, κτλ.ΤΑ  αλλα 2 ειναι του κιλου.Με αλλο μοτερ πιο δυνατο.Ιδια σχεδον με τις ρουλας που παει για μανικιουρ.Το GR  ειναι πανακριβο, αλλα αυτα Ελλαδα.Σε αλλες χωρες εχει 30000+ και πουλαει σαν τρελο με τρελη λιστα αναμονης.

Μην συγκρινεις την π@υτσ@ με την βουρτσα.

  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ.
17 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Ανοίγω ένα θέμα για να συζητήσουμε εμπειρίες από το τελευταίο Yaris.

Υπάρχει κάποιος κάτοχος εδώ, ειδικά να μάς μεταφέρει εμπειρίες από το υβριδικό;

Ξέρουμε η διαθεσιμότητα είναι το ίδιο αργή, όπως το Yaris Cross; (18-20 μήνες περίπου, στην παρούσα φάση)

 

Εξαιρετικό αυτοκίνητο το yaris γι αυτά που υπόσχεται. Αξιοπιστία, εγγύηση, οικονομία, ευκολία. Ναι, τα πλαστικά δεν είναι καλα( το ταμπλό παραδόξως είναι μαλακό), να δεν είναι το πιο σταθερό στο δρόμο, ναι το κλείσιμο της πόρτας δεν είναι η καλύτερη εμπειρία αλλά δεν είναι αυτό το point. Το υβριδικό σύστημα δουλέυει υποδειγματικά και σε συνδιασμό με το -μπαρμπαδίστικο- CVT κάνει παπάδες. Βάζεις το κλειδί και έφυγες, ούτε cold start ούτε τίποτα. Όσο και προσπαθείς να το σκίσεις, η κατανάλωση είναι εξαιρετική, και άμα το οδηγείς οικονομικά, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια θα δεις 4 λιτράκια. Αυτό είναι το yaris, ένα εργαλείο πόλης που μπορεί να βγει και έξω χωρίς να βασανιστείς.

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 hours ago, jmmys said:

Πολύ μικρή στροφή στο τιμόνι, στην ουσία δεν στρίβει αρκετά,

Λίγο που το κοίταξα πάντως βλέπω έχει αντίστοιχο ή και μικρότερο κύκλο στροφής από τα άλλα της κατηγορίας. 

15 hours ago, jmmys said:

Πολύ ασταθές σε εθνική οδό με 120-130.

Ούτε το πρώτο δεν είχε τέτοιο θέμα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως γίνεται να έχει το τωρινό. 

7 hours ago, jimis_vts said:

Και πάλι το GR για τόσα χιλιάρικα αστείο είναι. Όταν υπάρχουν Fiesta st και i20n με μισά λεφτά

Τι σχέση έχουν αυτά τα 2 με το Yaris GR? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ideal09 είπε

 

Εξαιρετικό αυτοκίνητο το yaris γι αυτά που υπόσχεται. Αξιοπιστία, εγγύηση, οικονομία, ευκολία. Ναι, τα πλαστικά δεν είναι καλα( το ταμπλό παραδόξως είναι μαλακό), να δεν είναι το πιο σταθερό στο δρόμο, ναι το κλείσιμο της πόρτας δεν είναι η καλύτερη εμπειρία αλλά δεν είναι αυτό το point. Το υβριδικό σύστημα δουλέυει υποδειγματικά και σε συνδιασμό με το -μπαρμπαδίστικο- CVT κάνει παπάδες. Βάζεις το κλειδί και έφυγες, ούτε cold start ούτε τίποτα. Όσο και προσπαθείς να το σκίσεις, η κατανάλωση είναι εξαιρετική, και άμα το οδηγείς οικονομικά, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια θα δεις 4 λιτράκια. Αυτό είναι το yaris, ένα εργαλείο πόλης που μπορεί να βγει και έξω χωρίς να βασανιστείς.

 

 

Όντως μέσα σε αστικό περιβάλλον μπορεί να κατέβει στα 4 λίτρα / 100χλμ σε πραγματικές μετρήσεις; Είναι όντως κατόρθωμα, αν ισχύει αυτό.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ούτε το πρώτο δεν είχε τέτοιο θέμα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως γίνεται να έχει το τωρινό. 

Έχω οδηγήσει και το προηγούμενο και το τωρινό σε νορμάλ ταχύτητες εθνικής (μέχρι 120). Το αυτοκίνητο αν φυσάει το παίρνει ο αέρας. Καμία σχέση το πάτημα του στο δρόμο με τα ανταγωνιστικά Fiesta και Polo. Αν βέβαια το συγκρίνουμε με Aygo, Matiz και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, ίσως είναι και άρμα στην εθνική. Ή αν λέμε ταξίδι τα 80χλμ/ω με άπνοια, πάλι καλό θα βγει το Yaris. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ProponitisTouKanape είπε

Καμία σχέση το πάτημα του στο δρόμο με τα ανταγωνιστικά Fiesta και Polo.

Έχω οδηγήσει και τα τρία και ισχύει απόλυτα αυτό που λες. Το Fiesta ειδικότερα μαζί με τον μεγάλο αδερφό Focus έχουν άλλωστε από τα καλύτερα τιμόνια σε αίσθηση στην κατηγορία τους και όχι μόνο. 

Το Polo το καινούργιο από την άλλη έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Νομίζεις ότι είσαι μέσα σε Golf.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...