QuantumWanderer Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Γειά χαρά στην παρέα. Είχαμε μια συζήτηση με φίλους, για το γεγονός ότι μερικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι σημαντικά φθηνότερα σε επίσημες αντιπροσωπείες σε άλλες χώρες της ΕΕ, π.χ. Γερμανία. Όχι απαραίτητα υψηλού κυβισμού. Απλά εντοπίσαμε μερικά. Γνωρίζει κανείς τις διατάξεις και τους κανονισμούς, σε ποιό πλαίσιο ένας μόνιμος κάτοικος Ελλάδας, μπορεί να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο από αντιπροσωπεία όποιου κατασκευαστή από κράτος-μέλος της ΕΕ; Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.
doctorkostis Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Από τη στιγμή που μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο, δηλαδή <6 μηνών και <6Κ χλμ, λογικά θα χρειαστεί να πληρώσεις τέλος ταξινόμησης όπως και οι Έλληνες εισαγωγείς. Αν δεν κάνω λάθος τα ηλεκτρικά μόνο απαλλάσσονται από αυτό το τέλος. Πιθανόν επίσης να σου χρεώσουν και 24% ΦΠΑ. αυτά ισχύουν βέβαια αν θέλεις να ταξινομήσεις το αυτοκίνητο Ελλάδα και να πάρεις ελληνικές πινακίδες. Αν κυκλοφορείς με ξένες πινακίδες με τους γνωστούς περιορισμούς, δε χρειάζεται να πληρώσεις κάτι.
NikosKallithea Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Ειναι φτηνότερα στην χώρα που βρίσκονται αν έρθουν εδω θα γίνουν ακριβότερα και απο της αντιπροσωπείας 1
Papakaliati Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, doctorkostis είπε Από τη στιγμή που μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο, δηλαδή <6 μηνών και <6Κ χλμ, λογικά θα χρειαστεί να πληρώσεις τέλος ταξινόμησης όπως και οι Έλληνες εισαγωγείς. Αν δεν κάνω λάθος τα ηλεκτρικά μόνο απαλλάσσονται από αυτό το τέλος. Πιθανόν επίσης να σου χρεώσουν και 24% ΦΠΑ. αυτά ισχύουν βέβαια αν θέλεις να ταξινομήσεις το αυτοκίνητο Ελλάδα και να πάρεις ελληνικές πινακίδες. Αν κυκλοφορείς με ξένες πινακίδες με τους γνωστούς περιορισμούς, δε χρειάζεται να πληρώσεις κάτι. Έτσι και αλλιώς θα πρέπει να πληρώσεις εκτελωνισμό. Επιπλέον άμα δεν είσαι κάτοικος εξωτερικού, δεν επιτρέπεται ούτε το 6μηνο. Και δεν είμαι καν σίγουρος ότι θα μπορέσεις να βγάλεις πινακίδες από έξω χωρίς άδεια παραμονής. 3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Γειά χαρά στην παρέα. Είχαμε μια συζήτηση με φίλους, για το γεγονός ότι μερικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι σημαντικά φθηνότερα σε επίσημες αντιπροσωπείες σε άλλες χώρες της ΕΕ, π.χ. Γερμανία. Όχι απαραίτητα υψηλού κυβισμού. Απλά εντοπίσαμε μερικά. Γνωρίζει κανείς τις διατάξεις και τους κανονισμούς, σε ποιό πλαίσιο ένας μόνιμος κάτοικος Ελλάδας, μπορεί να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο από αντιπροσωπεία όποιου κατασκευαστή από κράτος-μέλος της ΕΕ; Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας. Στα φτηνά, το κόστος εκτελωνισμού είναι μικρό, αλλά στα συγκεκριμένα δεν θα δεις και μεγάλες διαφορές σε σχέση με της Ελλάδας. Εκτός άμα πάρεις ηλεκτρικό η μπριζάτο υβριδικό (που έτσι και αλλιώς θα είναι φτηνότερο όμως της Ελλάδας λόγω μειωμένου εκτελωνισμού). Που σε αυτές τις περιπτώσεις δεν παίρνεις τις επιδοτήσεις από καμία χώρα, όποτε δεν έχει και πολύ νόημα. 1
Conan2046 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Στις 25/5/2022 στις 8:02 ΜΜ, NikosKallithea είπε Ειναι φτηνότερα στην χώρα που βρίσκονται αν έρθουν εδω θα γίνουν ακριβότερα και απο της αντιπροσωπείας Βλέπω καινούριο αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει στην Γερμανία με 16.040 (πες 16.700 αν υπολογίσουμε την διαφορά των συντελεστών), τιμή ελληνικής αντιπροσωπείας 23.000 ευρώ ίδια έκδοση και μοντέλο! Κάνω και την υπόθεση ότι δεν είναι μέσα το τέλος ταξινόμησης μιλάμε για 6.000 ευρώ διαφορά, πόσο άραγε θα μου κοστίσει να το εισάγω και πως θα μπορέσει βέβαια να γίνει σαν διαδικασία;
paylidis Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 17 λεπτά πριν, Conan2046 είπε Βλέπω καινούριο αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει στην Γερμανία με 16.040 (πες 16.700 αν υπολογίσουμε την διαφορά των συντελεστών), τιμή ελληνικής αντιπροσωπείας 23.000 ευρώ ίδια έκδοση και μοντέλο! Κάνω και την υπόθεση ότι δεν είναι μέσα το τέλος ταξινόμησης μιλάμε για 6.000 ευρώ διαφορά, πόσο άραγε θα μου κοστίσει να το εισάγω και πως θα μπορέσει βέβαια να γίνει σαν διαδικασία; αν ανοιξεις την προσφορα θα δεις το κοστος του ΤΤ... στη καλυτερη εν τελει να κερδισεις κανενα χιλιαρικο για αυτο το ποσό αλλα θα εχεις φαει πολυ ταλαιπα... Στις 25/5/2022 στις 6:15 ΜΜ, kostasgr78 είπε Γειά χαρά στην παρέα. Είχαμε μια συζήτηση με φίλους, για το γεγονός ότι μερικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι σημαντικά φθηνότερα σε επίσημες αντιπροσωπείες σε άλλες χώρες της ΕΕ, π.χ. Γερμανία. Όχι απαραίτητα υψηλού κυβισμού. Απλά εντοπίσαμε μερικά. Γνωρίζει κανείς τις διατάξεις και τους κανονισμούς, σε ποιό πλαίσιο ένας μόνιμος κάτοικος Ελλάδας, μπορεί να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο από αντιπροσωπεία όποιου κατασκευαστή από κράτος-μέλος της ΕΕ; Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας. εαν δε μιλαμε για οχημα που εδω κανει 60-70Κ δε συμφερει - εκτος εαν εχεις απαλλαγη ΤΤ λόγω τριτεκνιας/πολυτεκνίας οποτε κ αξιζει 2 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 25/5/2022 στις 9:30 ΜΜ, Papakaliati είπε Και δεν είμαι καν σίγουρος ότι θα μπορέσεις να βγάλεις πινακίδες από έξω χωρίς άδεια παραμονής. Μπορεί να βγάλει, δεν χρειάζεται άδεια παραμονής, πολίτης Ε Ε. είναι, αρκεί να δηλώσει μια διευθυνση εκεί. Δεν θα μπορεί να το κυκλοφορεί όμως καθολου εδώ, οπότε δεν έχει νόημα να το βγάλει με ξένες πινακίδες. Απο εκεί και πέρα,ρωτάει σε εκτελωνιστη πόσο είναι το τέλος ταξινόμησης, να δει αν συμφέρει. Σε μικρά αμάξια δεν έχει νόημα. Τα ίδια βγαίνει. Και Σε μεγάλα, ειδικα γερμανικες λιμουζίνες ή coupe/cabrio, ίσως και να συμφέρει, ίσως όχι. Σε κάθε μοντέλο είναι διαφορετικό. Τέλος, εφοσων μιλάμε για Γερμανία και γερμανικά οχήματα, πολυ πιθανόν το γερμανικό που κατασκευαστηκε για εκεί και όχι για εξαγωγή, ειδικα για Ελλάδα, να έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό από αυτό που κατασκευαστηκε για εδώ, και οι ελληνικές αντιπροσωπείες να τα χρεώνουν σαν έξτρα. Με λίγα λόγια, η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Π. χ. CLA200 βενζίνη από 35.700 Γερμανία, από 36.400 εδώ, το ίδιο δηλαδή. CLA35 AMG από 55.000 Γερμανία, από 66.000 εδώ. Επεξ/σία 27 Μαΐου 2022 από jmmys
Conan2046 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Αν υποθέσουμε ότι δεν έχουμε τέλος ταξινόμησης, το επιπλέον κόστος, πέραν της αγοράς από τον έμπορο, για να το φέρουμε στην Ελλάδα πόσο είναι και τι είναι, ξέρει κανείς ενδεικτικά;
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Το καύσιμο που θα κάψεις μέχρι εδώ,ανάλογα τι καύσιμο, συν τα διοδια/βινιετες ή καράβι αν πας από Ιταλία, συν τα Zoll νούμερα και την ασφάλεια για να το φέρεις 100-150 ευρώ, ή το κόστος της μεταφορικής, μερικές εκατοντάδες ευρώ, οι τιμές ποικίλλουν από μεταφορική σε μεταφορική και αναλογα το που βρίσκεται το αμάξι και που θα κατέβει, άλλο από Μόναχο για Θεσσαλονίκη και άλλο από Αμβούργο για Αθήνα. Επεξ/σία 27 Μαΐου 2022 από jmmys
terry308 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Πρέπει να απαντηθεί από εκτελωνιστή, ο οποίος θα πάρει την άδεια του αυτοκινήτου ή κάποια άλλη με τα ίδια χαρακτηριστικά και ίδιο εξοπλισμό και να υπολογισει τα έξτρα. Σε μεταχειρισμένο αγοράζεις και επιλεγείς ή αυτοκινηταμαξα (περί των 700-800€) ή οδικώς που είναι ~250€ τσολ πινακίδες προσωρινές έως την άφιξη στη χώρα προορισμού +έξοδα διοδίων +έξοδα τροφής και διανυκτέρευσης +καύσιμα ++ Έπειτα έξοδα τελωνείου (βάσει επιστολής της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας με τα έξτρα του εξοπλισμού βάσει του αριθμού πλαισίου ) Ταξινόμηση, πινακίδες ανάλογα με το κυβισμό Τέλη κυκλοφορίας Κτεο Ελλάδας Μεταφράσεις από δικηγόρο τυχών εγγράφων Επεξ/σία 27 Μαΐου 2022 από terry308 1
Conan2046 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 19 ώρες πριν, terry308 είπε Πρέπει να απαντηθεί από εκτελωνιστή, ο οποίος θα πάρει την άδεια του αυτοκινήτου ή κάποια άλλη με τα ίδια χαρακτηριστικά και ίδιο εξοπλισμό και να υπολογισει τα έξτρα. Σε μεταχειρισμένο αγοράζεις και επιλεγείς ή αυτοκινηταμαξα (περί των 700-800€) ή οδικώς που είναι ~250€ τσολ πινακίδες προσωρινές έως την άφιξη στη χώρα προορισμού +έξοδα διοδίων +έξοδα τροφής και διανυκτέρευσης +καύσιμα ++ Έπειτα έξοδα τελωνείου (βάσει επιστολής της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας με τα έξτρα του εξοπλισμού βάσει του αριθμού πλαισίου ) Ταξινόμηση, πινακίδες ανάλογα με το κυβισμό Τέλη κυκλοφορίας Κτεο Ελλάδας Μεταφράσεις από δικηγόρο τυχών εγγράφων Σ' ευχαριστώ κατατοπιστικότατος. Για την αυτοκινητάμαξα που λες για τα μεταχειρισμένα δεν μπορεί να γίνει το ίδιο και με ένα καινούριο; Τα έξοδα του τελωνείου που αναφέρεις είναι διαφορετικά από το τέλος ταξινόμησης;
terry308 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, Conan2046 είπε Σ' ευχαριστώ κατατοπιστικότατος. Για την αυτοκινητάμαξα που λες για τα μεταχειρισμένα δεν μπορεί να γίνει το ίδιο και με ένα καινούριο; Τα έξοδα του τελωνείου που αναφέρεις είναι διαφορετικά από το τέλος ταξινόμησης; Μπορεί να γίνει, απλά με την αυτοκινηταμαξα έχεις φόβο για σπασίματα, κλοπές, γρατζουνιές, κτλ κτλ, τα οποία κατά μεγάλο ποσοστό μεταφορικών εταιρειών δεν θα τα αναλαμβάνουν.... 😉 Έξοδα τελωνείου = ταξινόμησης σωστά, είναι βάσει έξτρα εξοπλισμού, μοντέλου, κυβικών, χιλιομέτρων, 1ης άδειας κτλ ( εμένα ήταν 800€ γιατί ήταν fr έκδοση - seat - με πολλά έξτρα σε σχέση με την αντίστοιχη ΕΛΛΗΝΙΚΗ έκδοση - style- η fr έκδοση του tgi (φυσικού αερίου) μοντέλου που έφερα δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα ) μπορείς να υπολογίσεις στο περίπου με το παρακάτω λινκ Έξοδα ταξινόμησης Τιμοκατάλογος 2018 Είχε έξτρα τα πακέτα (Σελίδα 5/7) PHA - PCK - PQA (δεν έχει kessy όμως) - WW1 - PB2 - PML - RN1 -, M (DESIRE RED) Special Χρώμα, τα οποία η εισαγωγική εταιρεία έστειλε (μαρκαροντας τα με μαρκαδόρο) στο τελωνείο με την επιστολή της με τα υπόλοιπα στοιχεία, τρέχουσας αξίας κτλ και βγήκε το "κουστούμι". + πινακίδες-άδεια ουσιαστικά, επειδή πριν ακριβώς 1 μήνα ταξινομησα το όχημα (ibiza fr tgi 1.0 2018 μοντέλο) το κόστος ήταν 1 παράβολο των 75€ τα οποία πληρώθηκαν μέσω τράπεζας Πειραιώς(ebanking) προς το αρμόδιο τμήμα συγκοινωνιών της πόλης μου γιά έκδοση άδειας και πινακίδων,πριν μου τα δώσουν στο χέρι μου εδωσαν ένα χαρτί με το οποίο πήγα στην εφορία , για να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας (αλλά βασικά πήρα βεβαίωση ότι είναι 0€ 😎 ) γύρισα πίσω στο συγκοινωνιών τους το έδωσα και μου παρέδωσαν άδεια και πινακίδες. Επεξ/σία 28 Μαΐου 2022 από terry308 1 2
Conan2046 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 10 λεπτά πριν, terry308 είπε Μπορεί να γίνει, απλά με την αυτοκινηταμαξα έχεις φόβο για σπασίματα, κλοπές, γρατζουνιές, κτλ κτλ, τα οποία κατά μεγάλο ποσοστό μεταφορικών εταιρειών δεν θα τα αναλαμβάνουν.... 😉 Έξοδα τελωνείου = ταξινόμησης σωστά, είναι βάσει έξτρα εξοπλισμού, μοντέλου, κυβικών, χιλιομέτρων, 1ης άδειας κτλ ( εμένα ήταν 800€ γιατί ήταν fr έκδοση - seat - με πολλά έξτρα σε σχέση με την αντίστοιχη ΕΛΛΗΝΙΚΗ έκδοση - style- η fr έκδοση του tgi (φυσικού αερίου) μοντέλου που έφερα δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα ) μπορείς να υπολογίσεις στο περίπου με το παρακάτω λινκ Έξοδα ταξινόμησης Τιμοκατάλογος 2018 Είχε έξτρα τα πακέτα (Σελίδα 5/7) PHA - PCK - PQA (δεν έχει kessy όμως) - WW1 - PB2 - PML - RN1 -, M (DESIRE RED) Special Χρώμα, τα οποία η εισαγωγική εταιρεία έστειλε (μαρκαροντας τα με μαρκαδόρο) στο τελωνείο με την επιστολή της με τα υπόλοιπα στοιχεία, τρέχουσας αξίας κτλ και βγήκε το "κουστούμι". + πινακίδες-άδεια ουσιαστικά, επειδή πριν ακριβώς 1 μήνα ταξινομησα το όχημα (ibiza fr tgi 1.0 2018 μοντέλο) το κόστος ήταν 1 παράβολο των 75€ τα οποία πληρώθηκαν μέσω τράπεζας Πειραιώς(ebanking) προς το αρμόδιο τμήμα συγκοινωνιών της πόλης μου γιά έκδοση άδειας και πινακίδων,πριν μου τα δώσουν στο χέρι μου εδωσαν ένα χαρτί με το οποίο πήγα στην εφορία , για να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας (αλλά βασικά πήρα βεβαίωση ότι είναι 0€ 😎 ) γύρισα πίσω στο συγκοινωνιών τους το έδωσα και μου παρέδωσαν άδεια και πινακίδες. Τα τέλη ταξινόμησης δεν με απασχολούν καθώς έχω απαλλαγή λόγω τριτεκνίας, οπότε δεν βλέπω πως μπορεί να μην με συμφέρει η αγορά από γερμανία όταν μιλάμε για 6.000 ευρώ διαφορά τιμής. Το ζήτημα είναι να βρω πως μπορεί να γίνει και πρακτικά η αγορά.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Το πιο απλό και γρήγορο είναι να ανέβεις Γερμανία, το παίρνεις και το φέρνεις εσύ οδικώς.
Burgos Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Δημοσ. 28 Μαΐου 2022 Πέρσι που πήρα αυτοκίνητο, έψαξα αυτά που κοιτούσα στη γερμανική σελίδα της Mercedes. Στο δικό μου που είναι PHEV η διαφορά σε τιμή καταλόγου έβγαινε γύρω στις 4-5 χιλιάδες. Αν βάλεις και τα μεταφορικά δεν άξιζε. Αν υπολογίσεις την έκπτωση που πήρα εδώ και δεν ξέρω αν θα την έπαιρνα στην Γερμανία, τότε μου βγήκε πιο φθηνό από εδώ. Σε diesel που είδα η διαφορά στην τιμή αγοράς ήταν μεν τεράστια αλλά με τον εκτελωνισμό θα μου έβγαινε στα ίδια μπορεί και περισσότερο. Γενικά δεν αξίζει γιατί ναι μεν γλιτώνεις το κέρδος της εισαγωγικής και του εμπόρου αλλά δεν αξίζει η ταλαιπωρία κατά τη γνώμη μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα