Asevastos Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, πέταξα τις προάλλες με καθυστέρηση μεγαλύτερη των 10 ωρών και δικαιούμαι αποζημίωση σύμφωνα με ευρωπαϊκή νομοθεσία. Επειδή η φόρμα τους δε λειτουργεί (σκόπιμα σίγουρα αφού εδώ και μέρες δε μπορώ να υποβάλλω αίτημα) και στο email δε βγάζω άκρη, γνωρίζετε που μπορώ να τους αναφέρω; Δε θέλω να απευθυνθώ στην airhelp και να χάσω 35% χωρίς λόγο. Ευχαριστώ Επεξ/σία 25 Μαΐου 2022 από Asevastos
Vasileios-gr Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας http://www.ypa.gr/passenger-rights/ Επεξ/σία 25 Μαΐου 2022 από Vasileios-gr 1
gbras Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, Asevastos είπε Καλησπέρα, πέταξα τις προάλλες με καθυστέρηση μεγαλύτερη των 10 ωρών και δικαιούμαι αποζημίωση σύμφωνα με ευρωπαϊκή νομοθεσία. Επειδή η φόρμα τους δε λειτουργεί (σκόπιμα σίγουρα αφού εδώ και μέρες δε μπορώ να υποβάλλω αίτημα) και στο email με δουλεύουν, γνωρίζετε που μπορώ να τους αναφέρω; Δε θέλω να απευθυνθώ στην airhelp και να χάσω 35% χωρίς λόγο. Ευχαριστώ Ποια εταιρια? Ποιος ο λογος καθυστερησης?
Asevastos Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Volotea, λόγος καθυστέρησης τεχνικό πρόβλημα αεροσκάφους αν δε κάνω λάθος.
gbras Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης, ο αερομεταφορέας πρέπει να σας προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, επικοινωνία, γεύματα και διανυκτέρευση καθώς και μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ανάλογα το χρόνο καθυστέρησης). Όταν η καθυστέρηση είναι τουλάχιστο πέντε (5) ώρες, μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε το αντίτιμο του εισιτηρίου τους και να μην ταξιδέψετε με την πτήση. Εάν φτάσετε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση πλέον των τριών (3) ωρών, μπορείτε να λάβετε αποζημίωση όπως οι επιβάτες μιας ακυρωθείσας πτήσης εκτός εάν η καθυστέρηση προκλήθηκε από έκτακτες περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και εάν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα από τον αερομεταφορέα.
Anonymous11 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 18 λεπτά πριν, Asevastos είπε Volotea, λόγος καθυστέρησης τεχνικό πρόβλημα αεροσκάφους αν δε κάνω λάθος. Δικαιούσαι αποζημίωση. Στείλε τους email με τα στοιχεία της πτησης κ πάρτους κ τηλ για επιβεβαίωση ότι πήραν το email. το έχω κάνει 2 φορές, και τις δυο μου έβαλαν την αποζημίωση. Εάν δεν είναι η καθυστέρηση από φυσικά φαινόμενα η απεργία τότε φταίνε αυτοί κ την δικαιούσε την αποζημίωση
Asevastos Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 1 λεπτό πριν, Anonymous11 είπε Δικαιούσαι αποζημίωση. Στείλε τους email με τα στοιχεία της πτησης κ πάρτους κ τηλ για επιβεβαίωση ότι πήραν το email. το έχω κάνει 2 φορές, και τις δυο μου έβαλαν την αποζημίωση. Εάν δεν είναι η καθυστέρηση από φυσικά φαινόμενα η απεργία τότε φταίνε αυτοί κ την δικαιούσε την αποζημίωση Έστειλα mail και Μου ζήτησαν να συμπληρώσω μια φόρμα στο site τους (στη κατηγορία «καθυστερήσεις») αλλά αυτή δε λειτουργεί και κάθε φορά όταν πατάω αποστολή λαμβάνω error! Επίσης μου είπαν να πάρω τηλ δώσανε ένα ελληνικό νούμερο το οποίο το σήκωσε ένας ξένος και πριν προλάβω να πω τίποτα μου είπαν ότι θα καλέσουν αυτοί. Δε κάλεσαν ποτέ! Μιλάμε για κανονική κοροϊδία
Fabricated Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 1 λεπτό πριν, Asevastos είπε Έστειλα mail και Μου ζήτησαν να συμπληρώσω μια φόρμα στο site τους (στη κατηγορία «καθυστερήσεις») αλλά αυτή δε λειτουργεί και κάθε φορά όταν πατάω αποστολή λαμβάνω error! Επίσης μου είπαν να πάρω τηλ δώσανε ένα ελληνικό νούμερο το οποίο το σήκωσε ένας ξένος και πριν προλάβω να πω τίποτα μου είπαν ότι θα καλέσουν αυτοί. Δε κάλεσαν ποτέ! Μιλάμε για κανονική κοροϊδία Ε ξανα παρε
Anonymous11 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Ε κλασικά πράγματα. Σου λένε κάτσε μην βαρεθεί κ σταματήσει μόνος του. Θέλει πρήξιμο. Και στα γραπτά και στο τηλέφωνο 1
Asevastos Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 17 λεπτά πριν, Fabricated είπε Ε ξανα παρε Παίζουμε κυνηγητό εδώ και 1 βδομάδα plus φίλτατε. Αυτό θα κάνουμε; Για αυτό ρωτάω που μπορώ να τους αναφέρω.
Vasileios-gr Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Γραμμή επικοινωνίας ΑΡΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΑΠΑ) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΔΕΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ Τηλέφωνο : +30 210 3541329 Email: [email protected] 1 1
fmarulezkd Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Asevastos είπε Παίζουμε κυνηγητό εδώ και 1 βδομάδα plus φίλτατε. Αυτό θα κάνουμε; Για αυτό ρωτάω που μπορώ να τους αναφέρω. Οποιαδήποτε μελλοντική επικοινωνία έχεις μέσω εμειλ, κάνε cc την ΑΠΑ. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2022 από fmarulezkd 1
Dantε Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Η αποζημιωση αληθεια ποσο ειναι? ΥΓ.Βρισκουν η αληθεια ειναι τρελες δικαιολογιες να σε δουλευουν.Σε καθυστερηση πτησης που ειχα πριν κατι χρονια με Aegean, για να μη χρεωθουν φαι και νερο μας ελεγαν οτι συνεργαζομαστε μονο με ενα μαγαζι και οταν πηγαινες εκει ελεγαν οτι εχει θεμα το συστημα και δε μπορουν να τα προσφερουν.Γυφτιες... 1
Asevastos Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Ξεκινάει από 250€ και φτάνει έως και 600€, ανάλογα την απόσταση.
Narayan Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 Δημοσ. 26 Μαΐου 2022 18 ώρες πριν, Asevastos είπε Έστειλα mail και Μου ζήτησαν να συμπληρώσω μια φόρμα στο site τους (στη κατηγορία «καθυστερήσεις») αλλά αυτή δε λειτουργεί και κάθε φορά όταν πατάω αποστολή λαμβάνω error! Δοκίμασε με άλλον browser.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα