SalemsLot Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Το respawn σου σπάει το immersion γιατί δεν κολλάει στο SW, το checkpoint είναι πριν χάσεις, οποτε σαν μην έγινε. Στο DS κολλάει περισσότερο λόγο του genre και ότι είναι undead οι εχθροί. Το immersion ανεβαίνει΄έμεσα, διότι το παιχνίδι σε υποχρεώνει να προσέχεις. Δεν είναι θέμα αν κολλάει λόγω της φύσης των εχθρών. Παιχνίδια είναι. 16 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε το πρώτο game με έσπρωξε για αυτό τον λόγο να παίξω στο easy Εγώ πάλι ανέβασα δυσκολία σε Jedi Master για να μοιάζει σε souls. Δεν είναι souls το game αλλά metroidvania. Προφανώς έχει επηρεαστεί απ' το Sekiro για το combat system. Στο Castlevania Symphony of the Night που ξαναπαίζω αυτές τις μέρες οι εχθροί κάνουν respawn σε κάθε νέα οθόνη 😁 (όχι αν χάσεις). Καταλαβαίνω ότι σου την σπάει και θα το προτιμούσες αλλιώς, απλά προσπαθώ να εξηγήσω ότι αυτού του είδους τα παιχνίδια έτσι είναι. 12 ώρες πριν, Arkin είπε Λιγο τον χαρτη να φτιαξουν γιατι δεν ηταν και οτι πιο ευκολο να διαβαστει αν θες να τα μαζεψεις ολα Αν μπορεί να βελτιωθεί θα ήταν ωραία, αλλά μου φαίνεται πως πάντα θα είναι χαοτικός λόγω της πολυπλοκότητας του level design (το οποίο είναι σε υψηλά επίπεδα και ελπίζω να μείνει έτσι). Όταν αντίκρισα τον χάρτη για πρώτη φορά έπαθα ένα μίνι-εγκεφαλικό. Τελικά όμως, όταν αντιλήφθηκα περί τίνος παιχνιδιού πρόκειται, εκτίμησα την χρησιμότητά του. Αν και ναι, στην ανάγνωσή του ήταν κάπως δύστροπος μάλλον. (Μάζεψα όλα τα trophies/achievements) Επεξ/σία 8 Απριλίου 2023 από SalemsLot
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 3 ώρες πριν, SalemsLot είπε Το immersion ανεβαίνει΄έμεσα, διότι το παιχνίδι σε υποχρεώνει να προσέχεις. Δεν είναι θέμα αν κολλάει λόγω της φύσης των εχθρών. Παιχνίδια είναι. Τότε μάλλον δεν έχεις καταλάβει την ακριβώς εστί immersion σε video games.
SalemsLot Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Τότε μάλλον δεν έχεις καταλάβει την ακριβώς εστί immersion σε video games. Έλα ρε συ, σιγά την βαθειά έννοια. Για πες ένα παιχνίδι με immersion να καταλάβω. Δώσε μερικά παραδείγματα. Καταλαβαίνεις τι λέω? Το immersion επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους. Άμεσοι τρόποι ας πούμε είναι το art direction ή η ατμόσφαιρα ή μια καλή πλοκή. Έμμεσοι τρόποι είναι το gameplay (άλλο το flight simulator άλλο το pacman) ή το challenge (άλλο το sekiro άλλο το assassin's creed). Σε κάθε βήμα σε ένα metroidavania σκέφτεσαι προς τα που να πας, συμβουλεύεσαι τον χάρτη, να πας από εδώ ή από εκεί? Κι αν πας από εδώ είναι αυτός ο δύσκολος εχθρός και αν από εκεί έχει δύσκολους εχθρούς ή χάσω και πάει το progression? κτλ κτλ. Το respawn μαζί, με το progression loss, λοιπόν των εχθρών (αλλά και όποια άλλη "ποινή/τιμωρία" στα παιχνίδια που συνοδεύει τον θάνατο), ειδικά αν το παιχνίδι είναι challenging, σε υποχρεώνει να είσαι πιο προσεκτικός, με αποτέλεσμα πχ να μπαίνεις σιγά-σιγά σε ένα νέο δωμάτιο, να γυρνάς την κάμερα προς όλες τις κατευθύνσεις και να σκέφτεσαι τα πάντα δυο φορές. Δεν είναι immersion αυτό? Τώρα εσύ το πας στο ότι χάνεις το immersion γιατί δεν είναι λογικό να γίνεται respawn στο SW ενώ στο Dark Souls είναι επειδή... κτλ. Δεν έχει νόημα τέτοια κουβέντα. Μα το φαντάζεσαι το Jedi χωρίς respawn? 1
Arkin Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 5 ώρες πριν, SalemsLot είπε Αν μπορεί να βελτιωθεί θα ήταν ωραία, αλλά μου φαίνεται πως πάντα θα είναι χαοτικός λόγω της πολυπλοκότητας του level design (το οποίο είναι σε υψηλά επίπεδα και ελπίζω να μείνει έτσι). Όταν αντίκρισα τον χάρτη για πρώτη φορά έπαθα ένα μίνι-εγκεφαλικό. Τελικά όμως, όταν αντιλήφθηκα περί τίνος παιχνιδιού πρόκειται, εκτίμησα την χρησιμότητά του. Αν και ναι, στην ανάγνωσή του ήταν κάπως δύστροπος μάλλον. (Μάζεψα όλα τα trophies/achievements) Κοιτα σιγουρα ειναι πολυπλοκος με τα επιπεδα που εχουν καποιοι κοσμοι απλα στο διαβασμα του χαρτη μπορουν σιγουρα να τον κανουν καλυτερα. Πηγα και εγω για 100% τα achievements εκανα τα παντα και σε καποια σημεια σε μπερδευε με τις γραμμες ποιο επιπεδο ειναι πανω ποιο κατω και που βρισκετε το collectible. Το παιχνιδι το αγαπησα στην αρχη ενιωθα ενας ταπεινος jedi στο τελος καθαριζα οτι εβρισκα μπροστα μου με ευκολια και στο τελος που ερχονται τα μεγαλα mini bosses καθε λιγακι με το respawn τους ειχα ευκολα. Και αυτο ειναι και το ωραιο οτι σου δινει αυτο το progression του χαρακτηρα και το νιωθεις που γινεσαι ολο και καλυτερος. Γραφικα εξαιρετικα με μονο μειον τα traversal stutters οταν αλλαζουμε περιοχη που ελπιζω να τα φτιαξουν στο survivor. Χωρις respawn που λες δεν γινεται σε τετοιο παιχνιδι ειναι ας πουμε αναγκαιο κακο ωστε να ερθει το progression φυσικα.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, SalemsLot είπε Μα το φαντάζεσαι το Jedi χωρίς respawn? Ναι, κανένα ποτε SW game δεν είχε συνταγή DS, οποτε ας συμφωνήσουμε στο ότι δεν συμφωνούμε περί respawn. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2023 από {TDi}Dj2k..infc
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Moderators Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 46 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Ναι, κανένα ποτε SW game δεν είχε συνταγή DS, οποτε ας συμφωνήσουμε στο ότι δεν συμφωνούμε περί respawn. Μην ξεχνάς και την κακή αντιγραφή του Sekiro για την μάχη με τα φωτόσπαθα.
SalemsLot Δημοσ. 9 Απριλίου 2023 Δημοσ. 9 Απριλίου 2023 19 ώρες πριν, Arkin είπε Το παιχνιδι το αγαπησα Κι εγώ, απρόσμενα μεγάλη έκπληξη. 19 ώρες πριν, Arkin είπε σε καποια σημεια σε μπερδευε με τις γραμμες ποιο επιπεδο ειναι πανω ποιο κατω και που βρισκετε το collectible Ακριβώς το ίδιο θέμα είχα, μακάρι να το βελτιώσουν. 17 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε οποτε ας συμφωνήσουμε στο ότι δεν συμφωνούμε περί respawn Ε ναι κουβέντα κάνουμε. 16 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε Μην ξεχνάς και την κακή αντιγραφή του Sekiro για την μάχη με τα φωτόσπαθα Όχι κακή αντιγραφή, σε καμία περίπτωση. Επιρροή ναι, καλή επιρροή. Δεν θα μπορούσε να είναι εφάμιλλο της fromsoftware. Κατάφεραν ένα καλό αποτέλεσμα το οποίο φυσικά παίρνει βελτίωση. Καλά έκαναν και επηρεάστηκαν απ' το Sekiro (που είναι άψογο και ωραία θα ήταν να επηρεαστούν κι άλλοι), ταίριαξε ωραία, και μαζί με τις δυνάμεις και την περιήγηση στον 3D metroidvania κόσμο (μετρημένα στα δάκτυλα τα 3d metroidvania) βγήκε ένα πολύ ενδιαφέρον και απολαυστικό μείγμα. 1
just getting started Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Μου φαίνεται, ή αυτό είναι πολύ καλύτερο τρέιλερ από το προηγούμενο; Από όλες τις απόψεις, μουσική, narration, πλάνα, χαρακτήρες κλπ, χωρίς καν να κάνει σποιλερ.
seithan Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 On 08/04/2023 at 15:18, {TDi}Dj2k..infc said: Ναι, κανένα ποτε SW game δεν είχε συνταγή DS, οποτε ας συμφωνήσουμε στο ότι δεν συμφωνούμε περί respawn. Assassins Creed:Jedi Outcast. Yes please!
SabotazNic Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Στις 7/4/2023 στις 2:53 ΜΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε Διαφωνώ σε αυτό το μέρος. Το respawn σου σπάει το immersion γιατί δεν κολλάει στο SW, το checkpoint είναι πριν χάσεις, οποτε σαν μην έγινε. Καθαρα απο περιεργεια, αλλα πως αλλιως θα μπορουσε να ειναι το respawn, στο συγκεκριμενο game οταν δεν εχει ξεκαθαρα "missions"? Σε αλλα Game, αν χασεις κατα την διαρκεια του mission σε πεταει πριν ξεκινησει. Τουλαχιστον στο 1ο Game, απο τον ενα πλανητη ξεκινουσε το mission και πηγαινες στον επομενο, και συνηθως ολοκληρωνοταν μετα την εξερευνηση του. Θυμαμαι παντως τα checkpoints να ειναι σε σημεια πριν απο καποιο κρισιμο fight (πχ μια απο sister σε εκεινο το δεντρο), ή μετα απο καποιο γεγονος (πχ οταν βρηκαμε εκεινον τον μαυρο με το ποδι, παλι στον ιδιο πλανητη)
firepc Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 8 ώρες πριν, just getting started είπε Μου φαίνεται, ή αυτό είναι πολύ καλύτερο τρέιλερ από το προηγούμενο; Από όλες τις απόψεις, μουσική, narration, πλάνα, χαρακτήρες κλπ, χωρίς καν να κάνει σποιλερ. Kαι εγώ αυτό πιστεύω βλέποντας το trailer Άντε, 17 και σήμερα 🙏 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 10 ώρες πριν, SabotazNic είπε Καθαρα απο περιεργεια, αλλα πως αλλιως θα μπορουσε να ειναι το respawn, στο συγκεκριμενο game οταν δεν εχει ξεκαθαρα "missions"? Νομίζω είπα πιο πριν, έπρεπε το game να είναι πιο linear και όχι semi open-world. 1
just getting started Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Για να γίνει αυτό όμως θα έπρεπε να υπάρχει η custom αρένα από day one. Αλλιώς απλά τα encounters θα ήταν πολύ λίγα. Σίγουρα με χάλασε σε σημεία το respawn system τους, αλλά το ένιωθα και λίγο σαν αναγκαίο κακό για να μην farmαρουν απλά οι παίκτες και γίνουν over leveled από πολύ νωρίς. Έτσι όπως είναι αν πέθαινες απλά έχανες το XP progress και έλεγες μετά, "ε δε γ***, πάμε παρακάτω* Επίσης σίγουρα μου άρεσε που μπορούσες να κάνεις level up abilities μόνο στα meditation points, νιώθω ταίριαζε με το lore.
firepc Δημοσ. 23 Απριλίου 2023 Δημοσ. 23 Απριλίου 2023 Βάλτε ξυπνητήρι την Παρασκευή ⏰ 7 το πρωί ανοίγει 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα