Προς το περιεχόμενο

Star Wars Jedi: Survivor [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Arkin said:

Κλείσιμο τελείως το rt αν το έχεις ανοιχτό μπας και στρώσει λίγο. Με rt είναι stutter fest χωρίς FG. 

Έχω κλειστό το RT εννοείται, αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω τα drops που έχει στα fps, ενώ δουλεύει κανονικά...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pip1908 είπε

Έχω κλειστό το RT εννοείται, αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω τα drops που έχει στα fps, ενώ δουλεύει κανονικά...

Προβλημα της μηχανης ειναι δοκιμασε να κλεισεις ρυθμισεις τελειως δες αν στο κανει περα απο τα traversal που δεν λυνονται με τιποτα και σιγα σιγα ανοιγε ρυθμισεις να δουμε πια δημιουργει το προβλημα. Δεν μπαινει και dxvk ως dx12 παιχνιδι αυτο θα τα ελυνε τα κλασικα stutters. 

  • Thanks 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Έτσι πως τρέχει είναι δώρο άδωρο. Δυνατή προσθήκη όμως.

Τοσο χαλια ειναι ακομα; Να το παιξω στο πσ5;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kostiger είπε

Τοσο χαλια ειναι ακομα; Να το παιξω στο πσ5;

γιατι στο ps5 είναι καλο;; παντού χάλια είναι. ίσως να έχει βελτιωθεί λίγο αλλά γενικά χαλια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

γιατι στο ps5 είναι καλο;; παντού χάλια είναι. ίσως να έχει βελτιωθεί λίγο αλλά γενικά χαλια.

Ειχα διαβασει οτι ειναι λιγοτερο το stuttering εκει. Οταν φτασει η ωρα του θα το ξαναδω και θα πραξω αναλογα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το ίδιο ακριβώς είναι το stuttering απλά στη κονσόλα με lock στα 30FPS δεν φαίνεται τόσο.

Για το performance mode ενδιαφερομαι, δεν παιζεται αυτο το παιχνιδι στα 30 καρε.

Δημοσ.

έχει και ένα θέμα η κάμερα και skipαρει frames ακόμη και αν είναι καλό το frametime. αλλά μπορεί στο ps5 να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα. δεν είμαι σίγουρος

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το performance mode είναι στα 60FPS, άρα ίδιο με το PC στα 60FPS.

 

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Παιδιά, έχει βγάλει βίντεο το DF και εξηγεί τα θέματα ένα ένα και είναι universal όχι platform-specific.

Αυτο που εννοουσα ειναι μηπως ειναι stutter free η εκδοση του πσ5. Απο τη στιγμη που ειναι προβληματικος ο κωδικας σε ολες τις πλατφορμες θα προτιμησω να το παιξω (και να υποστω μοιραια και το λοξυγκα) στο pc και που θα εχω πολυ καλυτερη αποδοση και settings εναντι του πετσοκομμενου κονσολαδικου performance mode.

  • Like 1
Δημοσ.

Το PC ήταν σε χειρότερη κατάσταση παλιότερα λόγω του shader compilation, από τη στιγμή που πλέον έχουμε shader compile στο menu είναι το ίδιο παιχνίδι παντού.

Το Jedi έχει traversal stutters που επηρεάζει όλες τις πλατφόρμες και δεν υπάρχει fix.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά για το ισχύει με το stuttering και όχι για το Jedi Survivor συγκεκριμένα.

Τα stutters χωρίζονται σε δύο περιπτώσεις και μια τρίτη πιο σπάνια όμως.

1. Shader compilation stutters. Αυτά συμβαίνουν στο PC εφόσον το παιχνίδι ΔΕΝ κάνει shader compile στο menu και αναγκάζεται να τα κάνει την ώρα που παίζεις και άρα αρχίζουν τα κολλήματα. Στις κονσόλες δεν χρειάζεται shader compile γιατί είναι pre-compiled τα shaders αφού το HW τους είναι στάνταρ.

2. Traversal stutters. Αυτά έχουν να κάνουν καθαρά με την μηχανή γραφικών και επηρεάζουν ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες ανεξαιρέτως. Όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο Dead Space Remake.

Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι τα shader stutters σταματούν όταν συμβεί το ίδιο πράγμα δεύτερη φορά. Π.χ σε μια έκρηξη που θα γίνει την πρώτη φορά, θα δεις stutter, την δεύτερη φορά στην ίδια έκρηξη δεν θα δεις stutter. Ενώ τα traversal stutters τα βλέπεις συνεχώς στα ίδια σημεία ακριβώς.

3. Η σπάνια περίπτωση όπου δημιουργούν οι drivers της κάρτας γραφικών stuttering ή π.χ σε παλιότερα παιχνίδια να προκαλούν stutters τα e-cores στους 12/13/14th gen της Intel.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...