Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Τοτε να κάνουμε μια ομελέτα

AXAXAXAXAXAXAXAXXAXAAX μου φυγαν τα σαλια οπως το διαβασα!

Δημοσ.

To ότι μεγάλωσε δεν είναι καλό. Υποτίθεται ήταν το πιο μικρό μετά τα Smart, τώρα στην 3η γενιά μοιάζει να ανηκει στην κατηγορία Β. Έχοντας aygo απο το 2007, θα περιμένω κάτι αντίστοιχο σε ηλεκτρικό για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση.

Δημοσ.

Το έκανα test-drive σήμερα.

Σημαντική αύξηση ευρυχωρίας, πολύ ωραία αίσθηση οδήγησης από ψηλά, άλλο τελείως μοντέλο από το προηγούμενο. Μόνο το όνομα δανείστηκε.

Από την άλλη, αν αφήσει κανείς τις πλαστικούρες τιμόνια, και πάει στην 3η έκδοση που είναι η πρώτη που φέρει δερμάτινο, πατάει τα 16.000 ευρώ. Αν, δε, βάλει κανείς και το CVT, που το θεωρώ αναγκαίο για ένα ψόφιο ατμοσφαιρικό σε συνθήκες πόλης, που θα χρειάζεται συνεχείς αλλαγές σχέσεων με το χειροκίνητο, τότε πάει στα 17.000 ευρώ.

Πολύ μεγάλη τιμή, για ένα αυτοκίνητο καθαρά πόλης, που στα πίσω καθίσματα δεν μπαίνουν παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας από 6-7 ούτε ενήλικοι.

Από μένα, όχι. 😂

  • Like 1
  • Sad 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Συνταγή επιτυχίας... 1000cc ατμσόσφαιρα με 72 PS / 93 Nm και... 18-άρι ζαντολάστιχο. Ότι πρέπει για να σου κορνάρουν και οι πεζοί. Α και με 15.000+ ευρώ παρακαλώ! 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αρκετες κορασιδες παντως το εχουν τιμησει ηδη κι εχω δει ηδη καμια 15αρια στο δρομο.

Το γνωστο κοινο του βασικα.

 

ΥΓ)Εντυπωσιακη η διαφορα σε διαθεσιμοτητα σε σχεση με το Yaris Cross.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...