Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε

 

Εδω δεν καταλαβες ο ιδιος τι εγραψες στο πρωτο ποστ,και κοτσαρεις το δευτερο.....τυχερη η χωρα στην οποια ψηφιζεις.....

Οταν φτάσεις και εσύ σε ηλικία που θα ψηφίζεις μπορεί να κατανοείς τα κείμενα καλύτερα.

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν φτάσεις και εσύ σε ηλικία που θα ψηφίζεις μπορεί να κατανοείς τα κείμενα καλύτερα.

Οτι πιεις.....ουπς....οτι πεις.....

Δημοσ.
Στις 24/5/2022 στις 3:00 ΜΜ, Misland είπε

Πήγα να μου βάλουν φρέον στο ερκοντισιον ,ήταν σχεδόν άδειο ,μου άδειασε το λίγο που είχε μείνει και μου το ξαναγέμισε. Μια ώρα κράτησε όλο αυτό. 65€! Πόσο παίζει να με έκλεψε και πόσο κοστίζει πραγματικά αυτή η διαδικασία;

Η τιμή του φρεον έχει ανέβει .

Ελπίζω να σου έβαλε και φωσφορούχο λάδι ώστε να το δουλέψεις και έαν είναι σχετικά με ψάξιμο σε εμφανές σημείο η διαρροή να φανεί 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φρεον έχει 18 +φπα χοντρικη

Ένα κλιματιστικο 9ρι θέλει περίπου 1 κιλό συν 20 γραμ το μέτρο μετά τα 7 μέτρα. 

Όταν είναι άδειο ή κάτω από 20 psi έχεις σίγουρα διαρροή.Οταν δουλεύει στη ψύξη με καθαρά φιλτρα και στοιχεία μόνο μετράς τη πίεση.Στα ινβερτερ μόνο στο τεστ run γιατί ανάλογα με τις στροφές του μοτέρ λέει άλλη πίεση.Οταν βάζεις φρεον από την αρχή θέλει πολύ καλό κενό γιατί ο αέρας υγροποιηται και χαλάει εσωτερικά ηλ.βαλβιδες και μοτέρ.

Για τα 65 μια χαρά σου πήρε,αν και θα έπρεπε να σε χρεώσει παραπάνω και να βρει τη διαροη, γιατί θα το χάσει πάλι.

Επεξ/σία από burnedmarkblan
Δημοσ.
7 ώρες πριν, burnedmarkblan είπε

Το φρεον έχει 18 +φπα χοντρικη

Ένα κλιματιστικο 9ρι θέλει περίπου 1 κιλό συν 20 γραμ το μέτρο μετά τα 7 μέτρα. 

Έχω την εντύπωση ότι η πλήρωση αφορούσε κλιματισμό αυτοκινήτου πάντως. Όχι ότι δεν ισχύουν αυτά που γράφεις απλώς κουβέντα να γίνεται.

Δημοσ.

