Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, TroyMelloy είπε

Εντάξη δεν γίνεται να οδηγάς εσύ. Πολύ τρολλ πέφτει.
 

 

Εσύ πήγαινε κάνε και επανάσταση, ρίξε και την χούντα. Δεν παίζει να είσαι πάνω απο 16 γιατι θα είχες συνειδητοποιήσει είδη ότι ο κόσμος δεν δουλεύει έτσι.

Έπεσες τελείως έξω, αλλά δε θα το γυρίσουμε στο προσωπικό. :)

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από τη στιγμή που ο δρόμος που θέλει να στρίψει ο ts είναι διπλής κατεύθυνσης θα έπρεπε να έχει stop ο ts, αφού υποχρεωτικά θα σταματήσει να τσεκάρει και από τις δύο πλευρές.

Έτσι όπως είναι οκ ισχύουν οι προτεραιότητες αλλά είναι λάθος φτιαγμένος. Μαζί με τον καθρέφτη θέλει και stop.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/5/2022 στις 10:41 ΜΜ, MisterNetworkGr είπε

Καλησπέρα σας, είμαι σχετικά νέος οδηγός και πριν κάτι μέρες έγινε ένα περιστατικό το οποίο από εκείνη την ώρα με τρώει. Οδηγούσα που λέτε τις προάλλες και ήθελα να στρίψω αριστερά σε έναν δρόμο ο οποίος δεν έχει καλή ορατότητα καθώς υπάρχει μία μάντρα και έτσι έχουν τοποθετήσει απέναντι έναν καθρέπτη (η ροζ η κουκκίδα που φαίνεται και στην φωτογραφία και το πράσινο βέλος είναι το όχημα μου ) ώστε να βλέπεις την κυκλοφορία. Να σημειωθεί ότι δεν έχω ΣΤΟΠ (ούτε υπήρχε παλιότερα και έπεσε) και εφόσον είδα ότι ερχόταν άλλο αυτοκίνητο από τον καθρέπτη σταμάτησα και μετά αφού είδα ότι δεν ερχόταν κάποιο άλλο ούτε από τα δεξιά μου ούτε από τα αριστερά μου ξεκίνησα. Μόλις είχε βγει από το στενό το μισό αυτοκίνητο βλέπω έναν από τα αριστερά μου ο οποίος είχε ΣΤΟΠ κάτι μέτρα πιο πίσω ( οι κόκκινες γραμμές στην φωτογραφία και το μπλε βέλος είναι το όχημα του κυρίου ) να έρχεται κατά πάνω μου με εκτιμώμενη ταχύτητα τουλάχιστον 40 χλμ, ταχύτητα την οποία δεν μπορείς να αναπτύξεις σε τόσο μικρή απόσταση. Πατάει απότομα φρένο και άρχισε να με βρίζει ότι τάχα μου εγώ έφταιγα που βγήκα και τον είδα και από τον καθρέπτη του αυτοκινήτου, γιατί συνέχισα κανονικά καθώς δεν έχω την όρεξη να ασχολούμαι με κάτι τέτοιους ανθρώπους, ότι κατέβηκε και από το αυτοκίνητο κοιτώντας προς εμένα. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αφού δεν υπάρχει ΣΤΟΠ δεν έχω προτεραιότητα εφόσον με έχει από δεξιά; Ο δρόμος στον οποίο οδηγούσε ο εν λόγω κύριος δεν είναι ούτε λεωφόρος, ούτε οδός ταχείας κυκλοφορίας.

Untitled-1.jpg

αν ο καθρέπτης είναι γυρισμένος για να βλέπεις εσύ ποιος είναι από αριστερά σου και όχι το άλλο αμάξι για το ποίος έρχεται από δεξιά ,μου μυρίζει ταμπέλα με στοπ σε εσένα αλλά για κάποιον λόγο έχει εξαφανιστεί.

καλύτερα αφού δεν υπάρχει στοπ να κοιτάς όταν περνάς από εκεί για καλό και για κακό.

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TroyMelloy είπε

Εντάξη δεν γίνεται να οδηγάς εσύ. Πολύ τρολλ πέφτει.
 

Ψάχνε εσύ τις σημάνσεις του δεξιά (απαγορευτικά/στοπ) για να μην ελέγξεις και θα φύγεις για σκραπ σύντομα αν δεν κόβεις σε κάθε στενό... Άσε που η κάθε γειτονία έχει από ένα ΣΤΟΠ που πολύ δεν σταματάνε... Η προτεραιότητα από δεξιά έχει πολλά κενά στο ΚΟΚ που φαίνονται μόνο αν πας δικαστικά, ακόμα και αν είσαι δεξιά μπορεί να μην αποζημιωθείς.

