takaros14 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Γειά σας, αγόρασα πρόσφατα ενα ψυγείο μαρκας Bosch απο πολυκατάστημα που ξεκιναει απο Κ. Το ψυγείο με την άφιξη του ειχε θεμα μη λειτουργιας της συντήρησης. Αμεση επικοινωνία με το κατάστημα, μας είπαν να μιλήσουμε με το service της Bosch. Ετσι και έγινε, ηρθε συνεργαζομενος τεχνικός (μιλαμε για επαρχία), χαλασμενος ανεμιστήρας και έγραψε το λογικό που του δηλώσαμε οτι λογω πρόσφατης αγοράς θέλουμε αντικατασταση και οχι επισκευή σε ενα κατά τα αλλα καινούριο ψυγείο. Και εδω αρχίζει η οδύσσεια, απο το κατάστημα δηλωνουν doa συνεχόμενα και περιμενουν το οκ απο την Bosch για αντικατάσταση και η Bosch δεν συζητα αντικατάσταση αλλά επισκευή και μας παραπέμπει για αντικατάσταση στον Κ. Είμαστε στα τηλέφωνα με Bosch και το κατάστημα (και με παρουσία μου εκει) και δεν βγάζουμε άκρη. Ο ένας μας παραπέμπει στον άλλο. Ποσο δύσκολο είναι να συνενοηθουν και να γίνει αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος; Τους απειλησα με καταγγελία στο Ινκα, τους είπα να ερθουν να το παρουν και να μου δωσουν τα χρηματα πίσω, δεν ξερω τι αλλο να πω. Εχει συμβεί κατι αντίστοιχο σε καποιον άλλο, αν γνωρίζει καποιος, τι μπορω να κάνω; Πως να το χειριστώ; Εχουν περασει 18 μερες απο την παράδοση!!! (Συγνώμη για το σεντόνι) 1 1
_Biohazard_ Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και γενική γραμματεία καταναλωτή, χτες, όχι σήμερα. 2
SPY_oo7 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, takaros14 είπε απο το κατάστημα δηλωνουν doa συνεχόμενα και περιμενουν το οκ απο την Bosch για αντικατάσταση και η Bosch δεν συζητα αντικατάσταση αλλά επισκευή και μας παραπέμπει για αντικατάσταση στον Κ. Η Bosch παρεχει μονο την εγγύηση.Ουδεμια σχεση εχει με το DOA που ειναι εμπορικη παρακτικη του Κ.Κανονικα εφοσον υπαρχει DOA περνει ο Κ πισω το ψυγειο σου δινει εσενα καινουργιο απο την αποθηκη του και μετα τα βρίσκει με την Bosch.Ομως εφοσον η Bosch δεν δινει καινουργιο ψυγειο ο Κ κανει το κοροιδο και πεταει ΚΑΚΩΣ το μπαλακι στην Bosch για να μην φαει το προβληματικο ψυγειο..Εσενα ουδόλως σε νοιαζει τι κανει η Bosch απαιτεις απο τον Κ να τηρήσει τις υποχρεωσεις του.Και μαλιστα εφοσον υπαρχει και επιβεβαιωμένη βλαβη. Για να στο πω απλα η Bosch εχει καθε δικαιωμα να μην δωσει καινουργιο ψυγείο και να ζηταει επισκευη του ιδιου.Ο Κ όμως υποχρεούστε βαση του DOA που προσφερει να σου αλλαξει συσκευη. Καταλαβενεις λοιπον που ειναι το μπλεξιμο. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2022 από SPY_oo7 2 1
SpirtouLisS Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Να σου πω και την δική μου εμπειρία. Προ 2 ετών. Αγορά από τους γονείς μου μεγάλου ψυγείο καταψύκτη bosch αξίας άνω των 1300 ευρώ...για τρεις μέρες δεν έσβηνε ο συμπιεστής της συντήρησης...φωνάξαμε τεχνικό είπε ειναι φυσιολογικό κατά τις πρώτες μέρες γιατί έχει "αποθήκες ψύξης"...περνάνε μερικές μέρες εμφανίζεται τελικά πάγος στη συντήρηση κατακαψε τα φρούτα .. σταλαγμίτες Πάγου στο κάτω μέρος των τζαμιών ενώ μέτρησα εγώ 2 βαθμούς στη συντήρηση ..ήρθε τεχνικός.ειπε πρόβλημα συνεργασίας πλακέτας αισθητήρα...να αλλάξουμε πλακέτα. Πήραμε κατευθείαν τηλέφωνο στη γνώση αλυσίδα που αγοράσαμε το ψυγείο όπου βέβαια οι γονείς μου ήταν χρόνια πελατες. Ο ιδιοκτήτης μίλησε με τον τεχνικό. Είπε άμεσα αντικατάσταση και μην τυχόν και ακουμπήσουν καινούργιο ψυγείο. Το ίδιο απόγευμα ήρθαν πήραν το ψυγείο και το επόμενο πρωί ήρθε καινούργιο με τις ζελατινες του που δουλεύει άψογα έως τώρα. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2022 από SpirtouLisS 1
alx301 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 αν θέλετε πειτε μας και ποια μοντέλα ψυγείων σας δημιουργησαν προβλημα μπας και την γλιτωσει κανεις απο συγκεκριμένα μοντέλα... 1
takaros14 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, μαλλον ειναι αυτό που λέει και η σύζυγος, εμεις απο τον Κ το πήραμε, με αυτον πρεπει να μιλήσουμε και να απαιτήσουμε την αντικατάσταση του ψυγείου,δεν μας αφορά η Bosch, που θελει να το επισκευάσει. Απλά το παληκαρι εκει στον Κ, μου είπε απο την πρωτη στιγμή οτι μολις παρουν το οκ απο την Bosch, την αλλη μερα θα εχω νεο ψυγείο και επικεντρωθηκαμε τωρα τελευταια να μιλαμε και να περιμενουμε αυτούς τι θα κάνουν. Αρα οπως λεει ο spy, τον Κ πρέπει να κυνηγήσουμε. 1
SB_1957 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 27 λεπτά πριν, takaros14 είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, μαλλον ειναι αυτό που λέει και η σύζυγος, εμεις απο τον Κ το πήραμε, με αυτον πρεπει να μιλήσουμε και να απαιτήσουμε την αντικατάσταση του ψυγείου,δεν μας αφορά η Bosch, που θελει να το επισκευάσει. Απλά το παληκαρι εκει στον Κ, μου είπε απο την πρωτη στιγμή οτι μολις παρουν το οκ απο την Bosch, την αλλη μερα θα εχω νεο ψυγείο και επικεντρωθηκαμε τωρα τελευταια να μιλαμε και να περιμενουμε αυτούς τι θα κάνουν. Αρα οπως λεει ο spy, τον Κ πρέπει να κυνηγήσουμε. Στείλε ένα email με όλα τα στοιχεία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην γραμματεία καταναλωτή με κοινοποίηση και στον Κ, και θα δεις τί γρήγορα που θα λυθεί το θέμα! Δύο φορές που είχαμε πρόβλημα με εταιρίες, όχι την συγκεκριμένη, που μας παίδευαν επί μήνες, μόλις πήραν την κοινοποίηση της καταγγελίας, αμέσως λύθηκε το πρόβλημα! 1
kage Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) https://kotsovolos.blob.core.windows.net/site/dhlwsh_ypanaxwrhshs.pdf αστο doa τοτε και ζητα αυτο Επεξ/σία 23 Μαΐου 2022 από kage
Nabuko Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 4 ώρες πριν, takaros14 είπε απο πολυκατάστημα που ξεκιναει απο Κ. Κλαίσιο? 1
takaros14 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Περιμένουμε τώρα να δούμε τι θα μας πουν αύριο απο τον Κ που τους δώσαμε προθεσμία αλλιως θα γινει καταγγελία που προτείνατε ή θα δω και αυτο που προτεινε ο kage (δεν το ήξερα οτι υπήρχε κατι τετοιο). θα σας ενημερώσω αν εχω νέα. Ευχαριστώ. 3 λεπτά πριν, Nabuko είπε Κλαίσιο? Συγνώμη, δεν ήξερα αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα του καταστήματος για αυτο το έγραψα έτσι,αλλά τι πιο απλό, με ενα απλό search, βλεπω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατι εμφανίζεται πολλές φορές αυτος που ολοι έχετε καταλάβει, ο Κωτσόβολος.
pente Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Πριν κάποια χρόνια μου έτυχε το αντίστοιχο, από άλλο μεγάλο τέτοιου τύπου, με κλιματιστικό. Ήρθαν και το ξεπακέταραν οι ίδιοι και στην εγκατάσταση μου παν έχει πρόβλημα, τραβιόμουν στο κατάστημα και στα τηλεφώνα πάνω από μια βδομάδα, δέχτηκα να έρθει τεχνικός της 'μαμάς' εταιρίας να το δει, αλλά ενημέρωσε ότι υπάρχει περίπτωση να ξαναβγάλει πρόβλημα. Πήγα στο κατάστημα, έφτασα μέχρι τον διευθυντή, όπου του ανακοίνωσα ότι έχω μιλήσει με δικηγόρο και συνήγορο του καταναλωτή (όντως μίλησα) για πρόβλημα που έχουν δηλώσει οι ίδιοι οι τεχνικοί του και δε θέλουν να μου το αλλάξουν ως doa, ούτε μου επιστρέφουν τα λεφτά μου! Μέσα σε μία ώρα με πήραν τηλέφωνο για ραντεβου να φέρουν και να βάλουν το καινούργιο και να πάρουν το παλιό. Κοινώς θέλουν να έχεις θράσος, επιμονή, υπομονή, για τα αυτονόητα δικαιωματά μας. Μη τους αφήσεις σε ησυχία μέχρι να στο αλλάξουν. Η 'μαμα' εταιρία δε θα σου δώσει ποτέ καινούργιο, έτσι απλά.