Να ρωτήσω και κάτι ακόμα μη πάω πάλι σαν την τουρίστρια ? Το παράθυρο του οδηγού παθαίνει κολλήματα και μένει .Μετά από κάποια ώρα ξεκολλάει. Σε μια παλιότερη επίσκεψη σε ηλεκτρολογο , έκανε καποια πράγματα που δεν άλλαξαν την κατάσταση τελικά και εν τέλει μου είπε ότι φταίει το μοτέρ και θέλει αλλαγή. Να ξαναπάω σε αυτόν η σε μηχανικό, ποιός είναι ο πιο κατάλληλος και τι κόστος να περιμένω να ακούσω πάνω κάτω;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα αυτοκινητοπαράθυρα είναι μεγάλο μπιπ γενικά (=φράγκα). Πρέπει να ψάξεις "παντού", να πάρεις τιμές (να επιμείνεις ΕΣΤΩ και για ένα "περίπου", γιατί έχουν την κακή συνήθεια να λένε "αν δεν το ανοίξω να το δω δεν μπορώ να πω τίποτα"). Άσε που επειδη είναι ψιλομανούρα να "ανοίγουν" πόρτες κτλ, δεν σκοτώνονται και ιδιαίτερα ν' αναλάβουν. Έχει αρχίσει και η περίοδος του καλοκαιριού που όλοι τρέχουν στα συνεργεία,,,,,,,ασ' τα. Πάνε από ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καμμιά δεκαριά μηχανικούς, αλλά ΚΑΙ από "φαναρτζήδες", και πιάσε τους κουβέντα (για το ζήτημα). Όποιος σου κάνει "κλικ" (καλομίλητος, "ακούγονται καλά όπως στα λέει", έχει διάθεση/χρόνο να σ' ακούσει/να σου μιλήσει κτλκτλ και φυσικά τί εκτίμηση κόστους θα σου κάνει), το αφήνεις σε αυτόν (αφού τους γυρίσεις "όλους"). Δυστυχώς ο μηχανικός είναι το ίδιο απαραίτητος σαν τον γιατρό : πρέπει να τον μάθεις, να είναι κάποιος που εμπιστεύεσαι, να συγκρίνεις ΚΑΙ ΜΕΤΑ την δουλειά/τα φράγκα με άλλους, και να καταλήξεις σε κάποιον που "θα τον βασίζεσαι" κρίνοντας πώς τα πάτε με την,,,συνεργασία σας, ώστε να καταλήξεις σε κάποιον "μόνιμο".....Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΟΛΟΙ κοιτάζουν να δώσουν προτεραιότητα σε δουλειές που δεν έχουν τόσο σκίσιμο, και αντιθέτως έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους....(ειδικά αν περιλαμβάνουν πολλά, ΚΑΙ ακριβά ανταλλακτικά). ΚΑΝΕΙΣ δεν δουλεύει (ειδικά στις μέρες μας - αν κι εξαρτάται ΚΑΙ απ΄την περιοχή), "για το καλό του πελάτη, να τον βοηθήσει με το πρόβλημά του, να τον εξυπηρετήσει, και μάλιστα όσο το δυαντόν φθηνότερα"....Ειδικά τα "μαστόρια" (πάσης φύσεως), που λόγω νοοτροπίας της συγκεκριμένης συντεχνίας, βλέπουν τους πάντες σαν "κεφάλια"(/"πορτοφόλια"). Δύσκολα (ειδικά στις μέρες μας, ξαναλέω), θα βρεις "τίμιους εργάτες της δουλειάς" (και κάπου και λογικό, καθώς κι αυτούς τους σκίζουν με φορολογίες, ρεύματα, εισφορές κλπκλπ.....).

Επίσης, υπάρχουν μεταχειρισμένοι γρύλλοι παραθύρων (αν μπορεί να βρει τέτοιον ο μηχανικός). Θα σου βγει φθηνότερα, αλλά "δικινδυνεύεις" να χαλάσει ποιος ξέρει πότε, και ξαναμανα να πληρώνεις εργατικά κυρίως. Εξαρτάται κι απ' το μοντέλο/την μάρκα του αμαξιού....Ένας καινούριος μπορεί να είναι στο κατοστάρι (μια περίπου μέση τιμή - αν και τελευταία ΣΙΓΟΥΡΑ ανέβηκαν και αυτά), και χαλαρά ένα 50άρι "εργατικά". Ο μεταχειρισμένος μπορεί να είναι και μισοτιμή.

Προσπάθα να μην το ανοίγεις (....), ή έστω να το κατεβάζεις ελάχιστα μόνο, για να το τρενάρεις όσο μπορείς, και ταυτόχρονα να κάνεις την "έρευνα αγοράς" που σου είπα (η οποία σίγουρα δεν θα "ολοκληρωθεί" μέσα σε μια-δυο μέρες, αλλά το λιγότερο 1-2 βδομάδες ξερωγω, γιατί σίγουρα ούτε εσύ μπορείς να "τρέχεις" αριστεροδέξια, αλλά πιθανώς να τρως άκυρα από τα συνεργεία : "έλα αύριο το πρωί", "έλα το Σάββατο να το δω" κτλ...). "Διακινδυνεύεις" να μείνεις με το τζάμι ανοιχτό αν χαλάσει εντελώς το μοτέρ του γρύλλου, κι αν το αφήνεις στον δρόμο, γάμησέ τα....(Το ότι έχει αρχίσει να έχει πρόβλημα, είναι καμπανάκι ότι "σύντομα" θα σε αφήσει. Ανάλογα την τύχη σου βέβαια, αλλά μέσο περιθώριο να το έχει ένα, άντε δυο μήνες. Ή έστω, ΕΤΣΙ να το περιμένεις. ΑΝ μείνει κάτω - το πιθανότερο - δοκίμασε να το "τραβήξεις"/σηκώσεις με το χέρι. Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα κάνεις κάτι/μπορεί και να το "χειροτερέψεις", αλλά λέμε για την περίπτωση που μείνει ανοιχτό, πχ Σαββατόβραδο και το έχεις παρκαρισμένο στον δρόμο....:ρ)

Αν τέλος σε παίρνει οικονομικά (αν και χλωμό το κόβω), δεν χρειάζεται να το πολυψειρίζεις : πας σε συνεργείο ("όποιον βρεις" - αν και καλό είναι να δεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 πρώτα), σκας γύρω στο 150άρι για καινούριο μαζί με εργατικά και τον αλλάζεις από τώρα για να μη σου μείνει ανοιχτό το τζάμι στην χειρότερη δυνατή στιγμή.

(...ο "ειδικότερος", είναι αυτός που θα δηλώσει ο ίδιος ως τέτοιος, ή θα μάθεις ρωτώντας αριστεροδέξια στην περιοχή, στην δουλειά, σου μαγαζιά κτλ. Εγώ πχ έκανα μετά από οδύσσεια αλλαγή γρύλλου σε φαναρτζή, ο οποίος από κάθε άποψη "διεπίστωσα" ότι ήταν η καλύτερη φάση σε μια μεγάλη χιλιομετρική ακτίνα αγοράς, και επιβεβαιώθηκα και στην πράξη : και καλό μεταχειρισμένο έβαλε πριν χρόνια - σε "δύσκολο μοντέλο" - και πολλά δεν πήρε, και μια χαρά επικοινωνούσαμε μεταξύ μας, και το αμάξι ήρθε πήρε/γύρισε κτλκτλ...Αν κατά - μεγάλη - τύχη δεν είσαι καμμιά Φλώρινα/Κρήτη/'Έβρο/Γύθειο/Καστελλόριζο αλλά κάπου ανατολική Αττική, στείλε πμ να σου πω ποιος/πού. Πάντως είναι "στάνταρ δουλειά", πάνω-κάτω την κάνουν όλοι, πάνω-κάτω δεν σηκώνει/δεν έχει νόημα η όποια "επιδιόρθωση", θέλει αλλαγή, είτε με μεταχειρισμένο είτε με καινούριο, και το θέμα είναι πόσο φτηνό ανταλλακτικό μπορούν ν' ασχοληθούν να σου βρουν, και πόσο χρεώνουν την εργασία.....)

Για το αιρκοντίσιον, δεν σχολίασες εν τω μεταξύ : σου έρριξε ειδικό σπρέι/σου είπε να περάσεις ξανά να το τσεκάρει μπας και δει τίποτα απώλειες; Αν όχι, ξαναπάνε και πες του το να το κάνει και πες τί απάντησε/τί έκανε...(Τα πάντα είναι πιθανά, όπως πχ να το βλέπει ως "γυναίκα είναι, δεν ξέρει, θα ξαναχάσει, και πάλι εδώ θα είναι του χρόνου ή και νωρίτερα, πάλι θα το ξαναγεμίσω αρπακολατζίδικα, πάλι "τζάμπα" λεφτά θα βγάλω", κτλ...Αν ΔΕΝ σου είπε να ξαναπάς να το τσεκάρει μετά από 1-2 βδομάδες, βρώμα η δουλειά...)

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, washcloud είπε

Τα αυτοκινητοπαράθυρα είναι μεγάλο μπιπ γενικά (=φράγκα). Πρέπει να ψάξεις "παντού", να πάρεις τιμές (να επιμείνεις ΕΣΤΩ και για ένα "περίπου", γιατί έχουν την κακή συνήθεια να λένε "αν δεν το ανοίξω να το δω δεν μπορώ να πω τίποτα"). Άσε που επειδη είναι ψιλομανούρα να "ανοίγουν" πόρτες κτλ, δεν σκοτώνονται και ιδιαίτερα ν' αναλάβουν. Έχει αρχίσει και η περίοδος του καλοκαιριού που όλοι τρέχουν στα συνεργεία,,,,,,,ασ' τα. Πάνε από ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καμμιά δεκαριά μηχανικούς, αλλά ΚΑΙ από "φαναρτζήδες", και πιάσε τους κουβέντα (για το ζήτημα). Όποιος σου κάνει "κλικ" (καλομίλητος, "ακούγονται καλά όπως στα λέει", έχει διάθεση/χρόνο να σ' ακούσει/να σου μιλήσει κτλκτλ και φυσικά τί εκτίμηση κόστους θα σου κάνει), το αφήνεις σε αυτόν (αφού τους γυρίσεις "όλους"). Δυστυχώς ο μηχανικός είναι το ίδιο απαραίτητος σαν τον γιατρό : πρέπει να τον μάθεις, να είναι κάποιος που εμπιστεύεσαι, να συγκρίνεις ΚΑΙ ΜΕΤΑ την δουλειά/τα φράγκα με άλλους, και να καταλήξεις σε κάποιον που "θα τον βασίζεσαι" κρίνοντας πώς τα πάτε με την,,,συνεργασία σας, ώστε να καταλήξεις σε κάποιον "μόνιμο".....Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΟΛΟΙ κοιτάζουν να δώσουν προτεραιότητα σε δουλειές που δεν έχουν τόσο σκίσιμο, και αντιθέτως έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους....(ειδικά αν περιλαμβάνουν πολλά, ΚΑΙ ακριβά ανταλλακτικά). ΚΑΝΕΙΣ δεν δουλεύει (ειδικά στις μέρες μας - αν κι εξαρτάται ΚΑΙ απ΄την περιοχή), "για το καλό του πελάτη, να τον βοηθήσει με το πρόβλημά του, να τον εξυπηρετήσει, και μάλιστα όσο το δυαντόν φθηνότερα"....Ειδικά τα "μαστόρια" (πάσης φύσεως), που λόγω νοοτροπίας της συγκεκριμένης συντεχνίας, βλέπουν τους πάντες σαν "κεφάλια"(/"πορτοφόλια"). Δύσκολα (ειδικά στις μέρες μας, ξαναλέω), θα βρεις "τίμιους εργάτες της δουλειάς" (και κάπου και λογικό, καθώς κι αυτούς τους σκίζουν με φορολογίες, ρεύματα, εισφορές κλπκλπ.....).

Επίσης, υπάρχουν μεταχειρισμένοι γρύλλοι παραθύρων (αν μπορεί να βρει τέτοιον ο μηχανικός). Θα σου βγει φθηνότερα, αλλά "δικινδυνεύεις" να χαλάσει ποιος ξέρει πότε, και ξαναμανα να πληρώνεις εργατικά κυρίως. Εξαρτάται κι απ' το μοντέλο/την μάρκα του αμαξιού....Ένας καινούριος μπορεί να είναι στο κατοστάρι (μια περίπου μέση τιμή - αν και τελευταία ΣΙΓΟΥΡΑ ανέβηκαν και αυτά), και χαλαρά ένα 50άρι "εργατικά". Ο μεταχειρισμένος μπορεί να είναι και μισοτιμή.

Προσπάθα να μην το ανοίγεις (....), ειδικά αν δεν είναι του οδηγού, για να το τρενάρεις όσο μπορείς, και ταυτόχρονα να κάνεις την "έρευνα αγοράς" που σου είπα (η οποία σίγουρα δεν θα "ολοκληρωθεί" μέσα σε μια-δυο μέρες, αλλά το λιγότερο 1-2 βδομάδες ξερωγω, γιατί σίγουρα ούτε εσύ μπορείς να "τρέχεις" αριστεροδέξια, αλλά πιθανώς να τρως άκυρα από τα συνεργεία : "έλα αύριο το πρωί", "έλα το Σάββατο να το δω" κτλ...). "Διακινδυνεύεις" να μείνεις με το τζάμι ανοιχτό αν χαλάσει εντελώς το μοτέρ του γρύλλου, κι αν το αφήνεις στον δρόμο, γάμησέ τα.....

Αν τέλος σε παίρνει οικονομικά (αν και χλωμό το κόβω), δεν χρειάζεται να το πολυψειρίζεις : πας σε συνεργείο ("όποιον βρεις" - αν και καλό είναι να δεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 πρώτα), σκας γύρω στο 150άρι για καινούριο μαζί με εργατικά και τον αλλάζεις από τώρα για να μη σου μείνει ανοιχτό το τζάμι στην χειρότερη δυνατή στιγμή.

(...ο "ειδικότερος", είναι αυτός που θα δηλώσει ο ίδιος ως τέτοιος, ή θα μάθεις ρωτώντας αριστεροδέξια στην περιοχή, στην δουλειά, σου μαγαζιά κτλ. Εγώ πχ έκανα μετά από οδύσσεια αλλαγή γρύλλου σε φαναρτζή, ο οποίος από κάθε άποψη "διεπίστωσα" ότι ήταν η καλύτερη φάση σε μια μεγάλη χιλιομετρική ακτίνα αγοράς, και επιβεβαιώθηκα και στην πράξη : και καλό μεταχειρισμένο έβαλε πριν χρόνια - σε "δύσκολο μοντέλο" - και πολλά δεν πήρε, και μια χαρά επικοινωνούσαμε μεταξύ μας, και το αμάξι ήρθε πήρε/γύρισε κτλκτλ...Αν κατά - μεγάλη - τύχη δεν είσαι καμμιά Φλώρινα/Κρήτη/'Έβρο/Γύθειο/Καστελλόριζο αλλά κάπου ανατολική Αττική, στείλε πμ να σου πω ποιος/πού. Πάντως είναι "στάνταρ δουλειά", πάνω-κάτω την κάνουν όλοι, πάνω-κάτω δεν σηκώνει/δεν έχει νόημα η όποια "επιδιόρθωση", θέλει αλλαγή, είτε με μεταχειρισμένο είτε με καινούριο, και το θέμα είναι πόσο φτηνό ανταλλακτικό μπορούν ν' ασχοληθούν να σου βρουν, και πόσο χρεώνουν την εργασία.....)

Για το αιρκοντίσιον, δεν σχολίασες εν τω μεταξύ : σου έρριξε ειδικό σπρέι/σου είπε να περάσεις ξανά να το τσεκάρει μπας και δει τίποτα απώλειες; Αν όχι, ξαναπάνε και πες του το να το κάνει και πες τί απάντησε/τί έκανε...(Τα πάντα είναι πιθανά, όπως πχ να το βλέπει ως "γυναίκα είναι, δεν ξέρει, θα ξαναχάσει, και πάλι εδώ θα είναι του χρόνου ή και νωρίτερα, πάλι θα το ξαναγεμίσω αρπακολατζίδικα, πάλι "τζάμπα" λεφτά θα βγάλω", κτλ...Αν ΔΕΝ σου είπε να ξαναπάς να το τσεκάρει μετά από 1-2 βδομάδες, βρώμα η δουλειά...)

Δεν σχολίασα γιατί δεν έγινε τίποτα απ' όλα αυτά. Πήρε τα λεφτά και γεια σας. Δυστυχώς οι επιλογές μου είναι απειροελάχιστες , είμαστε σε νησί οπότε και να σε κλέψουν πάλι στους ίδιους θα ξαναγυρίσεις θες δε θες....άρα καλύτερα μηχανικό παρά ηλεκτρολόγο ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άμα είσαι νησί,,,ασ' τα.

Για "μηχανικό ή ηλεκτρολόγο", ήδη στο είπα : "όλοι" μπορούν να την κάνουν την δουλειά (της αλλαγής του γρύλλου τεσπα). "Μηχανικού" είναι κατά βάση, εκτός κι αν τυχόν πάει κάτι στραβά με το σύστημα μετάδοσης από το "κουμπί" (μπουτόν) που πατάς για το ανεβοκατέβασμα. Για να σου είπε πάντως "θέμα μοτέρ" ήδη ο ηλεκτρολόγος, μάλλον έτσι είναι (και γενικά ΕΙΝΑΙ το πιθανότερο : χαλάνε τα μοτεράκια τους). Περισσότερο έχει νόημα, όπως είπα, να πας σε κάποιον που "θα εμπιστευτείς" από την όλη κουβέντα μαζί του (κι αν βέβαια δέχεται ν' αναλάβει). Ό,τι κι αν είναι αυτός. Δοκίμασε να μιλήσεις με έναν από κάθε,,,ειδικότητα : φαναρτζή, μηχανικό, ηλεκτρολόγο (στον τελευταίο ήδη πήγες, αν τον είχες ρώτησει πόσο περίπου σου είπε ότι θα κοστίσει, ρώτα και τους άλλους, και σύγκρινε/αποφάσισε ποιον περισσότερο βασίζεσαι).

Και για το ξεκάρφωμα, αν στο τέλος, αφού δλδ τον πληρώσεις, ΔΕΝ σε ρωτήσει αν θες πίσω τον παλιό γρύλλο, α) βγάλε συμπέρασμα για το συγκεκριμένο πρόσωπο και β) ζήτα μόνη σου να στον δώσει,,,,,,,,(κι ας τον πετάξεις στον πρώτο κάδο που θα βρεις. Ιδανικά βέβαια θα έπρεπε να τον κρατήσεις και να ρωτήσεις σε κάποια φάση άλλον αν μπορεί να τον επισκευάσει και με πόσο).

Τέλος αν έχεις "βάση" στην ενδοχώρα και πηγαινοέρχεσαι (μια στο τόσο το πολύ, υποθέτω, εκεί που έχουν πάει εισιτήρια και βενζίνες....), πχ πατρικό, σόι κλπ, σκέψου την περίπτωση να το φτιάξεις όοοοταν θα πας από εκεί, πιθανώς σε συνεργείο που εμπιστεύεσαι περισσότερο....(έχοντας φτιάξει -χμ- το αιρκοντίσιον, σε παίρνει να μην πολυδουλεύεις το παράθυρο άλλωστε....Και επιμένω : ξαναπάνε από τον συγκεκριμένο, και ζήτα του να σου ρίξει σπρέι και να ξαναπεράσεις να το ελέγξει. Να δεις έστω τί θα σου απαντήσει...).

Και με την ευκαιρία, μιας και τα μεταχειρισμένα μπορεί και να σου βγουν πολύ ακριβά, έχε τουλάχιστον ΚΑΙ την αντλία βενζίνης κατά νου, μιας και πλέον με τις τιμές βενζίνης πολλοί κάνουν οικονομία και δεν πολυγεμίζουν ρεζερβουάρ : φρόντιζε να είναι "πάντα" τουλάχιστον μέχρι την μέση (άντε βία στο 1/3), διότι, μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένο (ειδικά αν είναι άνω της 5ετίας), ένα ψιλοτελειωμένο ρεζερβουάρ, είναι σχεδόν σίγουρος θάνατος για την αντλία, αν συνεχίζεται αυτή η ιστορία για καιρό (βάζω 10-20€), ανάλογα φυσικά την ποιότητά της ΚΑΙ την ηλικία της. Και είναι ΚΑΙ αυτή τσιμπημένη ιστορία : 150 με 200. Αν έχεις την τύχη να σου,,,τύχει (να μην παίρνει μπροστά το αμάξι), έχε υπ' όψιν ότι χώσιμο κάτω από το αμάξωμα και χτύπημα στο ρεζερβουάρ ("φαίνεται" ποιο είναι) παράλληλα με μαρσάρισμα (άρα χρειάζονται 2 άτομα) με ΕΣΤΩ καμμιά μεγαλούτσικη πέτρα (δεν έχει θέμα να σπάσει το ρεζερβουάρ, αλλά πιο πολύ η,,,πέτρα), αν δεν υπάρχει κα'να γαλλικό κλειδί ή σφυρί, θα σου δώσει πρόσκαιρα την ευκαιρία να το ξαναβάλεις μπροστά. Γενικά όσο παλιώνει ένα άμαξι, τόσο πλησιάζει προς το τέλος της η αντλία (φυσιολογική φθορά σε συνδυασμό με σκουπιδάκια που θα την στομώσουν) και τουλάχιστον προσπάθα να μην κατεβαίνει πολύ η στάθμη της (γιατί όσο πιο γεμάτο είναι το ρεζερβουάρ, τόσο περισσότερο "λιπαίνεται" η αντλία, ή αν θες, "δεν ξεραίνεται"). Πες μου τώρα ότι είναι με υγραεριοκίνηση  

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Misland είπε

Να ρωτήσω και κάτι ακόμα μη πάω πάλι σαν την τουρίστρια ? Το παράθυρο του οδηγού παθαίνει κολλήματα και μένει .Μετά από κάποια ώρα ξεκολλάει. Σε μια παλιότερη επίσκεψη σε ηλεκτρολογο , έκανε καποια πράγματα που δεν άλλαξαν την κατάσταση τελικά και εν τέλει μου είπε ότι φταίει το μοτέρ και θέλει αλλαγή. Να ξαναπάω σε αυτόν η σε μηχανικό, ποιός είναι ο πιο κατάλληλος και τι κόστος να περιμένω να ακούσω πάνω κάτω;;

Σταματάει σε συγκεκριμένο πάντα σημείο;

Δείχνει να χάνει ισχύ σε συγκεκριμένο σημείο;

Αν η απάντηση είναι αρνητική στα παραπάνω ερωτήματα τότε το θέμα ειναι στον διακόπτη.

 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bill999r είπε

Σταματάει σε συγκεκριμένο πάντα σημείο;

Δείχνει να χάνει ισχύ σε συγκεκριμένο σημείο;

Αν η απάντηση είναι αρνητική στα παραπάνω ερωτήματα τότε το θέμα ειναι στον διακόπτη.

...αν πήγε σε ηλεκτρολόγο (όπως είπε) και αυτός ΔΕΝ εξέτασε την περίπτωση να είναι "ο διακόπτης", τότε ο συγκεκριμένος θέλει σκότωμα πάντως.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, washcloud είπε

Άμα είσαι νησί,,,ασ' τα.

