pip1908 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 1 hour ago, Arkin said: Κλείσιμο τελείως το rt αν το έχεις ανοιχτό μπας και στρώσει λίγο. Με rt είναι stutter fest χωρίς FG. Έχω κλειστό το RT εννοείται, αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω τα drops που έχει στα fps, ενώ δουλεύει κανονικά...
Arkin Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 4 λεπτά πριν, pip1908 είπε Έχω κλειστό το RT εννοείται, αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω τα drops που έχει στα fps, ενώ δουλεύει κανονικά... Προβλημα της μηχανης ειναι δοκιμασε να κλεισεις ρυθμισεις τελειως δες αν στο κανει περα απο τα traversal που δεν λυνονται με τιποτα και σιγα σιγα ανοιγε ρυθμισεις να δουμε πια δημιουργει το προβλημα. Δεν μπαινει και dxvk ως dx12 παιχνιδι αυτο θα τα ελυνε τα κλασικα stutters. 1
just_a_dude Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου Έτσι πως τρέχει είναι δώρο άδωρο. Δυνατή προσθήκη όμως.
kostiger Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 9 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Έτσι πως τρέχει είναι δώρο άδωρο. Δυνατή προσθήκη όμως. Τοσο χαλια ειναι ακομα; Να το παιξω στο πσ5;
just_a_dude Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 7 λεπτά πριν, kostiger είπε Τοσο χαλια ειναι ακομα; Να το παιξω στο πσ5; γιατι στο ps5 είναι καλο;; παντού χάλια είναι. ίσως να έχει βελτιωθεί λίγο αλλά γενικά χαλια.
kostiger Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 1 ώρα πριν, just_a_dude είπε γιατι στο ps5 είναι καλο;; παντού χάλια είναι. ίσως να έχει βελτιωθεί λίγο αλλά γενικά χαλια. Ειχα διαβασει οτι ειναι λιγοτερο το stuttering εκει. Οταν φτασει η ωρα του θα το ξαναδω και θα πραξω αναλογα. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου Το ίδιο ακριβώς είναι το stuttering απλά στη κονσόλα με lock στα 30FPS δεν φαίνεται τόσο. 2
kostiger Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το ίδιο ακριβώς είναι το stuttering απλά στη κονσόλα με lock στα 30FPS δεν φαίνεται τόσο. Για το performance mode ενδιαφερομαι, δεν παιζεται αυτο το παιχνιδι στα 30 καρε.
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου Το performance mode είναι στα 60FPS, άρα ίδιο με το PC στα 60FPS.
just_a_dude Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου έχει και ένα θέμα η κάμερα και skipαρει frames ακόμη και αν είναι καλό το frametime. αλλά μπορεί στο ps5 να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα. δεν είμαι σίγουρος
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου Παιδιά, έχει βγάλει βίντεο το DF και εξηγεί τα θέματα ένα ένα και είναι universal όχι platform-specific. 2
kostiger Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 22 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το performance mode είναι στα 60FPS, άρα ίδιο με το PC στα 60FPS. 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Παιδιά, έχει βγάλει βίντεο το DF και εξηγεί τα θέματα ένα ένα και είναι universal όχι platform-specific. Αυτο που εννοουσα ειναι μηπως ειναι stutter free η εκδοση του πσ5. Απο τη στιγμη που ειναι προβληματικος ο κωδικας σε ολες τις πλατφορμες θα προτιμησω να το παιξω (και να υποστω μοιραια και το λοξυγκα) στο pc και που θα εχω πολυ καλυτερη αποδοση και settings εναντι του πετσοκομμενου κονσολαδικου performance mode. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου Το PC ήταν σε χειρότερη κατάσταση παλιότερα λόγω του shader compilation, από τη στιγμή που πλέον έχουμε shader compile στο menu είναι το ίδιο παιχνίδι παντού. Το Jedi έχει traversal stutters που επηρεάζει όλες τις πλατφόρμες και δεν υπάρχει fix. 2
kostiger Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου Και το Fallen Order ειχε, αλλα οχι κατι τρελο πριν απο ενα χρονο που το επαιξα. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου (επεξεργασμένο) Γενικά για το ισχύει με το stuttering και όχι για το Jedi Survivor συγκεκριμένα. Τα stutters χωρίζονται σε δύο περιπτώσεις και μια τρίτη πιο σπάνια όμως. 1. Shader compilation stutters. Αυτά συμβαίνουν στο PC εφόσον το παιχνίδι ΔΕΝ κάνει shader compile στο menu και αναγκάζεται να τα κάνει την ώρα που παίζεις και άρα αρχίζουν τα κολλήματα. Στις κονσόλες δεν χρειάζεται shader compile γιατί είναι pre-compiled τα shaders αφού το HW τους είναι στάνταρ. 2. Traversal stutters. Αυτά έχουν να κάνουν καθαρά με την μηχανή γραφικών και επηρεάζουν ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες ανεξαιρέτως. Όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο Dead Space Remake. Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι τα shader stutters σταματούν όταν συμβεί το ίδιο πράγμα δεύτερη φορά. Π.χ σε μια έκρηξη που θα γίνει την πρώτη φορά, θα δεις stutter, την δεύτερη φορά στην ίδια έκρηξη δεν θα δεις stutter. Ενώ τα traversal stutters τα βλέπεις συνεχώς στα ίδια σημεία ακριβώς. 3. Η σπάνια περίπτωση όπου δημιουργούν οι drivers της κάρτας γραφικών stuttering ή π.χ σε παλιότερα παιχνίδια να προκαλούν stutters τα e-cores στους 12/13/14th gen της Intel. Επεξ/σία 24 Απριλίου από Psycho_Warhead 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα