Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά η διακίνηση ψυκτικών υγρών (ας μην τα λέμε Freon --> το φρέον, του φρέοντος, το φρέο(ν) κλπ) είναι διαβαθμισμένη.
Δεν μπορεί ο καθένας να πάρει από τοπικό έμπορο και να συμπληρώσει στο σύστημα του αυτοκινήτου του ούτε και στο σπίτι του.
Το πλαίσιο θα αυστηροποιηθεί τα επόμενα χρόνια ακόμα περισσότερο.

Τα συστήματα έχουν σχεδιαστεί ως κλειστά και δεν δικιολογείται "φυσιολογική" απώλεια.

Επίσης υπάρχει τεράστια διαφορά τιμής ανάμεσα στα παλιά ψυκτικά υγρά των αυτοκινήτων (βλ. R134a) και στα καινούρια όπως το R1234yf.

  • Like 4
  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Misland είπε

Δε νομίζω να υπάρχει διαρροή ,μετά από τόσα χρόνια είναι φυσιολογικό θεωρώ να συμβεί αυτό! Service κάνω κάθε χρόνο και απ' ότι φάνηκε δεν συμπεριλαμβάνεται το Φρεον σε αυτό .Ούτε μου το είχαν αναφέρει ποτέ,ούτε ήξερα να το ζητήσω. Η χρση δεν είναι συχνή οπότε ελπιζω να μου κρατήσει αρκετό καιρό πάλι!

Διαρροή μπορεί να υπάρχει (και έχει και διάφορα μέρη απ' τα οποία μπορεί να φεύγει) και να είναι μικρή (και λογικά όσο θα περνάει ο καιρός, τόσο θα ανοίγει το προβληματικό σημείο). Το δε "σέρβις",,,,ασ' τα να πάνε : λάδια κοιτάνε, μπουζί/μπαταρία το πολύ, και πώς τους ακούγεται η μηχανή. Εκτός κι αν μιλήσεις/συνεννοηθείς για συγκεκριμένα πράγματα (κι ας μην ξέρεις : πιάνεις την κουβέντα, το συζητάς, και σου λέει τί μπορεί/πρέπει να τσεκάρει και πόσο θα σε χρεώσει...Τα μεταφέρεις όλα αυτά σε κάποιον γνωστό που να ξέρει κατιτίς, ή ακόμη και σε φόρουμ, καλή ώρα, μαζί με την τιμή που σου ζήτησε, κι αν όλα καλά, προχωράς. Ανάλογα την χρήση, καλό είναι να κάνεις ένα τέτοιο μια στα τόσα χρόνια (3? 5?). Με το αιροκοντίσιον, αν δεν του το πεις συγκεκριμένα ("βαλ' το λίγο μπροστά και δες πώς σου φαίνεται"), κανείς δεν πρόκειται από μόνος ν' ασχοληθεί.

Επίσης, ΚΑΝΟΝΙΚΑ, θα έπρεπε να σου ρίξει σχετικό σπρέι που "φωσφορίζει" κάτω από λάμπα UV (μέθοδος για να τσεκάρουν τις τυχόν απώλειες) και να σου τονίσει να ξαναπεράσεις σε τάδε χρόνο (1 βδομάδα ή και 2) απλά να του ρίξει μια ματιά (κυριολεκτικά), να δει αν στα εμφανή τουλάχιστον μέρη, υπάρχει διαρροή που θα φανεί κάτω από την σχετική λάμπα (που κανονικά, έχει στο μαγαζί). Όπως και να τον ΞΑΝΑκάνει αυτόν τον έλεγχο, άλλες 2-3 βδομάδες μετά. Εκτός κι αν δεν είναι κανονικό συνεργείο, αλλά αρπακολατζής που "βάζει ΚΑΙ φρέον". Βασικά πέρνα από 'κει και πες του το να το κάνει. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, θα το κάνει (αν θέλει ν' ασχοληθεί) με την μία.

Η τιμή "ψιλονορμάλ" (αν κι εξαρτάται από το πόσο φρέον έβαλε, και αν σε "δούλεψε" ή όχι...). Βρίσκεις όμως και με λιγότερα (γύρω στο 50άρι - βία 40άρι) κι εξαρτάται κι απ' την περιοχή ("τί ρόλο βαράνε τα συνεργεία εκεί" κτλ). Πριν από οτιδήποτε σχετικό, πάντα είτε να ψάχνεσαι γκουγκλάροντας είτε να ρωτάς σε φόρουμ (υπάρχουν κι εξειδικευμένα, πχ για αμάξια), για να έχεις πάρει και λίγες γνώσεις πρώτα και μια γενική κατεύθυνση, πχ για το τί τιμές ή τί δουλειά προβλέπεται να κάνει κάποιος...Εκτός κι αν σου περισσεύουν (ώστε να τα "πετάξεις") πότε 10€ από 'δω, πότε 20€ από 'κει και πάει λέγοντας..........

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τελικά αξιζει να δωσεις 57$ να παρεις το κιτ να συμπληρωσεις μόνος σου ,χωρις να εχεις ιδεα ποιον τύπο θα πρεις πως θα το βαλεις κλπ απο το να δωσεις 65€ στο μαστορα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H τιμη ειναι αναλογη του τι ποσοτητα θα συμπληρωσει στο συστημα.Το 40 ειναι βγαλε -βαλε -έλεγξε χωρις να προσθεσει ουτε γραμμάριο.Αντε και κανα σπραυ στη βαπορετα.Η εποχη που με 40 ευρω σου γέμιζε το συστημα παει..............

Αν το συστημα  εχει διαρροη ειναι αλλο καπελο με αλλη χρεωση

Επεξ/σία από SPY_oo7
Δημοσ.

Για συντήρηση καλό είναι να το βάζετε να δουλευει και τον χειμώνα.Το γυρίζεις στο ζεστό και απορροφά και την υγρασία οσο δουλευει.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Για συντήρηση καλό είναι να το βάζετε να δουλευει και τον χειμώνα.Το γυρίζεις στο ζεστό και απορροφά και την υγρασία οσο δουλευει.

Στο ζεστό,ΔΕΝ απορροφά υγρασία.-

Δημοσ.
14 ώρες πριν, washcloud είπε

Δε νομίζω να υπάρχει διαρροή ,μετά από τόσα χρόνια είναι φυσιολογικό θεωρώ να συμβεί αυτό! Service κάνω κάθε χρόνο και απ' ότι φάνηκε δεν συμπεριλαμβάνεται το Φρεον σε αυτό .Ούτε μου το είχαν αναφέρει ποτέ,ούτε ήξερα να το ζητήσω. Η χρση δεν είναι συχνή οπότε ελπιζω να μου κρατήσει αρκετό καιρό πάλι!

Στάνταρ θα έχει διαρροή και στο λέει κάποιος που εδώ και 17 χρόνια(απο τότε που αγοράστηκε το αμάξι) δεν έχει συμπληρώσει φρέον, και παρ' όλα αυτά η απόδοση είναι ίδια με την πρώτη μέρα.

Το μοναδικό πράγμα που κάνω είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια φορά το μήνα ανεξαρτήτως εποχής να το δουλεύω 5-7 λεπτά, ΄ώστε να λειτουργήσει ο κομπρέσσορας και να γίνει λίπανση του κυκλώματος.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, piiii είπε

Στάνταρ θα έχει διαρροή και στο λέει κάποιος που εδώ και 17 χρόνια(απο τότε που αγοράστηκε το αμάξι) δεν έχει συμπληρώσει φρέον, και παρ' όλα αυτά η απόδοση είναι ίδια με την πρώτη μέρα.

Το μοναδικό πράγμα που κάνω είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια φορά το μήνα ανεξαρτήτως εποχής να το δουλεύω 5-7 λεπτά, ΄ώστε να λειτουργήσει ο κομπρέσσορας και να γίνει λίπανση του κυκλώματος.

Το δουλεύεις το καλοκαίρι κάθε μέρα το κλιματιστικό, ή και τότε το ανοίγεις μερικά λεπτά μερικές φορές το μήνα; 

Το κάνεις συντήρηση ανα μερικά χρόνια; Έχεις ποτέ ρωτήσει τι έκαναν στη συντηρηση; Είσαι σίγουρος ότι ποτέ δεν συμπλήρωσαν; 

Μέτρησες ποτέ την θερμοκρασία του κρύου αέρα; 

Αν το κλιματιστικό δουλεύει 2-3 ωρες το χρόνο,και γίνεται συντήρηση ανα μερικά χρόνια, φυσιολογικό να μην έχεις χρειαστεί φρεο 17 χρόνια. 

Αν δεν έκανες ποτέ συντήρηση και το δουλεύεις δεκάδες ώρες συνολικά κάθε χρόνο, τότε αν έχει ακόμα απόδοση, θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. 

Τι αμάξι; 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το δουλεύεις το καλοκαίρι κάθε μέρα το κλιματιστικό, ή και τότε το ανοίγεις μερικά λεπτά μερικές φορές το μήνα; 

Το κάνεις συντήρηση ανα μερικά χρόνια; Έχεις ποτέ ρωτήσει τι έκαναν στη συντηρηση; Είσαι σίγουρος ότι ποτέ δεν συμπλήρωσαν; 

Μέτρησες ποτέ την θερμοκρασία του κρύου αέρα; 

Αν το κλιματιστικό δουλεύει 2-3 ωρες το χρόνο,και γίνεται συντήρηση ανα μερικά χρόνια, φυσιολογικό να μην έχεις χρειαστεί φρεο 17 χρόνια. 