Για "μηχανικό ή ηλεκτρολόγο", ήδη στο είπα : "όλοι" μπορούν να την κάνουν την δουλειά (της αλλαγής του γρύλλου τεσπα). "Μηχανικού" είναι κατά βάση, εκτός κι αν τυχόν πάει κάτι στραβά με το σύστημα μετάδοσης από το "κουμπί" (μπουτόν) που πατάς για το ανεβοκατέβασμα. Για να σου είπε πάντως "θέμα μοτέρ" ήδη ο ηλεκτρολόγος, μάλλον έτσι είναι (και γενικά ΕΙΝΑΙ το πιθανότερο : χαλάνε τα μοτεράκια τους). Περισσότερο έχει νόημα, όπως είπα, να πας σε κάποιον που "θα εμπιστευτείς" από την όλη κουβέντα μαζί του (κι αν βέβαια δέχεται ν' αναλάβει). Ό,τι κι αν είναι αυτός. Δοκίμασε να μιλήσεις με έναν από κάθε,,,ειδικότητα : φαναρτζή, μηχανικό, ηλεκτρολόγο (στον τελευταίο ήδη πήγες, αν τον είχες ρώτησει πόσο περίπου σου είπε ότι θα κοστίσει, ρώτα και τους άλλους, και σύγκρινε/αποφάσισε ποιον περισσότερο βασίζεσαι).

Και για το ξεκάρφωμα, αν στο τέλος, αφού δλδ τον πληρώσεις, ΔΕΝ σε ρωτήσει αν θες πίσω τον παλιό γρύλλο, α) βγάλε συμπέρασμα για το συγκεκριμένο πρόσωπο και β) ζήτα μόνη σου να στον δώσει,,,,,,,,(κι ας τον πετάξεις στον πρώτο κάδο που θα βρεις. Ιδανικά βέβαια θα έπρεπε να τον κρατήσεις και να ρωτήσεις σε κάποια φάση άλλον αν μπορεί να τον επισκευάσει και με πόσο).

Τέλος αν έχεις "βάση" στην ενδοχώρα και πηγαινοέρχεσαι (μια στο τόσο το πολύ, υποθέτω, εκεί που έχουν πάει εισιτήρια και βενζίνες....), πχ πατρικό, σόι κλπ, σκέψου την περίπτωση να το φτιάξεις όοοοταν θα πας από εκεί, πιθανώς σε συνεργείο που εμπιστεύεσαι περισσότερο....(έχοντας φτιάξει -χμ- το αιρκοντίσιον, σε παίρνει να μην πολυδουλεύεις το παράθυρο άλλωστε....Και επιμένω : ξαναπάνε από τον συγκεκριμένο, και ζήτα του να σου ρίξει σπρέι και να ξαναπεράσεις να το ελέγξει. Να δεις έστω τί θα σου απαντήσει...).

Και με την ευκαιρία, μιας και τα μεταχειρισμένα μπορεί και να σου βγουν πολύ ακριβά, έχε τουλάχιστον ΚΑΙ την αντλία βενζίνης κατά νου, μιας και πλέον με τις τιμές βενζίνης πολλοί κάνουν οικονομία και δεν πολυγεμίζουν ρεζερβουάρ : φρόντιζε να είναι "πάντα" τουλάχιστον μέχρι την μέση (άντε βία στο 1/3), διότι, μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένο (ειδικά αν είναι άνω της 5ετίας), ένα ψιλοτελειωμένο ρεζερβουάρ, είναι σχεδόν σίγουρος θάνατος για την αντλία, αν συνεχίζεται αυτή η ιστορία για καιρό (βάζω 10-20€), ανάλογα φυσικά την ποιότητά της ΚΑΙ την ηλικία της. Και είναι ΚΑΙ αυτή τσιμπημένη ιστορία : 150 με 200. Αν έχεις την τύχη να σου,,,τύχει (να μην παίρνει μπροστά το αμάξι), έχε υπ' όψιν ότι χώσιμο κάτω από το αμάξωμα και χτύπημα στο ρεζερβουάρ ("φαίνεται" ποιο είναι) παράλληλα με μαρσάρισμα (άρα χρειάζονται 2 άτομα) με ΕΣΤΩ καμμιά μεγαλούτσικη πέτρα (δεν έχει θέμα να σπάσει το ρεζερβουάρ, αλλά πιο πολύ η,,,πέτρα), αν δεν υπάρχει κα'να γαλλικό κλειδί ή σφυρί, θα σου δώσει πρόσκαιρα την ευκαιρία να το ξαναβάλεις μπροστά. Γενικά όσο παλιώνει ένα άμαξι, τόσο πλησιάζει προς το τέλος της η αντλία (φυσιολογική φθορά σε συνδυασμό με σκουπιδάκια που θα την στομώσουν) και τουλάχιστον προσπάθα να μην κατεβαίνει πολύ η στάθμη της (γιατί όσο πιο γεμάτο είναι το ρεζερβουάρ, τόσο περισσότερο "λιπαίνεται" η αντλία, ή αν θες, "δεν ξεραίνεται"). Πες μου τώρα ότι είναι με υγραεριοκίνηση  

Αντλία έχω αλλάξει ήδη δύο φορές !!

1 ώρα πριν, bill999r είπε

Σταματάει σε συγκεκριμένο πάντα σημείο;

Δείχνει να χάνει ισχύ σε συγκεκριμένο σημείο;

Αν η απάντηση είναι αρνητική στα παραπάνω ερωτήματα τότε το θέμα ειναι στον διακόπτη.

 

 

Όχι ,κάθε φορά σε άλλο σημείο

1 ώρα πριν, washcloud είπε

...αν πήγε σε ηλεκτρολόγο (όπως είπε) και αυτός ΔΕΝ εξέτασε την περίπτωση να είναι "ο διακόπτης", τότε ο συγκεκριμένος θέλει σκότωμα πάντως.

Χωρίς να βάλω το χέρι μου στη φωτιά, τα έκανε αυτά πριν καταλήξει στο μοτερ

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Misland είπε

Να ρωτήσω και κάτι ακόμα μη πάω πάλι σαν την τουρίστρια ? Το παράθυρο του οδηγού παθαίνει κολλήματα και μένει .Μετά από κάποια ώρα ξεκολλάει. Σε μια παλιότερη επίσκεψη σε ηλεκτρολογο , έκανε καποια πράγματα που δεν άλλαξαν την κατάσταση τελικά και εν τέλει μου είπε ότι φταίει το μοτέρ και θέλει αλλαγή. Να ξαναπάω σε αυτόν η σε μηχανικό, ποιός είναι ο πιο κατάλληλος και τι κόστος να περιμένω να ακούσω πάνω κάτω;;

Το πιο πιθανό να κολλάει ο γρύλος και να ζορίζει το μοτέρ.Οπότε θες αλλαγή μονο το συστημα με το συρματόσκοινο,τρωνε τις γλυστρες απο την χρήση .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το πιο πιθανό να κολλάει ο γρύλος και να ζορίζει το μοτέρ.Οπότε θες αλλαγή μονο το συστημα με το συρματόσκοινο,τρωνε τις γλυστρες απο την χρήση .

...και θέλει και "δικό της" μηχανικό "να κάτσει ν' ασχοληθεί" (αν και μάλλον όρθιος θα το κάνει :ρ). Αλλιώς, "σε νησί" κι όλας, το πολύ να της βάλει "νέο" (....μεταχειρισμένο που θα της ζητήσει λεφτά καινούριου, 🤑, ΙΣΩΣ....)

52 λεπτά πριν, Misland είπε

Αντλία έχω αλλάξει ήδη δύο φορές !!

Χωρίς να βάλω το χέρι μου στη φωτιά, τα έκανε αυτά πριν καταλήξει στο μοτερ

...οπότε όπως είπαμε, έχε τουλάχιστον κατά νου να μην αφήνεις "άδειο" το ρεζερβουάρ....(Εν τω μεταξύ, άντε η "μανίσια", αυτή έστω που είχε το τουτού όταν το πήρες, πες πως ήταν "τελειωμένη"...Η άλλη όμως; Κανονικά θέλει χρόνια να φλιπάρει, αν είναι καινούρια, ακόμη κι αν το άφηνες άδειο.Το άφηνες όντως "άδειο"; Πόσα χρόνια το έχεις; Πόσο καιρό μετά που άλλαξες αντλία σου την ξανάκανε; Θυμάσαι αυτός που την άλλαξε να σου είπε ότι έβαλε καινούρια; Ή μήπως συμφωνήσατε μεταχειρισμένη; Πόσα σου πήρε; Οι με κάποια συνείδηση πάντως, "αντιδράνε" αν τους πεις για μεταχειρισμένη, ειδικά στην αντλία, που πάνω-κάτω δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι "πόσο μπορεί ν' αντέξει", και σου λένε "τζάμπα λεφτά ΠΙΘΑΝΩΣ θα δώσεις, αν σου βάλω μεταχειρισμένη"...)

(...του πούστη αν δεν τα 'κανε, "ως ηλεκτρολόγος"....ΜΑΛΛΟΝ τα 'κανε,,,,,,,,,,αλλά άντε βασίσου κι όλας....🤒)

Επεξ/σία από washcloud

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...