ekrepali Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Αναφορά σε κείμενο Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» ή «MEGA ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» πανελλαδικά, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή με δήλωση του πελάτη εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθένος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του. Η διαπίστωση του κατασκευαστικού ελαττώματος γίνεται πάντα με τεχνικό έλεγχο της συσκευής. Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA). Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα ή ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος (η επιστροφή του τιμήματος με τους ανωτέρω τρόπους εντός δεκατεσσάρων -14- ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ). Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει και την κάρτα αποθήκευσης που είχε αγοράσει μαζί την εν λόγω μηχανή). Γιατί άφησες να περάσουν 18 μέρες και σε κάνουν μπαλάκι.... έπρεπε να το επιστρέψεις εντός 10 ημερών, ή αν άργησε να έρθει τεχνικός να έχεις αποδεικτικό ότι δεν οφείλεται σε σένα η καθυστέρηση. Η παράγραφος 3 είναι επίσης πρόβλημα... πώς θα το ξανασυσκευάσεις το ψυγείο. Πήγαινε κάνε φασαρία στον διευθυντή, πες του να το πάρει πίσω και να το βάλει εκθεσιακό.
takaros14 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 19 λεπτά πριν, ekrepali είπε Γιατί άφησες να περάσουν 18 μέρες και σε κάνουν μπαλάκι.... έπρεπε να το επιστρέψεις εντός 10 ημερών, ή αν άργησε να έρθει τεχνικός να έχεις αποδεικτικό ότι δεν οφείλεται σε σένα η καθυστέρηση. Η παράγραφος 3 είναι επίσης πρόβλημα... πώς θα το ξανασυσκευάσεις το ψυγείο. Πήγαινε κάνε φασαρία στον διευθυντή, πες του να το πάρει πίσω και να το βάλει εκθεσιακό. Το ψυγείο παραδόθηκε στις 5/5 το απόγευμα στα πεθερικά μου (τους το αγοράσαμε εμείς απο καταστήμα της πόλης μας και παραδόθηκε σε αλλη πόλη). Το εβαλαν σε λειτουργία στις 7/5 το πρωί, ειδαν ότι δεν δουλεύει η συντήρηση και 8/5 πηγαν στον εκει Κωτσόβολο και το δήλωσαν και τους παρεπεμψαν στο service της Bosch (το τηλ πανω στην απόδειξη). Επικοινώνησε η σύζυγος 9/5 με το service, στις 11/5 ήρθε ο τεχνικός, εκανε την διάγνωση και ξεκίνησε η ταλαιπωρία. Εγω πηγα την ίδια μερα (11/5) το μεσημέρι στο κατάστημα, περιεγραψα την κατάσταση και δηλωσαν απο εκει την βλάβη-doa που μου ειπε ο υπάλληλος. Και μετα τα γνωστά, μπαλάκι απο τον ενα στον αλλο, περιμένετε τη Δευτέρα να έρθει ο υπεύθυνος που λειπει εκτός κτλ και φτάσαμε στο σήμερα.
takaros14 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Αφού είπα οτι οταν έχω νέα θα σας τα πω, χτες δέχτηκα τηλέφωνο απο κεντρικά Κωτσόβολου και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει αντικατάσταση του ψυγείου. Αφού μου είπε η κυρία για τον χρόνο παράδοσης (αύριο θα το φέρουν), της ζήτησα να μου εξηγήσει για ποιο λόγο καθυστερησαν τόσο πολύ να κάνουν το αυτονόητο και μας ταλαιπωρησαν τόσο. Της είπα όλα αυτά που μου γράψατε (για συνήγορο καταναλωτή, την εμπορικη πρακτική τους για Doa κτλ), τους τα έχωσα για την αντίεπαγγελματική συμπεριφορά τους και εισέπραξα κάμποσα συγνώμη σαν απάντηση. Οπότε, έστω και μετά απο τόσες μέρες θα γίνει το σωστό. Σας ευχαριστώ και παλι για την βοήθεια σας, να είστε καλά. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα