Προς το περιεχόμενο

Honda CB500X 2022


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

οι μηχανές σε χώρες όπως η Ελλάδα που δεν κάνει ποτέ πραγματικά κρύο είναι ιδανικές για μετακίνηση. με τις τιμές των καυσίμων, απορώ πως οι πιο πολλοί προτιμούν αμάξια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστεύω οτι αυτό το μηχανάκι δεν είναι λύση για πόλη ή οικονομία καυσίμου. Αλλά για τον καιρό έχεις δίκιο, βολεύει απ αυτή την σκοπιά. Οι άλλοι οδηγοί όμως είναι το μεγαλύτερο θέμα. Στα του honda τώρα, προσωπική μου άποψη ότι σε αυτή την κατηγορία δε θα έπαιρνα αυτό, αν ήθελα κάτι πιο ευέλικτο θα έπαιρνα το norden αν ήθελα ταξίδια το africa, αλλά κατέληξα στο gs, το οποίο δεν είναι τυχαία το standard 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gleft είπε

, αν ήθελα κάτι πιο ευέλικτο θα έπαιρνα το norden αν ήθελα ταξίδια το africa, αλλά κατέληξα στο gs, το οποίο δεν είναι τυχαία το standard 

Τα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση και είναι διαφορετική κατηγορία σε σχέση με ένα cb500x

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/5/2022 στις 3:27 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γειά χαρά σε όλους.

Ανοίγω αυτό το θέμα για να συγκεντρώσουμε εμπειρίες από κατόχους της Honda CB500X 2022.

αυτο ειναι μια κλασικη 500αρα μοτο, βγαινει εκτος δρομου, πας διακοπες ανετα δικαβαλα, νησια,βουνα, για μακρινα ταξιδια κ με βαλιτσες.

οπως κατι αφρικα τοιυν, κλε, κλπ, αλλα πιο μικρο,μαζεμενο στα 500κυβικα κλπ

ιδια κατηγορια ειναι αυτα, 

αν εισαι νεος κ παρεις ενα καινουριο κανεις το γυρο της ευρωπης

αλλιως για την πολη ακομη κ 250κυβικα ειναι οκ για πολλες καταστασεις

τα 500,600,700κλπ ομως θελουν ταξιδια,αλλιως καθονται

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κάνει test ride το μοντέλο του 22 όπου είχε ανεστραμένο μπροστινό και διπλή δισκόπλακα. Στο λίγο που το οδήγησα μου άρεσε το πάτημα του, ροπή από χαμηλά και ωραίο φρενάρισμα. Αυτό που δεν με βόλεψε καθόλου ήταν η θέση των μαρσπιέ. Είναι ψηλά και πίσω, με αποτέλεσμα να λυγίζει κάπως περίεργα το πόδι. Δεν με βόλεψαν καθόλου. Σημειωτέον, ότι είμαι μετρίου αναστήματος, στο 1.75.
Προσωπικά μόνο και μόνο για τη θέση οδήγησης δεν θα άλλαζα το versys300 μου με αυτό, παρόλο που στα υπόλοιπα υπερτερεί το honda.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, gleft said:

Στα του honda τώρα, προσωπική μου άποψη ότι σε αυτή την κατηγορία δε θα έπαιρνα αυτό, αν ήθελα κάτι πιο ευέλικτο θα έπαιρνα το norden αν ήθελα ταξίδια το africa, αλλά κατέληξα στο gs, το οποίο δεν είναι τυχαία το standard 

Βέβαια αυτά τα 2 δεν είναι στην ίδια κατηγορία τιμής. Μιλάμε για δίπλα λεφτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/6/2022 στις 11:03 ΜΜ, gleft είπε

πιστεύω οτι αυτό το μηχανάκι δεν είναι λύση για πόλη ή οικονομία καυσίμου. Αλλά για τον καιρό έχεις δίκιο, βολεύει απ αυτή την σκοπιά. Οι άλλοι οδηγοί όμως είναι το μεγαλύτερο θέμα. Στα του honda τώρα, προσωπική μου άποψη ότι σε αυτή την κατηγορία δε θα έπαιρνα αυτό, αν ήθελα κάτι πιο ευέλικτο θα έπαιρνα το norden αν ήθελα ταξίδια το africa, αλλά κατέληξα στο gs, το οποίο δεν είναι τυχαία το standard 

Το CB έκανε 7.5Κ, όσα λες είναι πάνω από 14-15Κ, πως γίνεται να τα συγκρίνεις; Για καθημερινή χρήση κυρίως πόλη και ένα ταξίδι το εξάμηνο το CB είναι μια χαρά, τσουλάει στην κίνηση όμορφα, στριφτερο και είναι οικονομικό (αν θέλεις μηχανή και όχι σκούτερ/παπί). 

Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα (διπλάσια τιμή κιόλας), κυρίως γιατί χρήση το θέλουμε πρέπει να γίνεται η σύγκριση και επιλογή μας. Γνωστός με GS περνώντας κάθε μέρα από το κέντρο της Αθήνας δε την πάλεψε, πήρε PCX (και το GS για ταξίδια ή όποτε πάει οπουδήποτε εκτός κέντρου). 

Το πρόβλημα του CB για εμένα είναι πως είναι τελείως γυμνό, και αν θέλεις μπαγκαζιερα, κάγκελα, USB πρέπει να χώσεις το χέρι.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα για κατηγορία μηχανής όχι για εύρος τιμής, ίσως να μην ήμουν σαφής σε αυτό. Αν θέλει κάποιος ένα adv μηχάνημα είπα πως δε θα πλήρωνα αυτό το συγκεκριμένο γιατί εμένα προσωπικά δε μου άρεσε. Η τιμή δεν ήταν κάτι που ακούμπησα καθόλου γιατι θεωρώ πως όταν μιλάμε για μηχανάκια πόλης είναι δεδομένο το γεγονός ότι ένα παπί ή σκούτερ είναι η πιο λογική λύση. κι εγώ ανν ήθελα κάτι για κάθε μέρα, απλά να με πηγαίνει δουλεία και μέσα στην πόλη θα έπαιρνα ένα W800 που είναι και (για εμένα) πολύ ωραίο μηχάνημα. 

Θέλω να τονίσω πως ενώ τα μηχανάκια που αναφέρθηκαν είναι διαφορετικής κατηγορίας, οι λόγοι ύπαρξης τους είναι οι ίδιοι: ταξίδι σε δρόμο, χώμα (λιγότερο) και ικανότητα μεταφοράς 2-3 βαλιτσών. Οι τιμές φυσικά διαφέρουν αλλά αν το πάρει κάποιος για το λόγο που διαφημίζεται, το μηχάνημα αυτό δεν πιστεύω εγώ πως είναι καλή λύση. Η κατηγορία αυτή έχει τα καλύτερα μηχανάκια στην μεσσαία και μεγάλη κατηγορία, που πλέον μεσσαία πάνει μέχρι τα 900 κυβικά! Επαναλαμβάνω λοιπόν τη θέση μου, ότι για adv μηχανή, δε θα κοίταγα το συγκεκριμένο. Αν τα χρήματα ήταν το μεγαλύτερο θέμα, ίσως ενα μεταχειρισμένο tenere είναι πιο καλή λύση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, gleft είπε

κι εγώ ανν ήθελα κάτι για κάθε μέρα, απλά να με πηγαίνει δουλεία και μέσα στην πόλη θα έπαιρνα ένα W800 που είναι και (για εμένα) πολύ ωραίο μηχάνημα. 

 

Δεν θα εμπιστευομουν μηχανη με σαμπρελα ειδικα σε εθνικη που πας με 120 140 σταθερα.Και 800 κυβικα 48 αλογα λιγο μεεχ αλλα δεν εχει φτιαχτει για γκαζια ενταξει ειναι για σαλονι αυτο το μηχανακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 20/6/2022 στις 10:15 ΠΜ, Fordakias7 είπε

Δεν θα εμπιστευομουν μηχανη με σαμπρελα ειδικα σε εθνικη που πας με 120 140 σταθερα.Και 800 κυβικα 48 αλογα λιγο μεεχ αλλα δεν εχει φτιαχτει για γκαζια ενταξει ειναι για σαλονι αυτο το μηχανακι

Σιγά μην πηγαίνεις 120 140 συνέχεια με W800 (όχι οτι δε μπορεί, αλλά λόγω αέρα). Όμως, και μόνο να ακούς το bevel gear train (για αυτούς που γουστάρουν και το εκτιμάνε) είναι άλλο πράγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CoffeeDrink10 είπε

Σιγά μην πηγαίνεις 120 140 συνέχεια με W800 (όχι οτι δε μπορεί, αλλά λόγω αέρα). Όμως, και μόνο να ακούς το bevel gear train (για αυτούς που γουστάρουν και το εκτιμάνε) είναι άλλο πράγμα

Ποσο λιγοτερο απο 120 να πηγαινεις εθνικη; Δεν είναι μηχανακι για κεντρο αθηνας παντως καθολου βολικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...