Προς το περιεχόμενο

Star Wars Jedi: Survivor [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 minutes ago, Arkin said:

Έλα ρε μπράβο για το νέο patch δυνατό και σίγουρα θα τρέχει πολύ καλύτερα. Σε κάνα sale εκεί στο 20αρικο στο steam το τσιμπά με ήρθε η ώρα νομίζω. 

Θα συμπέσει και με την αλλαγή CPU, μια χαρά!!

Εγώ περιμένω και ανάλυση από digital foundry, αλλά έστω και 10-15% να πήρε πάνω στο CPU, λογικά θα το πάει αέρα ο 5700x3d.

Να ξέρεις μην το λυπηθείς το 20ρικο, αξίζει το παιχνίδι.

Edit:

Όντως το shader compilation που έκανε στην αρχή τώρα είναι πολύ πιο γρήγορο!

Και το πιο σημαντικό, τα 1% lows αυξήθηκαν αισθητά. Τώρα πρακτικά η πιο δύσκολη περιοχή πριν (kobboh), τρέχει όπως όλες οι άλλες. Οπότε έγιναν αρκετά βήματα μπροστά όσον αφορά το CPU. Traversal stutters έχει ακόμα (δεν έπαψε να είναι unreal), αλλά με FG δεν ενοχλούν πια θεωρώ.

Δυστυχώς για όσους θέλουν να παίξουν με RT, θεωρώ είναι ακόμα λίγο πολύ σκατά. Αν και καλύτερα από πριν, ειδικά τα averages, είναι τραγικά CPU bound. Προσωπικά με >60 fps averages, έχει 30αρια drops συνέχεια. Θεωρώ συνεχίζει εντελώς unplayable με RT εκτός και αν κάποιος έχει 7600/5800x3d, μπορεί και πιο πάνω.

Επεξ/σία από just getting started
  • Like 1
  • Απαντ. 540
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι στο launch ναι μεν καθυστερούσε το shader compilation αλλά in-game δεν είχε καθόλου stutters, μετά έπεσε γκρίνια, βγήκε patch που το έκανε πιο γρήγορο αλλά υπήρχαν κάποια shader stutters in-game. Προσωπικά προτιμώ να περιμένω λίγο παραπάνω και να είναι φλούδα μετά παρά να έχω λόξυγκα..

Τώρα σ' αυτό το patch δεν ξέρω τι έκαναν αλλά το έχω τερματίσει εδώ και μήνες και είναι φάση ''too little, too late''.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, just getting started είπε

Θα συμπέσει και με την αλλαγή CPU, μια χαρά!!

Εγώ περιμένω και ανάλυση από digital foundry, αλλά έστω και 10-15% να πήρε πάνω στο CPU, λογικά θα το πάει αέρα ο 5700x3d.

Να ξέρεις μην το λυπηθείς το 20ρικο, αξίζει το παιχνίδι.

Edit:

Όντως το shader compilation που έκανε στην αρχή τώρα είναι πολύ πιο γρήγορο!

Και το πιο σημαντικό, τα 1% lows αυξήθηκαν αισθητά. Τώρα πρακτικά η πιο δύσκολη περιοχή πριν (kobboh), τρέχει όπως όλες οι άλλες. Οπότε έγιναν αρκετά βήματα μπροστά όσον αφορά το CPU. Traversal stutters έχει ακόμα (δεν έπαψε να είναι unreal), αλλά με FG δεν ενοχλούν πια θεωρώ.

Δυστυχώς για όσους θέλουν να παίξουν με RT, θεωρώ είναι ακόμα λίγο πολύ σκατά. Αν και καλύτερα από πριν, ειδικά τα averages, είναι τραγικά CPU bound. Προσωπικά με >60 fps averages, έχει 30αρια drops συνέχεια. Θεωρώ συνεχίζει εντελώς unplayable με RT εκτός και αν κάποιος έχει 7600/5800x3d, μπορεί και πιο πάνω.

Πιστευω θα το πηγαινει αερα βλεπω δινουν παρα πολυ η 3D cache στο jedi survivor κατι που περιμενα και στο hogwarts αλλα εκει δινει αρκετα λιγοτερο. Με FG+DLSS ενα cap στα 120fps με ολα δεξια πιστευω να το πιασω. 20αρικο μια χαρα ειναι το πρωτο το ειχα παρει 10 ειχε πολλα θεματα τοτε με την 6800xt μονιμο stutter και το ειχα παιξει με DXVK το οποιο μετα απο shader compile ηταν φλουδα μηδεν stutter περα απο traversal αλλα οταν πηγαινα απο τον ενα πλανητη στον αλλο την πρωτη φορα εκανε κανα 20 δευτερολεπτα κολλημα μεχρι να γινει το compile τα κακα του DXVK και οταν παιζεις με async δεν υπαρχει stutter αλλα την πρωτη φορα βλεπεις μαυρα textures μεχρι να φτιαχτουν. Respawn στα χειροτερα της τερμα αμπαλοι developers με την amd τις gpu τα πανε χαλια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα traversal stutters είναι ακόμα παρόν και το ghosting με Dlss.

Κατά τα άλλα το performance  βελτιώθηκε,άνετα το παίζεις με rt on..

Ευκαιρία να το συνεχίσω γιατί το είχα παρατηει.

Πόσο τους πήρε,δύο χρόνια?

Δημοσ.
7 ώρες πριν, optimus prime είπε

Τα traversal stutters είναι ακόμα παρόν και το ghosting με Dlss.

Κατά τα άλλα το performance  βελτιώθηκε,άνετα το παίζεις με rt on..

Ευκαιρία να το συνεχίσω γιατί το είχα παρατηει.

Πόσο τους πήρε,δύο χρόνια?

Παρα 8 μηνες ναι, 2 χρονια.

Δημοσ.

Το παιχνίδι θα βγει αυτές τις μέρες στις παλιές κονσόλες κιόλας, οπότε παίζει και το ρόλο του αυτό για το patch.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Arkin said:

Εριξαν δουλιτσα στο τελευταιο patch τελικα. Με RT ειναι απολυτα playable πια

Screenshot-1.png
Screenshot-2.png

 

Βέβαια τα lows αυτά στα χαμηλά 40ρια είναι με τον 7800x3d, έτσι? Να τα λέμε και αυτά.

Είναι όπως είχα γράψει πιο πριν, κρατάς 60αρι average με RT on πια, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι καλό 60αρι. Οποιοσδήποτε χειρότερος επεξεργαστής (ίσως εκτός από x3d) θα πέφτει στα 30ρια σε 1% lows.

Παραμένω στην άποψη ότι καλύτερα να παιχτεί με RT off, με το οποίο τα 1% lows είναι πολύ κοντά στα averages. Πολύ καλύτερη εμπειρία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλύτερη εμπειρία είναι με RT on, αν παίξεις και το συνηθίσεις δεν θες να το βγάλεις, μετά σου φαίνεται "κενό" από lighting . Αν όμως δεν μπορείς να κρατήσεις ψηλά avg fps τότε εννοείται χωρίς RT για να μην έχεις σπαστικά σκαμπανεβάσματα στα fps.

Σε 1440p όλα epic + RT κάνει ελάχιστα travesal stutters όταν φορτώνει διαφορετική περιοχή, έχω steady @138fps (με reflex on, cap @144, native Gsync), συνήθως όμως είναι αναπαίσθητα (κυριολεκτικά μισό δευτερόλεπτο κι αν).

Αν και σε κάποιες άσχετες φάσεις 1-2 φορές μέσα σε μια ώρα ας πούμε μπορεί και να δω για 2 δεύτερα (σαν να φορτώνει κάτι από πίσω). Κάτι έστρωσαν πάντως γιατί -καλώς ή κακώς- δεν βλέπω να ανεβάζει τρελά την Vram όπως πριν το patch 9 και έχει πολύ πιο σταθερή απόδοση ειδικά με RT.

Επεξ/σία από spanian
  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, spanian said:

Σε 1440p όλα epic + RT κάνει ελάχιστα travesal stutters όταν φορτώνει διαφορετική περιοχή, έχω steady @138fps (με reflex on, cap @144, native Gsync), συνήθως όμως είναι αναπαίσθητα (κυριολεκτικά μισό δευτερόλεπτο κι αν).

Αυτό φαντάζομαι εννοείς με FG on? Τι CPU?

Αλλιώς press X to doubt.

Τα traversal stutters επίσης, παρόλο που είναι κάπως λιγότερο επιθετικά, αυτό το μισό δευτερόλεπτο που λες, παραμένει ακραία πτώση στα 1% lows, αν και να ξέρεις πιο πιθανό είναι να προκαλείται από το RT.

Όσο για τον οπτικό τομέα, συμφωνώ ότι το RT είναι απαραίτητο καθώς τα SSR που έχει είναι τα χειρότερα που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά, δεν έχει RT GI, μόνο σκιές και αντανακλάσεις, οπότε δεν ξέρω πώς σου φαίνεται τόσο μεγάλη η διαφορά, που να είναι κενό χωρίς αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

7800x3d, FG on, DLAA.

Όσο αφορά το RT στην τελική γούστα είναι αυτά. Πιο μεγάλη διαφορά βρίσκω στο πώς πέφτει το lighting πάνω στα textures (shadows και reflections όπως λες, δεν είναι λίγο όμως για να κάνει τη διαφορά κι ας μην έχει RTGI), στο περιβάλλον, στους χαρακτήρες, παντού.

Spoiler

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Χρησιμοποιώ ακόμα αυτό:

Fix For Ray Tracing Crashing

όπως και αυτό:

Removes pillarboxing/letterboxing cutscenes

Επεξ/σία από spanian
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...