Αν δεν έκανες ποτέ συντήρηση και το δουλεύεις δεκάδες ώρες συνολικά κάθε χρόνο, τότε αν έχει ακόμα απόδοση, θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. 

Τι αμάξι; 

Octavia 5 1.6 fsi

Καλοκαίρι δουλεύει φουλ μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου. Απο εκεί και πέρα σποαραδικά με το 5λεπτο κάθε μήνα που ανέφερα.

Συντήρηση δεν έχει γίνει ποτέ. Αφού ψύχει κανονικά.

Δεν μπήκα στον κόπο να μετρήσω θερμοκρασία αφού στις φουλ ζέστες μετά απο 10λεπτά λειτουργίας αφού έχει ζεσταθεί ο κινητήρας έχει φέρει την θερμοκρασία στην επιθυμητή μέσα στην καμπίνα.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ψυκτικά κυκλώματα είναι κλειστά. Δεν υπάρχει θέμα συντήρησης με προσθήκη φρεον, πας για έλεγχο όταν δεν δουλεύει καλά (όταν ένα ψυγείο ή κλιματιστικό σπιτιού δουλεύει οκ φωνάζεις κανέναν να κάνει έλεγχο στο φρεον? φυσικά και όχι). Απλά για τα συνεργεία είναι εύκολο χρήμα να το συνδέσει στο μηχάνημα για να σε χρεώσει για το τίποτα (είναι και ακριβά τα μηχανήματα 2500-3000€ βλέπω οπότε πώς θα κάνει απόσβεση).

Δημοσ.

Αληθεια οταν λετε συντηρηση ,να κανει τι?

Αμα δεις οτι δε βγαζει κρυο,τοτε πας και το τσεκαρεις.Δε νομιζω πως υπαρχει κατι αλλο να σου κανουν.

Εν τω μεταξυ στο δικο μου ο κλιματισμος δε βγαζει ζεστο οποτε το χειμωνα δε λειτουργει.Ηθελα και εγω να το βαλω να λειτουργησει λιγο για να λιπανθει αλλα γιοκ.

Δημοσ.

50 +φπα είναι κλασσική ταρίφα φρεον λάδια του κομπρεσσορα και κάνας καθαρισμός κάποιες φορές

Στις 24/5/2022 στις 3:53 ΜΜ, Misland είπε

Οκ, δε γνωρίζω από αυτά απλά μου φάνηκε κάτι αρκετά "απλό" . Τουλάχιστον να μου λυθεί η απορία και να μη νιώθω εντελώς ηλίθια που δε ρώτησα και τα έδωσα απλόχερα

Θα σου πω μια ιστορία. Ένας πελάτης φέρνει συσκευή που δεν μπορεί να εγκαταστήσει κανένα λογισμικό ( Mac ήταν), είχε πάει σε 7 με 8 services και 3 μήνες ταλαιπωρία όλη της έλεγαν αλλαγή μητρικής 600 ευρώ. Το πιάνω αναγνωρίζω το πρόβλημα (μια ψυχρή κόλληση ήταν) το φτιάχνω σε λιγότερα από 20 λεπτά και την παίρνω τηλ και λέω 60 ευρώ. Ούρλιαζε ότι την κλέβω επειδή το έκανα γρήγορα, το γύρισα στην αρχική κατάσταση και το πήρε πίσω.

Ναι αλλά οτσν πρώτη φορά το συνάντησα το θέμα μου πήρε 7 μέρες να βρω τι είναι και γιατί.

Η αλλιος η γνώσεις πληρώνονται (ακόμη και ένα κλικ να είναι καθος από 1.000000 κλικ το ένα είναι σωστό και πρπει να ξέρεις ποιο είναι.

 

BTW το έφερε ξανά μέσο αλλού ατόμου την συσκευή σε ένα μήνα (έφαγα άκυρο)

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Για συντήρηση καλό είναι να το βάζετε να δουλευει και τον χειμώνα.Το γυρίζεις στο ζεστό και απορροφά και την υγρασία οσο δουλευει.

 

13 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εδω δεν καταλαβες ο ιδιος τι εγραψες στο πρωτο ποστ,και κοτσαρεις το δευτερο.....τυχερη η χωρα στην οποια ψηφιζεις.....

Δημοσ.
5 hours ago, Dantε said:

Αληθεια οταν λετε συντηρηση ,να κανει τι?

Αμα δεις οτι δε βγαζει κρυο,τοτε πας και το τσεκαρεις.Δε νομιζω πως υπαρχει κατι αλλο να σου κανουν.

Εν τω μεταξυ στο δικο μου ο κλιματισμος δε βγαζει ζεστο οποτε το χειμωνα δε λειτουργει.Ηθελα και εγω να το βαλω να λειτουργησει λιγο για να λιπανθει αλλα γιοκ.

υπάρχει κάτι που να δουλεύει πάνω στη σακαράκα σου?!!!11111έεεενα 🤧:D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...