Τώρα σχετικά με το "τρολ"  μάλλον σου είναι δύσκολο να απαντήσεις σαν άνθρωπος.

 

Δημοσ.

Παιδες,μη γραφετε τετοιες ΓΝΏΜΕΣ ,θα παρετε κανεναν στο λαιμο σας,απλα για να "κερδισετε"σε μια αντιπαραθεση,σε ενα φορουμ.

Απορω πως εχει μεινει ανοιχτο ακομα..

Δεν απορω με αυτα που διαβαζω,γιατι σας βλεπω εκει εξω καθε μερα,να εχετε και δικιο κι απο πανω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Απλές αλήθειες

1. Η προτεραιότητα εξετάζεται μετά το ατύχημα

2. Σε πόλεις μέσα στα στενά και τις γειτονιές σταματάμε καλού κακού σε όλες τις διασταυρώσεις και ελέγχουμε δεξιά αριστερά

3. Στο παραπάνω βοηθά αμάξι με ροπή χαμηλά να μη σβήνει με 2α και ταχύτητα 5-10χλμ

4. Υπάρχουν σήματα που είναι διαλυμένα, χωμένα μέσα σε δέντρα ή ακόμη και βγαλμένα (!!) από εξυπνάκηδες περίοικους

5. Στην Αθήνα το ποσοστό όσων παραβιάζουν stop και προτεραιότητα δεξιά είναι αυξημένο

6. Να μην πούμε για μηχανάκια, ντελιβεράδες κλπ. αυτοί είναι εκτός νόμου

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, kalmik είπε

4. Υπάρχουν σήματα που είναι διαλυμένα, χωμένα μέσα σε δέντρα ή ακόμη και βγαλμένα (!!) από εξυπνάκηδες περίοικους

Αλήθεια, στην περίπτωση που έχει καταστραφεί η σήμανση ή είναι δυσδιάκριτη (πχ χωμένη σε κανά δέντρο), υπολογίζεται οτι υπάρχει και ας μην είναι εμφανής;

Για παράδειγμα αν εγώ γνωρίζω οτι ο τάδε δρόμος έχει STOP και τον διασχίζω κάθετα χωρίς να κόβω (λάθος, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και ο άλλος που τον διασχίζει κατά μήκος δεν δει το STOP καθώς έχει καταστραφεί-χωθεί και υποθέτοντας οτι έχει προτεραιότητα περάσει τη διασταύρωση με αποτέλεσμα να συγκρουστούμε, τότε σε ποιόν καταλογίζουν την ευθύνη;

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς σημανση.Μάντεψε ποιός έχει προτεραιότητα και πόσα τροχαία έχουν γίνει τα τελευταία 5 χρόνια εδώ...Συμβολή Ιππάρχου και Σωστράτου Νέος Κόσμος.

ippmap.jpg

Επεξ/σία από TsoliasGR
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Ψάχνε εσύ τις σημάνσεις του δεξιά (απαγορευτικά/στοπ) για να μην ελέγξεις και θα φύγεις για σκραπ σύντομα αν δεν κόβεις σε κάθε στενό... Άσε που η κάθε γειτονία έχει από ένα ΣΤΟΠ που πολύ δεν σταματάνε... Η προτεραιότητα από δεξιά έχει πολλά κενά στο ΚΟΚ που φαίνονται μόνο αν πας δικαστικά, ακόμα και αν είσαι δεξιά μπορεί να μην αποζημιωθείς.

Τώρα σχετικά με το "τρολ"  μάλλον σου είναι δύσκολο να απαντήσεις σαν άνθρωπος.

 

Αναφέρεσαι σε αυτο

Αναφορά σε κείμενο

........
Ίσως να μου διαφεύγει κάτι αλλά πιστεύω η προτεραιότητα από δεξιά ειδικά στην πόλη έχει μείνει από εποχές που τα ΣΤΟΠ ήταν πολύ λίγα όποτε ακολουθούσαν όλοι αυτό.
......

Εντάξη δεν γίνεται να οδηγάς εσύ. Πολύ τρολλ πέφτει.

 

Θεωρείς αναχρονιστικό τον κανόνα ο από δεξιά έχει προτεραιότητα. Πρέπει να έχεις πολύ περιορισμένη γνώση και οδηγική εμπειρία, αν δεν τον χρησιμοποίησες ποτέ αυτόν τον κανόνα. Έχει 100 λόγους ύπαρξεις σαν κανόνας αλλά ότι και να σου αναφέρω αυτη την στιγμή βρίσκεσε σε άρνηση.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, TroyMelloy είπε

 

Αναφέρεσαι σε αυτο

Θεωρείς αναχρονιστικό τον κανόνα ο από δεξιά έχει προτεραιότητα. Πρέπει να έχεις πολύ περιορισμένη γνώση και οδηγική εμπειρία, αν δεν τον χρησιμοποίησες ποτέ αυτόν τον κανόνα. Έχει 100 λόγους ύπαρξεις σαν κανόνας αλλά ότι και να σου αναφέρω αυτη την στιγμή βρίσκεσε σε άρνηση.

Για αρχή δεν έχει πάντα ο από δεξιά προτεραιότητα όταν δεν υπάρχει σήμανση. Με λάδι πήρες το δίπλωμα; Καλό είναι να διαβάσεις τον ΚΟΚ πάλι. Εσύ είσαι σε άρνηση που δεν θες να δεις τα κενά που βλέπει ένας δικαστικός/δικαστήριο όταν διαβάζει ΑΚΡΙΒΩΣ τι αναγράφει το συγκεκριμένο τμήμα του ΚΟΚ.. Εγώ μίλησα για τα στενά που γίνονται κατά βάση τα περισσότερα ατυχήματα όχι για τους άλλους "100" λόγους υπάρξεις που πρέπει υπάρχει.

Δημοσ.
19 hours ago, N3M3SiS said:

Δεν φαινεται να καταλαβαινετε οτι ΕΧΕΙ συμβει ΟΥΚ ολιγες φορες να χρεωθει συνυπαιτιοτητα σε παραβιασεις STOP των οποίων η σύγκρουση έγινε στην πίσω μεριά του αυτοκινήτου. 

Άδικο; Πιθανώς. 

Κατασχρηστικό; Επίσης πιθανώς. 

Παράλογο; Ομοίως. 

Συνεχίστε να πετάτε στα σύννεφα. 

 

Εννοείς για περιπτώσεις που έχουν φτάσει σε δικαστήριο ή να το έχουν βγάλει οι ασφαλιστικές μεταξύ τους? 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Klausx είπε

Αν δεν κόβεις/ελέγχεις σε κάθε στενό οι πιθανότητες ανεβαίνουν πάρα πολύ.

Το σύστημα πάσχει αρκετά, δηλαδή όταν δεν έχεις σήμανση να ψάχνεις αν ο δεξιά έχει ΣΤΟΠ αλλιώς να του αφήσεις προτεραιότητα..... οικονομία στα ΣΤΟΠ κάνουν; Έλεος... Ειδικά κάτι περιπτώσεις που στο 1ο στενό έχει ο δεξιά ΣΤΟΠ και στο αμέσως επόμενο δεν έχει κανείς και πρέπει αφήσεις προτεραιότητα λογικό να γίνονται ατυχήματα για πλάκα. Δεν υπάρχει μελέτη σε τίποτα μόνο λακκούβες και κακοτεχνίες.

Ίσως να μου διαφεύγει κάτι αλλά πιστεύω η προτεραιότητα από δεξιά ειδικά στην πόλη έχει μείνει από εποχές που τα ΣΤΟΠ ήταν πολύ λίγα όποτε ακολουθούσαν όλοι αυτό.

Πώς είναι στο εξωτερικό, έχει κάποιος εμπειρία;

 Στη Γερμανία παντού υπάρχουν πινακίδες προτεραιότητας, όπου δεν υπάρχουν εννοείται πως έχει προτεραιότητα όποιος έρχεται απο δεξιά (όχι φυσικά όταν συναντιέται στενό με λεωφόρο) και δεν υπάρχουν πουθενά ΣΤΟΠ

Τίποτα αναχρονιστικό δεν έχει η προτεραιότητα απο τα δεξιά. Είναι ένας απο τους λίγους οδηγικούς κανόνες που ισχύουν καθολικά, ακόμα και στις χώρες που οδηγούν στα αριστερά. Το ΣΤΟΠ είναι σημάδι πως δε ξέρουμε να τηρούμε βασικούς κανόνες και πρέπει να φτιαχνουν μια πινακίδα ίσα με το κεφάλι μας για να το θυμόμαστε. ΣΤΟΠ έπρεπε να υπάρχει μόνο όπου δεν έχει προτεραιότητα ο δρόμος απο τα δεξιά, π.χ. υπάρχει ενας δρόμος στο Χαλάνδρι, Αριστοτέλους, που οδηγεί απο την Παπανικολή στη Μεσογείων. Αυτό συναντιέται με δρόμο διπλής κατεύθυνσης (Σαραντάπορου) που έχει μάλιστα και νησίδα στη μέση. Εκεί προτεραιότητα έχει η Αριστοτέλους και είναι απόλυτα λογικό να υπάρχει ΣΤΟΠ αφού ο "μικρότερος" δρόμος έχει προτεραιότητα. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kalmik είπε

4. Υπάρχουν σήματα που είναι διαλυμένα, χωμένα μέσα σε δέντρα ή ακόμη και βγαλμένα (!!) από εξυπνάκηδες περίοικους

 

Επαρχία που είμαι το τι Stop είναι χωμένο μέσα σε δέντρα δεν λέγεται. Πρόσφατα ήμουν περαστικός όταν έγινε ένα τροχαίο εντός πόλης και μέχρι να έρθει η τροχαία έψαχναν να βρουν μέσα στο δέντρο το Stop που όντως υπήρχε για να αποδείξει ο ένας στον άλλο το ποιός φταίει. Τραγελαφικές καταστάσεις σε "Ευρωπαϊκή" χώρα ο θεός να την κάνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή βλέπω πως πολλοί σκέφτονται με την λογική 'αφού έχω προτεραιότητα θα περάσω και και ας κόψουν τον λαιμό τους οι άλλοι' απλά να θυμήσω  πως

1ον. Ότι και να κάνει άλλος, δεν πα να παραβιάσει στοπ ή φανάρι οφείλεις κι εσύ να κάνεις ότι μπορείς για να αποφύγεις το ατύχημα και

2ον. Υπάρχουν και ποδήλατα-πατίνια που γράφουν τις προτεραιότητες και τις μονοδρομήσεις στα πάρια τους και αν τύχει και χτυπήσετε καναν τέτοιο εκτός των δικαστηρίων θα σας περιλάβει και η Τατιάνα με τον Ευαγγελάτο :P

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Τι έχουν λέει τα παρκαρισμένα; 

Ενημερωτικα, το μονο που έχουν είναι μια κλήση για παράνομο παρκάρισμα και απολύτως τίποτε αλλο.

Ο παραβάτης θα έχει μεινωμένο καταλογισμο - συνυπαιτιοτητα λόγω των παρκαρισμένων. Τα παρανόμως παρκαρισμένα δεν έχουν καμμία ευθύνη στο τροχαίο. 

μέχρι να βρεθεί κάποιος μάγκας και να υπάρξει δικαστικό προηγούμενο. Εαν κόβουν την απαραίτητη ορατότητα ναι έχουν ευθύνη. Το πρ'οστιμο αφορα το αστικό σκέλος όχι το ποινικό. Ας μάθουμε να τα ξεχωρίζουμε.

Λάβε υπόψην σου οτι γενικότερα δεν ευθύνονται μόνο όσοι άμεσα προκαλούν ατύχημα ή ζημιά σε ξένη περιουσία/ άνθρωπο αλλά και όσοι έμμεσα προκαλούν. Όπως έχουν κριθεί περιπτώσεις που χτυπήθηκε πεζός επειδή αναγκάστηκε να κατέβει στον δρόμο επειδή κάποιος πα΄ρκαρε το αμάξι πα΄νω στο πεζοδρόμιο. τέτοιες περιπτώσεις έχουν κριθεί και ενάντια στον έμεσα εμπλεκόμενο ( τον παρκαρισμένο ) με αποφάσεις αποζημίωσης προς τον πεζο. Ο Κ.Ο.Κ. είναι ένα θέμα. ΔΕΝ αναιρεί οτιδήποτε άλλο μπορεί να διεκδικηθει.

17 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Επειδή βλέπω πως πολλοί σκέφτονται με την λογική 'αφού έχω προτεραιότητα θα περάσω και και ας κόψουν τον λαιμό τους οι άλλοι' απλά να θυμήσω  πως

1ον. Ότι και να κάνει άλλος, δεν πα να παραβιάσει στοπ ή φανάρι οφείλεις κι εσύ να κάνεις ότι μπορείς για να αποφύγεις το ατύχημα και

2ον. Υπάρχουν και ποδήλατα-πατίνια που γράφουν τις προτεραιότητες και τις μονοδρομήσεις στα πάρια τους και αν τύχει και χτυπήσετε καναν τέτοιο εκτός των δικαστηρίων θα σας περιλάβει και η Τατιάνα με τον Ευαγγελάτο :P

Κάτι τέτοιοι ποδηλατιστές όμως δεν έχουν τα παπάρια να τα κάνουν σε κάποιες άλλες χώρες γτ θα κληθουν να κλεισουν τα δικα τους σπιτια απο τις αποζημιωσεις που θα πληρωσουν ως υπαίτιοι. Εδω ειναι ελλαδισταν. προτεραιότητα έχει ο βιγκαν, ο οικολογος να κυκλοφορουν στον δρομο οπως να ναι χωρις ασφάλεια και χωρις τελη κυκλοροφιας. Και το θεωρουν και ως αυτονοητο δικαιωμα τους τρομαρα τους.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...